/mämmi/

calle calle -painos

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/gif/1516584680023.webm
i.ylilauta.org/fc/bbd55b8e.mp4
twitter.com/NSFWRedditVideo

Eka

anime

FINNLAND STRONK
i.4cdn.org/gif/1516584680023.webm

dorka

oispa loli

calle kuoli. RIP

...

Jarppi tuutsoineista paikalla?

Moro

badre bera :----DDD

Kakkapyllyä mobiilipostaaminen on vohaan mobiililta postaamista tosi vaikeeta kirjoittaa ja ei näe mitään vittu

i.ylilauta.org/fc/bbd55b8e.mp4

Miten nyymit suhtautuu tulevaisuuteen?

Ainakaan tossa noscript v2 captchassa ei oo niitä saatanan animaatioita ja montaa vaihetta.

Ei enää pääntaputuksia ;_;

Me takas ylikseen vitun jonne. Painu helvettii

Ei ois sittenkään kannattanut sheivata pimppukarvoja, nyt kutisee ihan jatkuvasti ja sänki näyttää tosi rumalta

vittu tää on kyl täyttä paskaa. menee joku 10 minaa että pystyy postaamaan. 4kaani on super kuollu. ps. 4 kuva liittyy, tullu viisi kertaa putkeen

Missä on "Tulevaisuus on paskaa" vaihtoehto?

En tiedä.

Anna pillua

äänestäkää Väyrystä tai ei hyvä heilu

juuh

Joo itellä tulehtu iho

*antaa pillua*

siis tää tuli 4 kertaa putkeen vaikka vedin captchan oikein. postaaminen on mahotonta.

mihin me voidaan evakuoitua, /mämmi/? ja passi homot voi työntää nyrkkinsä perseeseen.

Kyl mua ainakin pelottais jos tulis vämbyrs käymään

>ei poju ydeä

Ei vaan oikeasti.

Joku päivä mä vielä vaihdan Linuxiin. Tämä ei ole se päivä, vaikka himot löytyykin.

Hyi vittu joku pölli mun meemin ja laitto ylikseen haistakaa ylilauta paskat

Ketä äänestitte ja miksi tuntuu, ettei ole väliä kun Lennu voittaa kuitenkin?

Juuh noi animaatiot rasauttaa ihan vitusti.
Oispa web 1.0

toivottavasti ei kopelois mua sillai seksuaalisesti

Harmi sulle. Itellä se kuvacaptcha toimii kuten pitää, vaikka onkin perseestä

Hankippas nyt passi, hyvä mies.

mul on 6 tietokonetta

DISCOON :DDDDD

harm

Itehän klikkaan aina suosiolla tuota refleshi pyörylää jos tulee noita until none left paskoja.

Käyttäkää äänicaptchaa

Ketä on hyvä läppäri?

sain monta ilmasta captchaa ei tarvinnut mitään ruksia

Aa nyt hoksasin kuvacaptchan oppimisperjaatteen SE ON NIISSÄ JOSSA TULEE UUSI KUVA VIISI KERTAA PUTKEEB VITTU

ekat pari se tietää jo, se testaa jos olet rehellinen, sitten se antaa kuvan jota se ei tiedä ja oppii rehellisestä vastauksestasi

asus

VITTU TÄÄ SIVUSTO ON PILATTTU, POSTAUS LÄHES MAHDTONTA!!!

Lähdin ostamaan kaljaa

Macbook

Vaihdat tänään.

Onnea matkaan. Itse lähden ostamaan pöytälampun heti kun päätän liikkeestä.

tosi kiva tää nykynen systeemi pitää robotit poissa kun aikasemmin robotit kirjotti oikein calle calle nyt eivät saa painaa robotti nappulaa

arvostan

Joku käytetty yritysläppäri. Chinkpadit on ihan jees.

Hyi helvetti kun on ruma tuo firexofin fontti.

mikä tossa captchassa on muka vikana?

Joo toivottavasti, mut sit kun tilanne on oikeesti päällä niin ei siit voi olla mitään varmuutta

Pitäisi olla laiha läpytin.

No vittu lagii miten sattuu kuvien lataamisessa ja antaa joku 10 kuvaa täytettäväksi koko vitun ajan

Aika paljon nätimpi kun mitä se mun winukka osiolla on.

>pic.
who know, maybe it's not so bad.

Olisko

itel ux305ca, suosittelen

Hmm. Chromen vakkari taitaa olla ihan ariali, paljon luettavampi näin omasta mielestä.

Missä käyttiksessä on hyvät fontit? Omat näyttää aika paljo pahemmalta Windows seiskassa.

>osallistu englanninkieliselle puhekurssille, koska sitä mainostetaan julkisen puheen ja esitysten opettamisella (ja koska unohdin tenttiä kurssin korvaavasti)
>onkin joku rallienklantia puhuville normoille suunnattu pilipalipaska
Ehkä sitten kun en enää ole fuksijonne, niin tällaista paskaa ei ole.

Meillä oli kaksi vuotta yleissivistäviä kursseja. Melkein lopetin koulun kesken, kun ei tuntunut mitään oppivan.

Alan olemaan siinä pisteessä läheisyydenkaipuussa että ottaisin vaikka tarpeeksi tytyltä näyttävän pojun

tunnetteko oman pulssin kyrvästänne?

ite siinä että otin mieheltä näyttävän tytön

Joo kyllä mulla on sykkivä liibalaabakyrpä

öärsburgh.jpg

Voisi varmaan hakea päälekurilta jotain piristäviä, kun meinaa palaa loppuun jo normihommissa.

...

Palkatkaa mut töihi oon tosi mukava ja yritän 80% kaikestani

Kyllä kuva_laudat on ihania.

Mä haluan 110% ja 10 vuoden työhistorian.

Kuristaispa tommonen mut hengiltä samalla kun tulen sisään.

>mitä paskempi maa sitä isänmaallisemmat ihmiset
miksi näin?

On. Nauran captchaplebeille.

>lankojen tekeminen mahotonta, painelet jutut oikein ja viimein kun se väittää että on oikein ja voit painaa "post" niin yhtäkkiä väittää että "ERROR CAPTCHA WRONG"

x12 menny nyt "väärin" captcha. postaaminen on vaan mahotonta "MIKÄ MENI VÄÄRIN???" hirtä itsesi ja kato kuvaa.

Meni joku ~20 minuuttia et saisin vaan tän postin lävitse.

tää

no ei mulla oo ainakaan ollu mitään ongelmaa :)

Koska yhteiskunnan kehityksen mukana ihmiset vähitellen irtaantuvat luonnosta, haasteista, elämän raadollisuudesta ja raaudesta, joka odottaa heti yhteiskunnan rajojen ulkopuolella. Nämä yksilöt kasvavat singulaarisina olentoina ja hylkäävät ihmisen heimomaisen luonteen vain sen takia, että eivät sitä ole ikinä kaivannet tai tarvinneet, koska yhteiskuntahan hoitaa.

Passilla ohittaisit tommoset ongelmat.

alin
sen takia elän hetkessä ihan näin epäironisesti

Captcha on jutkujen juoni. Pass on pupujen juoni.

nyymi melkein osti pasin mutta ei mennyt ostos läpi

ite sheivaan häpykarvat ja persvaon jo pari vuotta, ei enää tule kutituksia eikä paljoa punaisia pattejakaan. ei sinänsä kyllä väliä miltä näyttää kun ei niitä kukaan muu näe.

Varmaan näin. Suomi on toisaalta eräänlainen poikkeus koska täällä käytetään aktiivisesti propagandaa että jokaisen miehen velvollisuus on suojella herrain pääomaa omalla hengellään

Ookko nää ropotti kun ei kaptsat suju?

...

Mikähän tuon viiveen ideana on? En keksi, miten kuvan hidas vaihtuminen hyödyttää juutalaisia. Kai tuolla sitten saadaan tietää, missä vaiheessa fadea kuvasta tunnistaa halutun asian ja alkoritmi tekee tiedolla jotain. Mutta miksi helvetissä sitten fade outkin on niin perkeleen pitkä?

Olisin muutama vuosi sitten varmaan harkinnut passia tässä tilanteessa, mutta hirolle en rupea rahaa antamaan tän läävän ""ylläpidosta""

Hajdanában, amikor még
Így beszélt a magyar ember:
Ha per, úgymond, hadd legyen per!
(Ami nem volt épen oly rég) –
Valahol a Tiszaháton
Élt egy gazda: Pál barátom,
S Péter, annak tőszomszédja;
Rólok szól e rövid példa.
Péter és Pál (tudjuk) nyárban
Összeférnek a naptárban,
Könnyü nekik ott szerényen
Megárulni egy gyékényen;
Hanem a mi Péter-Pálunk
Háza körűl mást találunk:
Zenebonát, örök patvart,
Majd felfordítják az udvart;
Rossz szomszédság: török átok,
S ők nem igen jó barátok.

Kokeilkaas Microsoft Edgellä, tää toimii

Ei ole propagandaa vaan ihan asepalvelus, joka liittää jokaisen miehen elämään vastuun yhteisestä hyvinvoinnista ja yhteiskunnan selviämisestä. Näin myös luo jokaiselle selväksi, että sen yhteiskunnan, sivistyksen ja rauhan illuusion takana on sotaa ja raakuutta.

taas sama juttu. en haluis ostaa mitään vitun passeja. captcha vaan ei toimi. myös päiviin tota mun postia joka "captcha failed" kerran jälkeen. elikkä hirosiman mielestä tätä sivua ei tartte käyttää jos ei osta sen passia? tapa ittes ruma vinosilmä.

kuinka montaa kertaa oisitte tappanu ittenne tähän mennessä jos se onnistuis nappia painamalla?

ite varmaan 7

kokeile edgellä!