Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

motpol.
theamericanconservative.com/
tidningenbrand.se/brand/nummer-4-2012-kultur-och-reaktion/kulturkrig/
youtube.com/watch?v=X4OBPziuR44
twitter.com/NSFWRedditGif

Zara Larsson är sveriges stolthet!

Hederlig robotupplaga

HELL ZARA

VIT MAKT NEGERSLAKT

HELL SEGER DRÄP EN NEGER

urmaxad cringe boys

Nä Zara dejtar en neger så vi måste acceptera negrer.

Zara är tydligen cryptoinvesterare

Kom ihåg att Läs, läs, läs!a idag boyos

motpol.
nu/job/2017/12/20/det-nya-tredje/

Häng dig.

Smart flicka, crypto är framtiden.

när zara säger "hoppa" frågar myntmarknaden "h-hur högt kween" :3

HÄNG DIG NEGERÄLSKARE
TA DITT LIV BÖG

du är en god kandidat till årets sämsta brevare

>dkn ingen fv att gå ut på dejt med

>när asgeir får kortslutning

Tänk om Zara var min fv

Vad livet skulle vara bra då

är ni kära?

*läser på din rumpa* OwO

kär i döden

håller helt med om soundet men dom var fast förankrade i den svenska bm-scenen och det var mest bm-fans som lyssnade på dom. i nån intervju på youtube påpekar tom sångaren att dom egentligen är mer än bara ett bm band trots att människor bara ser dom som det.

tror att det är för rått, mörkt och opolerat för rock-fans, det är bara bm-folk som står ut med det

>dkn lyssnar bara på ingångsnivåmusik från olika genrer

varför säger du så?

Det var länge sedan fävä.
Önskar att jag hade någon, men tror inte jag skulle kunna dela upp min tid mellan henne och plugget.

för jag vill fucking dö

Livet e hårt

>ingångsnivåmusik
det här begreppet (och musik"elitism" överlag) är totalt urvattnat år 2017 ändå, inget att bekymra sig om

Vem sket i ert kaffe imorse?

Ja

tips
theamericanconservative.com/
det enda paleokonservativa magasinet som någorlunda respekteras av etablissemanget. väldigt solida på icke-interventionism, har pat buchanans kolumn bla

ge aldrig upp! ;w;
vet hen om det? :3

Tänk att vara så jävla patetiska att man sitter och shilla/spammar ner en svensk tråd på ett animebräde med sin dåliga politiska propaganda.

Är du samma snubbe som har hållit på och spamma massa poddar och skit också i flera månader?

SLUTA Förstöra hjärnan med 2d

Använd inte hen, HATAR DET DÄR JÄVLA BÖGORDET

För ett år sen blev jag lite kär i en tjej i föreläsningssalen som var väldigt fysiskt närgången och verkade tycka om mig. Sen verkade hon plötsligt ångra sig, ingen aning vad som hände.

Vad gjorde jag för fel Simone

>hen
"""""""Människor""""""" som oironiskt använder detta ord ska dö

>dkn man blir ignorerad av sötbrevaren

hon tappade nog intresse favä ena dagen är allt som vanligt sen så bestämmer hon sig på en kväll att inte gilla dig någotmer

Hon kanske ville vara otrogen mot sin pojkvän först men ångrade sig sen?

Så länge det inte används för att beteckna transor och dylikt är det inget fel på det ordet. """"""""""Människor"""""""""" som oironiskt använder ord som "rasism" bör däremot rådbråkas till döds.

Fanns det en svart man i samma klass?

förlåt
varför det? är ju praktiskt när man faktiskt inte vet könet :3
d-du missförstod nog bara

>varför det? är ju praktiskt när man faktiskt inte vet könet :3
käften böghora

>inget fel på det ordet
Finns redan ett ord for transor: missfoster

Precis.

Du har pajat allt

Nu säger Maggan att vi har tagit för många invandrare och att de som är här borde söka till andra länder istället. Märks att det är val nästa år haha

Vi var typ 350 pers men jag tror inte vi hade en enda svart man.

Vad fan läser du, claculus?

Tack, ska kolla upp den

>83310842
>hen
bara för det får du inget (Du)
Men ja han vet om det

Det är kanske en artikel per tråd högst, och då brevar jag inte ens i alla trådar, kom igen nu.
Och ja jag har brevat poddar ibland.

Påminn människor vid varje givet tillfälle om att Sossarnas nya hårda tag mot invandring är ett spel för gallerierna.

De kom precis och sa att de ville ge amnesti åt alla tusentals afghanmän.

är inte hora
jag har väl inte gjort något

Väpnad kupp mot riksdagen när?

Fy fan. Men till skillnad från er hjärnkultingar är det för mig en välsignelse att han nu snubblar.

Aldrig. Vi får inga svenska Breivik

Vill inte säga för mycket när jag redan sagt år och namn favä, men det var naturvetenskapligt.

skulle jag sagt hon eller han istället?
förstår inte erat ogrundade hat mot det ordet favä

Vänlig påminnelse om att invandrarhysterin i överlag är spel för gallerierna

Så det är Ingvar Kamprad vi måste störta menar du?

Alla byråkraterna måste dödas också.

Var i helvete är alla_meddelanden_om_att_sjuklövern_avser_strama_åt_invandringen_är_falska.jpeg när man behöver den

Vi kan börja med (((svenskt näringsliv)))

>Brevade bara ett 'Förlåt', inte ens med en glad gubbe eller några uppmuntrande ord
JAG HATAR DIG HATAR HATAR HATAR
VARFÖR ÄR INGEN SNÄLL MOT MIG KVÄÄÄ

Jag har suttit här och funderat nu i några veckor. Att kvinnor tjänar mindre än män är ett faktum. Kvinnor har i alla tider blivit förtryckta av det system vi lever i som gynnar det manliga könet. Jag tycker att det är god tid att kvinnor ska kompenseras för hur de har blivit behandlade. Jag föreslår ett statligt bidrag till kvinnor som skall finansieras av en extra skatt på alla män. Det är inte mer än rätt att Sveriges kvinnor ska få tillbaka det de har förlorat under alla århundraden.

Nu undrar jag hur ni ställer er till denna fråga? Jag anser att det är en självklarhet och om man säger emot så är man en del av patriakatet och en förtryckare.

Precis, vi går efter som som faktiskt är skyldiga.

Det är rätt lustigt. Innan finanskrisen 2008 så sponsrade svenskt näringsliv bloggare som var för frimarknadsreformer. Men efter finanskrisen så började svenskt näringsliv sponsra le skeptiker anti-sjw bloggar istället. Snacka om att skifta fokus när deras idéer krackelerar

>när man har runkat sönder till ett porrspel och kan knappt få upp den något mer för man har sett allt flera gånger

>Kvinnor har i alla tider blivit förtryckta av det system vi lever i som gynnar det manliga könet

Ta en paus på 1-2 veckor så är allt som det ska sen, ska du se.

user det är värt att ha någon att ha gemenskap med :3
du kan ju alltid försöka, kanske blir du mer motiverad att slutföra studierna om du hittar någon

När ska vi börja jagjaga SD till majoritetsregering?

det som är bra med spelet är att det fortfarande bara är i alpha

Nice. Vilket spel?

...

har du några källor på detta

>inte ens weeb-skit
Ska spana in user.

>västerländska porrspel

fyfan

>datorspel med porrinslag

rannsaka er själva riktigt jävla hårt

majoriteten av vedbode-skiten är så jävla urkassa/funkar inte så jag har gett upp på det favä
kan hålla med att majoriteten är urusla men den här var f1h1 och kan bara se den bli bättre

>Jag anser att det är en självklarhet och om man säger emot så är man en del av patriakatet och en förtryckare.
Bra, det visar att männen gör rätt i att förtrycka dig. Gå nu ut och slå ner farbröder, som en riktigt självständig kvinna.

>porr öht
ranns

Njae. Fast den här artikeln nuddar lite på det.
tidningenbrand.se/brand/nummer-4-2012-kultur-och-reaktion/kulturkrig/

>$21,294 per month

>den här grafiska stilen

Skulle hellre äta bajs än sitta och runka till den här skiten.

Till och med den sämsta av vedbodskiten jag har stött på ser bättre ut än det här.

Fy helvete hur kan man ens bli kåt på det här?

>På väg att få feber lagom till jul
Vad hjälper?

O-okej, jag ska försöka...
T-tack

var gick allt så snett?

>Fy helvete hur kan man ens bli kåt på det här?
precist samma sätt som man började runka åt 2d favä bara göra det

Glöm inte att köpa imopara2 imorgon

artificiell akademi 2 är f1h1

om du är för hjärnkulting för att installera det när det finns tusen STEG FÖR STEG guider på nätet så får du skylla dig själv

Varifrån får hon alla kvicktänkta och dräpande svar?

tyckte inte om det favä

yaaasss slaayyyy
zara heemar de pseudointellektuella bögjävlarna

snabb nedspringning

topskratt, ser ut som Sexualobster har ritat skiten.
youtube.com/watch?v=X4OBPziuR44

vem är vem?

Var skriver jag upp mig någonstans för att få 178 000 kronor i månaden för att göra en mediokert porrspel?

Nu vet ni hur kinesisk 2d ser ut för oss normala människor

Vad i helv-

>skapar ett instagram-konto 2014
>raderar det efter 2 dagar eftersom det är en dum idé
>*spola fram 3 år senare*
>var jag, idag
>får ett email från Instagram
>"Hej [andändarnamn] Det verkar som att du har problem med att logga in på Instagram. Vi kan hjälpa dig med att få tillbaka åtkomsten till ditt konto" t. [email protected]

Fack, visste inte att det hade gått så illa.

(((instagram)))