Sverigetråden - 2dupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew
pastebin.com/LPucQAU8
twitter.com/NSFWRedditVideo

Fy fan vad jag älskar svenska sö po :3

>en bokstav från säpo
undrar vem som var bakom detta brev

Fast du får fortfarande det att verka som det är antingen eller och att det är omöjligt att hitta ett mellanting. Att om vi inte vill bli överviktiga och ensamma i det nya samhället så måste vi automatiskt gå tillbaka till ett liv utan modern medicin

Faktum är att vi idag blir hjärntvättade att hylla hur det moderna samhället är uppbyggt och hata alla aspekter av hur människan levde förr. Så fort man försöker lyfta en diskussion om jägare-samlare så möts man av motstånd från folk som dig

...

*perma hemar tecking gubbe*

Men ditt vidriga bögspammande jävla peddoäckel kan du sluta skita upp VARENDA tråd med din damp? Har du inget liv? Störda bögjävel.

>proxyrollspelaren anklagar andra för att vara störda

Mörda dig själv bögpsykfall

Mörda dig själv bögpsykfall

Den är väl inte verklighetsfrånvänd? Den beskriver åtminstone mina syskon till ett T.

t. avtryckt hetrofil

Mörda dig själv bögpsykfall

Tänk att få krama en söt kille och pussas med honom.

Mörda dig själv bögpsykfall

>Att om vi inte vill bli överviktiga och ensamma i det nya samhället så måste vi automatiskt gå tillbaka till ett liv utan modern medicin
Nej, för att inte bli överviktiga och ensamma måste ni göra såhär

Har jag spammat samma bögskit dag ut och dag in i snart 2 år eller? Nej.

...

Mörda dig själv bögpsykfall

SNSD....

sluta vara tragisk

sluta vara avtryckt

Kristendomen är ett bra mellanting och har funnits i 2000 år. Sluta återuppfinn hjulet.

Mörda dig själv bögpsykfall

Enligt er bögar i tråden är jag ju tydligen bisexuell så du kan räkna mig till ditt folk, äckel.

Mörda dig själv bögpsykfall

kommer det bli någon fortsättning på askungenflickorna eller bara mer skräpig "teater" ?

Tycker ju lite synd om din syster, men den är verkligen helt verklighetsfrånvänd.

HAHAHAHHAA

Mörda dig själv bögpsykfall

Kul att höra, välkommen till mästarras-sidan.

Mörda dig själv bögpsykfall

>dkn pingar städis på alla mörda dig själv... breven

Mörda dig själv bögpsykfall

Häng dig bögjävel

Är Zara Larsson vår generations ABBA?

t. asgeir

Häng dig bögjävel

De värdesätter hårt arbete. Jag är inte ens kristen (min familj är det dock) men det är precis vad du letar efter. Sex dagar ska du arbeta, du förtjänar lön för ditt arbete, arbetar du inte blir du slö och degenererad, osv

Hej grabbar, har tänkt att sälja ett par hantlar. Hur mycket tror ni att jag skulle kunna få för två 7.5kg hantlar?

Hon är vår generations AIDS

>7.5kg
Hoppas det är tjejens och inte dina

jag på bilden :3

Fast hela grejen bygger på sagor som jag inte ens tror på och enda anledningen till att det behövdes var för att få bönderna att arbeta ihjäl sig medans jägare-samlarna arbetade 3-4 timmar om dagen och spenderade resten av tiden med sin stam

Detta

Häng dig bögjävel

Häng dig bögjävel

ABSOLUT SLAAAY

youtube.com/watch?v=tD4HCZe-tew

>apyoapyo har släppt nya bilder och hans skicklighet har ökat

jag är bög :3

Häng dig bögjävel

pingade städis(ns2d)

aa fast nej

Häng dig bögjävel

Hur är den det? Hennes vänner gör samma sak, mina äldre kvinnliga släktingar samma sak när de var yngre, tjejerna på bilden samma sak. Mina manliga släktingar har blivit betaleverantörer. /r9k/ hade rätt igen.

Häng ihjäl dig bögpsykjävel

Fin groda. Blir verkligen intresserad...

Häng dig bögneger

jag är rak :3

snsd....

Vuxna män gör saker tillsammans

Att ligga med många är väl rätt vanligt, det hade jag också gjort om jag kunnat. Men att alla 14-åringar ligger med hundratals äldre svarta män är ju bara skevt.

Det är INTE rasistiskt iallafall! Heja mångkultur!

f1h1, hade de sex sen?

det är underförstått, ja

h-h1. knullade de alla varandra eller fick alla böna och be om sin tur att bli sönderknullade av den svarta killen till höger?

Häng dig bögjävel

Vem vet, man får väl anta att de bär på samma Manliga initiativ som ALLA oss andra!

Häng dig bögjävel hahaha

jag vill pussa en kille :3

avliva er själva, bögjävel, ni har fullkomligt sabbat tråden

Står ingenstans. Står att hon som tonåring rasblandar med en något äldre utlänning, som hon sedan KANSKE har sex med ett hundratal gånger. Pastans siffror stämmer ju med verkligheten, kanske något överdrivna men 50 vid 24-25 är inte långt ifrån 34-35 vid 18 som i .

Det roliga är att hur mycket hatarna än dampar så finns det bokstavligen ingenting som de kan göra för att hindra någon från att breva :3

>dkn ser ut som grabben till vänster fast med längre fingrar

Häng dig bögjävel

d1a

Häng dig bögjävel

Häng dig bögjävel

Häng dig bögjävel

Hur?

Döda dig själv bögpedofil

>psykfallet som spammar med proxy/vpn
han måste ha tappat det fullständigt

Elakt.

Minns ni vad som hände med sidf? NS2D? Kloanon?

>man 90% av trådens 2dbögar kommer att hänga sig under ens livstid

Du först.

Jag snubblar ju inte så jag ser inte kopplingen.

f1h1 vad gjorde de sen?

mm

Glöm inte att rapportera bögjäveln så han blir bannad

>det går inte att doxa folk om de inte snubblar
hehe mm

Nej!

Citera alla mina brev i tråden om du är så duktig då.
Om du citerar någon annan anons brev av misstag så kommer du knappast lyckas, tuffing.

ses om 3 dar neger

ST SV AJJJABKJUK

kan man få en hand som till höger genom att lyfta eller är man dömd som handkulting för evigt?

frågar åt en vän

wew bra tråd grabbar

...

Rannsaka er själva för fan

:3 OwO

Varför skulle jag behöva peka ut alla dina brev i den här tråden? Räcker med att leta upp nog med identifierande information i arkivet.
pastebin.com/LPucQAU8 detta tog kanske en halvtimme