Sverigetråden - Vinterupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=AhTmA8w5p_w
youtube.com/watch?v=pRBxmRoCFe0
youtube.com/watch?v=DVNB7FLosBI
twitter.com/NSFWRedditGif

>inte pluggat på hela dan
>projektet ska vara klart den 15:de
aja får väl sitta lite till 3 i alla fall

Först för fällor

kattpojkar!

Geehee~

Stop being a shithole

Dåliga brev från värdelösa brevare.

hej mats

Hur hittar jag var jag verkligen vill göra

...

Bra brev från värdefulla brevare!

påminnelse att allt prat om lycka och hopp bara är lögner till för att föra bort våra tankar från att vi alla kommer dö

Är det inte bättre att må bra tills man dör?

>Mattcucken arg för att ingen ville diskutera fördelarna med kvinnlig könsstympning i förra tråden
Kukuku

>han kan tro på lögnerna när han vet att inget har någon mening i det långa loppet

klart man kan. Hjärnan är ganska enkel att distrahera

den är också bra på att tänka upp de värsta lösningarna och ideerna på allt bara för att slippa undan allt jobbigt här i världen

gonatt favä
youtube.com/watch?v=AhTmA8w5p_w

Det är knappast standard att sitta på pojkrummet och grina

>dkn äter okokt spaghetti

är det möjligt att få fönster 10 att spara sorteringsordningen i mappar? börjar bli less på att vänta i 10 sekunder för att välja bild i min kanalmapp för att pajeets jobbar för 10 cent mindre i timmen

stress och ångest är en standard i dagens samhälle

Lär dig komma undan det istället för att utstå det då.

önskade att detta var absoluta minimum för hur sverige såg ut ;_;

Stress kanske men inte ångest. Och det kan fortfarande bara vara p.g.a. felprioriteringar och inte existentiella kriser

var femte person lider av något ångestsyndrom,
var tredje har haft panikångestattack(behöver inte vara diagnotiserad) det senaste året
är rätt vanligt

Eh, de har en tendens att överdiagnostisera sånt här och som sagt behöver det inte bero på existentiella kriser. Det finns ingenting som säger att det är hopplöst för dessa människor att må bättre

>Age of Empires 2 Soundtrack (Full)

Ställde precis samma fråga för några dagar sen. Av någon anledning så blir det ännu värre på externa diskar. OCH jag hittar ingenstans där man kan applicera inställningarna på alla mappar och inte bara en.


t. precis "uppgraderat"

!, υεσ , θε φεμαλεσ φρομ θραχε αρε βαΔ , ανΔ ωρονγ , βυτ θερε ισ ψεαχεφυλ φιρτυουσ ηελψ , ΘανΧσ βε το Θε Δελτα-Διφινιτυ , γοΔ ΔιεΔ , βυτ ωε γο ον , ωιθ Θε Δελτα-Διφινιτυ , ψαλαΔινσ , ναμεΔ ξριεστ , υεσ το Θε Δελτα-Διφινιτυ ,.

Jag vill kedja fast en babbe på ett bord och skära sönder hans redan stympade kuk med machete.

>inte Rise of rome

Vad sägs om dig själv?

Kan man bli legosoldat utan erfarenhet? Vill slåss för någonting

*skickar vedjerädare från beta-skivan på dig*
backa knullet av???

vad hade vi gjort utan pajeet?

>ser på en kass video på tuben
>plötsligt blir videon totalt CP och allt ballar ur och blir svart
en dag nånstans i år 500 miljarder inser mänskligheten att Flash var ett jävla misstag

>plötsligt blir videon totalt CP

Ringde säpo

>2018
>flash
VGH?

Jag säger inte att 1:an är bättre som spel, det är det verkligen inte. Men soundtracket är gudanivå. Sök på "age of empires music 6" på youtube, det är min favoritlåt.

Nytt poddavsnitt!
youtube.com/watch?v=pRBxmRoCFe0

SNÄLLA ge mig tips på saker att göra. Har blivit så uttråkad senaste tiden att jag vill ta livet av mig. Var inne på att bygga bomber ett tag

älskar soundtracket för det spelet också, fast gillar 2an mer, antagligen för att jag spelade det först och mest.

Och ja, den här är verkligen ludomusicokino

leta upp högrankade restauranger i sverige som du reser till och provar på

HAHAHAHAHA

bra brev fast ironiskt

koda ett dattaspel

>dkn omöjligt att veta i början om man kommer få munsår eller finne på läppen

Kan inte fatta hur någon skulle kunna tänka sig programmera på fritiden
t. arbetar med det

Hoppa fallskärm

Hejj, hur går det med natten?

bra tips, men letar efter någonting som kan göras dagligen

Breva inte min pv utan lov tack.

...

...

...

hoppa fallskärm utan fallskärm

Men jag fick bilden från din 'pv', mysar här i min sängen just nu

har börjat få kramp i magmusklerna när jag kommer

du är gravid nu

Tog en promenad för att få lite perspektiv. Det fick mig att inse hur mycket jag hatar städer

Jag tror om jag börjar gå runt i naturen så skulle nog depressionen lätta

Han ser exakt ut som min filosofilärare

f1h1

det är dags att sluta nu, jävla knäppisar

Jag har samma skägg

Legosoldater slåss för pengar
>utan erfarenhet
Du vill bli en regelrätt bandit alltså

sug min enorma kuk

D-du är så dominant user

kan inte sova

riktiga kvinnor har KURVOR

Flashback nere?

Lagom

riktiga kvinnor har KUK

d1a

vill du ha lite varm choklad och en puss på snoppen?

vill ha någon att spela med

Är det Conny att ha båt?

nej det är glenn

That's not even a Swedish name

Vad spelar du för spel?
Beror på vilken typ av båt du har

dota, dödar golv 2 och regnbåge 6 just nu

>dota
>fps
Gå å lägg dig

lägger ju fram förslag som många har
eller ska jag förslå att dra igång ett paradox flerspelarspel klockan 4 på morgonen?

>dkn måste gå upp om 2 timmar men kan inte sova

>dkn vill börja med programmering
>dkn värdelös på matte

Varför kan man inte få bli frivillig soldat som inte kräver GMU och sånt skit? Lite övningar på helgerna och få patrullera grannskapet med AK5:a på fritiden tillsammans med polarna

Därför att en "soldat" utan åtminstone ett par månaders utbildning är mer av en belastning än en tillgång.

På vilket sätt? Om man skapar lokala miliser hjälper det ju tryggheten och sammanhållningen

04:48

Ah, sojaskägget för att dölja en recessiv käke™

Fast jag har Alfakäke, bokstavligen exakt samma som på bilden

Underskattat brev men jag överskrattade det.

Nej, att det stryker omkring glada amatörer med automatvapen har inte en positiv inverkan på tryggheten.

jag näst längst till vänster

Att lära sig hantera ett vapen säkert tar som mest ett par dagar. Frågar du mig borde alla vara beväpnade för ökad jämställdhet. Idag är det bara kriminella och de fysiskt starka som har rätt att försvara sig

God morgon Sverige! Pic rel is me.

youtube.com/watch?v=DVNB7FLosBI

Vad är det här för något? Alla ser så suspekta ut.

Att den glade amatören kanske lyckas undvika att skjuta sig själv är en klen tröst om han skjuter sin kamrat eller ännu värre, en riktig soldat, för att han inte lärt sig strida som del av en militär enhet. Även om han på något mirakulöst vis skulle lyckas undgå att bekämpa egen trupp eller själv bli vådabekämpad så är han inte särskilt farlig för motståndaren. Glada amatörer blir massakrerade om de möter riktiga soldater.

>Alla ser oironiskt ut som El Goblino

Fast vi pratar inte om soldater, krig och enheter. Vi pratar om civila med rätt att hålla ordning i sina grannskap och försvara sig från brottslighet

Hur menar du att civila med träning och vapen klarar sig sämre än civila utan träning och vapen?