/norgetråden/

Fǿlelse-utgaven
Forrige:
>For meg er verden ... en scene hvor enhver har fått sin rolle, og min er trist.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Bsk52Te9kBU
youtube.com/watch?v=lAIGb1lfpBw
youtube.com/watch?v=ePHkGlI2HZg
youtube.com/watch?v=Yk2fWVxsZCM
nav.no/no/Person/Pensjon/Relatert informasjon/jobbe-ved-siden-av-uføretrygd
twitter.com/NSFWRedditVideo

Forste for 2D-waiuer.

Hva er favorittretten din? Min er pannekaker med pölser fåvæ

>förste to brev er pölsebrev

hva faen

Nå tar vi en tråd uten ani-

hva serier ser /nt/ på?

Ingen akkurat nå.
Men jeg tenkte at jeg skulle se Herr Robot i jula, har hört den skal være bra.

jeg er nordisk og stolt

56% kanskje

Når du vil ha noe marsipan godter men ikke vil kjope når det er så dyrt fordi du vet det blir mye billigere når julen er over

jeg er i det minste 36%

hort at herr robot var bra ja, hva med vestverden? for tida ser jeg huder med kommunist jv'en min :3

ben ti er ikke anime

"Du er en skuffelse sonn"

Faen...

Brev noe fint da gutta!
youtube.com/watch?v=Bsk52Te9kBU

Du kan gjöre det! Du kan snu livet ditt rundt! Alt du trenger er å tro!!!

youtube.com/watch?v=lAIGb1lfpBw

...

faen, hva?

Denne videoen var veldig sot! Den likte jeg!

Slutt å bo i negerland!

Ja? Skal du fullfǿre setningen?

På tide å investere i bitmynter eller er det for sent til å få noe særlig igjen for det?

orker ikke sånt

Takk, men han er en pikk

Hvis jeg kunne velge, vill jeg ikke

Vent på drapen

>investere
lol er du jǿde eller?

Lunsj da gutta

Dette var en rar sammensetting, skulle gjerne ha sett en Farris der

>Han handler på Meny
Er du millionær?
Var innom en Meny-butikk en gang, var nesten så jeg måtte betale bare for å få lov til å gå inn der.

Nei, er tom for penger frem til den 15 nå

jeg og får lônn den 15. Gleder meg fåvæ. Har jobbet fryktelig mye i det siste

>han vil ikke ha anime i tråden når vi er på en anime side
neimen anonsen da

Kanskje jeg skal ta meg en kopp te?

Vi setter seil mot sorgen, gutta. Vi klarer dette.

tenkte kanskje jeg skulle rusle ned til butikken men kjenner jeg må bæsje snart men vet ikke helt når det blir og jeg vil egentlig gå nå for det blir for sent men foler jeg må bæsje for jeg går

Må kontakte kundeservice. Gruer meg siden jeg er helt ubrukelig på telefon og de misforstår meg halvparten av tiden.
Ser at de har chat! Råflaks!

>Beklager men det problemet kan ikke vi på chatten hjelpe deg med du må ta kontakt via telefon

Skulle onske alle kundeservice greier bare var en e-postadresse fåvæ

Jævlig irriterende å bruke hva enn de upålitelige kodeapene har bæsjet ut

youtube.com/watch?v=ePHkGlI2HZg
Europa er snart negerland også...

vi norske menn, ikke sant

Igjen, hvorfor la de sånne folk få rable fritt i media?

>den nesa
>"vi norske"
kek

Greit for meg.
Men da drar jeg alle andre grupper under samme kam også.
La oss se hvem som kommer best ut av dette.

e s t e t i s k

Fucking kartoffel-sprog

jeg har aldri hatt jobb jeg

*kysser deg*

Det eneste som stopper meg fra å prove meg på Tinder er at jeg ikke har noen flatterende bilder som jeg kan bruke. Jeg tror jeg ser ganske greit ut ivl, kanskje 6.5/10, men relativt ufotogen.

Noen som har tips til hvordan jeg kan skaffe noen brukbare bilder? Bor jeg gå til fotograf? Foler det blir kleint å be kompiser om å ta bilde av meg...

>Bor jeg gå til fotograf?

Vær ærlig nå. Har du autisme?

youtube.com/watch?v=Yk2fWVxsZCM

Jeg har ikke autisme, jeg har faktisk klart å bli semi-normiss i lopet av de siste par årene.

kom hjem hvite mann

da går jeg da

Hvorfor ikke?

er sånn som ikke har noen mentale eller fysiske ferdigheter og en usunn dose sosial angst og depresjon da

>jeg vil ha et profesjonelt bilde av hvor kjedelig og gjennomsnittlig jeg ser ut
Bruk pengene på bedre klær heller. Tinder er bare for Tordenkukker uansett

Nå er hun på vei til Litauen da, får ikke sett henne igjen for midten av januar, det suger jo litt.

Hvor mye får du i navpenger? Har du lov til å drive en virksomhet ved siden av som webutvikling etc?

Rape bby

"webutvikling" hores ut som noe man må være smart og disiplinert for å få til
kan ikke jeg heller bare henge meg?

>Sæd
>Rumperup
>Sædballe
>Pisselager
>Emil Nielsens Klit

Alle stedsnavn som har blitt autoriserte av det danske Kulturministeriet.

>Å tilegne seg fitte* er bare for Tordenkukker uansett

FDFD. Er du under gjennomsnitt, eller gjennomsnittlig i utseende, har du ikke sjans hos kvinnfolk med mindre du er styrtrik uansett.

Jeg skal dö i en snohule uten jobb, ingen penger og ingen kjærlighet.

Situasjonen som helhet suger mye mer for henne, bare for å sette ting litt i perspektiv.

Jeg spor for min egen skyld. Har lyst til å leve på navpenger, men også inntekter fra tjenester til lokale firma

Synes dere dette er fint?

Det er sant det, men jeg har nå mine plager jeg også

Det er noe av det hesligste jeg har sett

Jeg pleide å jobbe i en av byggningene der. Det er fint på innsiden

Joda, men ikke på Tinder. Du må være minst 8/10 for å få deg noe bra der. Altså 8/10 for å få en match, det er da spillet begynner.

nav.no/no/Person/Pensjon/Relatert informasjon/jobbe-ved-siden-av-uføretrygd

Jeg synes det er helt ok. Det er fortsatt innafor internasjonalisme-stilen i arkitektur, og de har holdt seg vekk fra postmodernismen.

Det er stygt.
Ja, jeg vet jo det, men hun har det veldig lite greit nå. Hvordan går det med deg, Zydrunanon?

Dette er også et faktum i virkeligheten kompis. Det er ikke slik at Tinder er en unik kontekst. Den er ironisk nok bare mer ærlig.

Syns byen generelt er helt jævlig. Sammen med alle andre storbyer.

Bergen og Ålesund er jo uendelig ganger penere enn Oslo, og det sier jeg som östlending. Oslo pröver jo ikke engang.

Det er vel egentlig bare et symbol for okonomisk og kulturell utvidelse av hovedstaden, er det ikke? Fjonge nye bygg i fjong ny arkitektur, plassert i en del av byen som tidligere var kjent for bare narkomane og gammel industri?

Dette fåvæ

Jeg får vinterdepresjon hvert år, så det er ikke noe nytt, men det foles som om jeg har fått brakkesyke samstundes også har jeg snudd dognet fordi jeg satt oppe med henne til 4 3 netter på rad.

Det skal gå greit da, er bare for sliten til å takle det akkurat nå, med eksamener og alt. Med en gang kjemien er ferdig så slapper jeg nok av igjen og trenger ikke fole mer enn
>dfn ingen jv
Fant dette i skapet mitt i dag, var koselig

Ja.

Men for faen da, hva er det med disse filene? Om jeg ikke roterer dem så blir det feil, om jeg roterer dem så blir det også feil.. Jeg roterte den riktig, helt seriost

Det var faktisk kjempekoselig. Bra hun setter pris på deg.

Ja, det gjorde meg litt glad. Var sånn papirrull som man drar ut av pennen med bilder av byen hennes på. Så fint ut.

Når tar du ferie?

hvem er det du studerer?

skal legge meg nå

Detter er penere fåvæ

Pulte du noensinne hun derre Jurgina eller hva hun het?

Siste eksamen er den 15., jeg resier hjem den 18.

Studerer ikke noen spesifikt.

Nei, men jeg har lært mye og jeg har en nær venn så jeg er ikke misfornoyd fåvæ

hvem er du

>Studerer ikke noen spesifikt.
hvem mente du med dette? går jo ikke an å gå på universitet uten å ha valgt studieretning?

Bra holdning angående denne kvinnen forresten, bra du tar det slik.

>studerer ikke noe spesifikt
hva mente han med dette?

Da får du ha lykke til med den. Jeg tar ferie om to dager (og en time). Har skrevet en del på siste hjemmeeksamen, men det er litt vanskelig når hodet er et litt annet sted.

Jeg er Zydrunanon

Jeg bruker ikke "hvem" på samme måte som du gjor, og jeg svarer i henhold til min egen bruk av ordet.

Det er jo den sunneste måten å ta det på. Jeg har jo hatt veldig lite kontakt med jver for og nå har jeg et bra forhold med en. Den der "bitter jomfru"-greia var jeg aldri inne på egentlig, så det er veldig godt endelig å få litt sosial omgang med en i det minste.

Jeg studerer noe, rimelig, spesifikt, men ikke noen spesifikke personer.

Perfeksjon finnes ik-

men hvem noe er det du studerer?

Innafor med marsipankake til middag?

Og hvorfor vil jǿder heller ha muslimer enn hvite igjen?

Å ja.

Blir forresten litt forvirret av måten du skriver på. Har du/har du hatt jv eller ? Skulle likt å vite hvordan det er å ha et annet menneske legge merke til deg, det hores deilig ut.

Takk. Du får kose deg med ferien din du, misunnelig.

Jeg forstår ikke sporsmålet ditt.

Hva er det du studerer for noe? Hvilken studieretning liksom.