/mämmi/

Koirapainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=oy-3KI2eHi4
twitter.com/rindoo?lang=fi
fi.wikipedia.org/wiki/Armomurhaaja
twitter.com/NSFWRedditVideo

Pairakoinos
t. kreikkalainen

Mikä nyymejä oispattaa tänä iltana?

hyvä painos

youtube.com/watch?v=oy-3KI2eHi4
Tää on selvästi meidän tyttömme.

Juu kissathan nyt on oikeita tuhoeläimiä verrattuna koiriin jotka on lähinnä vaan ärsyttäviä. Käyttönsä toki niilläki, mutta nyymin yksiössä tuskin on niin pahaa rottaongelmaa (niitä nelijalkasia siis) että niiden hillitsemiseen tarvis kissaa. Jos nyt yksinäisyys niin syö miestä niin hommatkaa jotain mahdollisimman harmitonta ja niin eksoottista ettei ainakaan talven yli kestä jos sattuu pakoon pääseen

suklaa enerkia patukka

Weeb/nörttitytyt on 80% ajasta läskejä, ja 19% muuten vaan craycray

Haluaisin variksia kameruksiksi. Mukavia lintuja.

naapurin kissa on kuulemma karkuteillä. päteekö löytäjä saa pitää -periaate? mieli tekee kasukamerus

Juu, toi on vähän punkeromainen ja sillä on haisevat hiukset mutta hänellä on hyvä ääni ja hyvät aivot. Mutta hän on muutenkin varattu jo.

Mä oon viimeisen kolmen päivän aikana nukkunut todella huonosti. Yleensä mä herään kolmen tunnin jälkeen enkä sen jälkeen saa enää kovin hyvin unta.
Tämä kaikki vielä selvinpäin

Huh hels

No jos sattuu omaan pirtaan sopiva cray, niin sehän on vitusti parempi kuin joku normopönttö. Yksi tarrautuva ja ujo nörttiöttönen kiitos

Miten olis puhdistus ja tahnojen vaihto?

Korpit on viksumpia, ja siinä olis kyllä hyvä idea että kesyttäis jostain ekosysteemin osasta ittelleen lemmikin. Varsinki jos saisit jotenki koulutettua ne oleen hiljaa ja vaikka viittoon asiansa

Ei täällä kaupunnissa ole korppeja.

Ei edes lemmikki pitäis olla, kun riittäis kun tunnistavat ystävälliseks ruoan lähteeks, niin voisivat tulla parvekkeelle aina käymään.

>tarrautuva
Todella rasittava piirre.
t.kokemus

Piliä ei pistetä pöpiin!

Joku kiimanen skitsoidi olis kiva. Kerran kuussa vois tehä jotain yhdessä pari tuntia ja muuten vaan selassia pikaisia panoja.

postaa sen kuva
mistä sä tiedät miltä sen hiukset haisee

>broidin auto lainassa
>kaikenlaisia anturivikoja
>kojetaulu kuin joulukuusi
>"check engine coolant level"
>kaipa tämäkin t. minä
>ajele huoletta pari viikkoa
>mikäs täällä haisee? varmaan joku toinen auto
>haju seuraa ja huoli kasvaa
>kojetaulu välähtää punaiseksi
>"engine coolant temperature 120C!!!1 stop the car immediatelly!!1"
>valkoista savua puskee pakoputkesta
>ilmeeni kun vielä pari kilometriä kotiin

creeppasin sitä yhessä conissa.

Hakeudu hoitoon

twitter.com/rindoo?lang=fi
Kaiva tuolta tai googlesta.

Myöhäistä.

Tiedän tunteesi kamerus
t. yli vuosi nukuttu huonosti

Ei ole kivaa kun päivästä toiseen pommittaa jatkuvasti puhelimeen ja panikoi tai raivoaa, jos ei ole jatkuvasti vastailemassa. Sitten oli pelko perseessä, että suorittaakohan tuo kouluhieronnan, jos jätän.
Ja kyseinen tapaus oli reilu kakskymppinen.

how do I get a finnish gf?

Ei oo mitään tekemistä :

saatteko tarpeeksi sinkkiä ja magnesiumia?

En jaksa enää runkatakaan neljän varvin jälkeen.

Juuh. Hieman jos haluaa olla itsekseen rauhassa niin se tarkottaa sitä ettet välitä siitä enää yhtään.

Käy mualla rosvoomas korpin pesästä muna ja haudo lämpölampun alla ittelles eläinkamerus
Tää hyvin pitkälti ollu munki malli, tähän mennes ollu pari siiliä, pesue sorsia, saukko ja lumikko jotka tunnistanu mut tarpeeks hyvin että oppivat oleen pelkäämättä, ruokinnan kautta tottakai

>ilmeeni kun näen unia vain jos menen nukkumaan aivan perseissä

Vittu on lauantai-ilta ja oon yksin kotona. Miksi vitussa oon elossa?

en edes muista koska olisin käynyt lauantaina jossain lmao

>stk jalka kokonaan puutnut polvesta alaspäin ja en uskalla liikahtaa kun se tunnon palaaminen tuntuu vitun pahalta
Puutuuko nyymien osat helposti?

Jo aika säälittävä oot. Ite panen just tällä hetkellä kolmea eri muijaa paskapostauksen ohella. Ferrari oottaa pihalla niin lähen tästä kohta ajelemaan jahdille kun vielä pääsee veneilemään

Mene normo johonkin muualle.

Tuota ja aiheeseen liittyviä pohdiskellessani päädyn usein sen kysymyksen äärelle, että olenko voittaja jos teen mitä minun odotetaan tekevän ja mistä minun odotetaan nauttivan, vai jos teen mitä itse haluan?

Nyt alko oispattaa tyty joka ois valmis hieromaan koulun sun puolesta, kiitti

Sinkkipillereitä napsin välillä, voi olla etten saa ruuasta tarpeeksi noita kahta kun tilasto sanoo että 90% ei saa. Mut ei ainakaan kovin vakava puute oo, kun ei ole niiden oireita.

Pähkinöitä syön harvemmin, lehtikaalta päivittäin, mutten tarpeeksi että tulis pelkästään siitä päivän setit

Vietän aikalailla kaikkki päivät kotona lukuunottamatta joitain coneja

>veneilemään
>talvella

Konformoituva ali-ihmisyys ei ole voittamista.

Mutta mitä jos haluan viettää aikaani muiden ihmisten kanssa puhuen?

...

Joo täytyy ajella se paremmalle paikalle mistä vähän isommat nosturit pääsee nostamaan sen talviteloille. On nimittäin sen verran kokoa kyseisellä paatilla

Mitä teet parhaillaan?

miksi mun kismetissä lukee anteeksi?

jos se postaa ahvenanmaalta

siihen erään lorahti vähä kusta
t. kismettehtailija

Nyymit ei ole ihmisiä, olette yhtä surkimuksia kuin minäkin joiden ainoa ääni näkyy laatikossa. Haluan puhua oikean ihmisen kanssa jonka voin nähdä. [spoiler]Pelaan paskaa VNää karatakseni tästä maailmasta.[/spoiler]

>käy coneissa

sellainen normo sieltä

ahvenanmaalla on oma lippu vitun uusjonne

Eiks saarijutkuilla ollut oma lippu?

Unohdin kertoa että katoin Possessionin ja se oli hyvä leffa. Kiitos että jaksoit lukea tämän postauksen

braportoin avatarhomoilun

ootko kattonu sitä youtuben mainostamaa suomalaista leffaa missä joku böndeukko lopettaa elukoita ja ihmisiä?

se on normo, se kännypostaa

oispa ympärivuotinen huvijahtijäänmurtaja

Noh. Sitten ei kai auta kuin lähteä ihmisten ilmoille.

Mun ryhti on kuin kaneliässällä

juuh, oisin muna kovana keulassa ku jää rutisee miun viihdekoneen edestä

Mikäköhän leffa? Viimeisin suomalainen elokuva mihin toi voisi viitata oli Samurai Rauno Reposaarelainen. Oli omalla tavallaan ihan viihdyttävä leffa

Vedä olkapäät taakse.

>hesarille rikossyyte salaisten tietojen paljastamisesta

lälläslää

Armomurhaaja, tältä vuodelta
fi.wikipedia.org/wiki/Armomurhaaja

Luin kyllä itsekkin sitä juttua pienellä virneellä

>huippusalaista!!!
>tässä pari aukeamaa aiheesta

OHO?!
Hesariko harrastaa journalismiakin?
Kenen sensuurin estämisestä tuli sakkoa?

>apu

Siinähän sitä rutistelis vaikka hakeen latviasta viinaa ja huoria, voi veljet

Suomen alue-51:sen

Näyttää ihan mielenkiintoiselta. Täytyy katsoa jos joku lähialueen pienemmistä elokuvateattereista näyttää tota, ei innostaisi tukea Finnkinon jutkuja

Suomen valtionsalaisuuksien.

Onko hesariin vielä toimivia yritystunnuksia? Toi juttu on vaan tilaajille

nii tämä PV:n viesti- ja vakoilukeskusjuttu

Vahingossa hieman paljastivat miten aggressiivisesti Suomi tiedustelee Venäjää rajan toisella puolen. Särkee pahasti ton kertomuksen jossa me ollaan pieni demokraattinen valtio ilkeän Venäjän vieressä joka yksipuolisesti tekee meille jatkuvasti kaikkea ilkeää.

Luulisi nyt ihmisten edes sen verran tajuavan, että salaiseksi määrätty tieto on ihan syystä salaista. Toimittajan nyt ainakin.

Vuosivat PV:n salaiseksi määrättyä tietoa julkisuuteen, koska "journalismi". Ei aiheessa edes ollut mitään relevanttia, jota tulisi julkistaa kansalle, muuten vaan pistivät jakoon.

Se on poistettu muutenkin.

Paljastivat että suomessa vakoillaan venäläisiä ja että tulevaisuudessa omia kansalaisiakin, lisäks kertoivat että jossain keski-suomessa on vakoilukeskus

Se laitos on ollut olemassa jo varmaan 60-luvulta lähtien ja tiesin siitä jo vuosia ennen koko juttua. Omien vakoilu arvelluttaa, mutta nimetkää yksikin valtio joka ei harrasta ulkomaantiedustelua.

TAHTO RAUTAINEN ON KUNTO KUOLEMANTON

>oppositiopuolueet yrittää kieltää alkoholin etämyynnin siitähuolimatta että EU raiskaa näitä perseeseen jos se kielletään koska yhdenvertainen tavaroiden vapaa liikkuvuus
vittu toi SDP on turha puolue

ai vittu mun olkapaa
t. kuvan joku geneerinen animetyttö

Oisko kuvakaappausta? Tai oliko sitä jonkun päivän painetussa versiossa, vois käydä kirjastossa

>Omien vakoilu arvelluttaa, mutta nimetkää yksikin valtio joka ei harrasta ulkomaantiedustelua.
Niimpä mun mielestä on ihan hyvä että tuodaan esille mitä suomessa tehdään, luulenpa vaan että joku PV hemmo peppukipeytyy kun kansalaiset eivät tykkääkään kun heitä vakoillaan

En levittele suojattua tietoa.

nuudeleista ei tullut polttelevaa paskaa

Omia pitää vakoilla koska se on kirjaimellisesti vastavakoilua. Ulista saa tietenkin mutta jos se kolmas aivosolu löytyy niin aika helvetin oleellista.

Aina on toivoo että tää olis se persreikäily mikä tiputtais sen pois oikeiden puolueiden joukosta, mutta sitte taas toisaalta mulla on tämmönen olo aikalailla kaikista niiden toimista

Oikeasti haitalliset ja vaaralliset yksilöt olisi hyvä seuloa pois katukuvasta ja oikeasti luotan enemmän PV:hen tässä toimessa kuin poliisiin tai varsinkaan mihinkään poliitiseen elimeen. Näiden käsissä tätä ainakin käytettäisiin yksinomaan väärinajattelijoiden metsästykseen.

joo tosi hieno blogi oon ylpeä susta hei hienoa sun nuudeleissa ei ollut liikaa mausteita tosi hieno juttu

Niin, joko se alkoholin etämyynti laillistetaan ihan virallisesti tossa uusimmassa alkoholilaissa? Eihän se ikinä ole laitonta ollut ja omat juomat ovat aina tulleet perille mutta tollanen vitun venkoilu sen kanssa on rasittavaa

Suomen kansalaisena minun kuuluu tietää miten minua vakoillaan.

Ensin he jättävät sinut huomiotta
Sitten he nauravat sinulle "foliohattusetit"
Sitten he taistelevat sinua vastaan "tollasta ei saa kertoa"
Sitten asia on ollut totuusministeriömäisesti aina kaikille itsestään selvä "no mutta kaikki valtiothan harrastaa ulkomaantiedustelua"

Neuvostoliiton ajan Suomen meininki, Irakin sota, kaikki poliittiset totuudet käy samat vaiheet läpi.

NSAnyymi tallentaa kaiken mitä mämmiin postat

>no mutta kaikki valtiothan harrastaa ulkomaantiedustelua

Milloin tämä on ollut epäselvää? 5000 ekr?

arvasin että joku apina postaa tällaista paskaa mutta joku pyysi eilen kertomaan asiasta joten haista vittu

Toivottavasti. Koripallo on sen verran viihdyttävämpi laji katsoa ja pelata kuin jääkiekko, että sais nousta vaikka Suomen ykköslajiksi.
Tämä ei kuitenkaan minun harmikseni koskaan tule tapahtumaan nii ei voi mitää

eduskunnassa tappelu ja KKO ei vielä ratkaissut Alkotaksi tapausta joka tdn on ratkaiseva asiassa. Jokatapauksessa etämyynti sallitaan, joko kotimaisten tuomioistuinten, EU tuomioistuimen tai eduskunnan voimalla.