Sverigetråden - Sötbrevupplagan

alla som brevar rullar :3

Other urls found in this thread:

exhentai.org/g/1068452/d15364f7bc/
aftonbladet.se/svenskahjaltar/a/WLq74j/stoppades-av-tagvard--doms-for-valdtakt-mot-barn
aftonbladet.se/nyheter/krim/a/xR4O6X/knivdodade-koranlarare-i-tensta--doms-till-vard
twitter.com/NSFWRedditGif

Varför har n-bögar börjat använda sig av cuck? Kringerar varje gång.

Jag vill knulla alla sötbrevare i rumpan och sedan mysa med dem.

Först för svenska asiater

vill vara en person som underhåller samhället från skuggorna och underlättar folks vardag men jag har för låg IQ att faktiskt lära mig något.

ge mig en bra panda

först för katte.

exhentai.org/g/1068452/d15364f7bc/

>dkn user kommer aldrig bli min sö po hemmafru

Har ingenting emot detta. Gör säkert svho arga.

Jag hoppas innerligt att någon skär halsen av dig och att din mamma blir gängvåldtagen

...

...

fucking finns

Vad ska ni hitta på idag fina anons? :3

runka

Kanske blir lite sånt för mig med

farsan gav mig en blåtira pga att jag är arbetslös.

Anmäl han

Får man runka med din rumpa

Bra

Varför kan man inte söka via etnicitet på dejtingsidor? Alltså folk i Sverige fast Asiater.

Slå tillbaka

Just nu är det bara jag som får det~

nej för att jag har massa intervjuer och jag kan ju inte gå dit med en blåtira.

Kom på en rolig berättelse som förklarar den

hur får man en rispaj som vit svensk?

Leta aktivt efter en

Orättvist!
Mjölka min kuk nu!

Is there such thing as Swedish imageboards similar to Sup Forums? Asking for a friend.

Yes its called molmo

nope only flashback

95kanal

Flashback.org is like an imageboard without images

...

>glömde framme flicklampan
>morsan såg den men sa inget

is 320 down?

varför har du inte kommit ut

Stop hating us.

vad ska du med den till?

aftonbladet.se/svenskahjaltar/a/WLq74j/stoppades-av-tagvard--doms-for-valdtakt-mot-barn
>vi måste visa svenskarna att det finns bra invandrare också

Tänk om det var så enkelt

>allt är en konspiration

;w;

varför får jag inga (you)s längre?

hur tar man sig förbi den ledsna pandan?

Jag har dom senaste veckorna trollat sönder invandrare på Blocket. Har aldrig skrattat så mycket.

Sätter in en bilannons i Göteborg, Stockholm samt Malmö. Bilen är en typisk bil som invandrarna inte kan hålla sig ifrån så genast får man SMS och samtal om vad som är mitt sista pris-pris.

Om jag blir kontaktad från någon som bor i Göteborg så säger jag att jag bor i t.ex. Örebro och att jag råkat sätta in annonsen i fel stad. Invandraren blir då besviken men så fort som jag säger att jag kan sänka priset med så mycket som han vill så nappar han direkt och slänger sig i bilen men sin bror eller liknande för att komma och köpa den. Säger att han ska ringa mig när han har 30 min kvar att köra och jag säger då att jag redan sålt bilen till någon annan och lägger på. Får då en massa samtal direkt som jag ignorerar och sedan en hög med sms där han skriver att han ska knulla min mamma och att hon är en hora. Jag sitter bara och skrattar rakt ut efter att ha trollat sönder invandraren som har kört så många mil, förlorat pengar samt slösat sin tid.

Haha!

Använder oregistrerade kontantkort som jag köpt med kontanter och annonserna betalas med VISA spendon-kort som jag fyllt på med kontanter så jag kan inte bli spårad.

vad får folk att ''söt''breva? är de sjuka i huvudet?

Ingen aning, men vad får dig att vara besatt utav störda människor som dem?

...

I don't hate you it just frostates me that aryan land would import 3rd worlders into their country and become the rape capital of europe.

>du kommer väl i och badar lite user?

We're controlled, a social experiment for the world to witness.

>3d
tack men jag tror jag klarar mig

Kroatiens president ser ut så där!?

>på motorvägen på väg till örebro
>sportig mazda av sen årsmodel kör förbi
>hinner se att det är en blond kvinna med solglasögon som sitter i förarsätet
>bilen åker förbi
>registreringsplåten är AFGH*N

som krukmakeri

Det där är en mans ansikte.

Så länge de vet vad det betyder så bryr jag mig inte

Japp

lmao

Enkla (Du)n favä

tycker om sötbevare, de är iaf trevliga till skillnad ifrån lolmammasfittahängdig etc.

(Du)

får inte jag en fv inom 10 minuter så tänker jag begå självmord

>dkn ingen HÖG TEST M J Ö L K fv
VARFÖR ens leva?

vad tänker han på?

Detta

>asiater är civiliserade
>invandring av asiater är önskvärt
>asiater är snälla och goda människor

det där hände i japan.

Och det är den sortens "människor" du vill ha hit? Ni vedbodar är förblindade av era tecknade myspys serier. Asiater är onda själlösa monster.

>Approximately 100 people knew about Junko Furuta’s captivity, but either did nothing about it or themselves participated in the torture and murder. Most of the participants were friends of the teenage boys, who were low-ranking members of the Yakuza.

enola gay gjorde inget fel favä

aftonbladet.se/nyheter/krim/a/xR4O6X/knivdodade-koranlarare-i-tensta--doms-till-vard

WALLAH HAN VAR BRA POJKE

...

Var ju bra det hon gjorde?

Gjorde likadant. Hon gick in till mig när jag hade glömt den på toan och försökte säga något till mig men gav upp istället upp och gick ut ur mitt rum.

Gulingarna gjorde till och med en manga om händelsen. Gulingar har ingen empati för människor eller djur.

Varför är du avundsjuk på asiater? Du kastar bara ved på elden.

Varför läser ni aftonbladet om ni hatar det så mycket?

shit vad avundsjuk jag är
önskade att jag hade en rispaj favä

Minns att jag läste om det där för ca. 10 år sen och hur dåligt man mådde efteråt. Förstår inte hur vissa människor kan vara så äckliga att de behandlar andra på ett så grymt sätt, för att inte tala om när de är många som går ihop och gör det.

Och så är alla arga över att Trump anser att det finns skitländer där ute...

Ta bara och läs vad som hände denna lilla flicka i Pakistan. Jävla undermänniskor de som dödade henne är...

>Varför läser ni aftonbladet
Inte gjort på 8 år

...

låter inte mycket värre än vad vita gjorde under ex förintelsen favä.
människorasen är våldsam

>förintelsen

>asiathataren dampar loss i tråden igen

vad FAN är fel med hennes ögon näsa?

Hon är asiat.

...

lmao

varför inte använda sin status som europee/svensk och importera en fru? finns ju många som vill hit och några som faktiskt inte skulle lämna en så fort de får medborgarskap.

Varför är majoriteten av svenskar i sociala medier avtryckta av att Trump kallade Haiti, El Salvador och afrikanska länder för skithål? Lever de i en annan värld där de inte är det? Kan Axel eller någon sötbrevare förklara?

finns inga dåliga länder eller dåliga folkslag eller dåliga kulturer, det finns bara patriarkatet och fucking CREEPY män som förstör.

Bara för att någonting är sant betyder det inte att man behöver säga det

Makeup should be illegal

HAHAHAHAHA

>ta risken att bli utnyttjad, förnedrad och hjärtekrossad

Å andra sidan slutar hälften av alla äktenskap på det sättet

...

B-But girls look good with it.

...

...