/mämmi/

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg
twitter.com/NSFWRedditImage

mikä häkä häkkinen

hyvää yötä rakastan sinua

Menikö kaikki nukkuun kukkuun?

apua katoin animea ja ne yritti puhua englantia vähän

Mitä mieltä olette hansikaskulttuurista?

voiko kielessä olevaa rakkoa puristaa paskaksi

tuntuu taas tosi pahalta

Juuh. Sitä odotellessa, että tuo olo ei ole vain satunnaista vaan pysyvää.

Mikä on vahvin vihreä pussitee? Ajattelin lopettaa kahvin juonnin mutta aamusin olis kiva hörppästä kupillinen jotain vähä lämpöstä vettä maukkaampaa

Näyäka pekë hayetä säünä mämmï

suurin osa päivistä on tällasii

ei haluis valittaa mutta onhan tää aika kurjaa

Älä viitti

Jos elämä tuntuu paskalta niin kannattaa käydä suihkussa ja olla oma itsensä t. oman itsensä pro

olen varma että pojuyden kanssa on tällaista

väsyttää

huomenta homopersepaviaani

Reminder

delete this

youre dead m8

What is this? Looks good

luumupyllyreikä

Euroopan pitää olla sodassa vähintään 50 vuoden välein tai naisilla alkaa tuhovimma jylläämään, jtp.

Oisko tossa Ruotsissa jotain kunnon sisällissota potentiaalia jo kohta.

a doughnut

Ruotsi on niin yksin ja sosialisteja täynnä että luovuttavat suoraan.
Toivottavasti hajaantuu osiin ja syrjäseudut haluaa Suomen jatkoksi.

moi

Mitä ne Ruotsalaiset Sosialistit sitten tekee kun ne tajuaa että nää uudet Ruotsalaiset pahempaa porukkaa kun ne vanhat natsit?

ovat innoissaan kun vanhojen sosialistien saarnaama vallankumous tulee

Ihan sama kunhan eivät tule tänne.
Pohjois Ruotsi voitas ottaa protektoraatiks ihan jo kulttuurillista, taloudellisista ja sotilaallista syistä.
Kunhan tekevät vaan paikallispolitiikkaa.

Ostin noita kotisirkkapihvejä ja ne on tosi hyviä :3

Huomenta höpönassut.

kello on 9:10
kaupasta saa kaljaa.

ok

Anyone knows where can I find some video, I think it was a finnish comedy show or something, where they compared Finns and Swedes in 1940 (or around that time), Finns being all involving in the war and then it switches to the Swedes and they're just having gay fun?

treenasin eilen niin kovaa etten saanut lihaskipujen takia nukuttua kuin joku 6h
harmin lista

youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg

youtube.com/watch?v=pw3e64sosEg

Meen nukkuu

Hyi vittu söin eilen illalla niin ähkyn että menin vaan nukkuun kun tuli niin paska olo. Jäipähän pari olutta

ketään ei vittu kiinnosta

menkää blogipostaamaa sinne facebookkiin

ok, jatketaan normaalia menoa

priyt pryh hyh piersusts lemmusttaa

aika ilkeetä

Tossa aamusti kahvia keitellessäni huomasin et on nuo presut vähän lopussa, joten niitä tarvii ainakin ostaa lisää. Eilen ennen kuin menin salille, testasin ekaa kertaa sellaisia niken urheilusukkia mitkä olin ilmaiseksi saanut, mut ne olivat niin paskaa ripulia, että heitin suoraan roskiin. Salilla näkyi taas uusia naamoja muuta, pari vakkaria doe, mutta muuten oli niin hiljaista, että tuntuu suorastaan, että kukaan ei ole mitään uuden vuoden lupauksia tehnytkään.

HUOMIO HUOMIO
Täten minulla on ilo ja kunnia ilmoittaa, että minua ei voisi vähempää kiinnostaa tuo mitä juuri sanoit. Ottakaa muutkin postaajat huomioon kun postaatte, älkääkä postatko sellaista mikä ei välttämättä kiinnosta kaikkia. Tämä (mitä (sinä) sanoit) ei voisi vähempää kiinnostaa, minua joten katson tämän ihan asiattomaksi paskapostaamiseksi mistä tulisi antaa jäähy.
Olisi kiva kun tästä asiasta ei tarvisi sanoa joka viikko.

Maanantaina alkaa varmaan näkymään läskejä.

Siis jos menee ulosotttoon kun ei oo laskuja saanu maksettua, niin tarkottaako se sitä että ne vie kaiken arvotavaran/irtaimiston ja sitten sillä yrittää maksella velkoja?

en kyllä odottanu näin monta (You):ta

tais epäironisesti pahottaa joidenki mielen lol, hyvä niin

menikö tunteisiin? :D

mä tuun nauramaan sulle sinne

Tuu jo tänään.

No ei ne taida ihan heti alkaa irtaimistoa myymään. Ottavat palkasta oman osuutensa ja jos et saa palkkaa niin veronpalautukset yms. menee suoraan niille.

thank you

Huomenta kaikki kivat nyymit! Mulla alko päivä tosi hyvin ja oon iloinen. Ulkonakin on satanu lunta ja aurinko paistaa.

hyvä kuulla, jatka samaan malliin

sovittiin jo tyttöjen kanssa että maanantaina käydään siellä nauramassa kaikille läskeille ja sitten myös niille jotka jatkaa treenaamista vaikka naamakerroin on pyöreä 0

juuh, vois tässä ottaa itteeni niskasta kiinni ja alkaa käym- eiku vittu antaa olla

Näyttääks ne tytöt suunnilleen tältä?

täydellinen estetiikka

salitytyt on oksettavia, muskelitytyt varsinkin

Riippuu vähän. Semmoiset tiukat ja kohtuullisen treenatut ovat aika seksivau, mutta ääripäähän vedetyt amazonit taas eivät.

Juuh sais kaikki tytyt näyttää tältä.

nojaa, ite mun mielestä pitää persettä ja tissiä olla. mut totta kai ne silti hyvältä näyttää

Ootko ite joku kunnon salimake?

Juuh

Se liukuu nyymiin, se liukuu nyymiin...

ANTAKAA NYT PERKELE JO MULLE POJUYDE!

mistä sait ja paljon maksoi?

Viides päivää. Word construction and grammar in Finnish looks really interesting, and I'm excited to learn it!

*viides päivä

Paljon maksat?

Päivä = day, Päivää = "Good day"

Of course, my apologies. I've learned this already but I let it slip there. Kiitos.

Miksi ansaitsisit pojuyden?

en mitään sulle.
noq oon ollu kiltti ja ymmärtäväinen ja tuun hulluks jos en saa pojuyde.

>presut
em ynmärä

>heitin (sukat) suoraan roskiin
Mitä vittua oiskai nuita jotenkin voinut käyttää, vaikka runkkusukkana. Ite kertakäytän kaikki rikkinäiset sukat just runkkaamisessa

>doe
kyssaa ittes anglohomo

>uuden vuoden lupaukset
enemmän jenkkipelleilyä, ei suomessa se näy saleilla juurikaan

1/5 blogipostaus, suorastaan hämmästyttävää toimintaa ja ärsyttävää angloismeja. toivottavasti et blogaile enää koskaan

Noh höh. Juuri kun luulim löytäneeni oikean rahasammon.

*lainaa joulupukin listaa*
Ai vittu nyymihän on ollut tuhma. 2007 heinäkuussa katsoit koirankusettajaa ilkeästi

En ole ikinä nähnyt kunnon muskelitytyä. Ne monta vuotta käyneet salitytsyt ei mitään hirviöitä ole, koska ei vedä steroideja.

ei pidä paikkaansa! siinä on virhe!

Ei ole. Me ei tehdä virheitä.
t. pukki

Come on now..

What's there to explain? That additional "l" just does that.

rarely people use that. most of the time retards like me just say "vissiin tuulee" or "varmaan tuulee" or "taitaa tuulla"

But imagine pronouncing it.

The L-sound just grows a bit longer.

On se kuitenkin hankala erottaa puhekielessä. Kirjoittaessa tuo kyllä toimii mutta oletko muka koskaan kuullu kenenkää sanoneen tuota

Why? There's no issue pronouncing long vs short parts, you just need to open your mind and practice. Your native language lacking them is a mere obstacle.

Kyllä sen kuulee tai vähintäänkin erottaa kontekstista.

Tekisi niin vitusti mieli tilata Intialaista ruokaa mut kallista. :( Miks pikaruoka ei voi olla halpaa niinku jenkeissä?

Omassa murteessa on tapana venyttää nuita sanoja muutenkin, että en itse ainakaan erottaisi.

on ne. oksettavia mun mielestä. lihakset on miesten juttu, ei naisten.

What ? "tuullee" actually is a word? I didn't even know that and I'm a Finn. Anyway, like others pointed out, nobody uses that.

No kun me ei olla missään vitun Jenkeissä ja meillä on ehkä vielä jotain laatuvaatimuksia jäljellä.
Pro-tip: tee itse ja säästä.

Postaappa naisihanteesi(ei animea).

En omista tandooriuunia.

t. eri

Juu tietysti jos peliin otetaan mukaan savo, stadi ja muutama muu murrekortti, niin kaikki säännöt voidaan heittää ikkunasta.

>lihaksikkaat naiset on oksettavia :(
Aika soijapojusetit

nämä on just niitä steroidihirviöitä joista puhuin. ei kukaan oikea nainen joka käy salilla piikittäen itseensä paskaa näytä tältä
olet homo, anteeksi mutta olet vitun homo

>ehkä vielä jotain laatuvaatimuksia jäljellä.
Ahaha juuh, karvakäsien "laatuvaatimukset"

Ja voisin yrittää, mutta ei siitä tulis mitenkään saman tasoista kun jos yrittäs ite tehä kun jos tilais.