/mämmi/

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

how do I get a finnish gf?

>mammi is shit

Mitäs nyymit?

Faktat:
>sammuin
>lattialle

Plussat:
>lattia oli oma
>ei oo darraa kun rupesin juomaan uusiks

Miinukset:
>ois ollu menoa klo 10
>viina loppuu n. klo 17

mulla on kaikki housut pesussa en voi mennä ulos

Miks et kuivata?

Töitähän mie

Mikä nyymejä oispattaa näin perjantaiaamuna?

oispa kuivat housut

Oispa joulu niin sais kinkkua.

Harvinaisen paska painos[spoiler] taas jälleen[/spoiler].

Raha ja kaverit joiden kanssa matkustella.

Voin reissata sun kanssa
[spoiler]Oon yleensä se iso lusikka[/spoiler]

Mä lähen kohta sin leikkauksee ja mua jännittää

kelaa että ihmiset rekisteröi ajan kulun eri nopeudella riippuen miten nopeasti niitten aivot toimii

moi vv

Oon Myyrmäessä, tulkaa myrtsinyymit moikkaa.

No ei tulla [/broiler]täs on semmonen juju et en ees oo myrtsinyymi mut huijasin silleen[/broiler]

Jep, aika on muutenkin tosi suhteellista ja tiedekin ajattelee aikaa pysyvänä ja tasaisena ihan vaan sen takia kun muuten niiden kaikki hienot matemaattiset mallit pirstaloituis taas täysin. Valonnopeudenkin julistivat pysyväksi vastoin kiistattomia todisteita, koska eivät osaa diilata universumin todellisen luonteen kanssa.

Mul molempii muttei aikaa

kelaa jos voisit simuloida universumin 0.00001x nopeudella, simuloidussa universumissa kaikki olisi silti reaaliaikaista siellä asustaville olennoille

Kerro lisää universumin todellisesta luonteesta, nyymi.

Tähtivuosi 1109. Avaruusalus von Nyymi aloittaa matkansa suureen tuntemattomaan.

Mul aikaa ja kavereita mut ei massii.

Nähään mikes dinerissa klo 18:00 tuon pipareita ja glögiä

heräsin just ja totesin kaiken olevan jutkujen juoni

Nyt loppuu se kakkapostaus julkisilla paikoilla nyymi

Koululle ei käyny lääkärintodistukseksi vahvat antibiootit.

Haloo, onko nyymi?

Niin et sitä vaan et miks universumissa olis muutamia tommosia asoita mitkä olis jostain syystä tai toisesta muuttumattomia kun mikään muu ei ole. Noita käytetäänkin silti aina vaan vertailukohteina ihmisten määrittämälle termistölle, joten voi olla että vaihtelevuus on sen verran hidasta tai pientä, että se riittää ihmisille toistaiseksi. Se että ne olis pysyviä on vain tuulesta tempaistu oletus.

muistutan vaan että vaikka miten huonosti asiat olisivatkaan, olet aina kolmeulotteinen

Jees hiö ai äm, vot's koin on?

lyödäänkö vetoo

Nyymi pääsee nyt kauppaan

Kuvittele sen myyjän ilme joka odottaa sulkemisajan jälkeen jonku tunnelukko autisti miettii ja sovittelee 2 kenkäparin välillä 1,5h

>"Jaa, päivä olisi pulkassa"
>"Ai perkele, vielä oli se autistitunti"
>...
>Nyymi kurkistaa ovesta sisälle
>

Miksi autisteja pitää varoa ja hemmotella niin paljon nykyään

Ampuvat kouluja muuten

neljän päivän paastoaminen pudotti painoa 78,jotakin -> 72,5

tänään syön ruokaa

Taisi lähteä nestettä lähinnä

Ja taas nättejä rönttösiä joka paikassa. Mistä tommosia oikein siis saa?

Mun piti sanoo et ilman kiistattomia todisteita, eikä vastoin. Toi merkitys muuttuu aika paljon jos nua vaihtaa

syön aamupalaks ruis leipää ja kaakaoo
laitoin maitoon kaheksan lusikallist kaakaoo

Oon syöny vaan yhen kerran burger kingiä Suomessa. Pitäiskö mennä nyt burger king?

*kapaloi Jeesus-lapsen seimeen*

kahen tunnin päästä tentti
en oo lukenu yhtää LOL D:D:D::D:D:DDDD

Oon ihan ok näköinen mut köyhä enkä normo. Miten saan röttömöttösen?

Tsekattu

Toi ahdistais vielä enemmän jtp

En haluu olla vaivaks

Esitä rikasta normoa

tää Paino tulee tuplana takaisin.

aika paljo kaakaoo
ite vedin aamupalaks puol litraa kahvia, yhen karjalanpiirakan ja 600 buranan

Onko joululahjat ostettu jo nyymit?

juu
yksi sarjakuvalehti ja hiuslakkaa

Joo, sä oot sekottanut kroppas tasapainon vähäks aikaa. Ensin nousee takasin siihen 75 ja sit parin viikon päästä takas entisellään jos jatkat normaalisti. Äläkä käsitä väärin, paastoominen on hyvä asia ja sitä kannattaa harrastaa, mutta se toimii laihduttamiseen ainoastaan jos sitä tekee pitkällä tähtäimellä ja on tosi tarkkana. Eli tyyliin et paastoaa kerran viikossa vuorokauden tai kerran muutamassa viikossa pari päivää tjsp.

Aijon olla jouluun asti juomatta. Onkohan mun tolet laskenut paljon siihen mennessä?, 17 päivää taukoa siis.

>"se on ihanniinku siinä star warsissa!"

sun tarvii tavata joku tytteli mist tykkäät ja sit sen tarvii tykätä susta
jos ei se tykkää susta heti ni sä voit sit yrittää esittää jotain sellaista mistä se tykkää. Jos onnistut siinä ni on 2 vaihtoehtoa, se oppii tykkäämään susta tai sit sä saat ylläpidettyä valheisiin perustuvaa ihmissuhdetta kasassa vähän aikaa, mutta sitten se epäonnistuu katastrofaalisesti kun valheiden vuori kasvaa liian suureksi ja molemmat palaavat huonompiin lähtöpisteisiin missä olivat ennen suhdetta

varmaan laskee aika radikaalisti, mut tulevat heti takaisin jos oot joku alkoholi pro

Ei oikeastaan. Kuukauden kohdalla huomaa selvän eron (lähinnä krapulassa joka on normaaleilla juomatavoilla ihan vitun hirveä).

Arvostetaanko Lauri Henrikseniä hetki?

mä luin eilen siitä tsurusesta vähän enemmän ekaa kertaa kunnolla
on kyllä aika hieno mies, mut vissiin jätti sen suomalaisen perheensä vähän paskamaisesti tjsp

Kui?

mistä luit? itekkin voisin lukea

>tfw not finnish

Kahden tunnin päästä päälääkäriin.

Its ok, u can be honorary finn

Ens viikolla käyn aids yms. tutkimuksissa koska oon pannu ilman kumia ja muuta ja oon luulosairas.

Tuliko reikä?

Ilmeeni kun luen karjalan kielistä wikipediaa.
Voi juku mikä perjantai.

kiintoison loisto

veikkaukselta saa ilmaista suklaatia minä haen kyllä sukulaatia

Kellään tota razer blackwidow chroma näppistä?

Okse iha paske?

Älä vitussa osta mitään razeria. Joskus 18v jonnena ostin kuulokkeet, hiiren ja näppiksen. Kuulokkeet ja hiiri hajos ja näppiskin oli paskaa.

*sulattaa nyymin kryokammion*
oho

miltä tuntuu nukkua nyymin kanssa lusikassa

paremmalta kun nyymin kanssa haarukassa

*murtaa nyymin henkisesti*

no eipä tietenkään luulitko että kävis

Meillä samat

pitäshi varmaan itsekkin vaikka ei oo tullu tökittyä mitenkään joka suuuntaan. Kiva ois se varmuss

Onko mitään säälittävämpää ja nolompaa kuin se että väittää että masentaa? Jos on katto pään päällä, internetti, tietokone ja ruokaa niin ei voi olla masentunu. Mulla on ainakin ihan perkeleen hyvä olo. Paska meemu toi "mua masentaa yhyy"

tänää ei vaan suju

*murtaa suutustajan fyysisesti*

tostahan oli eilen hesarissa se joku lääkäri ulisemassa

*hiippailee nyymin herkkuhyllylle mässäilemään*

*hiippailee nyymin herkkupyllylle mässäilemään*

Taas on sukat märät

jonain vuonna ostan vielä talvikengät

Haluisin ostaa Google Homen ihan vain huvikseen mutta kuolisin häpeään joka kerta kun puhuisin sille englantia. Harminlista

juu se on ihan järkevä ostos. Ostin ite kunnon talvikengät tossa pari talvea sitten ja taakse en ole katsonut

>Lähetys on kuriirin kyydissä, toimitus käynnissä
tulis nyt saatana

Miks kisu tykkää tuijottaa kun minä syön vaikka ei ite suostu syömään jos mä oon edes samassa huoneessa?

Rockstarit on helposti mun lemppari juomia. Harminloista että täältä läheltä ei saa niitä muita kuin lidlistä ja että sitä rockstar colaa ei enää saa mistään.

ootko joku enrgia juomien juoja mies

Hei, mä halusin pistää ton viestin. Ei oo reilua, että omit näitä vastauksia tuollai.

ai alkoholiuudistus meni sitten kuitenkin niukasti läpi eduskunnassa

saataiskohan jo 2019 nelosolutta ruokakaupasta

Onkohan halvempaa vai yhtä kallista kännin suhteen kuin nykysillä antimilla? Eihän tolla muuten mitään väliä edes oo.

tulin tänne normoilemaan ja jauhamaan purkkaa
ja purkka on loppu

MINÄ VOIN HYVIN!!!!