...
Sverigetråden - 2dupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
...
Vad rolig och tuff du är xD
Took some memeing, but I remember that the no-side won after a while. Sup Forumstards should be gassed 2dh
Sluta försvara den svenska staten era dundercucks.
>dkn inte lyckats med att bli biff efter typ 5 år av halvdant gymmande
fyfan vad dålig jag är
kommer att dö smalfet
breva mat
läs på teori
väntar på att någon från min grundstadieklass ska begå självmord så att jag kan göra det utan att skämmas.
gör testosterontest
>bry sig om den tiden
jag kommer knappt ihåg vilka jag gick med
är mer att jag är ett jävla mongo med 0 disciplin
har suttit i pojkrummet sen 9an så de jag gick med var de enda jag hade någon riktigt kontakt med(tills vi slutade).
>Det blir bättre med tiden
vif, synd att du inte lärt dig tycka om att träna självmant efter så lång tid.
>dkn ensam
jag trodde på det här i många år
hälften är att det är så jävla mycket folk på dagen så jag har nästan bara lust att gå på natten, och det är svårt när man pluggar och måste upp kl 6.00
andra halvan är att jag typ inte tycker om det, får nästan ingen tillfredställelse av det så jag måste tvinga mig själv
>dkn urartad
du låter lite som ett hopplöst fall favä, vet inte vad för tips som hade funkat
samma här. är 25 nu, har inte gjort ett skit sen jag hoppade av gymnasiet.
är också att jag är smalfet men med lite lite vinningar, och jag blir ful som självaste fan när jag blir tjock så jag vågar typ inte äta mer för att bli stark, och inte mindre för att bli smal så jag kan äta mer
är bara velig och skit
23 här har heller inte gjort ett skit
du kan ju iallafall tappa fett relativt enkelt. Du kanske kan tänka dig att bli twunk om det är utseende du bryr dig om?
Jag sa breva mat.
brea exempel på kroppstyp
och när jag säger lite lite muskler menar jag "mer än jag hade när jag inte hade lyft en vikt på ca 18 år", inget som egentligen är bra
Har varit NEET i flera år nu, har på sistone börjat få självmords tankar ganska ofta. Är jag ensam med det?
Nej, har varit NEET i två år och vill att allt ska sluta, men är för feg för att avsluta det
bara folk med en fylleångest som yttrar dessa kommentarer
snart 7 år här och jag har dagliga självmordstankar. börjar dock dra ihop sig.
6 år här känner likadant
På twunk? Det är slank + lite muskler. Många tjejer nöjer sig med en sådan kropp. Det kanske inte är din ideala kroppstyp men just nu känns det som att du borde sänka dina mål till något du faktiskt kan uppnå. För din del är det alltså antagligen bara att äta grönt och springa lite då och då i en månad.
ganska säker att jag behöver mer än en månad för att nå det där
känns bara så meningslöst att försöka med någonting öht för jag kommer bara att knulla upp det eller inte få nån användning av det ändå
...
sluta gymma som ett sär kanske?
absolut inte, snubben på bilden har knappt några muskler öht. du säger att du har lite muskler under ditt smalfeta så det är en fråga om hur snabbt du kan tappa vikt, och det är inte så svårt.
Slutade bry mig om fv för år sedan, vill bara ha en människa som bryr sig om mig. GE MIG NÄRHET FÖRIHELVETE KLARAR INTE D1 LÄNGRE.
HELVETYE
Jag kan hitta fysisk närhet på grindr på minuter, men då igen har jag ingen skam
...
mer
KILL MESLEF MYMAN
Spela lol med mig
lol
Du gråter inte varje kväll iallafall.
ganska säker att jag skulle se ut som ett dachau-offer om jag gick ner till den fett%en
Inte om du har någon mängd muskler som du sa och det är nog ändå bättre än smalfet
>dkn du kan knappt skriva bra på svenska språket fast du är svensk
det är fan ingenting jag är bra på
>jontarna uppe 2 på natten och pratar om hur jävla rippade de kommer bli
Gillar 2dbögar men fy helvete vad mobaspel är värdelösa.
Det enda som är värre cancer är mobilspel.
>youtube.com
Fattar inte hur jag tycker d1 är bra.
venne mannen
vet bara att jag ser lite muskulösare ut än jag gjorde innan men det kanske bara är träskgas och väderballonger
men kanske bara borde gå full spökigt skelett ändå, inte som det borde vara så svårt att bygga den mängden muskler igen
aa strax
tror inte att du följt konversationen för jag grinar bara om hur inte rippad jag är
Jag vet inte, men jag tror mitt bästa tips för dig efter 5 år av misslyckande är att ändra dina mål till något du kan uppnå.
Dålig tråd. Sök jobb och skaffa en hobby, tror ni att ni får livet serverat på ett fat eller
>absolut inte
mannen du har ju ingen aning alls om vad du snackar om
att dö?
Med tanke på att man har fått allt annat serverat på ett fat så trodde jag desamma om livet
...
jag utgick ifrån anons scenario och gissade på svårighetsgraden för han att se ut så på en månad (läs: tappa kroppsfett)
dö svältdöden i så fall så får du se dig själv med en okej kroppstyp innan du faller vippen
>dkn ingen pv att spela nördiga rpg-spel med
;_;;;;
mitt undvikande betéende genomsyrar alla mina tankar och handlingar och har gjort detta hela mitt liv.
>JAG VILL DÖ WÄÄÄ
>DKN ING FV BUHUHU
>JAG HAR VART NEET X ÅR
Nattråden
njuter du av att sparka på folk som redan ligger ner?
>dkn ingen personlighet som låter en ha starka positiva interaktioner med andra människor
>brevar animereaktionsbild samtidigt
åsikt i papperskorgen
JVDK
skulle väl säga att jag sj ligger nere men sitter inte på 1 anonymt forum och tjurar över det
>dkn har varit neet hela helgen
svara inte på betet
>brevar inte ens en reaktionsbild
stick tillbaka där du kom ifrån jävla lallare
>dkn har varit neet ända sen i morse
#jollo
fattar du inte jag inte har någon att prata med? om kanalen inte fanns så skulle jag vara helt ensam.
kukar...
snälla fyll min ru med säd och dase
kloanon.......
du låter som mitt ex. Häng dig kompis
>nbögsrollspelaren och bögtranspsykfallet går igång
Ge er för fan.
>dkn ingen förstagångs pv som fuskar på en så man blir först jätteledsen men sen får man rådamp och dödar honom och sig själv
Det är inte enkelt att leva men ni kan ju inte leva som maskar och skitbreva resten av livet
Om somaliska invandrare kan skaffa ett jobb så kan ni fan klara av det med
Vad lyssnas på ikväll gott folk? youtube.com
försvinn nbög
Man date idag med en 超sötpaj
Vi ska till djurparken i ueno och ha trevligt
Hoppas på att kunna flickvänna henne
Vad är en förstagångspv?
Påminnelse
Tråkigt om hon inte har en gigantisk kuk favä.
listaavpvs[0]
>han ger mig inget positivt feedback över mitt bajsande i tråden
>wääääääää nbög wääääääääääää
har aldrig haft en dejt och det låter absolut skitläskigt
Är det jobbigt att leva kvar på 60-talet?
Men det är ju jag! Vill dock inte fuska på någon.
4 pers begår självmord varje dag i sverige
>18 folköl nu
förklara då detta:
>Traceback (most recent call last):
> File "", line 1, in
> listaavpvs[0]
>IndexError: list index out of range
Jag kommer nog bli en av de 4 personerna snart
jvdk
J-jag kan inte sånt.
meeeeeeeeer
gillar folk seriöst 3D män? skit äckliga ju.
Är väl inte så läbbigt, bara traska runt och titta på djuren och snacka lite
>3D män är skitäc-