Sverigetråden - Skånska upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kXkaKpYQgPk
nyheteridag.se/ursinnig-vansterpartist-till-storms-mot-nyheter-idags-avslojande-fruktansvart-oseriost-att-publicera-mitt-namn-i-er-propaganda/
nyheteridag.se/expressen-konspiration-undersokt-betalade-putin-tvatten-av-kalsongerna-som-frick-lanade-ut-till-gamov/
twitter.com/NSFWRedditVideo

Först för fällor

böganalsex?

jävlar

Gräv bort skåne

>skåne
>bokstavligen en musliminfekterad skithåla
skrattar åt er favä

Först för flygplan

Påminnelse om att Skåne har störst andel SD-röstare i hela landet.
Påminnelse att utan Skånerösterna så hade SD inte kommit in i riksdagen 2010.

Är inte det minsta förvånad favä
Visar ju bara att det verkligen funnits noll självrannsakan hos journalistkåren om invandringen även efter hösten 2015

hej då

hittade nybögarna elin nu?

>d-det var s-s-stockholms fel!!

>dkn ingen fv

inte ens skåning men det är ju cuckholmarna som är bland de värsta massinvandringsförespråkarna

>(((SD)))

gasa ihjäl det feministiska vänsterslöddret på södermalm favä

Om du inte nöjer dig med SD så kan vidare informeras att Sjöbo har haft en lång historia som nazistfäste.

Ligger i Skåne, så det är skit. Nej tack.

varför skulle dom ägna sig åt självrannsakan? deras sätt att rapportera bidrog till den största invandringen per capita från tredje världen i modern tid. finns inget att självrannsaka, för dom har inte misslyckats. dom har varit extremt framgångsrika, varför inte fortsätta med det?

Tänker vilken besvikelse det har varit att får bara en kille

Bra första brev favä.

t. fälla

Min poäng var att Skåningarna är de mest anti allt som har med massinvandring att göra. Dels genom sitt stora SD-stöd och dels genom exempelvis det traditionella nazistfästet i Sjöbo.

>Hahhaa din oskuld

Slutar väl så när man sett malmö.

>Kunde ha fötts var som helst i Sverige
>Föddes i Cuckholm

Stockholm är nästan lika jävla illa ute, åtminstone med sina brottssiffror men de har inte blivit särskilt rödpillrade ändå.

fan vad den mörkhåriga syrran måste vara mobbad. hon är ju aldrig med på bilderna. varför hatar martina sin mörkhåriga syster?

För många kulturmarxister och bögar där

>dkn föddes på en ö i bohuslän

Känns bra.

vet ni vem som mer har fyra ariska barn?

KOM TILLBAKA SVERIGE HIT

VI BEHÖVER MER RB1 I VÅRA GENER

GE OSS SVENSKA GENER

lägg ner dina dampanfall

Det är inte hennes syster

Du är rätt jobbig just nu mannen, ta dina piller först om du ska fortsätta breva.

...

>– Det stod klart för de flesta från Nordafrika att de inte hade några chanser att få stanna, medan krigsflyktingarna snabbt fick signalen om goda utsikter att få skydd. Och då bemödar de sig självklart att inte göra några fel, utan anpassar sig, säger kriminologen Christian Pfeiffer till den tyska public service-kanalen ZDF.
>Och då bemödar de sig självklart att inte göra några fel, utan anpassar sig, säger kriminologen Christian Pfeiffer
invandrarna som christian pfeiffer talar om är 4 gånger med benägna att begå våldsbrott än tyskar. när syrier bemödar sig är dom 4 gånger mer våldsamma än tyskar. tack för att ni valde europa!

vem är hon då? varför tar man en bild på alla ens barn + ett av barnens kompis?

Hon är säkert den smarta av dem, hon som fick beröm för att hon var duktig, hon som fick vara ute sent, ha vänner över medan de små skulle gå och lägga sig.
Är hon inte äldre än 30 kan hon få gifta sig (borgerligt) med mig.

ombrevar

>jag har inte kollat siffrorna själv men det är tveksamt att dom faktiskt är underrepresenterade. kanske i relation till andra asylsökande men inte till tyska befolkningen generellt
Ja det är ju det Tino säger. De hade en överrepresentation på 4,1 jämfört med Tyska befolkningen men eftersom ekonomiska migranter hade 6,1 så säger SVT att de är underrepresenterade
>"personer utan asylskäl mer benägna att begå brott"
håller med, bättre rubrik

Är det här horan oironiskt på nån drogar

varför skulle hon gör sånt. Vem fan tar en bild om någon när han sovar

>skicka in CV, Personligt brev och svara på en massa frågor till ett jobb
>gick jättebra
>alla svar var klockrena
>tror att jag kommer få jobbet
>kollar mitt personliga brev igen
>märker att jag glömde ett mellanslag efter en punkt på det personliga brevet

J-jag har väl f-fortfarande en chans på jobbet, e-eller hur?

>dom har inte misslyckats. dom har varit extremt framgångsrika
detta

> han
Mm ok!

första gången syrran inte är söndersminkad

??

>Men det råder också en stor skillnad inom gruppen utlänningar. Bland dem som kommer från krigsområden, Syrien, Irak och Afghanistan, och vars utsikter att få stanna i landet är goda, ligger brottsligheten under genomsnittet.”

fan det där är ju vilseledande på riktigt, kollade på rapport med pappa när inslaget sändes och trodde verkligen de menade genomsnittet för tyskar.

Kusin din jävla hjärnkulting

Det är fascinerande hur jävla långt de är villiga att twista detta för att få det att låta som att de begår brott eftersom vi är elaka och inte ger dem asyl

gonatt! :3

>skicka CV + personligt brev
>svarar på 3 frågor
>går på första intervju, den går bra
>går på andra intervju, den går bra
>går på tredje intervju, nu med chefen, den går bra
>två veckor går förbi, inget svar
>mejlar dem, inget svar
>ringer, inget svar
>får ett mejl tre månader senare att företaget köpts upp och att de tagit in egen personal
>'men tack för visat intresse'

>polarna vill ut imorgon
fakkin pallar inte mann1, dom vill kolla på junior VM i hockey va i helvete

ibland får man offra sig för gänget, user. Om du hela tiden säger nej blir de besvikna

Vem bryr sig. Inte hade jag tyckt det spelade någon roll om min fv gjorde det.

>hahahaha titta här user *dämpat garvbröl*

>fv
>/svt/

mmmmm aa

d1. Sagt nej så många gånger så nu är jag ensam

>lurpassar inte martinas instagram
>hjärnkulting
lol

inte han men du kunde inte gissa att de tar bilder med kusiner under knulande julhelgen?

det kallas liberal demokrati

Jag vill ju tro att åtminstone en del journalister faktiskt har någon ambition om att rapportera objektivt, men om de finns så är de antagligen för få för att kunna stå emot den agendasättande majoriteten av sina kollegor.

*får en hjärtattack och dör*
hehe oj

OM detta kommer att diskuteras av partierna så kommer de att säga precis så >"den här studien visar ju att vi MÅSTE ge de här människorna permanenta uppehållstillstånd!!"
och självklart kommer ingen tillåtas påpeka hur överrepresenterade invandrarna i gemen är gentemot tyskarna...

Hur fasen låter ett dämpat garvböl? Garvböl kännetecknas väl av att vara högljudda?

blev en komhyllning till elin

NEJ NEJ NEJ NEJ RAFERA DETTA NNNNNEEEEEEEEEEJJJJJ

>Spel och filmer brukade vara det enda som gav mig någon form av lycka
>Får inte ens någon glädje av det längre

dom har ju blomsterkransar

När var den sista gång du var i Finland, user

Hur många gånger har du varit i Finland

Du har suttit och cuckbrevat hela eftermiddagen. Fattar du är det inte är friskt beteende?

>du röstar väl på SD va user?

...

HAAYAAAAAAAAA!!!

>Inget tecken på att inva-
Bara dölj statistiken och tävla om vem som utbildar mest poliser!

0 gånger

>dkn ingen mongolisk fv
youtube.com/watch?v=kXkaKpYQgPk

tänk om kvinnor såg ut såhär

Varför porrspammar du?

Gonatt user.

Påminner mig om de där silent hill sjuksköterskorna.

mamma mjölk

...

hur ska du skaffa fyra ariska barn om du är bög? skärpning, dags att rosta

Detta är inte porr

neeeeeeeeeeeeej

det är jävligt tradigt att du ska skita upp tråden

nyheteridag.se/ursinnig-vansterpartist-till-storms-mot-nyheter-idags-avslojande-fruktansvart-oseriost-att-publicera-mitt-namn-i-er-propaganda/
nyheteridag.se/expressen-konspiration-undersokt-betalade-putin-tvatten-av-kalsongerna-som-frick-lanade-ut-till-gamov/

Är Chang Frick /vårgrabb/?

men jag är ju inte bög???

>Turku
Turkiet?

vet inte om det här är bete eller seriöst

>libertarian
>/vårgrabb/
icke

>men jag är ju inte bög???
du pv-brevar ju hela tiden. ni kanske är jättelyckliga tillsammans med det kommer inte leda till fyra(4) ariska barn

Åbo...

>du kommer aldrig att få avrätta sk*nska terrorister under baserade Karl XI

>han vet inte

vet vad

God natt tråden

Oavsett vad han har för politiska böjelser så är han en gycklare av rang som återkommande drar ner byxorna på politiker och andra journalister

>inte rak
>inte bög
hmmmm va kan man då va....
Får jag inga barn så får jag väl hjälpa den svenska nationen på andra sätt

Vem är ens Motpolanon, SNSD?

Vakna inte, någonsin

Ja

dö i sömnen

SNSD brevar inte här längre

...

sambög...

nej, det är rätt många i tråden som ogillar värdelösa snubblare som saknar existensberättigande.

Häng dig

>snubbeldyrkare
Rannsaka dig själv.