Vroege vogels editie
Niet welkom: kater
/nederdraad/
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
twitter.com
Goedemorgen
Goedemorgen koffieanon, goed nieuwjaarsnacht gehad?
Ja hoor. Er waren oliebollen en appelflappen dus ik vond dat wel smikkelen. Daarnaast heb ik vele blije gezichten gezien op straat, tegen iedereen gelukkig nieuwjaar gezegd die ik dat toewensde (oftewel iedereen die ik tegenkwam) en geen nare vuurwerk ongelukkig gezien. Al het vuurwerk was heel erg mooi en het viel mij op dat er vooral veel potten vuurwerk waren dit jaar dat een soort mini vuurwerkvoorstelling was.
En hoe was jou nacht?
Klinkt goed oetz. Appelflappen zijn inderdaad wel lekker maar die ben ik dit jaar nog niet tegengekomen. Nog gedronken ook?
>Al het vuurwerk was heel erg mooi en het viel mij op dat er vooral veel potten vuurwerk waren dit jaar dat een soort mini vuurwerkvoorstelling was.
Ja dat is mij ook opgevallen. Uit welk regio kom je?
Mijn nacht was best wel goed oetz. Ging naar een maat van mij toe en hij had een stuk of 20 personen uitgenodigd. Was één groot feest.
Kwam 2 mensen tegen wie ik al meer dan 10+ jaar niet heb gezien en zij omhelsden mij zodra ze mij herkenden koek.
Ook werd er mij drank aangeboden door best wel lekkere kipjes en hebben zij een praatje met mij gemaakt en veel fysiek contact gehad (knuffels, kusjes) wat best wel een fijn gevoel is gezien ik dat bijna nooit meemaak. Heren van de politiekorps kwamen ook even langs maar deden helemaal niet moeilijk.
Iedereen gaf hun een hand, wenste ze een prettig jaarwisseling toe en het (illegale) vuurwerk werd gedoogd (het was inmiddels al 4 uur). Zo kan het natuurlijk ook.
Kwa drinken was het vooral sapjes, maar ik heb 1 glaasje bubbeltjeswijn gedronken rond middernacht.
Ik kom uit de Zaanstreek. Erg mooi vuurwerk hier door de bewoners, maar ik zag de vuurwerkshow van de britten in Londen op tv en dat was ook wel erg leuk gedaan met dat reuzenrad.
Dit jaar was ik bij mijn schoonfamilie. Zij maakte speciaal voor mij appelflappen omdat ze weten dat mijn moeder altijd dat doet tijdens oud en nieuw. Dat soort kleine dingetjes laten mij welkom daar voelen al is een kop koffie natuurlijk al genoeg voor me oetz.
Het klinkt er naar dat je een heel gezellig feest had en ik hoop dat het een voorteken is van hoe je jaar gaat verlopen. Dus ik wens je heel veel oude vrienden en schattigtaartjes toe.
Goedemorgen stel overgelukkige feestgangers!
Kunnen we weer terug naar ons oude vertrouwde cynische gedrag?
Dat is zo 2017.
Meer 2012, maar alsnog beter dan deze normaaltjes die openbaar hebben liggen batsen.
nee. Ik ga vandaag nog lekker mijn nitraten afsteken.
2012 was wel heel speciaal met die maya kalender. Mensen deden raar omdat een kalender ophield. Ik vond het wel een leuke trol.
Niks troll. Hij begon gewoon opnieuw, net zoals de onze gisteren ophield en vandaag opnieuw begon.
Ik bedoelde dan ook meer de mensen eromheen die riepen dat de wereld ophield met bestaan en er boeken over schreven enzo. Alsof een kalender de wereld liet vergaan.
Dankjewel schat, insgelijks. Moge ook veel zoete appelflappen en bakkies koffie met cremélaag jouw kant opkomen.
hoe krijg ik mijn leven op orde?
hoe word ik gezond en fit?
Hoe word je mentaal fit?
wat te doen bij zware depressie?
hoe meer zin krijgen in het leven?
ik voel me alleen en ongelukkig wat moet ik doen?
Hulp zoeken.
chocobroodjes eten
Ik wil chocobroodjes maar de supermarkt is dicht!
>hoe krijg ik mijn leven op orde?
Op zijn tijd. Lees boeken, niemand kan het jou zo goed vertellen als een boek van 200 pagina's.
>hoe word ik gezond en fit?
Sporten en dieet. Meten is weten, houd het bij met een app op je telefoon.
>Hoe word je mentaal fit?
Boeken boeken boeken. Oh ja, en vrienden.
>wat te doen bij zware depressie?
Definieer 'zwaar'. Als het echt heel erg is, zoek per direct hulp. Als je gewoon ongelukkig bent zie bovenstaande antwoord.
>hoe meer zin krijgen in het leven?
Werken, hobby's en reizen.
>ik voel me alleen en ongelukkig wat moet ik doen?
Maak vrienden. Zo kun je steeds met anderen afspreken. Constant met 1 of 2 vrienden afspreken valt op en kom je plakkerig over.
Je Albert Heijn om de hoek zeker?
Die en de Deen. Dat zijn mijn vaste plekken voor chocobroodjes. Misschien zo maar op avontuur gaan naar de Coop.
ik heb pijn aan mijn anus en rectale wand
de huisnegers zijn niet goed
rustig poepen.
Zijn huisnegers een soort koekje ofzo?
net gepoept
heb alles in één keer uitgeflatst omdat het te veel pijn deed
je moet de tijd nemen in het vervolg.
Het is 2018 maar WAAR IS MIJN VD
Vuurwerk is slecht voor het millieu.
het voelt alsof ik bruut verkracht ben oetz
Vuurwerk is alleen veilig in de handen van mensen die er verantwoord mee om kunnen gaan en die zich aan de regels houden. Het is evident dat dit in de praktijk niet gebeurd en niet te handhaven valt.
Vuurwerk is voor veel mensen en dieren beangstigend en levert veel schrik en stress op.
Vuurwerk maakt jaarlijks teveel slachtoffers, onder zowel daders als omstanders, mensen die de rest van hun leven de gevolgen moeten dragen. Het is ongelofelijk dat commerciële belangen hierin zwaarder wegen.
Vuurwerk zorgt elk jaar weer voor enorm veel schade aan gebouwen, voertuigen en overige eigendommen. Dit kan niet verhaald worden op de ondernemers die het vuurwerk verkocht hebben, noch op degenen die de oorzaak van de schade waren. De kosten voor de inzet van brandweer, politie en hulpdiensten worden allemaal op de gemeenschap verhaald.
In de praktijk valt bijna niet op te treden tegen illegaal vuurwerk omdat op een afstand niet te horen of te zien is welk soort vuurwerk gebruikt is. Als er in het geheel geen vuurwerk meer mag afgestoken worden is de handhaving veel eenvoudiger, elke knal is strafbaar.
Vuurwerk – vooral siervuurwerk – is enorm milieuvervuilend omdat het zware metalen bevat. De fijnstofconcentratie na nieuwjaarsnacht is vijftig keer hoger dan normaal. Bovendien komen deze stoffen allemaal in de bodem terecht.
Vuurwerk zorgt voor overlast, van ver vóór oud en nieuw tot dagen erna.
Het opruimen van de rommel wordt in veel gevallen zeker niet gedaan door de ‘afstekers’ maar moet door de gemeentelijke reiniging gedaan worden. De kosten zijn voor de samenleving.
Jongens ik heb een idee.
Koop kluis.
Stop condooms in kluis.
Elke keer als je wilt neuken, haal je een condoom uit de geheime kluis.
Nu kun je niet meer genaaid worden door je vd met "ja hoi ik ben zwanger" nadat je hebt gezegd dat je geen kindjes wil. Bespaart je een kind dat je niet op kunt voeden en de kinderalimentatie van zo'n €1000 per maand.
Wat vind /nederdraad/ van dit autistenidee?
Kan nog steeds scheuren of productiefout bevatten.
Dus beter gewoon geen seks hebben.
>gebeurd
Letterlijk daar gestopt met lezen djz
I visit this thread for giving greetings of the New Year from the Japanese thread.. Let me express the greetings of the season. I wish /nederdraad/ a Happy New Year.
Waar heb je de kluis voor nodig dan?
Ik wens al jullie moeders en gelukkig Nieuwjaar godverdomme wat hebben die het zwaar
Ik bewaar mijn condooms gewoon in een kastje en bewaar een paar altijd bij mijn bed. Hoeft niet in een kluis hoor.
Thank you. You too.
Kankerholland gvd vrijheid voor fryslân alsjeblieft
>seks met condoom
imke
>dvw kan niet stoppen met luisteren naar dat liedje waarvan zei zei dat het haar favoriet was
Wat doe?
MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Ik heb het WÉÉR gepald hahaha!
Maybe if they made a referendum about it.
>word wakker
>nog steeds niet rijk
zal ik 100 eu aan req kopen
100 keer je kontje verkopen
Aan die flikker die hier soms plaatjes van Laura paalt: Ik zei toch dat zij een irritant kankernormaaltje en typische socialerechtvaardigheidskrijger was
>letterlijk boos worden om de grappen van een komiek
>bepaald
ik ga jou in je kontje neuken
Oetz keken we alleen maar naar haar kont. Het enige wat we van haar willen horen is gekreun.
Gelukkig nieuwjaar Nederdraad!!!
Ik hou nog altijd even veel van jullie behalve Dennis de Bengel.
Goede tip voor als jullie kenkerdronken zijn, probeer sneptjet niet te gebruiken
Ja dat is wel waar maar toch. Wat doet zo'n mens op 4kan of gaat ze alleen maar naar tumblr-borden zoals /lgbt/
Als ze daarbuiten zou palen zou ze volgens mij de hele dag getrekkerd worden
mfw I watch dutch television for once
Je hebt toch niet je pielemans aan schattigtaartjes verzonden hoop ik.
Die zit waarschijnlijk te loeren op Sup Forums en te vingeren op /aco/ en /soc/.
Nee, ik heb verschillende filmpjes naar iemand gestuurd die ik leuk vind waar ik zeg dat ik hem super geil vind terwijl ik daar half naakt zit. (gelukkig zag je mijn vrouwelijke pielemoos niet)
Hij kon het gelukkig wel goed opvatten.
papa ik heb iets heel ergs gedaan
Zodat je vd er geen gaatjes in prikt.
Maar wat nou als je zo'n autist bent dat je niet weet dat je vd misschien wel gaatjes in je condooms prikt en daarna boos weggaat naar Geraldo de zandneger.
Als je denkt dat je vd dat mogelijk kan doen moet je niet in een relatie met haar gaan. Een relatie draait om vertrouwen en communicatie.
Het gaat er juist om dat je je vd volledig vertrouwd maar dat ze eigenlijk emotioneel instabiel zijn terwijl je dit niet door hebt.
En dan zoeken ze een korte termijn oplossing om gelukkig te zijn, de ene keer ethanolletjes, daarna sigaretjes, "oh een baby is leuk dan kan ik daar de hele dag leuk mee spelen!"
>steekt penus in gek
>vertrouwen in gek
Jij bent gek.
trx en xlm gingen naar de maan gister user :^)
de grap is dat xlm nog steeds onderwaarde is
>+27%
Hmmm
>maar dat ze eigenlijk emotioneel instabiel zijn terwijl je dit niet door hebt.
Dan ben jij ook echt een domme mongool.
Gewoon een knoopje erin leggen en je hebt nergens meer last van. Bewaar dit bewijs trouwens wel, voor het geval ze opeens een baby uitpoept en ze zegt dat hij van jou is.
mijn anus doet kankerveel pijn
Stop eens met dikke lullen in je anus proppen.
nog steeds? moet ik er een kusje op doen?
ik zal eens een dikke lul in jouw anus proppen homo
Ten eerste heb je geen dikke lul
Ten twee, nee dankje, ben geen flikker die last van zijn aars wil hebben.
er word geroddeld dat trx met alibaba samenwerkt en als fairx officieel open gaat gaat het ECHT naar de maan
waar heb je ze gekocht?
>dat zij met getuite lippen nadert terwijl je je net had voorgenomen om je er bij haar met een hand van af te maken en jullie ergens halverwege merken dat een van de twee NU een besluit moet maken waardoor je dingen gaat roepen als ‘Oh gaan we zoenen? Ja haha TUUURLIJK gaan we zoenen hee gelukkig nieuwjaar hè!’
>dvw je termen ziet die gebruikt werden door centjesaandelensjillers
Je kan misschien gelijk hebben user, maar serieuse mensen denk nu dat je de limonade drinkt.
t*ttas zijn echt KANKERRAAR
Echt he, beter mep je die slet gewoon terug. Waar heeft ze het idee gekregen dat ze mocht bewegen zonder jouw toestemming?
Gewoon vol op haar bek pakken, flikker
>andere mensen aanraken, ieuw.
nee die hele kusgewoonte bij speciale gelegenheden is gewoon kankerraar maar een t*tta zoals jij zal dat niet snel inzien
ik heb het geduld niet om een paar weken te moeten wachten ik wil dat iemand mij vastbindt
Meer vraag = meer geld :^)
Ik wil gewoon het beste voor mijn schatjes (mijn muntjes niet jullie)
#metoo
nou, dan voor de zelfverbetering in het nieuwe jaar:
Ik heb het leuk gevonden het grootste gedeelte van 2017 hier te palen, maar ik will geen verschrikkelijke verliezer meer zijn. Ik wens jullie een gelukkig 2018 en leven. Doei.
Gewoon wachten user je kan het
Je zal ook op je tweede bentley moeten wachten
neeeee blijf
4kin verlaten gaat je geen winnaar maken, enkel een eenzamere verliezer.
Waarom heb je uitgerekend tot vandaag gewacht?
Ivm met zelfverbetering ben ik hier ook niet geweest van juli tot november. Toen de dagen weer koud en donker werden was ik er weer klaar mee.
>hij doet aan goede voornemens
hoe lang wacht jij al
>mijn schatjes
Niet te emotioneel worden. Daardoor zijn mensen van hogen gebouwen gesprongen.
Tot morgen.
als mijn nepgeld niet verdubbelt ga ik ook de pijp uit oetz het leven is een en al kut
Nou, dan hoop ik maar voor je dat je miemgeld veel waard zal worden zodat je iedereen die je lief is een bakkie kan trakteren.
>rechtse kneusjes
Echt waar, als ik nog een iemand op straat hoor spreken over die armoezalige baantjesjager, Baudet, dan zweer ik bij vader, zoon en de heilige geest dat ik diegene op de mond zal slompen! Het is toch werkelijk niet te behappen dat zo een pieterig jongetje, met zijn grootheidswaanzin, het ook maar in zijn hoofd mag halen om zich als leider te verkondigen. Dat mensen tegenwoordig zo mak achter een zelf uitgeroepen intellectueel durven te scharen is toch te frappant voor woorden, maar het lijkt hedendaags de normaalste gang van zaken dat de jongere generaties op zogeheten, maar onterecht genoemde, sociale media platforms politici uitroepen tot de Heer zelve. In mijn ogen zouden al deze onwetende jonge heren, maar dames net zo goed, met de heer Baudet op de frontlinie, linea recta naar een opvoedkamp moeten worden gebracht om al deze leugens, of zoals dat tegenwoordig ook wel genoemd wordt alternatieve feiten, tussen hun oren uit te peuteren.
/blog
hoe kun je als noot zo positief blijven als ik in jouw schoenen stond zou ik allang zelfmoord hebben gepleegd
Waarom is het zo rustig hier? Is jullie goede voornemen geweest op te stoppen met palen hier?
>inb4 hij doet aan goede voornemens miem
negerdraad
Alle kindjes moeten met pappie en mammie mee naar opa en oma
>en dieren
Marianne aub
>Catalonië