/nederdraad/

Tijd voor een rustig avondje editie

welkom: mooie plaatjes
niet welkom: kontmuntjes

Other urls found in this thread:

nl.wikipedia.org/wiki/Tulpenmanie
mobile.twitter.com/justinsuntron/status/948822755880808453
mobile.twitter.com/
bol.com/nl/l/vogelspeelgoed/N/12923/?promo=Vogel_305_B1_Vogelspeelgoed
twitter.com/NSFWRedditVideo

>wil net beginnen met werken
>kanker buurman zet zijn boem boem muziek op

Rust in vrede, Dik

kanker zooi!!!!!!!

...

Permaban voor iedereen die het over niet leuke dingen heeft.

hou je kop dicht!! anders sla ik hem dicht!!!!!

Is het al avond? Ik ben pas wakker

Nog een uurtje voordat het echt avond is, maar het begint al donker te worden.

Ga ik investeren in XRP of TRX?

Ik voel me een loser omdat ik niet weet hoe bitcoins werken

Ben je jonger dan 16 of ouder dan 40?

Hier is een korte uitleg.

nl.wikipedia.org/wiki/Tulpenmanie

Mensen kopen monopoliegeld op als echt geld en verkopen het dan weer in de hoop dat iemand een grotere sul is.

ik ben 21 dankjewel

is dat gewoon niet handelen in aandelen?

>koop dogecoin
>wordt rijk

Nee, dan heb je een deel van een bedrijf dat jou dividend kan uitbetalen en zeggenschap over wat er in zo'n bedrijf gebeurd. Voor de kleine aandeelhouders is er altijd een vertegenwoordiger aanwezig tijdens aandeelhoudersvergaderingen. Kontmuntjes is pure speculatie.

Dan moet je je schamen

Als ik XRP opneem, moet ik dan een "withdrawal tag" opgeven?

Koop ICX en wacht tot 24-25 januari

op wat voor wallet zet ik deze?

waarom die datum

RANDSTAD
A
N
D
S
T
A
D

Dan stoppen ze waarschijnlijk met de pump en dan begint de dump.

dit

(al klopt het laatste niet helemaal)

ik word echt helemaal kankergek van iedereen die me lastig valt over die kanker muntjes puur omdat ik in de financiële sector werk.

kanker op met je internetgeld

Dus jij bent zo'n financiele bank hoorndrager die jarenlang mensen heeft uitgebuit, maar nu de technologie jouw baan overbodig maakt, lekker zuur gaat zitten doen.

KANKER triest.

Wat is het verschil met goud en zilver dan?

google
Het is een Koreaans munt en Koreanen zijn gek op crypto, ze gaan het proberen om de munten ihel te gebruiken en op 24 januari wordt de ban op nieuwe crypto valuta opgeheven en zal de dag daarna ICX (Koreaanse crypto) op de Koreaanse exchanges komen, 31 januari ofzo is dan ook het begin van de mainnet

>financiele bank
in tegenstelling tot alle niet financiele banken in menig huiskamer.

ik ben nog niet zo lang geleden afgestudeerd en ik buit geen mensen uit. Ook zullen die kankermuntjes met je kankerblockchain nooit de daadwerkelijke bancaire sector overbodig maken. en zeker niet het voornamelijk hoogopgeleid werk.

dat irriteert me nog wel het meest aan die kontmunt. Iedereen die gelukkig vroeg ingestapt is denkt opeens dat ze iets van finance afweten terwijl ze het vershil tussen commodities en valuta nog niet eens kunnen zien.

>ze het vershil tussen commodities en valuta nog niet eens kunnen zien.


alsof ik telepathisch ben

Is dit de bitcoin shill draad?

Nee icx shill draad

>hawhhahahaha bitcoins de toekomst ? Hhahahaha dat kan toch nooit werken. Er zit helemaal geen "waarde" achter
>bitcoin is 500
>hahaha ja wacht maar de bubbel gaat barsten
>etc.

Ik heb ICX gekocht. Het is mijn troefkaart.

Kontmunten worden niet gebruikt als valuta, maar als speculatieve commodity. Vandaar mijn vraag, wat is het verschil met goud en zilver? Die hebben óók geen intrinsieke waarde, of tenminste een intrinsieke waarde die veel lager ligt dan de actuele waarde.

Er is daadwerkelijk goud dat uit mijnen komt. Deze mijnen worden meestal gefinancierd op de centjesaandelenmarkt.

Deze discussie heeft geen nut. In hun leefwereld is de kontmunt een bedreiging en dus slecht. Terwijl stiekem de financiële sector nu ook al miljarden aan het investeren is.

Gedecentraliseerde munteenheden zijn gewoon de toekomst. De kanker overheid en de grote banken kunnen letterlijk de tering krijgen.

The year is 2025.

I woke up at exactly 6:00. I need no alarm clock. Two women woke me by sucking my cock.
I gave 0.000001 ICX to each of the women as a tip. Three women helped me into the shower,
all while caressing me and drooling at my ICON wallet. They also came instantly after
seeing my balance.

I left my 50 acre mansion and got in my gold-plated 2030 Lamborghini Murcielago (custom made for me after the dealer saw my ICX)
and another one of my bitches was waiting in the passenger seat. She was in the car all night, because she couldn't sleep without
me having penetrated her. She hopped on me and started riding my dick while I squeezed her tits and drove with my knees. In a whim,
I arrived at the gym. I threw the bitch off me, and she quickly returned to the passenger seat, where she would sit until I got back.
When I got out the car, I flexed. My bulging, huge, muscles ripped my Gucci shirt off, and six women lined up. We had an orgy,
which didn't last too long. Each woman climaxed when my cock came within five inches of her pussy, and went into an eternal state of euphoria after seeing my Bazingacoin wallet.
I came, and transferred .00000000001 ICX to each of the women.

After benching seven hundred kilograms, I squatted four hundred kilograms. I started doing my 100 laps,
but I got a phone call. It was a conference call with nineteen supermodels. They orgasmed after hearing my voice.
My bitch in the car was getting lonely, so I went back. She sucked me off as I took the drive back home.
I left her in the car, transferred .000000001 ICX to her, opened the diamond-encrusted knob and went inside.

daar heb je gelijk in, maar kontmunt shills willen je juist doen geloven dat de onderliggende technologie ervoor kan zorgen dat het meer is dan dat. Terwijl een valuta die by design(elke cryptomunt dus) deze eigenschappen bezit economisch echt een kankerslecht idee is.

>overdreven prijsstijgingen als argument geven voor overdreven prijsstijgingen.
iets zegt me dat jij niet verder bent gekomen dan het MBO

Is dat een miem van ?

>kijk naar de grafiekjes in binance
>alleen maar groene lijntjes
>letterlijk investeringen die per dag het dubbele waard worden
>letterlijk 5 euro verdient in de laatste 5 seconden
Spring op de trein voordat je te laat bent. Even 2-3daagjes kutten en dan haal je een rendement van 100% of meer.

Nee, de toekomst

Oké en wat is nu precies de waarde van zo'n papieren 5 euro biljet? Dat is toch ook gewoon een "token", maar dan van papier. Bovendien is die token gelinkt aan allerlei zeer zwakke instabiele economieën in het Zuiden van Europa.

Waarom zou ik die tokens niet omruilen tegen digitaal tokens die wel waardevast zijn?

>Spring op de trein
Je bedoelt voor.

Maar zonder dollen, ik hoop dat je niet al je geld kwijtraakt en zelfmoord gaat plegen omdat iemand op tijd uitstapte door al zijn spullen aan jou te verkopen en dat jij overblijft met iets wat niemand wil kopen.
En ik maar denken dat piramides heel oud zijn.

>Maar zonder dollen, ik hoop dat je niet al je geld kwijtraakt en zelfmoord gaat plegen omdat iemand op tijd uitstapte door al zijn spullen aan jou te verkopen en dat jij overblijft met iets wat niemand wil kopen.
Ik heb maar 500 euro erin zitten nu.

Misschien dat ik pappie om een lening ga vragen van een paar duizend euro.

Als je makkelijk met €500,- kan spelen is er niets aan de hand natuurlijk.

Maar niet te gierig worden. Het moet wel leuk blijven en niet een obsessie worden.

Hoe krijg ik een twink vriendje?
Ik ga dit weekend weer stappen

als iemand die daadwerkelijk in de financiële sector werkt, instellingen hoeven niet te investeren omdat ze in de technologie geloven, maar omdat ze winst kunnen maken over de rug van useful idiots zoals jullie.

trouwens is
> Terwijl stiekem de financiële sector nu ook al miljarden aan het investeren is.
>De kanker overheid en de grote banken kunnen letterlijk de tering krijgen.

elke grote joden bank en elke grote overheid is sceptisch op die muntjes en jij denkt dat alleen vanwege een random hype nu internetgeld al die grote instellingen omver kan werpen.

als het grote geld iets niet wil, dan gaat het niet gebeuren. Zoals ik net ook al zei, geen enkele grote instelling investeert in bitcoin. ze plegen hooguit arbitrage in nieuwe markten en proberen andere winstconstructies op te zetten die niks met de waarde of het potentieel te maken hebben. Enkel met het feit dat er een markt voor is


de waarde van 5 euro is wat je er nu van kan kopen. Centrale banken zorgen er voor dat die waarde niet naar de kanker gaat en zorgen voor een gezonde inflatie waardoor de economie redelijk draait en je rente verdient op investeringen. Al deze dingen zijn per definitie onmogelijk met gedecentralizeerde tokens. Niemand wil volatiele valuta houden en niemand wil ze als valuta gebruiken als je er ook mee kan speculeren door het te houden ipv uit te geven.

Gatver, die Geesterig extentie maakt Chroom super traag.

Geesterig is placebo. Gebruik gewoon uBlock Origin.

ga niet uit stappen, en ga op discoord
ik kan je de discords geven van veel sgattige nederlandse jongens, maar ik ga die niet geven als je een achtervolger bent die ze tocch nite willen

Ik had ze allebei, misschien zorgde dat voor conflicten? Dacht dat uBlock enkel tegen ads was, niet voor trackers (volgers)

zijn ze van de draad?
ik ga ze heus niet stalken

een stuk of 4 zijn van de draad inclussief mijzelf

>ik ga ze heus niet stalken
dat zeg je nu maar voor je het weet sta je hun slaapkamers te begluren.

>er palen minstens 6 homo's hier in de draad
kanker

Kutcoin is weer down
Echt waar hoor ik wordt het echt helemaal zat

>ik wordt

>dgw gister trx gekocht
eindelijk mijn verlies terug gewonnen

wie van de 4 maak ik de meeste kans EN is een twink?

ja maar het kutte daarvan is is dat dus alle altcoins dan ook gelijk de goot in vliegen en het echt een hele tijd duurt om het consumentenvertrouwen terug te winnen
Net als met de 09 crisis

Kan die bubbel niet langzaam terug groeien zoals het gebeurt als je niet hard genoeg blaast in je bellenblaas

>ik verbeter spelfouten

Lekker man, wanneer kocht je het?

enkel ikzelf ben geen twink, ik ben een femjongen
en weet ik veel bij wie je de meeste kans maakt, ik ken je niet

gister ochtend, het was toen ongeveer 0,7. meer dan verdubbeld

Ik wil enkel de wereld zien branden.

Maar het zou ook gewoon geen bubbel kunnen zijn en de BTC zou nog altijd - met andere munten - verder en meer in waarde kunnen stijgen en die waarde behouden.

geef hun diskord nou

Lekker oetz ik heb bij de 3 cent gekocht en 13 cent nog een beetje, maar elke keer als het de 20 raakt springt het terug

>wacht al een uur op m'n binance 2FA sms

denk je dat het nog zal blijven stijgen of binnenkort gedumpt gaat worden?

Ik twijfel over het behouden van TRX.

Mijn Chroom is zo snel nu dat ik me herboren voel.

uuugh hoe kun je zo'n gladiool zijn, echt hoor.
manuren zijn nodig om goud te winnen, er zijn talloze tussenpersonen en het moet verscheept worden
Vervolgens komt er ook nog bij kijken dat er maar een beperkte hoeveelheid kostbare metalen in de grond zitten.
Naast dure sieraden speelt goud en zilver (en koper) ook nog een nuttige rol in het vervardigen van electronica

[insert belgen grap]

Ik heb 90% al verkocht oetz. Als hij naar 1$ gaat spring ik voor een trein.

Ik wacht tot de coinburn

...

ik geef je de mijne wel baarn
2929

>krijg er twee binnen
>beide werken niet

Dit betekent dus dat er muntjes verloren gaan en de muntjes die je behoud meer waard worden?

Ja en dit
mobile.twitter.com/justinsuntron/status/948822755880808453

maar is dit niet gewoon je eigen miemmuntje opkrikken met geruchten?

>mobile.twitter.com/
telefoonpalers oprotten!!!

Nee, hij heeft daadwerkelijk goede contacten oetz

>dvw telefoonpaler

Kay. Dan riskeer ik de gok maar. Als het straks echt alibaba is dan ^^^^^^^^^^^

binnenkort user

...

die raket is voor de maanmissies en niet het logo van xlm :^)

Ik v/r/aag naar een goede nederdraad term voor "pump and dump."

je moeder.

Maar XML gaat naar de maan!

pomp en dump

ja dat ook :^)
je moeder

Je moer pompen!

Hoogsluizen Uitbloeden

>vlaggenscript werkt nie meer

bol.com/nl/l/vogelspeelgoed/N/12923/?promo=Vogel_305_B1_Vogelspeelgoed

Waarom is zulk speelgoed zo kankerduur?

vaag ina

pats en verkwast

waar?

Wie?