Sverigetråden - Snälla upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=HHHE-crGa8A
youtube.com/watch?v=qFfaiT0twSs
youtube.com/watch?v=-tRdBsnX4N4
youtu.be/S6HEH23W_bM
youtube.com/watch?v=oRL5durPleI
twitter.com/SFV4I/status/955138031035404288
playgames.se
youtube.com/watch?v=EW53laHM6Pg
archive.org/details/Mall_Maniacs_CD-ROM_UDS_Addgames
twitter.com/NSFWRedditGif

...

BÖG
ANAL
SEX

...

>västerländska """"""""kvinnor""""""""
ja jösses..

asså hennes face är helt fuckat

elliott...

>dkn varit på fyrkanalen sen 2010 men räknar mig fortfarande som nybög

Måste ju breva lite för mina fans ibland
Dessutom aldrig fel med lite (Du)s, se

VARFÖR SER HON SÅ DÖD UT I BLICKEN?!!!

Sluta förstör tråden för fan.
Det börjar bli jävligt tråkigt att du alltid ska hålla på.

ondska

>hehe tack för (Du)na *självbelåten bild*
>gråt inte gråt inte gråt inte

Så detta är den vackra svenska kusten vi hör så mycket om.

sluta grina ditt mongo

...

Ping finnanon!
Vad är budskapet i den här filmen?

youtube.com/watch?v=HHHE-crGa8A

Nybög är man såvida man inte började breva på kanalen år 2003.

Om du verkligen vill göra tråden bra så får du se till att bli av med bögbrevarna, tills dess kommer den aldrig att hålla någon högre kvalitet är jag rädd.

Om jag verkligen hade tagit åt mig av suranonarnas gnäll så hade jag slutat breva för länge sen kära suranon.

Det borde stå: Under ytan lurar sötheten.

Fyfan vad jag hatar svenskar

>Nybög
d1a
bara nybögar säger att de själva är gammelbögar

...

youtube.com/watch?v=qFfaiT0twSs

Vad lyssnar ni på?

Glömde trippen desu

Undrar om alla i tråden som hatar tjejer skulle hata dem om de också fick spruta små luder i ansiktet varje helg?

youtube.com/watch?v=-tRdBsnX4N4

Det är nog ganska lätt att utveckla ett förakt för lösaktiga kvinnor även om man är en Chad

>små luder
SD-juden tar garanterat detta som en komplimang...

Ja mycket av deras frustration verkar ju komma ur det sexuella vilket spinner ut i att de säger att de minsann inte vill ha kvinnor för att försöka hantera situationen.

Trosa en söt!

Nej självklart inte. Tjejer låter bara vissa killar spruta dem i ansiktet. Är det så konstigt då att många av de killarna som blir utan är förbannade över det? Det är hatkärlek också, eftersom de inte tillåts att bejaka en av sina grundläggande biologiska instinkter?

>dkn ingen Trosa och Långstrumpa säsong två

Fast det är kärleken till pengar som är roten till all ondska.

Det kan jag förstå, fast "kvinnohatet" som ex. James Bond speglar i de gamla Bond-filmerna är ju radikalt annorlunda mot kvinnohatet många i tråden uppvisar.

Jag vägrar dock tro på att de i tråden som är sådana ser ut som bild relaterat, utan de skulle nog kunna få ligga de också om de bara sänkte sina standarder lite. Precis som alla blåvalar till kvinnor borde möta verkligheten och inse att de aldrig någonsin kommer vara värd en Chad Thundercoq.

Undrar hur många i tråden som har köpt sex vid något tillfälle?

Vad är den värst skattesystem och varför är det progressiv skatt? Varför måste jag, som gör mer pengar betala mer för den samma sak än någon som gör mindre pengar?

youtu.be/S6HEH23W_bM

youtube.com/watch?v=oRL5durPleI

Vilka minns?

Finns det något värre öde än att leva med liten kuk?

>twitter.com/SFV4I/status/955138031035404288
Vem hade anat?

>"kvinnohatet" som ex. James Bond speglar i de gamla Bond-filmerna
Är du en genusteoretiker?

nån som hört något dåligt om denna sida?
playgames.se

Blir äcklad när jag kommer av hur en tjej kan ta sperma i ansiktet. Vill slå henne och säga till henne att sluta bete sig som en hora.

höjer med denna

youtube.com/watch?v=EW53laHM6Pg

...

Tack och lov för att man gillar killar så att man kan [spoiler]bara vara sig själv[/spoiler]

Det är alltid några men alltid färre än man tror i min erfarenhet. Har köpt striptease en gång för att prova men aldrig betalat för sex, har blivit erbjuden att bli köpt och att köpa många gånger dock.

Perfekt ju, massa tjejer gillar det också

Minns ni Ignition?

eller Störtbågen

Nej, det är därför ordet är inom citationstecken, senkin älykääpiö.

Tycker det är rätt h1, fast så har jag djupa sexuella problem sedan tidig ålder.

Jag skulle nog tro att det är vanligare än vad man tror, inte minst nuförtiden. Idag har unga mycket större frihet och råd att åka utomlands exempelvis, och jag tror att det är just där de flesta köpen sker.

Fan, man behöver ju egentligen bara ta båten över till Finland om man är desperat, har för mig att det är lagligt (eller åtminstone avkriminaliserat) där?

Nee var en crash team racing pojk

Varför var spel så mycket mer imponerande när man var liten? Det var bokstavligen guld värt att få ett nytt spel. Bokstavligen det bästa man kunde få som liten. Undrar hur det känns att vara barn idag nu när man få tag på oändligt med spel gratis på nolltid.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MEMBER?!!!!

>racingspel
Men guuud va cringe

god natt user ses imorgon, du till höger jag till vänster

...

>när tidningen kom med en skiva fullproppad med en massa olika speldemon

småttingar kommer aldrig förstå denna känslan

Finns det fortfarande demon?
Öppen beta kanske är lite samma sak.

Öh, ja? Kolla Steam.

:3
Godnatt

Trist att alla roliga reklamspel idag är massa bögiga appar.

>dkn man skaffade ett "hackat" telia-konto och laddade ner spel gratis från diverse ftp-servrar och warez sidor med 56k-modem

Hade den där favä

Ganska bra koncept av speltillverkaren. Var väl ICA-varor eller något i svenska versionen?

*det här kommer till dina drömmar*

Oironisk fråga varför är svenska kvinnor alltid så himla vackra. Jag vill ta min kuk och slår den runt hennes vackert ansikte

Älskar de gamla Myspelen för sitt helt egna sätt att göra strategispel utmanande och omspelbara

finsk user en söt
SÖT

>dkn man inte jobbar på en jontig uppstartsstudio

>Jag vill ta min kuk och slår den runt hennes vackert ansikte
>runt hennes vackert ansikte

Ja, det utspelade sig på ICA, det fanns också ett McDonald's i affären, för McDonald's distribuerade det också. Den amerikanska versionen distribuerades av Pamida, vilket var en nu nerlagd kedja i Minnesota. Det finns en finsk version också, som heter "Mega Game 1".
Här är en BIN/CUE-ripp så att musiken fungerar. archive.org/details/Mall_Maniacs_CD-ROM_UDS_Addgames

HADE EN DRÖM DÄR JAG VÄXLADE MED ATT PRATA MED TRE OLIKA TJEJER MEN JAG FICK ALDRIG LIGGA ELLER ENS PUSSA NÅGON AV DEM AAAAAAAHHHH

vill sätta den in till hennes mun desu

men vänta ett slag nu

hur känner du till alla dessa spel? är inte du ett milleniebarn på ~21 år eller något?

varje gång

Martina komma till mina drömmar och jag kommer in till hennes fitta =)

...

Jag är född 1997. Fick spelet genom McDonald's, tror det var min halvbror som råkade käka en Big Mac eller nåt där år 2000. Lyckades skaffa flera exemplar av det, samt den amerikanska versionen, vilka jag skickade till Jason Scott eftersom att jag inte lyckades göra en fungerande ripp själv på grund av hur ljudspåren ligger. Han skulle egentligen bara låna dem, men han svarar fan inte på mina email.

råkade säga "orgasm" istället för "organism" och hela jävla klassrummet skrattade i 5 minuter. hoppade av gymnasiet strax efter.

>halvbror
ÅH NEJ NEJ NEJ NEJ

Vad görs?

>Jag är född 1997
Fy fan, ta ditt liv nybög.

På min pappas sida.

>bry sig om vad folk i gymnasiet tycker om dig
men snälla user
skärp dig
det är högskolan som betyder något

>1997
vad gör du ens här?

>folk som är födda efter 93
LOL

92 menar du?

...

>halvbror
nu förstår jag varför du är så uppknulad i skallen

se till att gifta er med rätt personer så att inte skiljsmässor händer

farfar...

Är från Somalia. Hur blir jag svensk?

tunnelbanan

Min halvsyster, som har en annan mamma än min halvbror, blev påtänkt när min pappa fortfarande var gift med den första kvinnan.

>dkn man alltid är äldst när man gör jontesaker men är minst mogen mentalt

Genom att skjuta andra somalier i huvudet

91 menar ni

>dkn 93a

jvdk

Hur lika är ni bilden?

vem här 95?

någon som lyssnat på joe rogan - mel gibson? var den intressant?

är 92a men 91 är fan typ lika gammalt som min farsa fy fan

Han gjorde bokstavligen ingenting fel.

är 25 och är rädd för äldre och yngre människor. jag kan bara prata med 92or.

vem här 88?

>dkn blir nervös runt folk i min ålder för jag är helt misslyckad

jag är 21, oskuld och utan vänner och framtid

livet är fan över för mig

min favoritglass innan jag blev vegan
t. vegan i snart 4 år