/NEDERDRAAD/

Koffie is nog aan het kloten met zijn kjompoeter editie

Welkom: draadstoters
Niet welkom: luddieten

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=G9pfk5k_H1Q
youtube.com/watch?v=Vfp7NNfD5F0
babyblog.nl/populairste-babynamen-2017/
ad.nl/binnenland/dit-zijn-de-populairste-babynamen-van-het-afgelopen-jaar~a0bd398a/
twitter.com/NSFWRedditGif

Goeiemorgen

Goedemorgen

Goedemorgen

ER ZIJN NIET GENOEG TWINKJES VOOR IEDEREEN. SOMMIGE MENSEN GAAN EENZAAM STERVEN

goet ochtent allen

Voor jullie
jij niet homo

cringe

To be fair, you have to have a very high IQ to understand Rick and Morty. The humour is extremely subtle, and without a solid grasp of theoretical physics most of the jokes will go over a typical viewer’s head. There’s also Rick’s nihilistic outlook, which is deftly woven into his characterisation- his personal philosophy draws heavily from Narodnaya Volya literature, for instance. The fans understand this stuff; they have the intellectual capacity to truly appreciate the depths of these jokes, to realise that they’re not just funny- they say something deep about LIFE. As a consequence people who dislike Rick & Morty truly ARE idiots- of course they wouldn’t appreciate, for instance, the humour in Rick’s existential catchphrase “Wubba Lubba Dub Dub,” which itself is a cryptic reference to Turgenev’s Russian epic Fathers and Sons. I’m smirking right now just imagining one of those addlepated simpletons scratching their heads in confusion as Dan Harmon’s genius wit unfolds itself on their television screens. What fools.. how I pity them.

And yes, by the way, i DO have a Rick & Morty tattoo. And no, you cannot see it. It’s for the ladies’ eyes only- and even then they have to demonstrate that they’re within 5 IQ points of my own (preferably lower) beforehand. Nothin personnel kid.

Goeiemorgen

Een goed begin van de dag

Eerste koffie van de dag :3

Ziet er goed uit.

Genieten jullie ervan loonslaven?

>dvw gedroomd dat ik vader van een kind was geworden

Wat de neuk

Was het een leuke droom?
Ik had een keer gedroomd dat ik een baby kreeg, maar dat mn familie er niet achter mocht komen dus moest ik het verstoppen.

Hebben jullie cabaret aanraders? Is er een plek waar je oude cabaret voorstellingen kan vinden buiten het Beeld en Geluid Archief?

*BRRRAAAAAAAAAAP*

Probeer jijbuis.

Turkse koffie, inshallah broeders

Herman Finkers, Hans Teeuwen(eerder werk zoals poelmo enzo), Youp en daar houdt het een beetje bij op

>Youp
Voorspelbaar en stom

Je hebt de j verkeerd geplaatst
Maak je klaar om te sterven

Wdn ik haat het universum nu

Moet ik in mijn eentje de draad in leven houden want als het aan mij moet liggen is het wel een dieptepunt jongens

Wie /oudemuziek/ hier?

youtube.com/watch?v=G9pfk5k_H1Q

haha homo

>wees mij
>ga uit
>chicks staan letterlijk uitnodigend voor je te dansen met hun kont
>je vrienden zien duidelijk dat ze wat van je willen
>te beta om met ze te dansen want ik ben bang dat ik het verknal
>je vrienden weten hoe beta je bent
Ik had al 1000 maal ontmaagd kunnen zijn

Intelligente paal

Goed zo anders is het straks weer van #ikook

Ja maar die meiden wouden sowieso ook gewoon met een leuke jongen naar huis. Ik heb gewoon enorme faalangst want ik onderneem ook letterlijk nooit iets

haha homo

Het leven is niet eerlijk

jawel, je bent gewoon een vieze beta dus mag je niet neuken. Wees blij dat ik je naar mijn meisjes laat kijken.

Ik wil gewoon verlaten gebouwen verkennen

haha homo

Blankies DNUG

kan best leuk zijn. Deed ik vroeger vaak want waar ik woon staat het vol met verlaten kastelen, hoeves en herehuizen

Je vindt vaak best wel leuke oude spullen

Ik deed vroeger wel eens "parkoer" alleen dat was dus in feite in leegstaande gebouwen inbreken en jointjes roken

nog beter, maar dat gingen wij altijd in het bos doen met een pak cara pils

haha homo

geef vd

niemand hier die een vd op reserve heeft om uit te delen oetz

youtube.com/watch?v=Vfp7NNfD5F0

De overheid zou in principe kechs moeten uithuwelijken aan blanke intelligente beta maagden

>blanke intelligente beta maagden

sociaal incompetente blanke beta maagden met een gemiddeld iq die denken dat ze slim zijn*

De nazi kopstukken zouden in de huidige tijd precies doen wat jij en ik nu doen, omdat ze te slim zijn voor de degeneratie van de moderne samenleving. Vice versa zouden wij in die tijd aanzien verwerven als hooggeplaatste leden van de SS of NSDAP, en vele kinderen verwekken bij arische schattigtaartjes.

Ricky gervais en jimmy carr

>aanzien verwerven als hooggeplaatste leden van de SS of NSDAP, en vele kinderen verwekken bij arische schattigtaartjes

Klinkt goed.

En vriendelijke herinnering dat Hitler een NOOT was die de kunstschool niet binnengeraakte en daarna op de zolder van zijn moeder leefde

Dave Chappelle

ik ben echt heel intelligent oetz

Sam Hyde ohetz

Aanschouw mijn hitlerkrijg

...

Old and fake

Nederlands is overrated

Denial is not the answer

babyblog.nl/populairste-babynamen-2017/

umm ok

tattas wachten tot ze 40 zijn en poepen dan een kind uit

moslims beginnen al wanneer ze 18 zijn en poepen gelijk 4 kinderen eruit

niks aan te doen

Then you should keep your filthy mouth shut you mother fuck king cunt

>poldombo's vallen voor vals nieuws
ad.nl/binnenland/dit-zijn-de-populairste-babynamen-van-het-afgelopen-jaar~a0bd398a/

het is nog steeds waar dat er per jaar meer allochtone baby’s geboren worden dan autochtone baby’s

...

Kolenbranders

>raspatat

patricier

moeten nederlanders maar niet zo autistisch zijn

Het stond letterlijk op NOS. Het staat niet in de babylijst omdat er verschillende manieren zijn om mohammed te schrijven

Theres no need to be upset about your country’s native population being replaced. It happened here in the US and we turned out okay.

You are not qualified enough to determine whether or not you are defective.

I'm an immigrant myself and I have no problem with replacing white people but
>we turned out okay.

*breathes in*
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAH

>TATTA'S

I have no issue with migration either.

We need fresh slaves.

Raspatatta's!

*ttTttAtatttat

Where are you from, user?

bek houwe blankie
opkankeren met je vies eten

*likt aan je voet*

I won't disclose anything as you'll probably make fun of my country, but if you don't believe me I can even post a timestamped picture of my brown hands :^)

i HATE am*rica and i will do anything to boycott your products cant wait until you 56%ers turn to 0% and ascend into THE ultimate country of KARA BOGA worshipping

Azia

ook tussen de tenen

NU mijn land uit.

*spuugt op je*
vieze zemmer jouw woorden hebben geen effect op mij

Wew, ill pass on the offer. Thanks.

Good luck with they boycott, I know you will have an impact on our 18 trillion dollar economy

your country will collapse SOON if wh*Toids stay in power.....

naar het zweep huis, slaaf.

Een beetje zoals ldv

de enige slaaf ben jij, want jij loonslaaft voor MIJN uitkering HAHAHAHAHAHAHAH blijf werken slaafje, ik laat je nu wel met rust, meneer goudstein en ik willen namelijk aan het eind van de maand nog wel een nieuwe telefoon kopen.

stufi is een lening knurft.

Ontbloot je rug.

*drinkt melk*

Ik wil zelfmoord plegen.

bestaat er spotify maar dan gratis

Ik adviseer het volgende

*paalt doksgevoelige info*

De tijd is nu echt gekomen dat ik mijn Xbox 36 ga verkopen

zonde, over een aantal jaar heb je er spijt van. voor de 50e die je er nu voor vangt.

*stalkt je huis*

Wat kan sgool toch soms leuk zijn

Ik vind dat alleen frustrerend. Altijd mogen kijken; nooit aanraken.

Wanneer ga je wat met haar drinken?

Maar ik heb nu honger.