/Norgetråden/

Den neste generasjonen med nordmenn-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=nLJginDfA7U
samnytt.se/kom-som-asylsokande-fick-en-villa-i-nacka-vard-115-miljoner/
youtube.com/watch?v=TLqokADdA4I
nrk.no/trondelag/brukte-en-million-for-a-fa-eks-diplomat-ut-av-norge-1.13878221
tnp.no/about-us
twitter.com/SFWRedditImages

...

...

...

...

>kreftutgave
skal jeg mekke en skikkelig en eller...?

...

ALLE ER NORSK!

Du skjonner at tråden er ironisk ment, ikke sant? Åh vent, Sup Forumsfjotter eier jo ikke sans for humor og ironi.

Nei, denne er like bra som alle andre.

ironisk kreft er fremdeles kreft.
>dfn for dum til å sette pris på ironiske krefttråder

...

Heelllsikkke...

germanske jenter

er dette brevet serr

Hvorfor er folk besatte på å odelegge landet?? Tenk om alle de kronene vi kaster bort på bistand og feilet integrering hadde blitt brukt til å forbedre nasjonen norge

Tallene bekrefter

>bli så avfyrt av noen brune barn

Du er den forste som ryker i rasekrigen ditt anime naut

hvem /lei seg/ her?

Norge har alltid vært multikulturelt!

Asuka er germansk.

...

Jadda gutta nå ble det litt mye klaging her

fordi de hater det norske folk?

Hadde dem flydd rundt i bunad, rent på langrennsski, jobba og gått på skole som alle oss andre hadde jeg ikke brydd meg om dem var svarte eller hvite

Fordi hvite folk er slemme og verden vil bli et bedre sted uten oss! Og hvorfor skulle noen ha krav på en flekk med jord bare fordi forfedrene deres har bodd der i 10 000 år? Dessuten har den vestlige verden blitt rike av å plyndre resten av verden i flere tusen år. Hadde vi bare gitt Afrika noen tusen år til uten å forstyrre dem hele tiden ville de sikkert vært i verdensrommet!

dette!

>jeg ser ikke rase
du er så progressiv user!

Er det Halvdan Svarte?

...

Dette!
youtube.com/watch?v=nLJginDfA7U

Raser ser jeg, men mest fordi jeg forbinder rase med kultur og oppforsel som ikke matcher med den vestlige/skandinaviske/norske

Har ingen tro på at negre oppforer seg som negre pga genetikk. Har mer tro på at det er fordi kulturen er rævkjort

Denne tråden er full av hoyreradikale sinte, hvite menn!

jeg knegget inni meg, du får en (du)

Dette!
ALLE ER LIK

>sojamann bli avfyrt av et par kantete megmeger
den absolutte tilstanden til r/norge

jeg må gå ned til butikken nå.... men jeg vil ikke

>nyhomse slenger ut buzzeord som sojamann og reddit og tror han er noe

germanske

R/Norge er et hol hvor det drives valgkamp 24/7 for rodt

Alle på reddit sier alltid at folk på Sup Forums er kjellerboende mammasonner men det er jo motsatt.

Finnes ikke noe mer nu mann en å være på reddit

Pass deg nå, ellers kaller jeg deg hanrei!

Bedriver Gatebeholdelse på kanal 4, heng deg fåvæ

Det er jeg allerede, så det må du bare gjore.

Mindreårige sinte hvite gutter som tror de forer et viktig korstog når de skylder på jodene fordi livene deres suger er ikke særlig mye bedre.

oppstemt

Livet mitt suger ikke, men det er ikke som at jödene ikke gjör sitt beste for å få det til å suge.

En feit kjerring stirret på meg da jeg var på butikken i dag. Bare noe jeg tenkte på.

halla hanrik

jodesporsmålet fra 1800-tallet er nå svart, endelig er debatten lagt dod. takk!

jǿdiske jenter!

...

>Våkner etter 12
>Kommer på at joder eksisterer
>Dagen er allerede odelagt

Tenk å faktisk leve et sånt liv.

...

10/10 hadde rasemikset med fåvæ

Kan vi ikke utrydde alle jǿder sånn at vi slipper å tenke på jǿdespǿrsmålet?
Kan vi ikke utrydde alle som ikke er nordisk så slipper vi rasismen?

bare lurer liksom..

>Hva skal vi snakke om i dag da?
>Rase og joder igjen

Dere er jaggu en interessant gjeng.

Ville BLEKET.

Hele argumentet ditt rakner når du påstår at jeg ikke er lykkelig. Hva gjor du da annonsen når jeg faktisk har et godt liv?

>Kom som asylsoker – fikk villa i Stockholm verdt 11.5 millioner kroner
>samnytt.se/kom-som-asylsokande-fick-en-villa-i-nacka-vard-115-miljoner/
Hvorfor kan ikke Norge behandle asylsökere like godt som Sverige? Blir ærlig talt flau av å være Norsk når jeg leser sånt!

setter virkelig tankeboksen i sving.

basert svart mann
ville latt kona mi ligge med han

Vi bor i bakvendtland. I hvert fall når det kommer til politikken. Anti-rasister er rasister. Anti-hat grupper sprer mest hat. Dårlig musikk er bra.
Folk fra 4kanal har det egentlig jævlig gǿy med folk som er hårsår.

>impliserer at norges mest populære sang for oyeblikket er dårlig
youtube.com/watch?v=TLqokADdA4I

haha sykt g sang

Lager meg litt mat jeg da

Obs obs dette er svinekjott, pass på alle muslimer i tråden

NdT er kroneksempelet på en akademiker som blir så selvsikker og hoy på seg selv at han begynner å blande seg inn i og komme med halvkokte betraktninger om felt og tema som han strengt tatt har null peiling på.

Det å anta at mennesker med en grad i et spesifikt felt nodvendigvis vil ha peiling på andre ting er et megmeg. Hoyere utdanning er i dag spesialisert og snevert innrettet på spesifikke felt og tema. En astrofysiker kan godt være idiot på absolutt alle andre felt.

Kanskje Hassan fikk seg hjörnekontor
Kanskje datteren til Hassan har fått en jöde som mor (Hvem vet?)
Kanskje Hassan synes jöder er cool
Kanskje en jöde kalte Hassan for bror
Hvem vet

Tenkte jeg også skulle ha svinekjǿtt i dag. Kommer nok til å skjære det opp i strimler og ha ris og soyasaus til.
Ok hadet bloggen.

da går eg då

>soyasaus

venter på at pappa skal komme hjem fra harrytur og gi meg rǿyk

Syntes du burde slutte å rǿyke fåvæ.

...

haha...fy faen...

Hva faen slags drittside er dette? Engelsken er elendig, ingen navn på artikkelforfatter oppgitt og ingen bildekreditt gitt.

Blir du lurt av klikkagnsider, anonsen?

Gjenta etter meg

(((«Å betale skatt er en borgerplikt som fyller deg med glede»)))

hvem /hummer/ her?

Amerimulattparagraf når?

>Liker du ikke budskapet? Angrip budbringeren!

Han er flink til å få det til å höres ut som om han vet hva han snakker om og han bruker mange "dype" begreper. Som med Deepak Chopra, sitter man igjen med en folelse om at hvis man bare hadde vært litt smartere kunne man forstått noe stort. Vær veldig skeptisk.

>vær skeptisk til noen som ikke kommer med påstander

Jordan Petersen er en forpult hanrei som ikke kan en dritt

Hvorfor fötbal jenter?

Fyfan og soppel babyboomers er, men finnes noe verre og det er dere homsete millenials her inne. Gleder meg til dere dor

my balls are fucking exploding, i try to no fap but but i think i will fail since im so horny, i would love to fuck a norwegian grill

heimel vantar

Han er en pseudointellektuell. Kan ikke uttale meg så mye om psykologivideoene, han er sikkert flink der, men spesielt når han snakker om postmodernisme og marxisme er han helt på trynet. Han er intellektuell uærlig, og pröver ikke engang å gi en korrekt fremstilling. Men siden han snakker med selvtillit og et rikt vokabular, så virker det som han har peiling for folk som ikke vet noe om temaene.

Ser ikke noe særlig kritikkverdig med engelsken, artikkelen er skrevet av en amerikaner. Artikkelen den baserer seg på er lenket i saken. nrk.no/trondelag/brukte-en-million-for-a-fa-eks-diplomat-ut-av-norge-1.13878221

Så bra at jeg har deg til å passe på meg da, for jeg er så dum at dette hadde jeg aldri funnet ut av selv

Bare norsk i tråden venn

Fant den: tnp.no/about-us

Vi kan jo bytte. Jeg får en sǿt tysk jente, så får du en sǿt norsk jente.

delete these right now.

>ingen konkrete argumenter

Han har sagt noe om at grunnprinsippene "godhet" bygger på har i tusenvis av år vert kristene verdier, og at de ikke kan forkastes uten konsekvens. Han påpeker at om alle skulle være perfekt rasjonelle ville ikke egentlig det före til en bedre verden eller mer moralsk handlingsmåte, fordi det er ingenting irrasjonellt med uhemmet selvinteresse. Det er ingenting irrasjonellt med å utnytte folk rundt deg for alt de er verdt, for deretter å spytte dem å forlate dem i grofta.
Her tror jeg han påpeker at om man skulle være perfekt rasjonell, slik ateister ofte hevder som et ideal, er det egentlig sosiopatisk oppförsel som er det mest perfekte idealet.

gutta hva blir det til middag?

luft

Veldig enkel tenkning, men ikke direkte feil.
Jeg forsto det sånn at sojagutten
klagde over at han ikke marxisme og postmodernisme korrekt. Skulle gjerne hort hva JBP tar feil om angående det, og hva som er (((rett))).

what do you think about this area