/mämmi/

järnefelt-painos

Other urls found in this thread:

humblebundle.com/software/vegas-pro-creative-freedom
iltalehti.fi/uutiset/2015100420469396_uu.shtml
twitter.com/SFWRedditGifs

mämmi on ihan paska postaajien takia

Anime voi haistaa vitun. Menen nukkumaan nauttikaa paskastanne

3

4

5

how do I get a finnish gf?

KUOPIO
U
O
P
I
O

rapakymppi

Oikeesti ihan karsee paikka. Melkee tekisi mieli tappaa ittenini jos joutuisin siellä asumaan.

Vitun vammanen kukaan ei me lankaan, hankkiudu hoitoon

eiku avatarhomoilua vitun mielisairainen paska

Itse asunut 4 vuotta. Ihan jees verrattuna Kotkaan ja Hämeenlinnaan, vaikka ei niissäkään vikoja ollut. Muualla en ole asunut.

Hyi vittu, pitäis oikeesti pommittaa vaan maan tasalle koko paska.

tapa ittes

Ite asunu Helsinki, Vantaa ja Porvoo. Kaikki noista on paratiiseja verrattuna Kuopioon. En meinaa millään pahalla mut se vaan on kauhee paikka.

en jaks mennä nuqq vielä niin taidan vaan spämmätä langan täyteen animea triggeröidäkseni ne alaikäisimmät jonnet

miten muuttaa toiseen kaupunkiin? koska eihän sitä saa töitä jos ei pääse heti sinne ja hankala muuttaa jos ei ole töitä tiedossa

why?

Ironista sun postistas tekee sen että et edes itse huomaa miten alaikäysyyttä pursuava toi sun postis on.

sulla on jotain vikaa päässää ja hoitoon menemällä saavutat jotain, et oman aikasi haaskaamisellä johonkin näin mitättömään juttuun kun et oikeasti liikuta ketään mihinkään suuntaan merkittävällä tasolla

Mikä sai näin pahan maun suuhun?

saa niitä töitä kun vaan käy haastattelussa, siin on sitten viikkoja tai jopa kuukausia muuttaa

jaa

tää on se klassinen ''teen tuplasti enemmän sitä mistä ne loukkaa mua'', sori mutta hävisit pelin koska haluat vaan sivuttaa sen totuuden minkä just sanoin

Itse olen muuttanut kerran töiden takia ja kerran naisen.

He'll get his rights removed soon.

because of avatarfagging

jäbäl taitaa olla jokus psykoosi jostain henkilöstä jota ei edes ole olemassa, kaikki vaan raporttaa sun avatarhomoilun vitun vammanen, se on niin yksinkertaista, jos joku postaus saa monta raporttia se poistetaan

actually go to IRC and complain to mods he bans everyone with nanachi pic

en kyllä oikeastaan edes lue tarpeeksi syvälle sun postauksiis että erityisesti ymmärtäisin niistä mitään
totuus on että pitäis mennä nukkumaan mutta ei väsytä paskan vertaa ja en keksi mitään tekemistä ja te ootte niin vitun persekipeitä jonkun jätkän jänöpostauksesta ja näemmä animesta yleensäkin niin teen vaan näin

ei ole mikään iso kynnys että joku netissä vastaa jollekkin jotain jollain ilkeillä sanoilla, sori mutta totuus on että sun olemassaolo netissä on todella mitätön, luet sanoista liikaa, muttet totuutta kuitenkaan

ite menen itkemään etteivät jaksa susta hankkiutua kunnolla eroon

Itke lisää spede, vittu kun pääsis vetää tommosia vässyköitä ympäri korvia.

Olin nukahtanut vaatteet päällä sänkyyn ja heräsin nyt. Huomenta.

vaiha lakanat aamulla

TIKINYYM?

oispa tommonen

mitä on tehtävissä /mämmi/:n pedo-ongelman ratkaisemiseksi?

onko tää sellanen yllytysyritys? aika säälittävä

joka kerta kun sulla on hauskaa kysy itseltäsi jos sulla on oikeasti hauskaa 90% ajasta sulla ei ole oikeasti hauskaa ja valehtelet itsellesi

Sattumalta ostinkin uudet lakanat tuossa toissapäivänä.

Hyvä lanka.

suomi on ruma kieli r-kirjaimen takia

oliko suomalainen musiikki objektiivisesti parempaa 80-luvulla vai oonko ihan pihalla nykymaailmasta?

kaikki musiikki oli objektiivisesti parempaa 80-luvulla

ei tainnu olla suomiräppiä tohon aikaan joten ei

ehkä mutta se ei ole läheskään yhtä päivänselvää mulle kuin suomimusiikin kanssa jossa joku 90% mun lempi suomibiiseistä on 80-luvulta
en kyllä tykkää kauheesti räpistä ja varsinkaan suomalaisesta

No eipä oikeastaan

Kyllä 90-luvulla ja 2000 luvun alussakin oli paljon hyvää kotimaista. Nykymusiikkiin en ole vielä oikein ehtinyt tutustua.

Oispa nyymi joka nappais mut lusikkaan ja pitäis siinä.

no joo, tuli mieleen joku viimeisellä rannalla mutta ei sekään vedä vertoja mun lemppareille 80-luvulta

Oispa vantaan kokoinen huora

tai no on toi viimeisellä rannalla aika kiva nyt kun kuuntelen pitkästä aikaa

onko flash animaatioiden tekemiseen jotain ilmaista ja laillista vaihtoehtoja?

Tuli yhtäkkiä hirveä inttinostalgia päälle. On siitäkin niin vitun kauan, mitäköhän niille mun tuvan jätkille kuuluu nykyään..

Mullakin aika nostalgiset fiilikset c-papruista.

ite lopetin kesken kun oli aika vaihtaa uuten tupaan ja ne oli niin saatanmoisia apinajonneja että en jaksanut tuvassa aina kuunella kun ne kirkuu ja painii kaikkialla ja soittaa jotain paskaa musiikkia täysilllä, ekan tuvan kaverit oli kyllä tosi kivoja

Entäs 70-luku?

on sielläkin kivaa mutta suurin osa on just 80-luvulta jostain ihme syystä ja en edes ole joku sellanen nykymusiikin vihaaja tai muu hipsteri

huh, onneks c-babyrilssit. ei ihmekkään että vaan jonnet "ikävöi" tosta intistiä.

ainiin ja sit vika kokelas oli ihan vitun tryhard, ei käskyillä mutta sen asenne oli turhan autistinen, koko aika sepitti kaikkea paskaa miten me olla komppanian parhaat ja miten hommat otetaan tosissaan ja se veti kaiken ihan pokkana vaikka näytti ihan pikkulapselta, me oltiin siis koko prikaatin lusmuin luuserikomppania ja ketään ei kiinnostanut vittuakaan mikään niin se larppas täydellä teholla silti jotain SS-komppaniaa

Oli siellä omat hetkensä. Viikon makkaranpaisto/ajoleiri oli ainakin huippua.

se oli jännä miten huomasi että aika puolet oli ihan kakaroita ja toinen puoli oli jotenkin edes aikuistunut, mutta ei oikeasti tule mikään armeija tosta kokemuksesta mieleen, enemmänkin joku leiri, koska tietty kaikki alikessutkin on ite jotain pakkoaukjonneja ja sitten on ne pari rukautistia

hmm google anto jonkun synfig studios vastaukseksi, onkohan ihan paska...

Tapasin kerran jonkun joka aina vastas kaikkeen olevinaan älykkäästi ja oli kuulemma introvertti joka nauttii yksinäisyydestä mutta kyllä se vain todellisuudessa paljastui sellaiseksi pseudointellektuellinörtiksi joka vain larppaa Rick-tyylistä hahmoa peitelläkseen omia tunne-elämällisiä epävarmuksiaan.

macromedia flash kasin voi ladata ilmaseks

ai laillisesti? kuinkakohan monta tuhatta vuotta vanha tuokin on, google on ihan vittuhelvetti kun yrittää hakea jotain vektorigrafiikka-animaattoria

pröööööt

MUUNSIN ITSENI SUOLAKURKUKSI!!!!!

humblebundle.com/software/vegas-pro-creative-freedom

Onks tää hyvä diili?

jaa

Hm juuh...

Pyhä Sigmar, siunaa tämä runneltu ruumis.

Emmä jaksa

Aijaa, no, rip mä sitten

pistin kaks juustonaksuu kahden sour cream & onion lastun väliin ja se maistu vitun hyvältä
miksei kukaan oo yhdistänyt näitä vielä

Pistä taffelille sähköpostia.

Kukaan ei oo ollu tarpeeksi vitun läski.

hyvä idea
:(

Olen pahoillani nyymi.
Yritin vain olla julmasti hauska.

naurahdin

Oispa _______.

loli

nyymi nöppänä

iltalehti.fi/uutiset/2015100420469396_uu.shtml

>IS: Teuvo Hakkarainen repi humalassa Päivi Räsästä tukasta vuosi sitten pikkujouluaikaan

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

juu

K-on! Movie

sanokaa ny vittu jotai

soy

minä en käskyjä kuuntele

Syön nakkimestarin pataa.

Tähän aikaan aamusta?

En nukkunut mutta pitäs lähteä KOU LUUN

Elikkä pakkasesta otetut vanhentuneet nakit sulatettu ja paistettu, säilyykö loput nakeista joita en jaksanut syödä jääkaapissa syömäkelpoisina yön yli?

joo jos paistoit ne niin säilyvät vuorokauden ihan hyvin

Juuh.

vittukun joulun sais peruutettua
ei kiinnostais sitten niin yhtään

Miksi? Ite ootan innolla ainakin.