Sverigetråden - Huvudklappsupplagan

...

Other urls found in this thread:

finalfantasy.wikia.com/wiki/The_Spoony_One
friatider.se/snart-kan-din-dator-bli-h-lften-s-snabb
phoronix.com/scan.php?page=article&item=linux-415-x86pti&num=2
m.youtube.com/watch?time_continue=264&v=uQUgTxYpwco
twitter.com/SFWRedditImages

När en svensk tjej är 14 har hon sitt första samlag med en 2 år äldre svart kille på fest. Hon kanske blir tillsammans med han och har sex hundratals gånger i tonåren. När hon går gymnasiet är hon på fest varje helg och har sex varannan. Vid sidan om använder hon tinder och träffar svarta killar utanför fester. Vid 17 års ålder har hon haft sex med ungefär 20 olika svarta killar, i snitt. Då fyller hon 18 och börjar bli mer individuell. Hon drar till Magaluf på studentresa och knullar med araber och annat skräp. Hon börjar universitet och festandet blir allt vildare, mer alkohol och mer droger. Hon är nu 24-25 och har haft sex med 50 olika killar. Det är nu hon skaffar en betahanrej, gifter sig och klämmer ut 1-2 autistbarn som hon låter bli uppfostrade av sin iPad.


Och då kommer jag in i bilden. Aldrig haft sex. Ska nu ha min första kyss, första samlag, första förhållande. Det bara går inte. Om man inte är en nbög från sina tidiga tonår är det bara över. 85% går det bra för, men vi andra är misslyckade.

Jebaited

Efter noggrann övervägning har jag kommit fram till att den bästa karaktären (tjej) i Slutgiltiga Fantasin är, självklart, Yuffie Kisaragi.

Först för anime är skit

investera i TVÅ par cargo shorts

1,8%

kommer ihåg att Spoony hatade hennes vapen

Bokstavligen vem?

>KISSA!!! JAG MÅSTE KISSA!!! NUUUU!! DET LÄCKER! user! BÄR MIG TILL TOAN INNAN JAG SPRICKER!! UWAAAHH >_

>åhhhh ja, ja! ariska kvinnor med negrer, så jävla hett! när jag har runkat färdigt ska jag breva bilderna på fyrkanalen. på så sätt kommer cuckarna bli rödpillrade och gå med i motståndskampen, hell fucking seger!
t. Jarl Asgeir Eldskägg, 3 minuter sedan.

...

Varför klär sig amerikaner som 5-åringar?

varför brevar du ostpizza?

BÖG
ANAL
SEX

Jag skulle super-smasha dig, broder!

Nej, jag har inte brevat på Sup Forums sen 2007.

:^)

:o)

Hon har ju blöja på sig.

Ofta ni tänker på er pension lol.
Att gå i pension är ju bokstavligen som att vara neet fast man är äldre. Vi kommer ändå dö i raskriget.

jGå medi sd, bara svho dä.

*sprutar ner din rygg*
*gäsp*
godnatt ;)

>finalfantasy.wikia.com/wiki/The_Spoony_One
>lyssna på en sånt tönt

lmaor åt dig

>dkn kloanons snusande fv(pv) bing bing:ar ens rygg

...

Sekundlig påminnelse att monsterflickor fortfarande inte är verklighet :(

behöver en ny flicklampa favä

Hur får man en sån här fv?

>dkn har börjat gå igång på att se min egna snopp som glänser av försats när jag runkar
>dkn jag har börjat gå igång på de sjukt oanständiga ljud som kommer när förhuden glider fram och tillbaka
vilken tur att det är min egen snopp annars hade det ju varit lite bögigt!

finns massa på biltema och clas ohlson

du är antagligen väldigt ung så du har ingen aning hur stor han var för flera år sedan på nätet

>dkn har aldrig använt en

Känns det bra? Bättre än handen?

*klappar till dig*

>huvudvärk som varken försvinner av snus eller alvedon

...

E-en sån tur!

Ja. Som ren stimulation är det bättre än riktig fitta

båda har sina för och nackdelar. hudlampan är samma sak hela tiden, bra stimulation, upp och ner medan du antagligen har en bra varierande handteknik som också är bra.

Nån rekommendation till mig då? Är 18cm och normaltjock om det gör någon skillnad. Funderade på ett vanligt köttljus men de verkar så stora och klumpiga.

Kan ju alltid pröva en antar jag.

när slutar man vara väldigt ung? är nog en av de äldre

men följde inte några fjantiga spelkritiker utan spelade spelen istället, ibland kollade man GF efter att ha klarat av spelet en gång

>dkn saknar att runka båda min och pvns kuk med flicklampan samtidigt när man hade en pv
var r1 h1 särskilt då jag har den genomskinliga

Vad gör ni för att klara av januari?

livstid av onanering har fått mig att associera sex med odören av min penis, påminner sex alls om det?

>dkn kollar på videos med kvinnor som bajsar
>dkn en av dem hukar sig och sprider sin sprutdiarré över hela golvet
f1h1

Have you tried calling Admiral Ganja for some of dem sweet herbs, man?

Behöver du hjälp att kliva upp på henne?

odörer är en riktigt underskattad del av sex som de flesta skiter i. det är därför rimning och ansiktssitning är patricier-nivå.

gå till donken precis innan de stänger

varför snackar killar om att runka så mycket ???

Döpte min Skyrim gubbe till Asgeir

>Emelie von Svartkuk fattar inte

friatider.se/snart-kan-din-dator-bli-h-lften-s-snabb

phoronix.com/scan.php?page=article&item=linux-415-x86pti&num=2

Breva era ansikten när ni använder AMD processorer

För att vi runkar så mycket.

Jag har Fit av Nicole Aniston. Den är till för att träna uthållighet

Oanständiga dofter gör mig helt tokigt kåt, inkluderat min egen kukdoft.
Feromoner är en sjuhelvetes drog.

Bara campa user, bomben är plantad och det är sista rundan...
>T vinner!

Bögjävlarna har enorma psykiska problem

3 dagar uttan snús

>AMDrönarna på Sup Forums bajsbrevade sönder brädet under dagen
Varför är de alltid så kringerande?

Inte för att jag älskar internet men det här känns som ett typexempel på en grej som målas upp som världens jävla domedagsscenario när det i praktiken kommer bli bokstavligen ingenting.

>oj vej gojim, då var det dags att uppgradera processorn igen. glöm inte heller att alla moderkort som nu säljs har ett annat chipset så att även det måste uppdateras. va, hade du DD3 till ditt gamla moderkort? hehe, ja då är det bara att uppgradera det med.

Ursäkta att jag svarar så sent men som du märker har tråden varit utomordentligt skit idag så jag har ägnat mig åt annat.

>Satt uppe hela natten igår och spelade det. Tar en paus ifrån det nu så jag inte bränner ut mig helt.
Jvdk, jag får se upp så jag inte struntar i mina andra sysslor själv
>Det enda dryga är att jag fortfarande kommer ihåg exakt var alla hemligheter finns, så jag måste hålla mig ifrån att springa och plocka på mig daedric-grejer och så vidare för tidigt så att det inte blir för lätt.
Åh fan, låter som du spelat ut det många gånger isåfall? Jag har ju aldrig ens tagit mig särskilt långt i huvuduppdraget så jag kan inte relatera alls.
Vilken ras och klass har varit roligast att spela som?
>Samtidigt är det rätt uppfriskande att spela med begränsningar.
På tal om det, har du rollspelat någon karaktär, dvs hittat på en personlighet/bakgrund/historia till karaktären och spelat utifrån det? Har hört om en del som gör så

Hest doftar best!

f1h1 med muskig hest

Mm...
>dkn bor inte på hästgård

Vad menar dem?

>men följde inte några fjantiga spelkritiker utan spelade spelen istället
Han kritiserade ju gamla spel som jag aldrig hört talas om eller redan hade spelat. Snubben var asrolig

Varför älskar svenska kvinnor hästar?

>dkn du kan inte blåsa staten att ge pengar till ickeexisterande personer

2 dagar
2 veckor
2 månader
2 år

Klara det, sen är du fri för alltid!

De är patricier! Börja rida själv! :3

Israel är först och främst en etnostat.

Döda dig själv Emelie

Ska man ha en hane eller hona?

du vet varför.

Irrelevant, det är hästens humör som spelar roll, och det är väldigt individuellt. Ryttarens personlighet spelar också otroligt stor roll.

Tror user syftade på oanständigheter.

var inte äckliga. svenska kvinnor hade aldrig tagit penis av en stor mörk best

ponera att existera i denna värld som denna människa ^

Jaså. Dumt av mig att inte utgå från det.

Sant, men vallacker är mer jämna i humöret. Ston är mer ombytliga.

Blir inte mer stil åt dig, user.

Det gjorde jag faktiskt inte.

Så måste man klicka med pållen innan man rider den eller hur fungerar det? Och man hur lär sig hästar att ridas? Eller kan de automatiskt vad som betyder fram och vänster/höger/spring osv?

...

m.youtube.com/watch?time_continue=264&v=uQUgTxYpwco
>djungelpajen vid 4 min
SNÄLLA MER SÅNA TILL SVERIGE

Du måste utsöndra en viss mängd feromoner för att hästen ska acceptera dig. Det gör tjejer vanligtvis genom att fantisera om hur de hade blivit sönderspräckta av hästens könsorgan.

>dkn såg en kille knulla en tjejhäst på Sup Forums en gång
>man trodde att det skulle vara som att kasta in en korv i en korridor
>verkade inte alls som det

>Between 1948 and 1951, 34,547 [Turkish] Jews immigrated to Israel, nearly 40% of the Jewish population at the time
Turkar...

är bilden riktigt?

skumt. hon kanske mest red ponys

var hittar jag sådan här porr?

mohammed...

Internet är säkert fullt med det om man vågar slänga in ett par söktermer i google.

Det är därför araberna knullar åsne-fitta. Tightare än människa

...

>dkn Boy's and girl's summer är min favoritdåjin

>vargdyrkare
roflmao

det är olagligt material så vill inte hamna på en lista

gå till Sup Forums eller /gif/ och fråga bara

Nej, det är det inte. Men det är nog inget du vill ha på ditt samvete eller att mamsen ska se ändå.

tror inte någon vill riskera bannlysning bara för en efterfrågan
hehe mm säpo