/mämmi/

kallu -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=yjP5DmH-R6s
youtube.com/watch?v=bGVyD6YA_eE
youtube.com/watch?v=0HIfqyHbKgY
youtube.com/watch?v=heZfKU3M40w
youtube.com/watch?v=hgvXENuKzPI
youtube.com/watch?v=ihrlAQFCvOo
youtu.be/G1Z3Oo6rb74
youtube.com/watch?v=AzV9ug9BQds
youtube.com/watch?v=75Wnu-FV0jk
youtu.be/AyPI0QHyM_A
twitter.com/SFWRedditGifs

Päivittäinen muistutus.

jos simuloisit aivon mutta 50% nopeudella reaaliajasta, olisiko se tietoinen?

Iälk kää kiussiko vanmmasia,,,,, :;(

anime

sori että postaan samaa tyttöä mutta kävin täydentämässä mun youmu kansiota ja tuli 50 kuvaa lisää

No simuloitko siinä tietoisuutta?

Miten kauan jaksat uskotella itteesi?

Dorka.

Jaahas ylifoorumipainos

en tiiä

MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA MAFIA

oispa köyliö

Ei se haittaa, saat anteeksi.

MINGE

youtube.com/watch?v=yjP5DmH-R6s

ostin sitte pienen pussin sipsukkaa, vähän suklaata, kaks energiajuomaa ja pakastepitsan

Sami, mittani on täyttymässä

Kymmenes päivä. Might stop daily posting edition.

oispa viiniä

Lopeta tän vitun neo-stöösni ryönän postaus vitun homo

hyvät setut kamerus

älä vastaa graffitinistijonnelle

Onko tää sun uusin pakotus? Kyllästyitkö jo siratsaan?

onks toi se britti joka yrittää opiskella suomea? millonkohan luovuttaa? ite veikkaan että alle viikon päästä

miltä tinnitus tuntuu?

Eiks toi stöö ollu aina täys ylijonne "musaa" ? Huutista jonneille, linkatkaapa sit sitä oikeeta "stöötä". t. eri

ostin vielä tota no calories batteryä. siihen makuunki tottuu ja se on iham hyvää

youtube.com/watch?v=bGVyD6YA_eE

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Korvassa soi. Haluutko tietää jotain lisää?

Löytäsinpä isonenäsen kissaeläimen jonka vois nimetä Depardiks, juottasin sille viintä ja syöttäsin patongia

kaikki räppi on ja erityisesti suomiräppi, en oo kertaakaan kuullu suomiräppiä jossa lauletaan mistään muusta kun ''hei pidetään hauska naisen perse'' tai jotain nistitarinaa nistielämässä '

Eiks ookkin jännä miten ne on aina ne läskit jotka ostaa kaikkia laitti ja zero juttuja

I'll show you you backtalking snowlicker.

pistä kuulokkeet korviin ja tämä
youtube.com/watch?v=0HIfqyHbKgY

Vaikka on perjantai, emme ole vielä lomalla

youtube.com/watch?v=heZfKU3M40w

vituttaako?

Ostaa ne laihatkin. Vanha vitsi

hyi pelottavaa, mitä jos toi video aktivoi tinnituksen

...

Keksi uus apina

itellä ainai aktivoikin kun on melusta kuluneet kuuloelimet

Joo mutta ne räkäset alkujulkasut S.O.Dhen asti on sitä oikeeta kakkaa.
Aika rankka autisti saa olla jos ei itseparodiointia ymmärrä

En huomaa sitä ininää yleensä, yleensä se soi päässä kun sen muistaa tai elämässä on huono tilanne. Eli ei oo niin paha tinnitus et tappaisi itsensä.

ostan pepsi maxia ja painan 60 kg

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

aisankannattaja
höhöhö

Mun piti räjäyttää tää pommi eilen mut unohdin niin räjäytän nyt. Sori jos kuolette

*räjäyttää pommin /mämmi/ssä*

youtube.com/watch?v=hgvXENuKzPI
Mulla taitaa olla just nyt tää.

huh huh kun meinaa jäätyä

mikä oli teijä eka anime mitä katoitte? Mulla oli tää :3

youtube.com/watch?v=ihrlAQFCvOo

hopeanuoli

Mul tää
youtu.be/G1Z3Oo6rb74

Mää luulen että mulla on aina soinut korvissa. Sitten joku päivä vaan aloin vahingossa tiedostamaan sen. Vaatii hiljaisen ympäristön, että tuon normaalisti huomaa. Muutenkin kyllä ollut aina herkät korvat. Ja jos on pitkään ollut melussa, niin kyllä jumalauta sirkkelit soi kun painaa pään tyynyyn.

>mikä oli teijä eka anime mitä katoitte?
muumilaakson tarinoita

heh.
espanjalaisetki sanoo että talvella ei kannattais tulla lomalle sinne ku yöllä on "kylmää" eli 12 C ja vesi on jäätävää eli 20 C

ite jos vasaraa käytän koko päivän niin sängyssä soi päässä vasaran ääniä koko ajan

urotsukidoji

Suus aina on semmonen "tietynlainen" surina, mut mulla on oikeessa korvassa semmonen tinnitus mitä ei normaalisti kuulu. Sen syntyyn voi olla monta syytä mutta muistan kirkkaasti yhen kerran kun yks raketti räjähti joku metrin päästä mun korvasta. En tietenkään pidä tätä ykistyistapausta totuutena.

Mitä helvetin vittua, mihinköhän tämmöset neekerit edes asettaa ilmastointilaitteensa, 40C?

Itsellä soi ihan kunnolla aina, mutta ei siitä ole haittaa kun psykologisella mallilla ei ole ongelma. Sellainen jatkuva kolmen kilohertsin ininä.

mulla soi vaan oikeassa korvassa, mutta kanssa en voi poksauttaa tätä korvaa jos tukin nenän ja puhallan, vasen poksahta mukavasti, oikeassa voi vähän sattuakkin, sitten kanssa oikeassa korvassa tuntuu jotenkin paine tai jotain
toisin sanoen 100% tää, mutta en ole lääkäri niin en tiiä

Tää oli eka sellainen "poika olen pettymys" -anime:
youtube.com/watch?v=AzV9ug9BQds

22C niin kylmä että pitää olla toppatakki päällä. Pitää myös varoa ettei kukaan jäädy kuoliaaks.

>Restaurant owner Francis Ng, for one, will be distributing blankets to those sleeping on the streets on Friday night (Jan 12).

>“I’m afraid they will be cold,” said Mr Ng, 44. Last week, he had chanced upon an old man shivering at a void deck in Chinatown. The sight moved him, and he bought a blanket for the man the next day.

>"But as I walked around, I saw many old people sleeping on the streets, so I bought 10 more blankets for them. But it wasn't enough."

>That was when he decided to buy 100 more blankets to distribute to the seniors there.

Tuolla historian alin lämpötila oli 19C vuonna 1989. Toisaalta historian korkein lämpötila ei ole edes Suomea korkeampi (37.0C).

Tänään tehtävät asiat: Lista:
Käy töissä (valmis)
Käy jumpalla (valmis)
Stressaa tekemättömistä koulutehtävistä, mutta älä tee niitä (epäonnistui, koska en stressannut vaikka jätinkin tekemättä)
Käy kaupassa (katotaan nyt)
Käy toDELLAKIn vielä illalla pyöräilemässä (kohta(
Ole hyvä ihminen (???)
Lukitse ovet, sulje verhot ja polta sauhua vimmatusti )kesken)

Joensuussa ollu 37,2 näemmä joskus. Mut millä vitulla tuolla ei ole ollut sen kuumempaa?

En oo hirveen hyvä noissa lämpötila ja ilmastojutuissa mutta eikö siellä ole kuivempi ilma kuin täällä vai toisinpäin ja se vaikuttaa siihen miltä se lämpötila tuntuu?

hitto toi on kyl hyvä

onko tänä vuonna ollut edes -10C eteläsuomessa?

ehkä joskus yöllä saattanu mennä niin alas jossain rannalla

Tää oli hyvä sillo kun oli 15v 2003 vuonna x3

youtube.com/watch?v=75Wnu-FV0jk

mä en koskaan langennut tollaseen teknoiluun

joku lohikäärmekuula
(enkä katso nykyään an*mea)

>S3RL

Paras S3RLin biisi tulee tässä
youtu.be/AyPI0QHyM_A

>Julkaistu: 2007

Varmaan tekee juurikin tuo tasanen lämpötila ihmiset niin herkiks sen heittelylle, alle 20 asteen vaihtelu ikinä on aika naurettavaa ku täällä lämpötilat heittelee parhaimmillaan kaks kertaa ton alle vuorokaudes ja nelinkertasesti vuoden aikana.
20c on muuten juuriki se optimi lämpötila jos tarvii jostain syystä olla säädyllinen ja käyttää muutaki vaatteita ku kalsareita, 25c optimi keli nakuiluun

Siellä on melkein sama lämpötila joka päivä koko vuoden.

Kosteaahan siellä on, ja pääosin kosteus vaikuttaa siihen kuinka tehokkaasti pystyit hikoilemaan, eli ei se juurikaan vaikuta kylmässä. Kyllä ainakin suomalaiset hikoilee 22C:ssä eli 22C kosteassa on tuntuu kuumemmalta kuin 22C kuivassa.

Te nörtit ette tiiä miltä se tuntuu kun tommonen musa jysää klubissa ja kaikki tanppaa ku viimestä päivää.

>Ei lurkannut Kuvalautaa vuonna 2006

tiiän koska olin joskus koulun diskoissa

>Mut millä vitulla tuolla ei ole ollut sen kuumempaa?
Oisko se vaikka toi päiväntasaaja

tinnitykseen auttaa kova musiikki, sitten kun tinnitys pahenee niin musa vaan kovemmalle juuh

oon oppinut tällä viikolla liikaa transuista

>se olikin homopommi joka tappaa vaan hinarit
Ompa täällä nyt viihtyisää

Olen ollut.
>bassoa niin paljon, että musiikkia ei kuule
>kuulovaurio parissa minuutissa
>örveltäviä ihmisperseitä kaikkialla
>siiderivalaita
>aikuisia naisia, jotka käyttäytyy kuin pissikset
Ei enää ikinä. Edes viinalla ei saa tuosta sonnasta miellyttävää.

>lurkkasi suomilautoja
>ikinä
Lol homo

so fucking sorry for my ancestors actions against your land and people. I would take it all back if I could. so sorry.

siis toi biisi oli julkaistu 2007 googlen mukaan

säkylä

juuh, ite oon huomannut saman

lol

words are not enough, pay rebarations NOW

Niin on.

I'll take my reparations in booty, cheers

se on muuten tinnitus eikä mikään vitun tinnitys

oho nyt tää tinnitus loppu ja paine lähti korvista samalla

t. eli tää on joku rakenteellinen kakka mun korvassa joka aiheuttaa ongelmia

...

Ai eks sä osannut englantia vielä sen ikäsenä?

problem only starts after this bitch and the German Finnhater dynasties that followed.

We are taking your women, they cannot resist the FINNISH BULL