/mämmi/

pieni vaahtoisa olut -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4VlPDx_zDts
youtu.be/n9HH8dJeJbM?t=32
twitter.com/NSFWRedditImage

iso makoisa keitto

Tää on 1000 vuotias eli ei pedo

*oispattelee voimakkaasti*

Tekis mieli postata jotain, mutta ei tule mitään mieleen. Jutelkaa mulle

Eihän 9-14 vuotiasta kiinnostuminen edes oikeasti ole pedofiliaa.
>Hebephilia is the strong, persistent sexual interest by adults in pubescent (early adolescent) children (especially those showing Tanner stages 2-3 of development), which is typically ages 11–14.

Söin kolme kuukautta sitten vanhaksi menneitä kuivattuja luumuja. Täytyy varmaan varautua vesisuihkuun

Miksi auttajalla on alankomaalaisen lippunsa paita?

Mene vittuun tämän pedopaskan kanssa.

Eikös 9 ja 10 ole vähemmän kuin 11

Olin kyllä iteki aika huono matikassa mutta sentään ton tiedän

mitä mieltä oot tästä biisistä
youtube.com/watch?v=4VlPDx_zDts

>hebefilia
>pedofilia
Minkä takia mämmi on täynnä tällaisia ylitunteellisia jonneja?

Pedofilia vaatii primäärisen tai eksklusiivisen seksuaalisen suuntauksen murrosikää saavuttamattomiin lapsiin.

9-10v on kyllä 90% tapauksissa ennen murrosiän alkamista eli ihan pedoa. joku 13-14 alkaa sitten tytöillä oleen ihan tissit ja lantiot leveemmät

>nyymi kertoo jouluaattona sukulaisilleen että tykkää 9-14 vuotiaista lapsista
>selittää kuinka ei ole pedofiili vaan hebefiili
>luulee että se on täten ok

pupu

Mutta nyymihän nimenomaan puhui 9-14 vuotiaista. Pitäisi nyymin selittää enemmän asiasta, jtp.

Huvittava kappale. En jaksanut kuunnella kokonaan, kun tajusin "jujun". Loppujen lopuksi päällimmäiseksi tunteeksi jäi välinpitämättömyys.

Hyvää yötä, nyymit. Skellu silmät sulkee. Nyymisistä näkee skellu monta unta.

pup

Jep hebksi minä varmaan identifioin ihteni. Kyölähän se overlappaa pedofilian kanssa vissiiin myös

>vaan hebefiili
En ole pedonyymi, vaan sivullisnyymi, joka osoittaa, että kyseessä ei ole välttämättä pedofilia.
>luulee että se on täten ok
Miksi se ei ole ok? Koska ympäröivä yhteiskunta sanoo niin? Voitko selittää, haluan vakavakeskustella.

Olis kyllä kiva nähä niiden ilmeet

Tee se ja kerro miten kävi. Muista mainita myös että oot hebefiili

Nauroin ääneen.

hey pekka, fuck you

syön kanaa siipikastikkeella

5/5

how do I get a finnish gf?

Mikä nyymejä oispattaa näin sunntaiyönä?

joo täällä on joku ped/a/ri raidi menossa
nähdään aamulla, öitä nyymit

Kavereille kerroin olevani hebefiili. Be olivat ok sen kanssa.

3D vai 2D?

Totuus: eivät olleet ja heidän mielipide sinusta muuttui samalla paikalla

Siksi juuri koska muut ihmiset eivät siitä tykkää, sillälailla se moraali kuule toimii, yhteiset pelisäännö jne. jos et niistä tykkää niin paras muuttaa pois

Sori känni puhelin kirhotusvirheistä

Näin taas kokoyön ihan mahtavaa unta, mulla oli siinä tosi kiva tyty-yde. Ei ollu hirveen kiva tajuta että se olikin vaan unta.

>Miksi se ei ole ok?

Koska se aiheuttaa seksuaalista turhautumista ja syrjäytymistä. Jos on pedofiili tai hebefiili laki kieltää käytännössä nyymiltä ei-platonisen seksuaalis-sävytteisen rakkauden. Miten tämä on ok? Ei mitenkään. Itsemurha siinä on yleensä vain ratkaisuna.

Älkää alentuko väittelemään pedareitten kanssa. He vaan yrittää todistella itselleen, että eivät tee mitään sen väittelyn kautta.
Älkää antako heille sitä iloa.

>sillälailla se moraali kuule toimii
Jaa, oot ihan kunnon ali-ihminen, sitten? Vitun ötökkä.

pu

Niin, työntäkää sormet korviin, älkääkä keskustelko vaikeista asioista, koska tekee pipiä tunteisiin. q.q

mitään väärää*

Täs on sen verrattain hyvä sisko kans, sekin aika hyvin säilynyt 400 vuotiaaks.

elämä om ihnanaa kum sen oikeim oi valtaa

3D implikoin.
Ihan samalla tavalla jatkunut ystävyys. Ja ihan oikea ystävyys ei Facebook tier kaverit

Ketä /darranvälttelijäpro/ täällä? Itelle ei taaskaan tullu darraa kun ajotin nukkumisen niin että nukun darran yli täysin. Join pullon tapsaa ja 6 biniä perjantaina. Ei darraa.

Itsehän tykkään pääasiallisesti yli 30v naisista. Tykkäisin mielummin primäärisesti 18-25v koska helpompi saada niiltä vielä parikymppisenä jonnena, mutta ainakaan tää mun fetissi ei oo laiton

Joo väittelen krapulaa olemalla juomatta viikonlopun

Itse valvon läpi laskuhumalan kitaten vettä ja syöden. Vähän karseat olot, jtp, mutta ei ainakaan darraa.

Aika sairaat setit jtp. Jos ei tykkää naisista siinä priimassa nii on jotain vikaa, ja kyllä se biologiakin sanoo että se ei varmana ole siellä 30v jälkeen.

Tähtivuosi 1110. von Nyymi sai viestin tähtijohdolta, joka käski heitä vaihtamaan kurssin ja suorittamaan tutkimustehtävän Omnius 11C planeetalle. von Nyymiin törmännyt tuntematon avaruusalus ja sähkömies Nyyminpojan katoaminen olivat vielä mysteerejä, jotka miehistö olisi halunnut ratkaista ensin. Miehistö on tyytymätön, ja vaatii selitystä kapteeni Nyymiltä.

"Käskyt ovat käskyjä", huokaisee kapteeni Nyymi. "En tiedä teitä tarkemmin, mitä tähtijohto ajattelee".

von Nyymi suuntaa kohti Omnius 11C:tä.

itke lisää pieni lapsi, etsä muuta osaa

Voin vannoa että sun sukulaiset ei ole. Älä nyt vittu tee sitä saatanan hullu

JÄNÖ

Et sä kertomalla mitään voita vaikka olisivat ok. Kenenkään ei pitäisi jakaa seksuaalisia preferenssejään vanhempien kanssa.

ite kerroin äidille että tykkään siitä

Ainoa jonka kanssa sen pitäisi jakaa pedaripaskaansa on psykologian ammattilaisen kanssa.
/mämmi/ ei ole sun ystävä, vitun pedari

En itke, vaan nauran säälittävälle naisen / lapsentasoiselle moraaliselle käsitykselle maailmasta, jossa moraalisuus perustetaan siihen, mikä on ympäröivien ihmisten mielestä oikein.

Katselin aiemmin tenavan kanssa Ti-Ti Nallea ja onpas aika tyrkky tuo Riitta Korpela.

Nämä videoupotukset ei kai toimi timestamppien kanssa, mutta jotain 32 s kohdalla tms.

youtu.be/n9HH8dJeJbM?t=32

hirveesti sää liipaistut tästä. koskettiko sun setä sua pienenä

Mites se reagoi sanoit että haluat panna sitä?

Se että lasten raiskaaminen on sun mielestä oikein ei tarkota myöskään että se on oikein. Lopeta nyt toi kaksinaismoralismi

>Nämä videoupotukset ei kai toimi timestamppien kanssa, mutta jotain 32 s kohdalla tms.
Vaihda se ? sieltä lopusta # merkiksi.

Vähä isillekin katseltavaa eiks je

>t . itken mämmille alkoholi ja masennus ongelmista

Oon aika jurris matkal taksil baarist himppee nyt. Mitäs nyymit duunailee?

Menehän nyt vittuun, saatanan pedarimyönteinen kehari

Ja sitten ihan jumalaton olkiukko. Onko sun aivotoiminta noin alkeellista, ettet edes pysty keskustelemaan tällaisesta asiasta ilman, että syytät vastaväittelijää joksikin lastenraiskauksen moraalisen hyvyyden väittäjäksi?
Nyt on ihan oikeasti niin naisen tasoista keskustelua, että mieheksi en sinua enää usko.

hehe

>o-o-o-olkiukko
Huomaa että Sup Forumsissa oot opetellut väittelemään Huuto vitun naurua

>#

Interdasting, kiitämmä

Hieno argumentti, Hermanni. Ottaako kovin tunteisiin? Haluatko nenäliinan, pidänkö nenästä kiinni kun puhallat?

Levitä tietoa.

mä uskon että tuo jätkä ihan tahallaan suuttuu että muut postaisivat lolia lankaan

Postaan. Kas näin.

Nyt kyllä ollaan melko hakuteillä

Noniin juuh elikkäs kumpi on todennäköisemmin lastenraiskaaja; pedofiili vai ei-pedofiili? Pedofiili. Näin ollen pedofilia ei ole ok. Eikä myöskään neekerit koska ne tekee enemmän rikoksia. Eikä myöskään nistit tai alkoholistit koska nekin aiheuttaa enemmän harmia ympäristöönsä.

Ai, todennäköisyyksienkö pohjalta moralisoidaan? Ihminen on todennäköisemmin murhaaja kuin puu, eli ihmiset on pahoja pohjimmiltaan. Vai meninkö nyt hakuteille, voitko vähän laajentaa tuota moraaliista maailmankatsomustasi?

voit pitää mun pippelistä kii samalla ku puhallat

>Lapsen seksuaalisista hyväksikäyttörikoksista vain murto-osa profiloituu pedofiilien tekemiksi.
No nyt kun sanoit. Niin vastaus on epäironisesti ei-pedot.

...

En usko hetkeäkään tuota.

t. eri

Vittu mitkä psykoosit. Mieti nyt

vittu te ootte paskoja tappelemaan jostain vitun moraaliasioista ja ihmisen paskuudesta veikkaan että voittaisin teidät molemmat shakissa kjeh kjhe

>Ai, todennäköisyyksienkö pohjalta moralisoidaan?

Nimenomaan. Kaikki olennaisesti pahaan liittyvä pitää kitkeä pois. Näin natsitkin ajatteli juu mutta ei se tarkoita että ne olis ollu jotenkin väärässä.

Muistutus -------->

Pedarit ne täällä yrittää moralisoida niiden sairaita fetissejään.

Tää.

mistä se moraali sitten tulee ellei ihmisten mielipiteistä? jumalalta?

Ootko niin saatanan pihalla, että et usko että joku ihminen vihaa pedareita?

joo mut mä voittaisin sut shogissa

miehet murhaa enemmän kuin naiset, kaikki miehet vankilaan

No mitä vittua? Eihän ei-pedofiilit kykenisi saamaan edes mitään nautintoa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä?

Vittu sä oot kujalla.

ihan paska pupu

...

ihan vitun paska lanka
kummatkin osapuolet tappakaa itsenne olette saastaa

voi ne saada nautintoa mut se ei vaan ole seksuaalista nautintoa

sen väittely on sillä tasolla että se on mahdoton ottaa tosissaan. ihan siitä syystä

jäbä on pelannut jotain vitun shogia kaikki nämä vuodet kun minä olen pelannuta go-lautapeliä

Kerro minulle pupusta! Miksi se syö salmiakkia?

>Nimenomaan. Kaikki olennaisesti pahaan liittyvä pitää kitkeä pois.
Kuka määrittelee pahan? Saanko minä? Sanon vaikka, että ihmiset on pahoja, koska tuhoavat luontoa ja aiheuttavat kollektiivisesti jumalatonta kärsimystä, niin tapetaan kaikki ihmiset pois, eikös?

Enhän minä moraalista subjektiivisuutta kiellä, mutta kun ei nyymi sitä mainitse sanallakaan, niin en minäkään. Eihän tässä ole ideana kirjoittaa esseetä aiheesta, vaan vittuilla aivokaisille / viihdyttää itseään syötillä.

No kyllähän. Pedofiilin nimenomaan pitää määritelmän mukaan olla pääasiallisesti tai pelkästään lapsista kiinnostunut. Joku muslimi, joka raiskaa vuohenkin ei ole virallisten määritelmien mukaan pedofiili, vaikka lapsia raiskaakin.

>kohtele lasta kaltoin kyrpä kovana
>ei seksuaalista nautintoa
>pane lasta pyllyyn/pilluun
>ei seksuaalista nautintoa
>koskettele lasta kyrpä tanassa
>ei seksuaalista nautintoa

Juuh no selvä. Eikai tässä kannata sen enempää väitellä