/norgetråden/

Sterkeste tråden på Sup Forums-utgaven

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

tv.nrk.no/serie/innafor/MDDP12100117/sesong-2/episode-1
en.wikipedia.org/wiki/Abasiophilia
vg.no/rampelys/film/korrekt-eller-ikke-den-12-mann-regissoeren-klar-for-aa-ta-debatten/a/24213072/
twitter.com/SFWRedditImages

eugenikk

Forst for anime!

tredje for amalie

Animeautister blåst til helvete ut.

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

/thread

For privatisering

Innafor å begå selvmord?

hei

Nah. Gjor det for din egen del, men det er familien din som må deale med det senere.

Om du er suicidal så gjor heller noe annet. Finn på noe crazy istedenfor og ikke tenk på konsekvensene

...

>familie
Har ikke.
>Finn på noe crazy istedenfor og ikke tenk på konsekvensene
Det gjor jeg jo allerede.

>suicidal
>crazy

Er det ikke morro å gjore crazy ting. Bare gjor hva som gjor deg glad.
Du har familie, kanskje ikke kontakt med dem, men de må deale med det uansett

>Bare gjor hva som gjor deg glad.
Hvorfor tror du jeg vil begå selvmord egentlig?

Kan du ikke ta å selvmordsbombe serveren til /norgetråden/? Så gjör du no nytte for deg i tillegg.

Ikke lag unnskyldninger for deg selv. Du vet godt selv at det er bedre ting å gjore. Kan skjonne det er vanskelig å tenke positivt med deprejon, men jeg tror du vet innerst inne at det er noe du har lyst til å leve for. Det er jo en grunn til at du ikke har gjort det enda

Kanskje jeg skal drite på meg

du ekke morsom.

Det er aldri innafor å begå selvmord hvis du har familie eller noen som helst andre som må lide konsekvenser av din dod.

Jeg hadde iallefall blitt trist hvis du dode anonsen!

Gutta! Jeg begynner å ha det göy på jobb! Mestrer det ikke helt enda, og de andre er ikke helt fornöyd med meg enda, men jeg gjör forbedringer. Har fortsatt ingen venner eller noe givende å gjöre etter jobb, men jeg er blitt mye mindre deprimert nå etter at jeg fikk meg jobb enn för.

Anbefaler virkelig å pröve så godt du kan på å få deg jobb om du sliter.

Hva jobber du som?

Hemmelig!

Hvem er ordet for *roastie* her i nårgetroden?

tar vell å rengjorer cribben jeg da

vi sier ikke slike ting her

Godt stekt pai

tacofittekjerring

...

brever mitt daglige deppe-brev nå

hvem jobb du har?

haha bare få deg jobb x-D

...

Det gleder oss å hore! Du får stå på, så når du blir skikkelig flink i jobben kan du klatre opp i systemet, og kanskje skaffe deg noen venner på veien!

Siste eksamen for jula i morra, gutta. Skal bli deilig å slappe av litt, og få tjent litt penger, men gruer meg litt til å måtte håndtere kunder. Noen flere som har butikkjobb i jula?

Også, ribbe, pinnekjott eller torsk til julemat? Hva spiser du, anonsen?

Hva tenker tråden om fitte?

æsj

Jeg har brukt varmt tappvann til å lage kakao för, men nå har jeg lest at varmt tappvann kan være usunt, så nå har jeg det i vannkokeren först i stedet

Hva synes folk om pedofile?
tv.nrk.no/serie/innafor/MDDP12100117/sesong-2/episode-1

Personlig synes jeg det er greit å være tiltrukket av barn. Det blir som homofili på en måte. Dette er med forbehold om at de ikke forgriper seg på barn da

Vil du sette abasiofili i kategori med homofili eller pedofili?

Alle pedofile burde skytes i hodet på stedet, og barneovergripere burde do sakte og smertefullt.

æ vil slikke

Ja. Tenn på hva du vil liksom så lenge du ikke utnytter eller skader noen andre. Poenget mitt med å trekke inn homofili er at vi for i tiden så på det akkurat som vi ser på pedofili i dag; en sykdom.

Takk for det min venn.

>dfn har brevet her så lenge at jeg föler meg kjent med hver enkel brever, selv om jeg kanskje ikke alltid klarer å skille dem fra hverandre

ganske rar fölelse egentlig. Vet liksom når det er en ny brever i tråden.

Hva er egentlig abasofili? Personlig er jeg glad pedoer får innpass sammen med resten av homoene, slik at vi endelig kan jage seksuelle devianter ut av offentligheten en gang for alle.

Så det er innafor å skyte folk med original synd? Skjönner dödsstraff for forgripelse, men såvidt jeg vet så er det ikke dem som velger hva de er tiltrukket av.

>ganske rar fölelse egentlig. Vet liksom når det er en ny brever i tråden.
Har du vært på motopp? Det er et motopp her i Oslo på nyttårsaften, hadde vært hyggelig hvis du kom, da kan du hilse på de forskjellige fjesene i tråden. Er du i discorden?

en.wikipedia.org/wiki/Abasiophilia

Hvis man ikke velger hvem man er tiltrukket av, så er det enten et resultat av omgivelser eller gener. Hvis det er genetisk så lonner det seg å få renska pedo-genene ut så fort som muligt. Hvis det kommer av ytre påvirkninger (virker som om mange blir barneovergripere fordi de ble forgrepet på som barn) så er det best for alle om pedoene blir utslettet for de rekker å gi forbannelsen videre.

יהש כשקמ עואאש

pedofili er faktisk helt greit, så lenge det er organisert og reservert for den okonomiske og politiske eliten

Ganske bra fåvæ

bokstavelig talt hvorfor?

vg.no/rampelys/film/korrekt-eller-ikke-den-12-mann-regissoeren-klar-for-aa-ta-debatten/a/24213072/

Vi va motstandsfolk og sjit

LA OSS PRISE HERREN

Er (((Harald Zwart))) en jöde? Hebradaren min går av som bare pokker.

lager meg vell to hamburgere til middag jeg da*

*kjott fra meny, gronnsaker fra kiwi

halleluja

>den tolvpunktum mann
?

Kan ikke bedomme noe jeg ikke har sett eller tatt på :(
>virgin4chaner.jpg
Men hvis jeg skal hore på brukeranmeldelsene så vil jeg si at det er bedre å gå for ny istedenfor bruktvarer. Det kan være vanskeligere å få tak i, men det er verdt det

Ville dere Birgit?

Og
>nah
Ekleste brevet jeg har lest på lenge fåvæ

alt jeg vil være er el chapo

Syns du skal slutte å komme med turbonormiss råd mens du skriver som en som kom her rett fra jodel eller noe.

Haha, fy faen:

Hva i helvete er det som er riktig å gjore da?
>Jodel
tror du jeg er 12 år gammel?

Jeg vet ikke. Men råd imot selvmord som alle har hört tusen ganger er det ikke mye verdi i.

Jeg er godt over 12 og er innom jodel ofte. Er ikke som om denne tråden er noe mer moden...

*hoye knaske og smaske lyder*

>sær skriving
heng deg

sært ass xd

får vell pante flasker jeg da

Så du vil at jeg skal si "kys" akkurat som alle andre fags på den siden her?
>Jeg er godt over 12 og er innom jodel ofte. Er ikke som om denne tråden er noe mer moden...
Du er en trist sjel. Jodel er bokstavelig talt mer reposting enn Sup Forums og da har man nådd lavt.

kaster bare tomflasker i soppelet fåvæ.

Nei, men syns det er innafor hvis han har tenkt over det lenge nok.

Hvis du tror jodel er mindre gjenbreving enn norgetråden har du ikke vært her lenge nok.

Hvordan gikk det med eksamens-user? Blir det fremmedlegionen på deg?

Burde jeg kjöpe den kjökkenmaskina til 3000 spenn mor önsker seg
Kan få det billigere men har ikke lyst å kjöpe henne noe jeg ikke ville kjöpt til meg selv

hvem /girpantensintilrodekors/ her?

Pengespill er en synd, user.

Tar å mediterer litt fåvæ

Gjor det fordi en del av det går tilbake til det lokale hjelpekorpset

Selve Rode Kors som driver hjelp i utlandet osv har jeg lite interesse av

Fårtelefonerfrarödekorsanonsen er du her?

Hva slags oppdrag drar du på? Hva gjör du egentlig? Er det masse sötnoser der / jevnaldrende greie folk?

katta er min beste venn

Ja, men hadde tredd en soppelsekk over de ekle beina hennes.

Det var ikke særlig pent sagt.

Æsj. Jeg trenger en jente med fine ben fåvæ

Ferdig med eksamen i lineær algebra jeg da. Eksamen i år var ikke i nærheten av så tilbakestående som de som ble gitt de siste to årene, så det blir nok ikke noen fremmedlegion på meg.

>Hva slags oppdrag drar du på?
Primært leteaksjoner. I urbane strok så er det bortimot alltid suicidale eller demente, mens utenfor urbane så er det jegere, bærplukkere, turgåere osv som det sokes etter, selv om man kommer utfor suicidale og demente der også til tider

Jeg driver også med direkte redning utenfor vei, dvs hvis en skiloper har brukket et bein eller annet langt inne i ei skiloype så har jeg snoscooter, slede og annet utstyr som kan brukes for å hente den personen og få han/henne til ambulanse/bil til legevakt

Vi driver også med sanitetsvakter, noe som fungerer som primærinntekt for hjelpekorpsene. Da yter vi forstehjelp og assistanse til deltakere på stevner hvor det er nodvendig, som f.eks på de forskjellige Birken-lopene, storre konserter og mer

>Hva gjör du egentlig?
Sok; får beskjed om hvem, hva, og hvor. Jeg er leder for mitt korps, og jeg horer da med mine medlemmer om hvem som kan dra, når, hvilket utstyr de tar med osv. Derifra organiserer jeg hvem som tar med hva, sjol om det som oftest er jeg som er tidligst utpå & har bil med mest plass og drakraft, så da er det jeg som drar med utstyret

Utstyret vi har med varierer fra sok til sok. Lite poeng med ATV og båt etter et sok på ei 82 år gammal dement dame midt i Hamar sentrum, mens jeg fort kan finne på å ta med en RECO-peiler hvis jeg skal ut på sok der jeg vet det fort kan være fare for at det har gått skred, mye hoyt gress (store jorder f.eks) og annet vanskelig terreng

>antyder at beina til Birgit ikke er fine

blir vell alene på nyttår jeg

Hvorfor blir bena så jævlig tynne? Jeg bruker mine såvidt men det er fortsatt en god mengde muskler. Burde hun ikke i det minste ha fett på de?

Må du ha bil og lappen for å være med på dette?

Hvor effektivt er egentlig recco? Hvor langt under snǿ får du signaler og hvor langt i fri sikt?

t. friluftsmenneske som ikke eier moderne sikkerhetsutstyr av noe slag

Det jeg gjor når jeg kommer fram avhenger litt av situasjon, hvem andre som har mott osv. Er jeg forst på stedet (sjeldent, pga avstand til der de fleste aksjoner er) så avhorer jeg meg med politi og får alt av informasjonen de har, videreforer den til de andre korpsmedlemmene. Deretter begynner jeg med å se på kart over området, da for å få en oversikt over terrenger, hva som finnes av bratte partier, vann, tett skog osv. Dette er da veldig relevant for å kunne sette opp "teiger", som da er GPS-baserte små sokeområder som forskjellige lag får utdelt

Deretter går det ut på å gjennomsoke de forskjellige teigene, stier, Point of Interest, veier osv. Her jobbes det på kryss og tvers med andre letemannskaper fra andre organisasjoner, da primært Norske Redningshunder og Norsk Folkehjelp. Det jobbes også veldig tett med politiet, som alltid er ledende for leteaksjoner, selv om alt som har med selve leting, utstyrsbruk osv utenom helikopter blir gjort av frivillige letemannskaper i bortimot alle tilfeller

De fleste som blir funnet blir funnet med denne soksmetodikken. Hvis det ikke gir resultater og man går tom for "sannsynlige" punkter å lete på så går man over til finsok. Dette er da med mål om å finne spor, objekter eller annet som kan fortelle noe om det har vært folk der. Dette brukes heller sjeldent da det ofte er ekstremt store områder det er snakk om, samt at det krever veldig store mannskapsressurser og er tidkrevende

Så har du mange tilspisninger som horer til hver aksjon. Det er ikke alle som burde være med på leteaksjon etter en som har skrevet brev, tatt med seg hagla og forsvunnet ut i skogen med det mål om å ta seg sjol av dage. Det er heller ikke lurt å ta med seg helst ferske folk i de værste værforholdene

Lite bruk bevarer fortsatt muskelmasse mye mer enn ingen bruk, og du bruker fortsatt musklene ubevisst. Lamme muskler brukes ikke i det hele tatt, utenom spasmer.

Satan gutta, kjor forsiktig nå for tiden. Et rådyr lop nettopp over veien rett foran meg, bomma med en cm eller to

Så bra anonsen! Var i samme båt for snart 1 år siden. Angrer på jeg ikke fikk meg en jobb tidligere

Tynne bein er ekkelt as, spesielt på menn!
>Går ute på sommer
>En fyr i shorts med tynne fyrstikke-bein
>Jeg får frysninger i ryggen

Nei. Det eneste kravet er at du er 18 og er i fysisk god skikk. Du trenger ikke å være en sånn som flyger opp og ned på toppturer, men det er en fordel at du kan gå brukbart langt i normalt rolig tempo med normal opppakning. Alt av relevant opplæring får du innad i korpset.

Faktisk overraskende bra. Vi hadde en storre ovelse sammen med blålysetatene og den lokale skipatruljen (utrolig profesjonelle folk, vil si de er Norges beste) der vi benyttet det på forskjellige dybder, og det fant meget lett både sendere i klær, mobiltelefon og GoPro-kamera i flere meters dybde, og det har god rekkevidde (dvs det piper lenge for du er rett over objektet det plukker opp)

Jeg provde vår Recco R9 på ca 100 meter i fri sikt og hadde ikke noe problem med å fange opp signaler som var under 2.5 meter med kraftig, tung sno

> Er det masse sötnoser der / jevnaldrende greie folk?
Kommer litt ann på hvor du er. I de store korpsene finner du alle typer folk, i alle aldre og med alle typer interesser. Jeg driver et ganske lite korps hvor jeg faktisk er yngst på knappe 24, men jeg har en utrolig god gjeng med meg, og sammen driver vi nå med å bygge opp igjen korpset til å bli bedre enn det noen gang har vært.

Av erfaring så vil jeg si at det er hovedsaklig menn ifra 18 til ca 35 som i hovedsak driver med sok og redning, mens de som er eldre enn det ofte driver med å organisere soket og kommunisere med politi/andre letemannskapsledere

Bruker dere noen ganger termisk kamera til sånne sǿk? Er det vurdert drone med termisk for sånne ting eller blir det for dyrt eller for lite værmotstandig?

lager meg noen par kopper kaffe hvis det er greit