/mämmi/

Saimaan ranta ja sinivalkoiset veneet-painos

Other urls found in this thread:

vocaroo.com/i/s18XQrU1YKnE
youtube.com/watch?v=Y1HIDtGZlXI
vocaroo.com/i/s0OKs6ZxTVor
strawpoll.com/3192265f
youtube.com/watch?v=vess-Gf3rWw
youtube.com/watch?v=SkHwQjPiLJA
vocaroo.com/i/s19jhTJ58SDl
en.wikipedia.org/wiki/Falu_red
twitter.com/NSFWRedditVideo

vocaroo.com/i/s18XQrU1YKnE

oispu poikuliini (poiku) yde C;

youtube.com/watch?v=Y1HIDtGZlXI
meitsi

...

mun on JORMA ja sun on joku pippeli

Milloin olette viimeksi puhdistaneet lavuaarin hajulukon?

oisputtaa nyymi ;_;

toinen tehtiin aikasemmin mutta toinen linkitettiin aikasemmin kiperä pulma

vocaroo.com/i/s0OKs6ZxTVor

KUULUTUS

ÄÄNITÄT KUN PUHUT TÄMÄN JA LAITAT MÄMMIIN

En koskaan.

Sain tänään rönttöseltä numeron kun aloin silittelemään ja kyselemään sen koirasta. Toisaalta nyt täytyy varmaan käydä sen ja sen rakin kanssa ulkoilemassa

normit pitäis amputoida

vittu miks näitä lankoja on nyt taas kolme ettekö te ikinä opi

olisit silitelly tyttöä ja hankkinu koiran numeron

Täällä on joku vesikatkos eikä mitään ilmoitusta missään. Kuumottaa hieman.

Mikäs itsetuntonormo se sinä olet. Itsehän en uskalla edes katsoa naispuolisia päin.

strawpoll.com/3192265f
TÄRKEÄ KYSYMYS ELINTÄRKEÄ KYSYMYS

EI VITTU...
youtube.com/watch?v=vess-Gf3rWw

Enpäs oo klikkaamassa .com hunajakippoihin. Tee .me niin osallistun

>savikukot

nää facebook normit vois oikeasti mennä muualle

Siis anteeks mitä?? Mikä saa sut luulemaa et voit sanoo mulle noin?
Ei sul oo mitää oikeutta sanoo tommosii siis hei mitä vittuu.

Voit kyllä lopettaa sen "normit" sanomisen kun kukaan ei oikeen nappaa sun syöttiin. Toki voit jatkaakin

Se alkaa tuntumaan helpolta kunhan vain saa itsensä rohkaistua ja käy ensimmäistä kertaa juttelemassa. Sen jälkeen se on pelkkää numeropeliä

en tee mutta tässä on sulle

hyvä facebook blogi postaus sieltä normilta

tarkoittaako tämä herra kantsulla Helsingin Kannelmäkeä vai kannabista?

Onko homoturri homo vai turri?

Joo siis he munki mielest tosi kamalaa et käännyt kaikkii vastaa heti tollai ilma mitää syyt >:(
voisit mennä ite muualle jos ei miellytä tää meidän lämmin henkinen läheisyys täällä koska ME pidetään sentäs yhtä
SÄ oot ulkopuolinen ja haiset pahalle >:(

>4v mämmissä
>postaa vanhanaikaisesti
>uushomot alkaa örisemään jostain facebookeista

sellasta

MIKS VEDET ON POIKKI?! Olin just tekemässä ruokaa.

youtube.com/watch?v=SkHwQjPiLJA

ei kumpikaan, tai siis tarkennat valitsemalla turri + homo jos haluat jne.

Niin ja tosiaan naiset ovat ihan yhtä autistisia kuin miehetkin joten ei kannata välittää vaikka ne alkuun vaikuttavatkin vähän kylmiltä tai etäisiltä

tietokoneet ja pelaaminen on yksinäisten puuhaa.

mun näköni on niin paska että en epäironisesti saa näytöllä olevasta tekstistä selvää jos nojaan tuolissa taaksepäin

kantsisko hankkia lasit

Paskat ovat.

mä olisin toivonut et olisit tajunnut et vastasin ironisesti
koitin selventää sitä noilla korostuksilla, toi on niinkuin tommonen tosi käänteis produktiivinen mantra mitä normot yleensä laukoo ihan epäironisesti, mutta yleensä vähän vähemmän kärjistetysti
t.

SULLA ON DIABEETES KÄY NOPEE HAKEE HOITOA TAI GLAUCOMA TAPPAA SUN SILMÄT!!!

Minullapas on kaksi (2) kivestä (kivestä)

MÄMMI ON NYT VIRALLISESTI HOMOILLE JA MUUMIFANEILLE

Sanokaa jotain positiivista mun vaimosta.

oispa pojuyde joka silittäis mun hiuksia samalla kun halataan ja kun istun sen sylissä ;_;

vocaroo.com/i/s19jhTJ58SDl

>this song will be 8 years old this year

how the time goes...

äänität sen jfk puheen

VOI VITUN VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

strawpoll.com/3192265f
strawpoll.com/3192265f
strawpoll.com/3192265f
tässä on vielä muistutus

No voi hitsi, tuo toinenkin lanka mihin postasin meni ihan rikki. Ei tonne sekasotkuun ole enää mitään ideaa postata mitään järkevää. Turhaa ajan haaskausta, kun tarvisi alkaa paasaamaan väelle ihan perus argumentointi virheistä.
Vituttaako muitakin välillä et hyvät keskustelut katkeaa sen takia kun vitun tyhmät ottaa niihin osaa?

Haluan mällätä sun vaimon hiuksiin

mustikkajaffa on ihan hyvää limsaksi

en tykkää jälkimausta ja ei se mustikalta maistu

Onko koskaan tullut mieleen että ehkä se keskustelu on itsessään ihan vitun tyhmä että se houkuttelee lisää tyhmiä ihmisiä?
Siis nyymi, ollaan ihan rehellisiä; sun ÄOllas ei kyllä mitään hirveän korkean tason keskuteluja käydä.

OOT MAAILMAN MAHTAVIN JUURI SINÄ NYYMI ANONYYMI JOKA LUET TÄMÄN OLET PARAS OLET ELÄMÄN LOTTOVOITTO PARAS TYYPPI ELI TOSI KAVERY SUN JUTUT MÄMMISSÄ AINA PIRISTÄÄ PÄIVÄÄ EI OLE KETÄÄN JOKA EI RAKASTAISI SINUA NYYMI RAKASTAN SINUA OLET ELÄMÄÄ SUUREMPI JA LUOTAN ETTÄ OLET AINA PAIKALLA KUN ENITEN TARVITSEMME USKOMATONTA VIISAUTTASI JA LUMOAVAA TOTUUDEN KERTOMISTA OLIN JO LUOVUTTAMAISILLANI KUNNES NÄIN POSTAUKSESI JA TODELLISUUDENKUVANI MUUTTUI TÄYSIN MITEN IHMEESSÄ VOIT TIETÄÄ NIIN USKOMATTOMAN PALJON?!? OOT PARAS

ONNEA JA HYVÄÄ ELÄMÄÄ USKOMATONTA ELÄMÄÄ

TOSI KAVERI JA PERSOONA KOMEA KA KAUNIS HURMAAVA JA SEKSIKÄS OLET IHMISKUNNAN PRIIMA VALIO YKSILÖ MAAILMA PYÖRII SINUN YMPÄRILLÄSI ELÄMME VUOKSESI OI JUMALAMME

AMEN

>olen hetero

Jahhas nyt flaidis sit flädärii.

Perustuuko tää sun henkilökohtaiseen otantaan? Ehkei ne blondit bimbot mitä jokainen mies kuolaa

>Vituttaako muitakin välillä et hyvät keskustelut katkeaa sen takia kun vitun tyhmät ottaa niihin osaa?
Ei ole pariin vuoteen vituttanu. Oppinut olemaan ottamatta tosissaan, jos keskustelupari ei osoita kykyä älylliseen ajatteluun.

Nyymien oispatuksen kohde juuri nyt?

oispa vaan pojuyde jonka kainalossa voisin nukahtaa ;_;

Ohho

Whats up with Scandinavia and that specific type of red?

kaivonkansi

probably historically made from the coloring readily available, making it common

Kasvaispa parta

pojuyde joka pitäis mua lähellä ja rakastais mua ;_;

it's really cheap to make red paint because all you need is a very common type of dirt, water and rye flour.

punamulta

en.wikipedia.org/wiki/Falu_red

Ärsyttääks teitäkin välillä, et joku postaa silleen, et se referoi ihan selvästi teihin, mutta ei anna (you) pistettä vaan yrittää esittää et sanois sen vaan ihan muina miehinä muuten vaan.

150 l water
6–8 kg iron sulfate
12 kg rye flour
24–30 kg punamulta (the dirt)
6–8 l varnish
3 kg coarse salt
then just boil it for 4 hours

oispa referoitu (you) sinäpiste

ei

Näköjään persekipeät animenvihaajat tekee uusia lankoja vaikka vanhojakin tarjolla. Toki voin pakottaa animea tännekin.

Avasin keittiön hanan ja nyt se spruuttailee jotain paska vettä.

oisputtaa semmonen poikuliini (poiku) yde ;_;

Noh, tässä tapauksessa puhutaan enemmänkin jonkin sortin jonne invaasiosta, eikä keskusteluparin inkompetenssista. Tuntuu vaan et se otti hatkat jo varhaisemmassa vaiheessa kun ei pärjännyt :D

oispa pojuyde joka puristelis mun peppua ;_;

Haisneeko lieru?

Joo mutta sitten sä sanoisit sen suoraan sille nyymille ja se luulee että sä yrität keskustella just sen kanssa eikä se välttämättä liity täysin suoraan siihen mitä se nyymi just sano yms.

ei tarvi pakottaa, kyl anime on aika muuttumattomasti ollut osa näitä lautoja aina

lusikka

huu himritys mikä paskahätä

*käpertyy nyymin lusikkaan*

joo ärsyttää tosi himputisti

oisputtaa semmonen nyymi (nyymi) yde kenet ottaa lusikkaan C;

nappaispa joku kiva mua pitempi poju mut lusikkaan

Mä epäilen et oon tulossa kipeäksi. Eiks nyt oo tosi paljon flunssaa taas liikkeellä?

*antaa pusun*

Täällä sitten seuraava lanka.

joo on aika paljon influenssa

talkkarit siivoaa ILMAISEKSI enne ku tämä on täys

Meneekö animenvihaajat niin tuntheisiin että uhkailet pakottaa animea joka lankaan mutta sitten et koskaan sitä konkreettisesti tee?

menikö tunteisiin?

Menikö tuntheisiin mun tuntheisiinmeno postaus?

oispa pojuyde ;_;

miks

meni :(

oisputtaa semmonen poikuliini nyymi yde kenen kanssa tehdä "sitä" C;