/danmarktråden/

Julepynt udgave

Other urls found in this thread:

jv.dk/esbjerg/Busserne-koerer-efter-planen-igen-med-politi-eskorte/artikel/2567094
twitter.com/NSFWRedditImage

Det sjove ved anti-feminister og kvindehadere der bor i europa er at de i realiteten, hvis man fejer menneskelige sammenligninger og egenskaber af banen, i virkeligheden nok mest minde om tæger.

Selvfolgelig kunne man også siger at de var hyklere. Man kunne vel ligefrem kalde dem feminister. Hvorfor? Fordi hver gang de kommer med en kvindehadsk kommentar, så kan man sporge dem om de bor tage ansvar for deres meninger og, hvis ikke flytte til, i det mindste besoge lande som de i teorien helliggor. Jeg taler om lande som Yemen og Afghanistan. Traditionaliske, kvindehadene, antifeministiske lande. Altså lande som man, i hvert fald i teorien ud fra deres kommentarer, bor regne med at de med en kærkommen kyshånd ville flokkes til. Men nej. Siger man dette til dem går de straks i defensiven med alle mulige undskyldninger.

"Det er en logisk fejlslutning"
"Det var ikke hvad jeg mente"
"Jeg talte altså kun om de mandehadende feminister"

Mere end nogen anden gruppe af mennesker ved de at det feministiske samfund er det bedste, og at forlade dette ville svare til den visse dod, eller i hvert fald en pludselig og varende nedsætning af deres livskvalitet. De er udmærket klar over at antifeminisme ikke er en holdbar ideologi. Men på trods af det forsætter de deres rædselsregime mod kvinder i håbet om at de kan finde nogle venner deres deler deres tankegang. Men ligesom en tæge næppe ville suge sin vært så tom for blod at denne ville do, så vil kvindehaderne aldrig prover at fuldfore deres planer om at tage kvindernes rettigheder væk. Få så ville de være tvunget til at indse virkeligheden, at de ville bo i Yemen, og det tor de ikke.

Derfor kan man konkludere at kvindehadere og anti-feminister mest minder om tæger.

godmorgen du

ja godmorgen

Sidder lige og prutter

De kaldte hende splatterbalde. Hun så måske sod og uskyldig ud men når hun sad på tonden og tomte sine tarme var hun en dæmon. Hun var tynd og hvid men hun spiste gronsager og frugt i store mængder. Som dagen gik begyndte hendes mave at rumle og boble og hun begyndte at fole et hvis tryk ved tarmåbningen. Når hun placerede sin lille, blode numse på den stakkels tonde i sit hjem klemte hun den ledeste, tyktflydende diarre ud af sin rov som nogen kunne forestille sig. Toilettet som hun sad på blev afstraffet. Hvis hun ikke havde sat på det for blev det malet brunt og ingen mængde klor kunne ændre dette og hvis toilettet var som det hun havde der hjemme måtte man be til at det var forstærket og blev udskiftet hver uge da det ellers ville krakelere og spilde hendes dodelige tarmsuppe ud over det hele. Hendes tarme var som det dybeste helvede og lavede det mest uskyldige mad om det mest stinkende diarre.

Hun blev også kaldt "kloaktarm". Det var kendt at mindre dyr, som fluer og edderkopper ligefrem dode af lugten når hun viste sin vrede overfor toilettet under hende. Og på trods af lugten fra hendes afforing var det fuldkomment sterilt da ingen bakterier kunne overleve i det. Engang havde hun taget en fyr med hjem fra byen og næste morgen, efter han i nattens lob havde boret hendes numse, gik hun på toilettet og lydene og lugten derfra havde skræmt ham væk. Men hun elskede selv sine tarmtomninger. Når hun sad på tonden og sprojtede sin fekale masse ud over toiletet kunne hun ikke lade være med at stonne i nydelse. Når hun var tomt begyndte hun at spise igen og starte det hele forfra.

Godmorgen drenge
Dejligt med tirsdagsfri

>dfn på arbejde

Tjekket
Hvilket job giver dig mulighed for at browse imens?

at man sidder i IT-afdelingen

Nord
Det lyder hyggeligt

det er jævnt stenern, men jeg er da i det mindste ikke stresset kan man sige

sluta tramsa er och bara breva i sverigetråden som duktiga små låtsassvenskar

stop med at tro at """"sverige"""" eksisterer og bliv en del af somalien

Fuck danmarktråden har været langsom lige siden december startede

hvad er der at snakke om?

Masser
Men hvorfor blev danmarktråden langsom lige da december startede?

...

ved det ikke, jeg holder oje med den hver dag, men jeg har ikke noget at sige

hvordan får jeg en jodisk kone?
jeg vil redde mine born fra at blive til dumme g*yim

vi er joder, men min soster vil kun date andre joder, så hun flytter nok til usa

AAARRRGGGHHHH

Gutter...

...

...

Dine billeder fylder for meget, og det eneste du viser, er, at du er stolt over at blive taget i rǿven.

>vær voksen mand
>kob chokolade julekalender
skam dig user

...

...

Lol jeg skal ikke engang bygge noget

Det er for groft det her

>Tfw poor student
Ingen julekalender til mig i år

hvad studerer du?

skulle det forestille at være et fucking pindsvin?

How about getting a parttime job besides studying like most students do?

Lad os lige se hende engang

pindsvineskildpadde, vildt alligevel

Savoy thread?

hun ligner bare en ganske almindelig dansk pige

Mon dog
Men hvorfor går hun efter en jode anyway? Så længe kvinden er jode, bliver bornene det jo også?

*med en stor næse

>kinder julekalender
Men hvorfor?

det smager godt

hvad syntes i om at sveriges statsminister ikke har en hojere uddannelse?
jeg syntes at det er super fint
det er godt at den gennemsnitlige borger også kan blive lederen af et land!

Alt ved Sverige er til grin. Det er deres rǿde statsminister der stopper flygtninge.

>Alt ved Sverige er til grin.
hvorfor er det til grin at en almindelig person kan blive landets leder?

Det kan man sgu da også i Danmark og de fleste andre steder med demokrati.

de jure ja
men de facto sker det ikke og det er pointen

hvis dubs så bliver jeg normie inden udgangen af året

tæt på

Det er sket mange gange igennem vores historie. Stop med at piv.

Ingen grund til at stræbe for hojt, så pludseligt

i danmark
hvornår?
er kan historie være mange ting, men kun nutiden betyder noget for en nu

>Stop med at piv.
selvfolgelig begynder den elitære at go så snart man stille sporgsmål ved systemet

>er kan historie være mange ting
*og historie kan være mange ting

skal jeg spise frysepizza eller ris og bonner i dag?
måske noget helt tredje?

Vi kan snakke om hvilke anime film jeg skal se i aften.

At være studerende er ikke en undskyldning i Danmark, for at være fattig.
Jeg havde langt færre penge da jeg boede hos mine forældre, pga. dovenskab.

Hvorfor er en person der har læst jura ikke 'en almindelig person'?
Alle "normale personer" har muligheden for at læse på universitetet.

>han synes ikke at det er en god idé at have hojtuddannede personer på Danmark's vigtigste poster
OK.

Jeg overvejer at bestille en rigtig dejlig tyrkerpizza..

>Hvorfor er en person der har læst jura ikke 'en almindelig person'?
fordi det er et mindretal i vores samfund der får en akademisk uddannelse, men stadigvæk er det næsten udelukkende dette mindretal der styrer vores samfund

>Alle "normale personer" har muligheden for at læse på universitetet.
ja men ikke alle gor brug af denne mulighed eller er i stand til at klare universitetet

en af de der klamme med pis og lort og dressing?
det er sgu ikke pizza, hvis du sporger mig

>pis og lort og dressing
Ingen af delene, faktisk. Men gerne svin, på flere forskellige måder.
>det er sgu ikke pizza
Det er jo pizza. Det er måske ikke den slags pizza du foretrækker, men pizza er det nu engang.

>ja men ikke alle gor brug af denne mulighed eller er i stand til at klare universitetet
Ligesom ikke alle bliver statsminister eller er i stand til at klare posten som statsminister.

En person der har studeret på universitet er nojagtigt ligeså meget en 'almindelig person' som en der ikke har.

haha, hvorfor tror jöder altid at de ikke kan genkendes?

>Ligesom ikke alle bliver statsminister eller er i stand til at klare posten som statsminister.
du tror at man kun kan klare politik hvis man er hojtuddannet?

jeg kunne godt poste "le glade kobmand" nu
jeg lader være da jeg ikke er antisemit, men for fanden du gor det svært for mig

samme for dig

>hvornår?

Anker Jörgensen.

>du tror at man kun kan klare politik hvis man er hojtuddannet?
Nej. Det er ikke hvad jeg skrev. Har du problemer med at læse? Er det derfor du har så travlt med at forsvare bonder uden uddannelse?

og forresten:
>ja men ikke alle gor brug af denne mulighed eller er i stand til at klare universitetet
Du tror man er dum hvis ikke man går på universitetet? Og du mener derfor at vi skal have en dum statsminister?
Kan du se hvor fucking dumt det er når jeg projektere holdninger på dig som du ikke har givet udtryk for?

Hvorfor er det igen at det er godt at have en uuddannet statsminister?
Tilfældet har jo bare været det at der ikke har været nogen uuddannede kandidater i Danmark der har været populære eller egnede nok til at blive valgt.

>har ingen saglige argumenter
>må hellere bringe alle mine gode ad hominem argumenter på banen

>Det er ikke hvad jeg skrev.
hvad er det så du skrev?

>Har du problemer med at læse?
slap dog af
du behover bestemt ikke blive vred

>Du tror man er dum hvis ikke man går på universitetet?
på ingen måde
hvordan kommer du til den konklusion at jeg mener det?

>Og du mener derfor at vi skal have en dum statsminister?
sikke dog du projekterer

>Hvorfor er det igen at det er godt at have en uuddannet statsminister?
fordi de udgor en stor del af samfundet og er underrepræsenteret i politik

hvor var dit argument?

Hold nu kæft hvor kan I diskutere ligegyldige ting.

>hvad er det så du skrev?
Posten er der stadigvæk, gå op og læs.

>slap dog af
>du behover bestemt ikke blive vred
Ikke værd at blive vred over, men du skal da få mundlort lige tilbage i hovedet, hvis du giver mig det.

>på ingen måde
>hvordan kommer du til den konklusion at jeg mener det?
>sikke dog du projekterer
Læs: Kan du se hvor fucking dumt det er når jeg projektere holdninger på dig som du ikke har givet udtryk for?
Det var ligesom hele idéen, fordi du gor det samme.

>fordi de udgor en stor del af samfundet og er underrepræsenteret i politik
De er jo ikke nodvendigvis kompetente politikere eller gode ledere bare fordi de udgor en stor del af samfundet. Det er en grund til at vi har repræsentativt demokrati, udover at det er dyrt at holde folkeafstemninger. De skal da desuden også kun være repræsenterede hvis de bliver folkevalgte, det har så bare ikke været tilfældet, da folk som regel stemmer på dem de mener der er mest egnede, og det er vel ikke så underligt at egnethed ofte går i hånd med hoj uddannelse?

Hvordan vil du have at systemet skal se ud, hvis ikke det skulle være folkevalgte?

>politik
>ligegyldige ting
Hvad skulle vi diskutere ellers? Video spil og anime?
Sæt bare diskussionen igang, jeg deltager gerne!

tror jeg vil prove at spille danmark i victoria 2 for forste gang

>victoria 2
Er det godt?

du er vel >Posten er der stadigvæk, gå op og læs.
>ja men ikke alle gor brug af denne mulighed eller er i stand til at klare universitetet
>>Ligesom ikke alle bliver statsminister eller er i stand til at klare posten som statsminister.
der siger du jo at de ikke er i stand til at klare at være statsminister siden du sætter det lig de manglende uudannede statsministre

>du skal da få mundlort lige tilbage i hovedet, hvis du giver mig det.
jeg sagde bare noget du ikke var enig med mig i
åbenbart sætter du det lig personlige angreb?

>Det var ligesom hele idéen, fordi du gor det samme.
ingenlunde

>De er jo ikke nodvendigvis kompetente politikere eller gode ledere bare fordi de udgor en stor del af samfundet.
hvis du siger dette, og samtidigt ved at de er underrerpræsenteret i politik siger du jo automatisk at de er dårlige ledere

>ja men ikke alle gor brug af denne mulighed eller er i stand til at klare universitetet
det skal da være folkevalgt, men det ville absolut være favorabelt hvis folketinget lignende vores samfund mere

meget godt, vhis du kan lide historie, kort tegning, krig og folkedrab

Nogen der bor i Esbjerg?
jv.dk/esbjerg/Busserne-koerer-efter-planen-igen-med-politi-eskorte/artikel/2567094

>der siger du jo at de ikke er i stand til at klare at være statsminister siden du sætter det lig de manglende uudannede statsministre
Nej. Jeg siger at ikke alle uuddannede kan klare posten som statsminister.

>jeg sagde bare noget du ikke var enig med mig i
>åbenbart sætter du det lig personlige angreb?
Læs:
>jeg kunne godt poste "le glade kobmand" nu
>jeg lader være da jeg ikke er antisemit, men for fanden du gor det svært for mig
Hvis ikke dette er mundlort, så ved jeg ikke hvad er.

>ingenlunde
Jo. Hvor ved du fra hvad min pointe var?

>hvis du siger dette, og samtidigt ved at de er underrerpræsenteret i politik siger du jo automatisk at de er dårlige ledere
Nej (og stop så med at lægge ord i munden på mig), men jeg siger at bare fordi man er underrepræsenteret i politik gor det ikke en egnet til at sidde i en ministerpost.
Muslimer er også underrepræsenteret i folketinget, men det gor dem ikke per automatik egnede.

>det skal da være folkevalgt, men det ville absolut være favorabelt hvis folketinget lignende vores samfund mere
Jeg er ikke uenig, men jeg mener ikke at det skal gå på kompromis med hvorvidt en person er egnet til en post eller ej.

Afsted til sverigetråden med dig, kammerat

Men jeg er jo dansk..

>"le glade kobmand"
Det klinger sgu dejligt
>han er ikke antisemit
Hvad har du gang i?

>Nej. Jeg siger at ikke alle uuddannede kan klare posten som statsminister.
men siden at de uddannede er meget
mere repræsenterede siger du jo automatisk at de er mindre egnede

>Hvis ikke dette er mundlort, så ved jeg ikke hvad er.
ja så må du drive i uvidenheden
nej, jeg fortæller dig det
jeg siger jo lige netop at jeg IKKE vil sammenligne dig med grimt

>Jo. Hvor ved du fra hvad min pointe var?
jeg tænker at du er enten eller hvem end du er så sagde du at det var ufavorabelt at have uudannede på posten som statsminister

>Nej (og stop så med at lægge ord i munden på mig)
det kaldes bevisforelse
hvis man mener en ting kan man automatisk udlede at man også mener noget andet

>Muslimer er også underrepræsenteret i folketinget, men det gor dem ikke per automatik egnede.
næ, men det er de

>Jeg er ikke uenig, men jeg mener ikke at det skal gå på kompromis med hvorvidt en person er egnet til en post eller ej.
enig

>hvis du kan lide historie, kort tegning, krig og folkedrab
Hvem kan ikke det! Det må tjekkes ud

Har hort, at de har en ret lempelig immigrationspolitik!

Nåede ikke at poste i Asbjorn Riis tråden

>men siden at de uddannede er meget
>mere repræsenterede siger du jo automatisk at de er mindre egnede
Nej, for helvede da, og nu gider jeg ikke at diskutere mere med dig, du laver jo fandme ikke andet end bevidst at misforstå alt hvad jeg skriver.

>jeg siger jo lige netop at jeg IKKE vil sammenligne dig med grimt
Det i sig selv er nedladende, da du allerede hentyder at jeg er noget 'grimt'.

>jeg tænker at du er enten
Nej, jeg er ingen af dem.

>det kaldes bevisforelse
Nej, det gor det sgu ikke. "du siger Y" når jeg har sagt X er ikke bevisforelse.

>næ, men det er de
Korrekt. Og ligesom muslimer ikke automatisk er egnede er uuddannede mennesker det heller ikke. Og nej, jeg siger ikke at uddannede mennesker per automatik er egnede, men JEG mener at uddannede mennekser oftere er egnede til vigtige stillinger.

>enig
I det mindste blev vi enige om noget.

Hav en fortsat god aften, user, jeg hopper ud og kober ind til noget mad.

Hmm.. Men er det bedre end Civilization? Det er som regel mit go-to strategispil.

Men jeg kan godt lide Danmark. Så jeg tror jeg bliver her.
Hvilken anime film skal jeg se?

I'm going to cuddle someone in this thread :3

I'm not gay, but post more anime.

Jeg vil gerne have tæsk af en lækker kvinde.

Har I nogensinde fået tæsk af en pige?

>post more anime.
>I'm not gay

I'm not gay too

Tæskesex, ja.
Tæsk, nej.

...

det skal du altså ikke onske
blid femdom er fedt, men det ender altså der

men siden du absolut vil have tæsk, så læs det her

tog mig et par dages spildetid for jeg forstod hvordan man spillede, men siden da har det været en aldrig endende rus


ja særfolgelig er det bedre.
civilisation er et urealiskiskt tegnefilms spil for born.
victoria er det tætteste du kommer på en virklig alternativ historie simulator.

...