/danmarktråden/

hvordan går det med jeres quests?

Er blevet nusset og krammet godt igennem i går aftes og i dag
Blev også kaldt fantastisk af en pigeven
Hvad med dig?

det går ikke så godt, da jeg stadig ikke har spurgt hende, om hun har lyst til at lave noget sammen en dag.
jeg havde en plan om måske at gore det i dag, men hun var ikke til forelæsning, og nu er det ferie, så det bliver nok ikke til noget

Har du stadig en måde eller mulighed for at sporge hende? Det kan godt være, at det er et stort rodt flag at ikke gore det in person, men hvis I kender hinanden bare en smule allerede kan du sende hende en casual besked som sidste chance

men danerna är ju de gladaste folket uppå jorden.

Kun fordi storstedelen af os tager piller 24/7

If I come in Copenhagen with zero knowledge of Danish, can I land a job? Btw what's a living wage for Copenhagen?

Så sandt som det er sagt!

No :)

do ikke

>12 timer på slavejob idag

det har jeg overvejet hele dagen, og jeg vil mene, at vi kender hinanden okay nu, da jeg har arbejdet i gruppe med bl.a. hende i et eksamensprojekt på et tidligere semester.
jeg har dog ikke rigtig snakket med hende i andre sammenhænge og aldrig skrevet.
er det ikke lidt mærkeligt bare at skrive det til hende ud af det blå? Jeg tænker man bor starte samtalen med noget andet forst.
og endnu vigtigere, hvad vil man overhovedet lave sammen?
tror ikke det går. er der en straf, hvis man ikke gennemforer sin quest?

>er der en straf, hvis man ikke gennemforer sin quest?
Ikke som sådan udover folelsen af, at man fejlede. I dit tilfælde vil jeg dog mene, at straffen vil være, at du skal sende hende en besked. Den kan være om jeres eksamener, men formålet skal være, at få sat en samtale i gang som du så kan bruge til at få spurgt hende om hun vil modes og få en kop kaffe eller noget

>straffen vil være, at du skal sende hende en besked

gode nyheder
jeg fik endeligt formået at læse en smule i dag

der var en pige der smilte til mig i dag, så det var rart

Hvorfor taler ingen mennesker der arbejde i toj foretninger i stroget dansk? ffs vi bor i danmark. Alle de pokers udenlandske studerende - lær i det mindste dansk

>stroget
hvad laver du der

1. Eneste sted i danmark hvor der er en urban outfitters
2. Smukke unge moderigtige piger
3. Bedste restauranter i danmark er samlet der
4. Flotte bygninger
5. Gode shopping muligheder
6. Bar + disko

okay, hvad laver du så her?

/r9k/ UD

hvordan vil italienerne nogensinde kommer over dette?

Jeg troede at /dan/mark var ret normal. Forste par comments er fra fyre der kigger efter damer. De andre generals er ret autistiske sammenlignet med vores

>mfn jeg var i den tråd

Det er da konstruktivt!

så kan jeg da lige så godt skrive til hende nu

>har usuccesfuldt provet at studere i til eksamen hele ugen
>finder i dag ud af at det er torsdag
troede det var onsdag

FERIE DRENGE
livet er godt igen

hvad laver du?
kan ikke huske at jeg nogensinde har fået juleferie så tidligt