alla som brevar i den här tråden rullar automatiskt och måste göra vad spelet säger :3
Sverigetråden - Sötbrevarupplagan
>skelettanon.
Bättre än att vara ett äckligt fetto
är lite nere så orkar inte
kommer förstöra alla bilder på mig hemma och mina hårddiskar så det bokstavligen kommer vara att jag aldrig existerade(innan jag begår självmord)
...
Förut brukar trådstartarna vara ganska varierade. 2D var vanligt men inte alls det enda. Kan det bero på att icke-bögarna har lämnat tråden/orkade inte med skiten?
Var inte nere.
Gör det inte
youtube.com
finns det en sötare serie?
...
har du en flickvan /svergietraden/?
Vad lyssnar ni på?
Välj en:
1. Du får 5 (fem) extremt nära och bra vänner
2. Du får 25,000 kronor insatt på ditt konto varje månad för resten av ditt liv.
3. Du får din dröm-fv, alternativt pv som älskar dig i all evighet
4. Alla MENA-människor innanför Nordens gränser försvinner i tomma intet och all invandring från dessa länder slutar för all framtid.
5. Du får förmågan att ge folk plötslig hjärnblödning via telepati (kan bara användas en gång varje timme)
6. Du får ett eget boende på valfri plats i Sverige av hög kvalité helt fritt från hyra. (kan aldrig säljas)
7. Du får ditt drömutseende. (Kan byta kön och ålder)
...
Nej, jag vill ha en pojkvän som ser som killen åt vänster.
tar dröm-fv(hane)!
...
detta
cringe
Delete this
Osäker, så jag rullar
Blir det 8, 9 eller 0 så tar jag 4
Pls tell me this is a male.
4. tar ett för fucking TEAMET.
Det är bra att ni är bögar. Då sprider ni aldrig erat patetiska säd vidare !! Tack tack .
its a girl(male)
Why?
She(male) is cute, nothing wrong.
>föredra en peddoupplaga
Häng dig
varför inte en pojkvan som ser som det killen. Det ar bara en samma sak men hon har en fitta
It's a cute finnish girl(male)
I want a boyfriend like that guy to the left.
grät lite tidigare för att min fv mår dåligt
önskar vi bara kunde teleportera till varandra när det behövdes
hon känner sig skyldig för att hon aldrig ger något konkret tillbaka och jag ger henne presenter och pengar
har varit så i några dagar och börjar ta på bådas krafter och det känns som att inget jag säger hjälper
hemskt när osäkerheten kryper sig upp på en ger en ångest
försöker alltid vara positiv men ibland brister jag med
Varför kör inte trådens sötbrevare en träff i VRChat?
Spelet funkar även utan VR-headset och du kan importera vilken söt 2dflicka som helst som modell.
I wrote bf instead of gf by accident, read it again
>arga stormbögen som sitter och sambögar i sin tråd
lmao
Vad är en bra översättning av "tuff" till engelska? rad?
I don't want a gf. I want a bf.
tough?
Swedsh ;)
But you have to secure the existence of the white race
Jag till vänster
psykis....
Someone else can do that.
hård
hard
Varför finns det ingen yaoi hentai?
(inte dåjin)
f1h1
Boku no pico?
J, se bi. Men precis som det är desperate mäns fel att kv*nnor är de sliddjur de är idag, så är det vårat fel att 2dbögarna nu springer tråden. Hade resten av brevarna inte varit så (Du) desperata och alltid valt 2dbögarnas tråd för att den alltid får fler (bög)brevare i början så hade de helt enkelt haft sin egna lilla bögtråd där de kan rollspela och 2dbögbreva för sig själva allt de vill medans de resterande 90% av tråden återgick till en tråd med en trådkultur av en kvalité vi inte sett på över 2 år nu. Men men, de flesta har nog som sagt lämnat och detta är vad de nya är vana vid nu. Inte helt olikt hur nya generationer svenskar inte vet bättre än att vara minoritet i sina egna städer.
när skulle dibbe åka hem igen?
Angående boku no pico.
Inget skämt men min yngre kusin(då 15) kollade på det och märkte inte att jag såg att han kollade på skiten.
Han var verkligen inne på när en snubbe lekte med pojkens rumpa.
Han smekte sin skreve och bröst.
finns det verkligen ingen regel på att Sup Forums inte ska användas för att spamma Sup Forums + /lgbt/ brev bara på andra språk?
>den här nivån av rövsmärta från gamla snubbelbögar
Jo, men det är väl den enda typ? Med tanke på hur mycket dåjins det finns tycker jag nästan att det borde finnas mer animerat
f1h1
hur är det att krama sin mamma?
t. har aldrig kramat min
Tyvärr inte
>vara såhär paranoid
sök hjälp
Tiden har kommit.
Och det har även jag.
youtube.com
Är tråd1s sista hopp en svensk städis?
minns inte
den enda som kramat mig på senaste 5 åren är min chef
hon gjorde det för jag började gråta när jag berättade att jag hade blivit arg på en invandrarkollega(tjej) som var 5 år yngre än mig
absolut episk troll Sup Forumsroder, absolut episkt! gamlingarna kan inte göra något åt oss Sup Forumsusrackare haha!
mm tråden var perfekt när det bestod av samma snubblargrupprunk i varenda tråd
undrar vad user gör just nu?
>funderande olof
*släpper lös myror i tråden*
samhall?
ge mig en tompojke fv tack
Arbetsförmedlingen, enligt user
Nästan alla i denna tråden är redan homofiler
:D
F.d snubbelhatare men bra mycket bättre än vad den är nu. Bäst dock mot slutet av 2015 när snubbelbögandet börjat lägga sig och innan 2dbögcancern ströp tråden.
>dkn man aldrig kommer att vara en mindre gud och skärma in en medeltida by i en okrossbar bubbla där man härskar med järnnäve i silkesvante samt hanrejar alla män i byn
varför är mina drömmer så mycket bättre än verkligheten?
>conny som lever på soc dagdrömmer igen
*Suck* När ska han ta sin medicine och sluta...
för att du har kontroll i dina drömmar
Vart är bilden ifrån? En av dem ser ut som min högautistiska kusin
vad i....
>dkn drömde att jag hade en normalstor snopp men i slutet av drömmen visade sig det bara vara en riktigt verklighetstrogen förlängare
>vaknar upp till min 12a
How does it feel to be born a tall, strong, handsome, blonde man just to waste it all in hormones and become a girl?
f1h1
>sötbrevaren fick ingen uppmärksamhet i den andra tråden så han länkar till alla brev
Bögar är sjuka i huvet
jag hade det jättemysigt med user i förra tråden faktiskt :3
i wish i had hips like a brazillian girl
visste ni att brasilianska pojkar också har extremt stora rumpor?
jag drömmer om en tråd som är mysig att breva i, som har en rolig kultur och som inte spammas ner av bögpsykfall
d1a :3
*håller din hand*
unironically a good question.
2 eller 3 beroende på tolkning
judarna och negrerna är kvar
haha aa
hur får man brasilianska gener
Påminnelse
hitta en brasiliansk tjej och skapa en pojke med stor rumpa
I am neither of these. Although, I am not one of the traps either.
>går in i en tråd gjord av bögar
>blir arg på att det är bögar i tråden
ni är ju helt sjuka i huvudet
Den andra upplagan dog ju
men jag vill ju vara pojken
underskatta aldrig autismen hos 2 anons, de har lyckats ta kol på tråd1
>2
:3