/Norgetråden/

snǿfast utgave

muligens siste noensinne

(jeg bare nevner det)

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AReNfqqGsb8
magyarchan.net/b/
urbandictionary.com/define.php?term=Eskimo Brother
youtube.com/watch?v=Zmqx9OfNcGA
scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/24175710_1996647647019215_8855997216007913472_n.jpg
youtu.be/A8EVjUlugrY?t=77
twitter.com/NSFWRedditGif

Först för Sverige i tiden.

Sitter og ser på videoer fra USA hvor det har kommet over 1,5 meter med sno i romjula. Skulle onske det kom et sånt snofall her fåvæ. Lurer på hvor store problemer det hadde skapt. Her blir det jo kaos bare det kommer 20 cm.

Hvemdan naiv er man egentlig om man tror Amalie er jomfru?

for jver å feire nyttår med.. og ikke minst være intime med.. ja.. ja..

Du er ganske naiv hvis du tror jenter som er over 14 år er jomfruer fåvæ.

næmmen se her da. Siste tråd. Takk

Der var du igjen ja. Har du trent regelmessigt i det siste eller trenger du en uke eller to til å komme tilbake igjen?

Jeg er ham. Du tar feil. Hun er jo jomfru. Ikke alle jenter er horer. Hun er en kristen.

Oversminka fjes er ikke noe pent.

jeg sa at denne tråden er snǿFAST.
vennligst respekter utgaven du brever i.

Har trent, men det har gått dårlig de siste oktene. Klarer ikke gjore markloftet for jeg klarer ikke holde stanga f.eks. Ingen knurling og ingen kalk.

Hvordan det?

>hun er kristen
tror du dette betyr noe? jeg ble sugd av ei kjerring med kors rundt halsen på en dass en gang

>All ukrainians are 10/10 bea...

Det er jeg helt enig i, foretrekker henne her f.eks

She is at least an 8, I'd say 9 or 10

Burde trene egentlig men foler meg så slapp
Skal jeg spise middag forst kanskje?
Eller skal jeg bare lage meg litt kaffe?
Nei jeg vet ikke
Tror jeg egentlig bare laver lidt middag nå jeg, er jo faktisk ganske sulten også

Amalie Snolos er ei jævlig hore.

...

Innafor å dra ut årets siste nå? Eller burde jeg vente i noen timer?

Noen som vet om en bra doujinn med nyttårstema?

Hvorfor ikke kose deg med jven istedenfor?

Mvh. Treffet

HAHA morsom du...

Ta å slett det brevet her

Det der er en 3/10 i Ukraina og kanskje 5/10 på internasjonal skala.

bonner og ris til middag...

ikje ver frekke mot damå mi då...

youtube.com/watch?v=AReNfqqGsb8

SVERIGE

JA

nei dåkkar får ha et godt nyttår iallefall då

Hva gikk galt i livet ditt anonsen, som förte til at du synes er tiltrekkende?

Jeg har egentlig bare tenkt å ta det rolig denne kvelden, og tenke tilbake på dette raske men interessante året. Vi ser hvordan Amerika står opp igjen etter dårlige tider under en demokratisk regjering. Vi ser hvordan konservatismen vokser over hele verden. Vi ser hvordan ISIS har blitt knuset i Syria og Irak, og vi ser hvordan Nordkorea ikke kan gjöre annet enn å gomle ut tomme hot mot det sterke Amerika som igjen nå gir faen i hva diktaturer har å si. Jeg er veldig fornöyd med dette året og jeg håper at 2018 blir et år av fremskritt og total seir. Det er valg i Sverige neste år og det blir veldig interessant å se i hvem riktning landet skal gå når vi går mot et nytt desennium. Jeg vil egentlig takke /Norgetråden/ for den tiden som har vert de siste tre hundre og seksti fem dagene, og önske dere god lykke med de projekt dere holder på med. Takk.

...

jeg har ikke hatt mye kontakt med jver jeg da, også har jeg en del problemer vil jeg si, men jeg tror ikke det er noe galt med meg som synes hun er pen

innenfor å slurke opp en hel flaske cava alene på nyttårsaften?

Faen, nå endte jeg opp med å se videoer fra Rinkeby og lignende ikke gå-soner igjen. Like deprimerende hver gang.

Dette er forste nyttårsaften jeg tilbringer alene. Blir nok ikke siste.

hva i h...

Skål for den!
Sist år var jeg med faren min hos en kompis av familien. Var rimelig kjipt å måtte spor pappa om å få være med. Året for der var jeg faktisk på fest med vennene mine.

Godt nyttår gutta. Chiller med to venner. Vi spiller og koser oss. Akkurat nå går det i town of salem

Heng de sverigeanon

Forrige nyttårsaften hadde jeg faktisk sex... jaja. Jeg drikker ikke en gang. Men er like greit, slipper å drite meg ut ved å spörre om det er noen på jodel som vil möte en taper.

m-må nesten få et svar her gutta

ja

"Heng de, Sverigeanon"
"Heng, de Sverigeanon"

Hva mente han egentlig? Jeg vil ikke henge noen

Glemte å nevne at dette er förste gang jeg ikke er med mine 2 nærmeste kompiser, men de er ikke med hverandre heller. Vet ikke hva som skjer jeg... ALT RAKNER

Innafor å slippe ut en massivt desperat hyl av ren smerte rundt ca midnatt når alle rakettene går opp sånn at hylet blir maskert av det og ikke blir hort av naboene?

Oppfordres

Anbefales på det sterkeste

...

Spör du uironisk om det er innafor å drikke en "hel" flaske vin? Siden du er alene burde du drikke minst 2 fåvæ.

Fint megmeg

Hva skjedde med deg og vennene dine da?

Vær så snill, noen (You) meg.

...

vil ikke det

Godt nyttår user

De bare har ikke invitert meg. Så da spurte jeg dem jo og da sa de nei. De er alle sammen ute på forskjellige fester akkurat nå. Så, sånn er det

Jeg er glad i deg, jeg er her med deg

post no. 100000 coming up on turulchan Sup Forums
come and get it:
magyarchan.net/b/

jesus christ who gives one single fuck

This.

But still, hang yourself Swede-user.

the correct translation of it is Swedenanon

Chessanon you are fucking stupid

>da sa de nei

deg

Oh fuck off you faggot. Your women are giant whores.

Sverigeanon er norsk din nyhomo

Det var jo råttent gjort, men jeg har i nå én god venn igjen. Hun er bare veldig langt borte da så jeg kan ikke være med henne nå

...

I am not gay.

...

Still not as much whore as Amalie. She probably rode any BBC west of the Heathlands by now.

>Hun
Jaha.. hva slags vennskap er dette da?

Hvorfor er hun så perfekt?

Post proof my dude. Yes Norwegian women are whores, especially the ones in Tromso, but they are nowhere near as bad as Swedish women.

You are eskimo brothers with some migrant.
urbandictionary.com/define.php?term=Eskimo Brother

Det er et vennskap. Hun er nesten 7 år eldre enn meg og vil ikke være sammen. Men vi har kost masse og hun er veldig god mot meg. Jeg er jo åpenbart litt glad i henne på den romantiske måten også, så det er jo litt vondt, men jeg overlever nå

Lurer jeg også på

Amalie er bedre.

...

Amalie er glemt innen 2 år, merk mine ord. Voe har ikke vært på TV på hundre år og er fortsatt "den deilige norske dama"

Heng deg norgeanon

Kjopte meg en liten marsipangris jeg skal kose meg med jeg da. Åpner den nå

Du og, godt nyttår!

hvem /misfoster/ her?

youtube.com/watch?v=Zmqx9OfNcGA

>ikke ÆOÅ på tastaturet

prov igjen

>2.06 MB
>2077x1169
>dǿd plass til venstre
fy faen, jeg blir så avfyrt.. hvordan i helvete er det du egentlig tar disse bildene?
seriǿst, det plager vettet av meg.
alt du må gjǿre er å bare gå inn på
scontent-arn2-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/24175710_1996647647019215_8855997216007913472_n.jpg
og så lagre derfra.
så enkelt.
hva er det DU gjǿr?

nå smeller det

eksplosjoner i norge

youtu.be/A8EVjUlugrY?t=77
>O-Zone - Dragostea Din Tei LIVE | Ziua Europei | Bucuresti 2017
FY FAEN VI SKULLE VÆRT DER DA GUTTA

Hvor mye penger har hun?

Heng deg, sverigeanon

Heng deg, Sverigeanon

Heng deg, sverigeanon

jaja får vell breve bilder jeg også da.

god jul

Heng deg, Sverigeanon

jeg har ikke et sosial liv

h-h-hold kjeft s-sjakkanon

...

...

Heng deg sverigeanon