Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=E6aYE3irqFQ
youtube.com/watch?v=5ER1LOarlgg
youtube.com/watch?v=DipzS0VH4PA
twitter.com/SFWRedditVideos

Nackskott då, vad som helst som får bort skiten från trd1

N I G G E R M A D R A S S

hat och ondska

kom ihåg att andas~

youtube.com/watch?v=E6aYE3irqFQ

fina anons

user du sötnöt

hoppas muslimer slår ihjäl alla jävla munkhorfittor och sen att alla hinduer slår ihjäl alla muslimer och sen att alla aztekiska dödskartell motorsågar ihjäl alla hinduer och att alla kristbögar tar ihjäl dem och att alla fedoror kör in dem i stora ugnar och att alla fedoror dör av morbid fethet

*Spänner musklerna*
va saru?!

*skär av dina muskler från dess fästen så att de faller ner på golvet*
haha oj

Vad blir då kvar?

din mamma är en hora lmao

>v-vill du ha en icke-sexuell massage på de där magrutorna de ser l-lite svulna ut

INGEN

ta hand om dig

>bögarna tycker detta är kvalitetsbrev som gör tråden bättre

Undrar om transbögen tycker det är lika roligt när man kommer på besök

försöker mitt bästa

"""""""bögarna"""""""

Undrar om libbe hade r1 om avsladden, ångrar att jag inte gick med när l1ken var giltig

>svensk man, 2018
hahaha fyfan

är det ok å ta smuts varje dag om man äter å sover?

>evangeline är inte en äcklig bögtransa

;w;
youtube.com/watch?v=5ER1LOarlgg

ska fortsätta degenerera som jag gjort hela mitt liv men i allt högre och högre takt tills jag ser ut som någon sorts protoplasma vid 100 års ålder, sen ska jag föda virus och farsoter från min kropp som ger kvinnor ruttna livmödrar så deras barn föds lika empatiskt ruttna som jag själv

Säg till i förväg så sätter jag på kaffe :3

Tack för er feedback :3

>första cs matchen på typ ett halvår
>vinner
Svårt spel

>längst ner på poängtavlan med minus i M/D
haha oj

Är homosexualitet medfött? Fattar inte hur annars någon kan "börja" tycka om män

>dkn dödshatbrevar så hört att mitt tandkött börjar vibrera
det är tecken på att jag ska krossa söta pojkars fingrar mellan mina tänder

de som börjar tycka om män visste bara inte om att de gjorde det

Hur fan gick Saudiarabien till att bli the good guys helt plötsligt? Trodde verkligen inte att Saudiarabien skulle gå den sekulära vägen.

Toppade faktiskt frags på mitt lag men började dö lite när jag spelade CT för dom har bara skitvapen

Det är en psykisk sjukdom som är medfödd

Breva nedspringning, du lyckas alltid breva i mitten av skitstormar i tråd1

Något med prinsen?

duktig :3

sluta vara bittra

Bara nya Saudiska prinsen som ger lite symboliska eftergifter inför hans nya regim. Saudiarabien kommer vara kvar som vanligt, fast kvinnor får köra.

sluta andas

>för dom har bara skitvapen
M4A1-S är ju toppmys

>hoppar så att det dunsar i golvet i 10 sekunder
>hör ljud från grannarna efteråt
HAHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHHAHAHHAHAHAAHAHHAAAHAHHAHAAHAHAHHAHAHAHHAH KÄNN PÅ DENN NI ERA JÄVLA FITTTTTTTTTOOROROROROROR

youtube.com/watch?v=DipzS0VH4PA

Sup Forums-jontar blir dock avtryckta när jag nämner detta då deras världsbild alltid består av att vara motsatt normerna, i dera shuvud är alltså Iran the good guys, världens största rövhål

:>
Toppskärp favä
AK ska det vara

Varför breva du twin peaks?

Dessa mesiga försök att låta farlig genom att hota med dox/jag vet var du bor är så fruktansvärt kringerande eftersom de helt saknar verklighetsförankring.

Törs jag prova battlerite själv?
Kommer jag slakta för jag är arenaproffs i WoW?

>Iran the good guys
Fast det är dem oironiskt

eld gå med mig var en instruktionsmanual

nä då dör jag lol

Hur har trådens vecka varit än så länge då? Min har varit mycket bra!

Inte lika kul nu när ljuden är helt knulade, mer tillfredsställande med ljuddämparen

blc sög så battlerite suger säkert också
spela bara quake eller nåt

Skrattar bäst som skrattar sist

Häng dig.

Asså ska det vara nåt vapen på CT så får det ju bli ljudämpade riflen men hatar hur man inte 1shottar i huvudet på CT.

Efter dig Shlomo

har läst om otrevliga saker vill nu att någon säger nåt trevligt som får mig att må bra :3

>antyder
finns ett flertal i tråden som är trötta på din sambögsskit, det är bara en tidsfråga

Quake är ju så dött tills dom släpper f2p ;_;

Du borde på riktigt överväga att ta livet av dig själv

Drack för mycket ons, tors, fre så låg och slappade resten
>Min har varit mycket bra!
Har något speciellt hänt?

Israeler har åtminstone råd att köpa ett stycke rep.

Bra, då kan de hänga sig så att Iran kan bli rikt

nä nu, godnatt bögar

va fan har jag gjort dig din jävel
be om ursäkt

guten nacht +-+

>alla mina meningsmotståndare är judar

det är pga detta som ingen tar er seriöst

hoppas du drömmer fantastiska drömmar som får dig att inse hur värdelöst ditt egentliga liv är

alla dina fysiologiska system kommer sucessivt att brytas ned tills du är en torterad alzheimersgubbjävel på ett nedpissat vårdhem

Eller så kan väl Iranier sluta vara kameldyrkande muppar, ta sig själva i kragen och faktiskt göra något av sig själva?

De var ju på rätt väg under 70-talet fram tills muslimerna tog över makten.

Sov sött :3

meh börja inte spamma nu igen

Du är en fin person med mer potential än du kan föreställa dig :3

Antingen är han en jude eller en hanrej som shillar judarnas åsikter
Blir lite svårt på grund av amerikanska sanktionerna som israel pressar dem att ha kvar. Sen att israel vill invadera Iran hjälper inte

tack vad snällt sagt :3

*sprutdiarréar på dig*
haha ojsan hoppsan :3c

Skit ner dig.

Inte direkt konstigt att de vill invadera Iran när de konstant hotar dem och sponsrar terrorister som vill förstöra Israel.

>falskflaggaren håller fortfarande på trots att han blivit bannlyst 1 eller 2 ggr idag redan

Det är helt sant också c: Glöm aldrig det user!

>när de konstant hotar dem
För att israel knulade upp landet till att börja med.>sponsrar terrorister som vill förstöra Israel.
>källa: min röv

>För att israel knulade upp landet till att börja med
>källa: din pappas röv

>muh hemlig klubb

Bättre än den här nedpissade skiten till "tråd"

Men lämna skiten då om du bara ska sitta och vara en gnällig liten fitta.

>va fan har jag gjort dig
Du bajsar ner min tråd för att du vill ha uppmärksamhet
>be om ursäkt
Nej, döda dig själv

>iskall nocco
blir tårögd

johanna....

Din jävla dåre. Det finns ingen som tvingar Iran att dampa omkring som ett jävla mongo och mucka gräl med länder som är oändligt mycket mäktigare. Om Iran slutade krigshetsa och faktiskt sansade sig som normala länder hade folk slutadt med sanktioner omedelbart och man hade börjat handla igen och landet hade blivit rikt. Men Iran består i nuläget av massiva mongon som inte fattar ett dyft om hur man styr ett land på ett vettigt sätt men det håller väl inte analfabeterna på Sup Forums med om.

>j´djb hyperventilerar så man tsppsr fysisk kontrol och ljudet låter förvrängt som i nån sorts morbbidcore ondsskemysik
haha nudör jag

1953 så störtades den Iranska regeringen av USA för att de och israelerna villa ha oljan. De installerade shahn som var deras marionett vilket ledde till en revolution där folket tog tillbaka makten från den judiske marionetten. Så det är israels eget fel om de blir hotade

snö snö

>iskall starköl

>källa: min röv

vill studsa din äckliga babianröv på min kuk din lilla vider

>är under konstant hot från israel
>men sluta krigshetsa då
Källa är historia ditt mongo

Iran kommer att övergå till att vara ett världens fattigaste länder när oljan tar slut. Vilka ska stormsnorrarna och Sup Forums lägga sitt hopp på då mot den eviga juden?

>iskall screwdriver
Synd att jag måste vänta till helgen bara~

En gång i tiden...

Jossan.....
Bengan.....

Vinklad historia som din röv fjärtat ut, ja.

>den amerikanskjudiska marionetten var bra
haha aa
Nej, det var det som hände