/Norgetråden/

skolebrǿdets utgave

forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=TGwvvDxkxQ8
youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc
strawpoll.me/14826217
twitter.com/AnonBabble

For onkel Adolf og vennene hans

Er skolebrod noe vi forst og fremst finner i Norge?

Så mange utlendinger er ukjent med fenomenet når de kommer inn i bakeriet mitt

Tredje for ingen jv

Tar meg et skolebrod til frokost jeg?

fy faen det hadde vært godt akkurat nå

t. sitter her uten lordagsgodis

Var negerne som likte det best da jeg gikk på skolen..

gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

baker-user? kan du bake meg en kake

>gikk på skole med negre
Den absolutte tilstanden av Norge?

Butikkskolebrod er shit tier, men ordentlig bakt er det kjempedigg.

Det har da vært tilstanden i byene i flere tiår. Men ja, enig der.

jeg er ikke så god på internettkaker

hm. trist

youtube.com/watch?v=TGwvvDxkxQ8

>dfn ingen vintersport-jv

Hva skal dere gjore denne lordagen da?

Jeg?

Tenkte spille litt videospill

Er ikke så glad i dag gutta

spelte i meg litt Shadow Complex tidligere faktisk

skal kanskje spille i meg litt mer Shadow Complex seinere

Hvorfor ikke?

Sjekket.

Hva vil du spille?
Tenkte å spille litt selv.

Blir vel litt SpillerUkjent Slagmarkene

Har lyst å være god mot noen og kose, men jeg har ingen og alt er bare dritt og jeg får ikke til noe og de på studiet synes bare jeg er rar og hun eneste som vil snakke med meg der er jo så godt som et barn som bare bryr seg om Harry Potter og tegneserier

Ser hun grei ut da?

>så godt som et barn som bare bryr seg om Harry Potter og tegneserier

Hun virker litt som kusina mi, fåvæ.

hun setter sikkert umåtelig stor pris på om noen er interessert i å være med henne, selv om de ikke synes de samme tingene er så interessante

alle bor kunne ha noen å være med. hvem vet, kanskje er det en 10/10 sotnos i hp-boksirkelen hennes som har gått helt under alles radar fordi hun bare er hjemme og i boksirkel?

gode ting kommer til gode folk

eg vil ikkje bli vaksen

Har du bilde anonsen...

Ikke til deg, men hun er årgang 1997.

Joda, hun gjor jo det. Hun er litt for liten for min smak, men det har jo ikke noe å si for noe kortvarig, om det skulle blitt til

Du sier noe der, men jeg tror ikke hun er en jomfru i nod heller, hun har nok menn som er interesserte - basert på tekstmeldinger hun fikk da jeg så på noe på telefonen hennes

Men problemet er at det er utrolig tungt å kommunisere med noen som er slik og såpass forskjellig. Spesielt når jeg i lengre tid har gjort et poeng av å unngå å være en slik person, for jeg var på lang vei til å bli en selv.

Enig, skulle onske han vant slik at bestefar ble hanreiet under lebensborn. Da hadde jeg vært et supermenneske

Fin årgang det

Mer eller mindre det samme her. Og med det mener jeg at jeg kanskje ikke spiller noen videospill, eller at jeg kanskje gjor noe annet (feks onanere eller se på en film).

>litt for liten for min smak

Hva er din smak, da?

...

Ja, da er i alle fall ikke kusina mi noe for deg.

t. han du vet

youtube.com/watch?v=C35DrtPlUbc

Skulle önske hu var jven min gutta

Pass dere, hvitinger

går aldri ut hehe går nok fint

Nei nei, det gjor ikke noe. Tror jeg skal spise en andre middag, trostespising må være lov innimellom

>en andre middag

Har du planer om å fylle ut 105-kilosklassen innen konkurransen?

Nei, men jeg gidder ikke slanke meg

Du trenger ikke å legge ned særlig mye innsats for å smyge deg under 93, og da er du plutselig konkurransedyktig, hvis tallene på det bildet du brevet for en stund siden fortsatt gjelder.

Bryr meg ikke noe som helst, jeg gidder ikke slanke meg. Jeg er 96kg nå forovrig.

>Bryr meg ikke om noe som helst

Nei, nå tror jeg du kunne ha hatt godt av en jv som tok vare på deg.

Tar å spiller litt Legenden om Zelda jeg da.

vektlöfting jöder innvandring muslimer amalie

Heng deg, Sverigeanon.

Hvem utgave

Ja, kanskje det

Den nye.

Du tror ikke at du kan ha en sjanse på de sǿtnosene du ser når du er i "ditt rette element"?

jaja så lå jeg her igjen da
brrrraaaaap

>det er en "naboautistene bruker tråden til å chatte"-episode

drakk meg dritings på fest og klinte med 2 jenter i går kveld jeg da

jeg...

Er det normalt at JVer blir sjalu når jeg planlegger tur til Dublin med en annen jente?

Nei, slikt må de tåle

PS. fikk se på mens de tisset

Tjena Åke!

PELL DERE UT FOR HELVETE

Nå er det lenge siden jeg har sett Ervin i tråden.

t. den ene naboautisten

eh ja, det er merkelig å dra på tur med folk fra det andre kjonn uten kjæresten

>Er det normalt at JVer blir sjalu når jeg planlegger tur til Dublin med en annen jente?

Ja? Hadde dama mi gjort det med en annen gutt, så hadde jeg slått opp på stedet fåvæ.

h-hei....

DET ER EN MANN
SOM GÅR RUNDT
OG TAR NAVN

Hvor mye så du?

Bom bom bom bombadilla leif

>Haakon og Mette-Marit kommer til å bli konge og dronning av Norge veldig snart

Dyp symbolikk

nesten ingenting, höres mer koselig ut enn det var for å være helt ærlig med deg, dessverre

pulte jven og kom inni den blodige fitta hennes i går jeg da

Hvor mye hǿrte du?

Hvor får man tak i en sånn hatt egentlig?

På butikken.

Er det virkelig så rart? Har jeg ikke lov til å ha venner a det motsatte kjǿnn når jeg er i et forhold?

Hvorfor dra på ferie med en jente som ikke er jv-en din, når du har en jv?

nei nå tar du å legger vekk den tissefanten din anonsen...

men ja jeg horte litt sildring, var ganske sexy fåvæ, folk snakket i bakgrunnen så det var ikke ideelt

gomler i meg noe torket aprikos

Forstår at hun blir sjalu hvis hun ikke kjenner hun du skal på ferie med godt. Foreslår at du tar en kveld med dere tre og et par ǿl for å bli godt kjent.

Hvor fulle ble de? Har du opplevd at jenter har tisset på seg på fest?

Siden jven min ikke vil dra på tur med meg og siden jeg har dratt på tur i mange år med denne jenta og gjerne vil fortsette med det.

Noe av problemet der er at vi bor på helt forskjellige kanter av landet og er studenter som ikke har allverdens med penger til å fly til andre landsdeler for å ta et par ǿl. Har prǿvd å forklare jven at jeg kjenner denne jenta fra for mange år siden og at vi har vært på tur sammen mange ganger uten at det har skjedd noe seksuelt og at jenta har vært i et seriǿst forhold i mange år, men JVen er fortsatt ikke komfortabel med det.

Ikke han, men daværende jv tissa på meg en gang. Tissa på hun etterpå så jeg er ikke beta assa.

Er venninnen din penere enn jv-en?

jeg har funnet ut at jeg faktisk HATER christopher hitchens
jævla jode-ateist-neocon-anglo-kommunist-fittejævel

captcha: kitchens terie (haha liksom)

strawpoll.me/14826217

I et av hans siste intervjuer snakker han om hvor sinnsykt stolt han er over sin jödiske arv. Hva faen liksom.. var helt rart å höre på.

dårlig brev, dårligere brev, helt forferdelige brev, vektlöfting jöder innvandring muslimer amalie

Du er faen ikke bedre. Hvis du ikke liker norgetråden kan du jo dra deg til helvette vekk fra norgetråden. Du passer perfekt inn i sverigetråden

Heng deg, Sverigeanon.

Hun er egentlig det ja, men har passet på å bare vise JVen de minst pene bildene jeg fant.

Dds bort til sverigetråden

>G-user

Hvem?

Ikke svar ham

Det hjelper ikke. Nå er jv-en din sjalu som bare faen på venninna som deler historie med deg langt tilbake.

t. snakker av erfaring

En dritt-autist som tar flere meter negerkuk om dagen, i likhet med Sverigeanon.

Heng deg, Sjakkanon.

>Vennligst ikke: 6
>Ja: 0

Kan du svare meg ærlig på dette, sverigeanonsen? Hvorfor er du her?

Ingen i tråden liker deg. Du ser ikke ut til å like tråden selv. Du er ikke norsk. Du har en egen tråd for svensker.

Er du en sånn derran beta mann som elsker når folk sparker deg i ballene og fornærmer deg?

jeg er bare en person uten et hjem
har måttet slåss hele livet mitt
bare for å beholde tingene jeg eier

>tredje hemoroider angrep på 4 uker
NOK ER NOK JEG SKAL KJORE EN KNIV I RÆVA OG VISE DEM

>Nå er jv-en din sjalu som bare faen på venninna som deler historie med deg langt tilbake.
Det var jo dumt da, verdsetter denne jenta mer enn jven, så i verste fall får jeg slå opp.

Hvordan fikk du hemorider?