/nederdraad/

nintendo uitgave
Welkom: Nintendo consoles, Nintendo spelletjes, Nintendo liefhebbers
Niet welkom: Sup Forums miems

Other urls found in this thread:

rtlnieuws.nl/opmerkelijk/hoofdluis-door-selfies-op-middelbare-scholen-in-vlaanderen
youtu.be/gDr7aTfBffU
streamable.com/qnujq
dutch.alibaba.com/product-detail/fresh-meat-light-600mm-900mm-1200mm-1500mm-t8-pink-led-tube-60090677727.html
twitter.com/AnonBabble

>nederdraad gebruiken om nintendo te sjillen

sage

Voelt u zich slecht? Geen zorgen! Koop gewoon Amiibo(tm) of bestel alvast de nintendo LABO(tm)

>het besef dat het laatste, grootste cadeau dat over was met pakjesavond voor mij was
>het uitpakken als een bezetene
>ontdek een Nintendo 64
Letterlijk een van de hoogtepunten uit mijn leven

waarom laat pappie mij nooit klaarkomen??

Landgenoten. Kom niet met je hoofd te dicht bij Belgen. Zo krijg je namelijk luizen.

rtlnieuws.nl/opmerkelijk/hoofdluis-door-selfies-op-middelbare-scholen-in-vlaanderen

>rtlnieuws.nl

Waarom heeft God luizen, muggen, tekens en ander soort irritante ongedierte gemaakt?

Hoe krijg ik mijn kat uit het bed?
Hij kan ERG fel krabben

>hij leeft in een nieuwsbel en leest alleen hetgeen zijn wereldbeeld bevestigd
Ga weg met je hoofd. En je lange haren.

Een interessantere vraag is waarom God mensen heeft gemaakt. Het antwoord is om muggen, luizen, teken en andere bottom feeders te voeden.

geef hem luizen

Maar muggen, luizen, teken en andere bottom feeders kunnen ook hun voedselbron van andere dieren halen dus je argument is schijt

>verdedigt rtlnieuws,nl

Niemand wil elke dag hetzelfde eten.

En degenen die dat wel doen gooien overal appelmoes overheen. Maar muggen lusten geen appelmoes.

Waarom zou je dat willen?

Omdat ik mijn kamerdeur toe doe, en als hij 's nachts weg wil krabt die op mijn hoofd om me te wekken.
Hij is wel all weg hoor.

Ik zou een luikje maken, of hem leren de deur te openen

ik neem terug wat ik zei over blonde > brunetten/donkere gekleurd

donkere haren hebben meer klasse.

Zijn je ouders trots met jou?

youtu.be/gDr7aTfBffU
zij heeft mij van gedachten veranderd.

koek
ze hebben medelijden

wie /audiofiel/ hier?

Je dikke moeder's kut

>dvw geen ouders

*adopteert jou*
Ach zeg jongeman! Tijd voor wat omgaan met de vader!

Ik heb vroeger als kind alleen een NES en een speljongen gehad. De rest heb ik op emulators en bij vrienden/familie gespeeld. Als student had ik ooit een spelkubus, maar die is gejat door een mevrouw met hele dikke tetten en een wii wat ik al snel saai vond en nu verstoft in een hoekje. Ik ben nooit merkgebonden geweest met spelkjompoeters, alle systemen hadden wel iets leuks. Al heb ik dat nieuwe ding van Nintendo nog niet aangeraakt, het ziet er wel leuk uit.

Hoi Koffieanon, neuken?

Dad?

Nee dank je, maar bedankt voor het aanbod.

>het ziet er wel leuk uit.

Ja maar je bent er te arm voor

gebaseerd NES
ik herinner me dit, het was zo leuk, ik had mortal kombat

Gemeen zeg, dit had ik niet van je verwacht.

good pic
I'm glad to see that pic

Ik wacht geduldig tot er een emulator voor is en speel dan de spelletjes ervan. Of ik speel het een keer bij iemand anders.
Mortal Kombat had ik op mijn sega. Op mijn NES had ik eendenjacht en mario broers. Ik wou een SNES ipv een sega, maar mijn zusje wou per see een sega want "die heeft dat barbiespel". Ze raakte dat ding nooit aan en dat barbiespel was vrij saai oetz.
Ik probeerde je zo vriendelijk mogelijk af te wijzen. Het spijt me als ik je gekwetst heb, maar ik ben al bezet.

t. Tatsumi Kimishima

Welke slet heeft jou bezet?

Ik zal maar niet tegen mijn vd vertellen dat je haar een slet hebt genoemd. Maar ik ben al ruim 9 jaar samen met haar.

>See, guys, I'm still a child!

Hey, oetz
Kom lekker GHB met mij doen.
streamable.com/qnujq

>gonna grab that sweet reddit karma!

Wij kunnen toch ook een leuk stelletje zijn? Zij hoeft het niet te weten.

tijd voor vernieuwing oets

heeft iemand een vleeslicht?

Nee maar zo duur zijn ze niet

dutch.alibaba.com/product-detail/fresh-meat-light-600mm-900mm-1200mm-1500mm-t8-pink-led-tube-60090677727.html

Houd wel rekening met 5 tot 8 weken levertijd

Ik zou niet weten hoe wij als stel zijn. Ik weet niet eens of je een man of vrouw bent. En ik ben hetero, dus als je man bent zullen we een heel slecht stel zijn aangezien ik dan niets wil doen.
Ik ben zeer tevreden, geen vernieuwing nodig oetz.

cute

dankje, nu kan ik pas echt van start met mijn eigen slagerij!

Ik zal elk ochtend een warme kopje cappuccino voor je serveren.
Dat doet je vd niet eens.

Heel aardig van je, maar ik ben niet in de markt voor je. En ik weet haast wel zeker dat je iets beters dan mij kan krijgen.

Je doet weer heel gemeen. Heeft je vd je lauwe koffie geserveerd vanochtend? Ik zal haar eens een lesje leren met de harde hard en laten zien hoe het écht moet.

Harde hand*

Ik zet mijn eigen koffie. Maar als zij het doet, doet ze het prima.

Zodra je langskomt koop ik wel een kop koffie voor je bij de koffiezaak om de hoek, oké?

>voor de grap grapefruit gekocht
nooit doen, jongens. kankersmerig.

dvw je vd je elke ochtend koffie op bed brengt en een eitje voor je bakt

Alleen als jouw zelfgemaakte cremé flavour in zit

...

I like Nintendo. I don't speak Dutch but perhaps eef Ik speek lijk dis Ik kaan trjik je

ga je daar dan je onderboek mee vullen?

>Ik speek lijk dis Ik kaan trjik je
Me bacon corpse distrack me eat ??? you.
No, you did not trick me xD

Koffieanon wat zou je doen als ik gemeenschap zou hebben met je vd?

biemel ontritsen en duim in je anus proppen

Jouw doden aangezien je haar aan het verkrachten bent. Ik ben aardig tot een bepaalde grens maar.

Lap, mijn 40k winst van vandaag is weer weg

>Jouw
>______ maar.

Maar dat valt niet onder noodweer dus ben je strafbaar.
En ik bedoelde gemeenschap met de wil van beiden kanten.

weet je vd dat je zo agressief bent

I hope you are all doing well!

I am not, coffeeanon doesn't want to have consensual sex with me

minderjarige UIT

Je vergat je breinlet plaatje.
Ik weet dat het strafbaar is, maar je komt niet aan haar. En als het wederzijds is dan hebben wij al geen relatie meer want zij zou het eerst uitmaken voordat ze een nieuwe relatie zou beginnen en dan moet ze zelf weten wat ze doet.
Ze weet hoe ver ik zal gaan om haar te beschermen.

>Noodweer is verdediging in een situatie, waarin men onverhoeds wordt aangevallen en waarin alleen zelfverdediging agressie kan afweren. U hebt het recht uzelf en anderen te verdedigen tegen een ogenblikkelijke wederrechtelijke aanranding of een onmiddellijk dreigend gevaar daarvoor, mits de verdediging redelijk was gegeven de omstandigheden van het geval en de mate van agressie, en u niet anders kon dan uzelf te verdedigen. Wanneer u kunt wegrennen of weglopen, wordt dat door de wetgever van u verlangd.

Dus verkr8ing is geen noodweer. Hij kan immers gewoon de politie bellen en toekijken hoe hij hoorndraagt wordt.
Hij mag mij niet doden of verwonden.

ga je dan met je koffiekopjes gooien

ik wil een vleeslicht maar ik ben bang dat mammie hem vindt

>want zij zou het eerst uitmaken voordat ze een nieuwe relatie zou beginnen

lmke hebben jullie een contract getekend waar dat op staat?
Je weet wel wat vreemdgaan inhoud hé?

Met warme koffie dunkt me in plaats van lauw. Hij kan heel gemeen zijn hoor.

noodweerexces kan wel

met vast ook een gemeen gezichtje in het schuim

Jochie hou nou maar op met juridische termen te gebruiken waarvan je de betekenis niet weet

>Of de overschrijding van de noodzakelijke verdediging verontschuldigbaar is en u met succes een beroep kunt doen op noodweerexces hangt af van een aantal factoren:

de omstandigheden van het geval
hoe u zelf bent (breed, smal, sterk of juist slap, getraind, etc?)
en of u zich in zodanige situatie heeft gemanoeuvreerd dat u de overschrijding van de noodzakelijke verdediging aan zichzelf heeft te wijten (bijv. meedragen van wapens, zoals knuppels)

Koffieanon is waarschijnlijk een mager lanklet en zal de rechter hem niet serieus kunnen nemen en blijft hij strafbaar.

...

Waarschijnlijk het eerst ding pakken wat in de buurt is wat dodelijk kan zijn en dat gebruiken. Ik heb geen plannen gemaakt ervoor.
Ik ken haar.

Waj ar wie spieking inglisj? Xd

ik djoek die rechter gewoon kijken of ie dan nog zo'n grote bek heeft

Er zijn geen lappen hier, ga maar naar lapland

IK WEET DE BETEKENIS ERVAN KANKERMONGOOL DOE NIET ZO GEMEEN

dus toch waarschijnlijk zoals dit?

Ga je met koffiebonen gooien?

Nee, waarschijnlijk een vleesmes en 52 messteken.

in een blaaspijp kan dat echt hard aankomen

Waarom precies 52? Wat voor wiskunde formule zit erachter?

Of met de zakjes slaan. Een zak met 1,2

Kankercaptcha ik had mijn zin niet eens afgemaakt.

Een zak met 1,2 kilogram komt best hard aan hoor*

52 keer? ben jij dan al klaar met je grote vleesmes met je twee koffiebonen eronder

Het was een willekeurig cijfer. Ik ga waarschijnlijk niet tellen.

>waarom heeft u hem vermoord?
>hij verkrachtte mijn vriendin en dronk uit mijn kop koffie
>...
>...
>was het laatstgenoemde zo belangrijk voor u dat u dat moest toevoegen?
>n-nee... ja... nee kuch
>koffieanon is schuldig verklaard

Dat geloof ik niet, een ingenieus als jij heeft het eerst goed uitgerekend met een wiskundig formule.
Vertel je geheim koffieanon, wat doet nummer 52 met je?

Heeft je oom je 52 keer verkr8?
Heb je je koffie graag op 52 graden?
Heb je ooit 52 koffiebonen laten vallen?

Vragen vragen vragen.

6 euro voor 1,2 KG koffie is trouwens best goedkoop. Raad eens wat ik morgen ga kopen

heb zojuist sjippies gegeten en limonade gedronken als een echte dwaas. Nu kan ik al helemaal niet meer slapen.

Waarom zou je in hemelsnaam grap fruit kopen?

Alleen mentaal geretardeerde kinderen van 6 noemen chips sjippies.