CANADA BTFO

>sell off Gold
>mandatory weed diet
>professional shill for hill degrees

Is Canada even white anymore? Will they win anything or will they continue to post like crabs in a bucket.

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/2010_Winter_Olympics_medal_table
youtube.com/watch?v=6GwTShB6Gfs
twitter.com/SFWRedditImages

You seem upset. Did you fuck a sheep? Did you love it? Is that why you are mocking a country which is for all intents and purposes a larger version of you?

Winners aren't losers

...

I don't see how muh gold is relevant and Canada is generally not very good at summer sports.
You should focus more on weed and feminism.

t. weedman.

why did you post this in pol instead of Sup Forums ?

>Shit sheep fucker country mocking glorious true north strong land
who wants you to speak?

When has Canada ever been good at the summer olympics?

No one here cares that much about the summer olympics, especially since it's taking place in fucking zikaland or wherever. Just wait until 2018, we'll be back.

to be fair, the sheepfucker is alot less annoying than the majority of you maple niggers...always shitting up our roads with fucking minivans and terrible driving.

We do badly at the nigger olympics and you're questioning if we're white anymore. We do really good at the white Olympics.

Just watch

how do americans hate on the northern heaven of canada when you rape us anally for our natural resources

Canada has never done well in the summer Olympics. The country is only hot for two months and has few niggers.

because you always come to the states to vacation and act like the biggest cunts in the western hemisphere when you do it.

the only cunts are in fake france

In 4 years, We'll be higher on the podium in rugby.

Putain que tu viens de dire putain de moi, petite salope? Je vais vous faire connaître Je suis diplômé en haut de ma class...
More

Feedback
Swap to EnglishFull screen closePutain que tu viens de dire putain de moi, petite salope? Je vais vous faire connaître Je suis diplômé en haut de ma classe dans les Navy Seals, et je l'ai été impliqué dans de nombreux raids secrets sur Al-Quaeda, et j'ai plus de 300 tués confirmés. Je suis formé dans la guerre des gorilles et je suis le meilleur tireur d'élite dans les forces armées entières des États-Unis. Vous n'êtes rien pour moi, mais juste une autre cible. Je vais vous essuyez la baise avec précision les goûts qui n'a jamais été vu auparavant sur cette Terre, marquer mes mots putains. Vous pensez que vous pouvez tirer en disant que la merde me sur Internet? Détrompez-vous, baiseur. Comme nous parlons Je contacte mon réseau secret d'espions à travers les Etats-Unis et de votre adresse IP est en cours de tracé à l'heure actuelle afin de mieux vous préparer à la tempête, la mouche. La tempête qui efface la petite chose pathétique que vous appelez votre vie. Vous êtes putain morts, gamin. Je peux être partout, à tout moment, et je peux vous tuer plus de sept cents façons, et c'est juste avec mes mains nues. Non seulement je suis beaucoup entraîné dans le combat sans armes, mais j'avoir accès à tout l'arsenal du Corps des Marines des États-Unis et je vais l'utiliser à sa pleine mesure pour essuyer le cul misérable de la surface du continent, petite merde. Si seulement vous pouviez savoir ce châtiment impie votre petit commentaire "intelligent" était sur le point de faire tomber sur vous, peut-être que vous auriez tenu ta putain de langue. Mais on ne pouvait pas, vous ne l'a pas, et maintenant que vous payez le prix, vous Goddamn idiot. Je vais chier fureur sur vous et vous noyer en elle. Vous êtes putain morts, kiddo.

en.wikipedia.org/wiki/2010_Winter_Olympics_medal_table

For a country that's all snow, I think we do quite well in the Olympics.

Nice 3 medals by the way.

Putain, Sérieux? le Navy seal copypasta dans google translate? Criss que t'est LOSER man.

SAD!

You misspelled the "Border Cities"

>Diet Olympics

Every single winter Olympic sport requires money to participate in. Skiing, snowboarding, hockey, etc. all require thousands of dollars each year to participate in, unlike running, rugby, soccer, basketball, etc. This is why countries like Jamaica can win gold medals during the summer olympics, they can't afford to play the rich man sports. Using basic reasoning I can therefore deduce that Canadians are the greatest athletes on the planet. By enjoying the rich man sports, which only the most intelligent of peoples can afford, we are the 1% of the 1% of athletes.

Now fuck off back to Australia.

m8

Quality post
Good job syrup nigger

Summer sports are for faggots, toughen up you pussy cunts, there is only one sport that ALL white people need to participate in

Nobody here even gives a fuck about the summer olympics

Qu'est s'est que tu ma fuckin' dit,Criss de salope? Je vas t'faire savoir que chui diplômé Bollé de la promo dans les Navy FUCKING Seals, Pis j'ai été impliqué dans plus de raids secrets sur Al-Quaeda que de bouton d'acné dans ta face de cul, pis j'ai plus de 300 Kill confirmés. Je suis formé dans le combat de Gorille pis je suis le meilleur sniper de toute les fuckin' forces armées des US. T'est rien pour moi, juste une autre cible. Je vais te frotter la bite avec précision qui n'a jamais été vu auparavant sur cette planète, marque mes mots gamin. Tu pense pouvoir t'en tirer en me bullshitant sur Internet? Détrompe-toé, ti-coun. Pendant que tu lis ceci, Je contacte mon réseau d'espions à travers les states pis ton adresse IP est en train d'être tracé right fucking now faque t'est mieux de te préparer à l'enfer, le cave. L'inferno qui efface la petite chose de fag que t'appele ta vie. T'est mort tabarnac mort en criss. Je peux être partout, à tout moment, et je peux vous tuer plus de sept cents façons, et ça c'est juste avec mes mains nues. Non seulement je suis fuckin' entraîné dans le combat sans armes, mais j'ai accès à tout l'arsenal du Corps des Marines des US pis j'vais l'utiliser à sa pleine mesure pour essuyer ta tête à claque de la surface du continent, ti coun. Si seulement tu pouvais savoir ce châtiment digne de ton ti commantaire de "smart" était sur le point de faire tomber sur vous, peut-être que t'aurait farmé ta trap. Mais tu pouvais pas, tu l'as fait, et maintenant you pay the price, you Goddamn motherfucker. Je vais chier la haine sur toé pis te noyer dedans. t'est fait, kid.

>Updated to actual quebec version

I honestly prefer lacrosse.

Also, Biathlon.

>France

>forces armées des US
>Not using the French acronym of É-U

Since Canada has arrived in this thread to claim sporting supremacy I just wanted to post this video as a reminder to our enemies. We don't take your transgressions lightly. I believe we can all agree that this moment was the syrup on the cake:

youtube.com/watch?v=6GwTShB6Gfs

>canada
>strong
>not the weakest country in the commonwealth

J'ai dis "Québec", Faggot. M'en calisse tu ce que les frais-chier de paris pis de l'office de la langue française en pense?

C'est que des Québécois qui shitpost sur Sup Forums ou bien ?

Ouais, Mais c'est les torontois qui défendent le communisme. Pis les albertains.

quebec french is so dirty

J'ai vu la faucille et le marteau pas mal plus souvent dans le village Olympique à Montréal que n'importe où à Toronto.

It's to Parisian French what American English is to British English.

we win big at the white people olympics, not the coloured people one

...

figures it would be some jealous cunto aussie fuck who posts this

you get 12 months of summer a year, we get 2 koala fucker

>New Zealand is just a smaller Australia

And this attitude is why Kiwi's hate your guts, lol.

Ouais mais ça, C'est des Hipsters, Montréal est un nid à hipster a cause du Plateau.

>Summer
>Canada

Any country who lost to Canada for those medals should be super embarrassed ahahah its the fucking poverty summer Olympics who fucking cares about this. Canada focuses on the superior winter Olympics as its the one where you have to be rich white people to be able to play most of those sports you dont see sand niggers and Africans much there because they cant afford it. Hence we don't give a fuck about the summer Olympics and if your country lost one of those medals to us you should cry in the corner because you suck that much.

>bragging about medals when youre in 20th + position

who cares. at least wait until the games are over and we see the total count