...
/mämmi/
Other urls found in this thread:
Mikä nyymejä oispattaa näin torstaina?
mämmi
pitää varmaan käydä ostaan sitä
>klo 11
>aamuyö
Mitä helevettiä nyt taas rotta?
anime
Nyymi
Tahdon nyymin, oon niin yksin
oispa loli
Jos mulla ois nyymi niin lämmittäisin sitä lusikassa
jaa mä kyl lämmittäisin uunissa. tulee parempaa
Kun herätyskello herättää minut lempeästä unesta, ymmärrän olevani helvetissä.
aaaa aaaaaaaaa
Oispa nyymi joka pilkkoa
...
jos mul olis nyymi pillkoisin sen paloiksi ja nukkuisin niiden palojen kanssa lusikassa
j...juuh?
Mitä ostan kaupasta?
kingkun
Jäljellä olevia suklaajoulukalentereita
...
Onnea matkaan
Nyymi, minulla on sinulle vakava uutinen. Kannattaa istua tätä varten.
olet homo
Jätin mun aivot narikkaan.
Otin varmaan sun aivot vahingossa kun ne on niin helvetin pienet mulle.
harmillista
kyllä homo toisen tunnistaa kjeh heh
...
Puhdistin hajulukon, käytin ämpäriä ja kumihanskoja, desifioin jäljet. Tunnen itseni kovin käytännölliseksi. Tein tämän ensimmäistä kertaa vaikka asunut yksin jo 8v.
en mä kyllä ymmärrä miten tuo minusta homon tekee
juuh, itellä on kavereita onneks, kyl ihmisille pitää mukavakin olla jos niiden kanssa haluaa aikaa viettää
mikä on hajulukko
se mutka lavuaarin alla johon kerääntyy hiuksia ym paskaa
ei sitä välttis paljon useemmin tartte tehdäkkään jos osaa käyttää viemäriä
ite en oo tehnyt koskaan, mut yleensä ennaltaehkäisen noita onkelmia laskemalla vettä ja toisinaan tulee kipattua kattilallinen kiehuvaa vettä joka rööriirn
Nugetit uunista 10 min päästä
Puhdistin kesällä suihkun viemärin, sitä ei oltu varmaan ikuna puhdistettu. Ei oo ikinä tullut pideltyä oksennusta niin kauan kuin silloin.
haluisin syödä sun suihkun viemäristä
onhan sit niit mr. muscleja jne jotka vissii jotai liuottaa mut emt, nyt tuol oli sellasta mustaa "hyytelöä" joka oli varmaan karvojen, partavaahdon ja talin sekoitusta, kaikki marttaliitot ja muut häiriintyneet suosittelee tehtäväksi vuosittain
...
ite puhdistin ilman hanskoja opiskelijakämpän vastaavan. Onkohan mulla hepatiitti nyt
maksan 200e jos kerrot kuina
toi hygieniavouhutus on jutkujen juonia
en oo ikinä koskenut. asunut samassa solukämpässä 5v. muutan varmaan kohta pois niin ei ole mun ongelma.
unohda nuo mister muscelit ja osta saman tien niegaraa k-raudasta
se on 90%kaliumhydroksidia ja sulattaa kuulemma hiukset ja kynnetkin jos niitä on jäänyt viemäriin
pari kertaa avannut vaikeesti tukkeutuneita viemäreitä sillä
jtp (jos totta puhutaan) tekis mieli turruttaa tää flunssa puolella litralla konjakkia mut oiskohan sit vaan kahta pahempi olla, voishan siihen alibiks sekottaa hunajaa
Oispa nyymisoppaa
Tyty-yde tulee käymään parin tunnin päästä. Mites nyymejen torstai?
Lataat vaan gayloggerin koneelle
?????
(-)200e on sinun
Aika perseestä ryypätä kipeänä. Aamulla tulee kans 1.5x bonuskerroin krapulavitutukseen
kaljaa ja nussin varmaa flesaria jossain vaiheessa
juot finrexiniä ja parannat itsesi huolella
antabusnyymi paikal?
se kuoli saatana lol
ÄLÄ NAURA EI OO NAURUN ASIA
oikeessa ootte, miks täällä on muuten ryyppäämine vähentyny nii paljo, vielä alkusyksystä tuntu puolet postaajista olevan putkessa?
Aioin nyt tykittää animea suoraan suoneen!
Joskus runkkaan tämmöiselle.
Miks keskiverto niyymi on niin tyhmä?
...
Koska /mämmi/ on nykyään täynnä fedoroituja mieslapsia jotka eivät kestä edes tupakkaa.
Ite "välil" tämmösille
...
kriittisessä iässä aivojen kehittymisen kannalta koneella yksin vietetty aika
Koska keskiverto ihminenkään ei ole mikään erityisen nokkela tai viisas. Ja jos siitä lähetään ni kumpi täällä on sinun mielestä enemmän edustettuna; keskivertoa fiksumpia vaiko tyhmempiä tyyppejä?
oot ihan vitun säälittävä tapaus. mieti mitä sun isäs aattelis susta jos sais tietää et poikansa runkkaa jollekki piirretyille? eikö sua hävet ollenkaan?
Vituttaa jonnet ja hintit sen verran että olen vähentänyt mämmeilyä huomattavasti.
Sä ainakin oot ihan vitun pälli äijä. Esität siinä jotain älykästä vaikka sun ÄO on max 80.
Mun äö osanäärä testistä kuule melkein täydet 100 pistettä et sä kyl nolasit ittes nyt ihan totaalisesti
animea katsoo vaan ihan vitun säälittävät mieslapset
Juuh animea vaan
t. vitun säälittävä mieslapsi
Mikä mieslasten itkukuoro täällä taas kokoontuu ja leikkii jotain auktoriteettia jolla on oikeus päättää mistä saa ja ei saa tykätä?
Tommosia tyyppejä on yleensä aika pahasti kyykytetty elämässä et pitää koittaa silti ymmärtää.
Uuno Turhapuro elokuvat ovat patriisiviihdettä ainakin samalla tasolla kuin Citizen Kane ja Casablanca.
Jos menee sulta yli Uunot niin olet virallisesti aivokainen.
täähän se kyl ois, mua ihan triggeröi se japanilainen lapo mitä muutama häiriintynyt homo tänne pakottaa
Mieti mitä isäs aattelis susta jos sais tietää että poika tumputtaa piirretyille.
Oispa Suur-Suomi
Minkä ikäsenä kasvoitte ulos rasismista?
Ei sitä isää nyt kokoajan tarvitse ajatella
joskus aikoja sitten. nyt ymmärrän ettei ole olemassa rajoja eikä rotuja vaan maailma toimii niin että lukutaidottomia valuu jälkiteollisiin yhteiskuntiin olemaan jouten
veikkaan että äitis itkee ittensä uneen aika usein kun synnytti tommosen vahinkolapsen
Musta tuli kivenkova rasisti tän moku-suvaitsevaisuus-feminismi-liirumlaarum tuputuksen seurauksena
joskus 16v kun tulin vähän älykkäämmäksi. monethan tutkimukset on osoittanu että rasistit on vähempiälysiä kuIn muut.
Hyi vittu että cokis zero maistuu paskalta. En osta enää ikinä mitään näin syöpäistä
MiksI nyymIT on ylipaInoisia?
painan 60 kg
painan 56kg
Oispa alIpainoinen nyymI jonka kanssa nukkua lusIkassa.
painan 60kg
Painan epäIronIsesti yli 100kg. Neuvovauvat vittuun.
Nostelen teitä raskaampia painoja pääni yläpuolelle
alkoholi, painonnosto ja juustot.
Jaah, empä tiedä, se jos isä koko ajan ajattelee oman pojan runkkailua... Kuulostaa kyllä aika homolta.
Vai onko se niinpäin että teillä on aina isä mielessä runkkujen ja aktien aikana?
tuu nostelee nii katotaan vitu homo
Mietin miten paljon isäs häpee sua. Kyllä se tietää sun tavoista.
Mä nostelen aina mun kullia, ilman käsiä.
kyl mäkin pystyn oman kehonpainoni nostamaan
Koirasikin häpee sua!
Kuuntelin taas koko lenkin ajan k-poppia
onko mitään soijapojumpaa kuin lenkkeily?
Oispa söpö anthrotyty-yde jonka kanssa leikkiä tohtoria ...
Mitä te tekisitte nyymillä jos teillä olis semmonen?
Pataa.
Ajaisin sen pois