Sverigetråden - Gripenupplagan

...

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/14916579
imgur.com/a/MxR3d
en.wikipedia.org/wiki/Repatriation_of_Cossacks_after_World_War_II
svt.se/nyheter/lokalt/orebro/protester-mot-grovt-sexistiska-rakneexempel-i-kurslitteratur-pa-oru
twitter.com/SFWRedditGifs

nice, en psykstörningupplaga

*Blockerar din väg*

sverigetråden

>hata på SAAB JAS 39 Gripen
Nej nu jävlar...

den eviga anglon

>inte gilla oskyldiga, stora tuttar
Din förlust, user.

>Bli kk med en Mammanon från Indien. J/N?
Svara på min fråga!

mer gripen favä

Det är proxybögen, han har inte erkännt Jesus och förtjänar därför inte att åtnjuta alla fröbärande växter utan att bli psykotisk.

nice, ett psykstörningsbrev

hatar gymnasiet.

hatar gymnasiejontar i tråden

om smala människor kutar med ryggen får de då fettvalkar på magen? Vill veta när jag bör sluta gå ner i vikt.

Kan någon breva serien där Wiesel är en sö fli som nästan blåser bort? :3

I natt drömde jag att Bill Gates hade dött. Jag var glad och tänkte på alla afrikaner som slipper omskäras.

Så när jag vaknat ser jag att Ursula K LeGuin har dött.

sluta.

Va, ofta? vif även fast jag aldrig läst dina böcker

avlid

Kan någon förklara varför man kan inte bli hård när man är spänd eller nervös?

bara du som har låg t

Har någon adressen till www.altavista.com?
Hur vet man vilken sökmotor som är bäst?
Kan någon svara?

Är det osvenskt att ha brunsvart hår?

Fortsätt studera persiska bara

Varför kan man inte fokusera eller tänka rationellt när man är nervös eller spänd? Samma sak gäller där. Har väl något med blodet och göra. Ta bara några andetag och så poff kan du få upp den/fokusera/tänka klart.

mvh kan få upp den på kommando när som helst om du ger mig 1-2 minuter

Om du hade blont hår som barn är det okej.

Jörgen Cuckel...

sexuell upphetsning och stress är typ motpoler
bäst för vad? google är bäst allmänt
>muh botnät
kör ankaankagå då
inte längre
t. 887%

hell seger

Vad slöa folk är. Middagsvila på dagis, eller?

strawpoll.me/14916579

Har redan kollat min testo-värde, är i övregränsen och glad för det.
Tack för svaret, ska ha det i åtanke när man ska knulla tjejen.
>sexuell upphetsning och stress är typ motpoler
Okej.

>dkn det är mycket lättare att gå upp tidigt på morgonen när man inte har något man hellre tar livet av sig av än att göra (läs: gå på föreläsningar och annan skolskit)

Jo, jag var blond det har liksom bara blivit mörkt

>1 röst
>100% N
Bök!

Testa att öva innan om du känner dig osäker. Hitta din grej som du kan tänka på för att kunna få upp den. Men troligtvis kommer du inte ha några problem och inte ens behöva göra det för du kommer vara hård redan innan.

Det är helt normalt, oroa dig inte.

>Hitta din grej som du kan tänka på för att kunna få upp den. Men troligtvis kommer du inte ha några problem och inte ens behöva göra det för du kommer vara hård redan innan.

Lyckas bli hård om jag tänker på snusk, hör eller ser. Men när jag är där på plats med tjejen så rusar hjärtat och kroppen bli darrig.
Är glad att hon ändå har förståelse över det hela.

Prövat mysiga kläder etc? (Måste inte vara "syndiga" underkläder från Knullboden PUNKT se.)

Kroppen skickar blodet till musklerna när du är stressad.

Detta är även upphovet till magsår då magsyran då börjar på fräta på magväggarna

>åker till spanien
>bruna familjer med blonda barn
det är typ som om deras förfäder var blonda hmmm

NEET DETEKTIVER SNÄLLA KONFIRMERA,

Bögar båh

Har du inte lyckats få upp den innan? Om hon har förståelse så kan väl hon hjälpa till att lugna dig? Kör förspel tills det släpper. Att inte runka till porr varje dag hjälper också.

...

Hur fan kan man ens stå på ett gym i bara t-shirt och onna? Var det Bühlents 24/7 gym med passerkort, eller?

Vad i helvete, hur kan en tv-profil lägga upp sådant? Jag vill inte ens lägga upp bilder på mitt ansikte...

Från flashback

>Bifogar här en bild från hans Tumblr där Jonas Berring tar en popper samtidigt som han har något sperma liknande i röven och i handen håller han typ en 50 cm lång dildo, enjoy:
>imgur.com/a/MxR3d

han gjorde inget fel

Naturligtvis så reagerar Fläskbaken på hestkuk i rumpett. Det är inte problemet, utan att han larvar sig offentligt.

Det är liksom inte så att det var ansiktslösa filmer och att någon kände igen honom på leverfläckarna på korsryggen eller så.

Sen kom Araberna och upprättade Kalifatet

...

>jag läste

Vad tycker du?

Såna här skitbrev är de bästa mest elegant skitbreven.

låter efterblivet då hjärnan och snoppen inte funkar så

ejakulera minst varannan vecka, utan porr.
går du för länge utan ejakulation(flera månader/år) kan du heema dig och du kan få permanenta skador i hjärnan och prostatan.

Varför är norgetråden så mycket bättre än sverigetråden?

knappt några 2dpsykfall

varför låter norska så hjärnkultigt? hjärnkulting versionen av svenska

bara det gör den oändligt mycket bättre

>minst varannan vecka
>dvs mindre än en gång i veckan
Varför inte duscha kallt också? :ögonrull:

>ingen porr
Gå och lägg er, Utah och Sämsta Korea!

Så varför är ni inte där?

vad fan jag är rak nu

kommer bli mobbade och anklagade för blandning

>norgetråden
>norge
använd hjärnan, transjävel

Det är normala nördar där och samhällets bottenskrap här.
De är disciplinerade, har trådregler och känner en stolthet som inte uppmuntrar folk som sidf att "blanda upp" för le keks.

Står skillnad mot folk i tråden, eller hur?

Står att han tydligen sprutat på träningsutrustning, så personligen tycker jag äcklet förtjänar ett nackskott.

Det är enklare att få (You)s här

>Porrhataranon färsk från Utah och Sämsta Korea
Lyssna inte på den user. Simmar din fv? Pröva att mysa när hon har baddräkt på sig osv...

bokstavligen vad är fel med sidf

>försöker hjälpa
>blir stråmannad
Skyll dig själv att du är miserabel

>sömnutbildning
>lär dig sova bättre

Vad fan är det här?

I italienska tunnelbanan

>det här är landet som tar in MENA """flyktingar""" och ger dem EU-visum

Ser en m*N i bakgrunden

Om hon är kosack så har hon visst fått det värsta uppblandat bort.

en.wikipedia.org/wiki/Repatriation_of_Cossacks_after_World_War_II

>The first to commit suicide, by hanging, was the Cossack editor Evgenij Tarruski. The second was General Silkin, who shot himself. ... The Cossacks refused to board the trucks. British soldiers [armed] with pistols and clubs began using their clubs, aiming at the heads of the prisoners. They first dragged the men out of the crowd, and threw them into the trucks. The men jumped out. They beat them again, and threw them onto the floor of the trucks. Again, they jumped out. The British then hit them with rifle butts until they lay unconscious, and threw them, like sacks of potatoes, in the trucks.

En fin dag!

Bjuder in halva Sverige, den sämre halvan som använder blixtbak, jodel och sweddit. Väldigt kekigt men glöm att det blir mysigt...

svt.se/nyheter/lokalt/orebro/protester-mot-grovt-sexistiska-rakneexempel-i-kurslitteratur-pa-oru

”Ett strandlejon, Leonard, tillbringar sommarlovet tillsammans med tjejer, helst en ny varje dag. Han vet om att han är hiv-smittad och har fått besked om att sannolikheten för att smitta en kvinna är 0.01 vid varje samlag.

Leonard tycker att sannolikheten är så liten att han inte bryr sig om att tala om detta för kvinnorna och han insisterar på att njuta av samvaron utan kondom. Sommarlovet är långt och under sommarmånaderna klarar han av att erövra 140 kvinnor. Hur stor är sannolikheten för att minst en av dem får hiv?”

Jag serinte vad som är sexistiskt

Va? Nej, hon inte är kosack. Det är tjejen som spelade Ashley i Fresh Prince of Bel Air.

Ickerunkare: Vill du ha din runk helsabbad eller halvsabbad?
Antinatalister: Vill du att mänskligheten skall dö ut snabbt eller långsamt?

Mm... Fin paj! :P

>Jag serinte vad som är sexistiskt
Tjejer kan också ha hiv och haffa 140 st ligg! Vi ska allt visa er sexister!

fyfan

>dkn man lyssnar på Svanar
HUR kan jag ha missat dessa?

stick tillbaka där du kom ifrån

Detta.

jesus du är rätt sorglig

Verkligen bra identitetsskapande... När låten tar slut är du lika jävla tråkig och ensam igen.

å nejjj vad har hänt gumman :(

vad fan dillar du om

jaha, så börjar bögpsyktransan igen

bråk med fv

Nej men min kära vad har hänt?

bli min fv och skit i henne

Så går det när man är 2Db*g

Vad handlar det om(om det inte är allt för privat)

Ingen vet varför du inte har hört en artist tidigare. Det låter som det är dålig musik som bara tillfredsställer någon som behöver skylta med det, de var tydligen inte ens värda en länk.

Klassiskt identitetsbrevande.

v-vad kollar du på?

hörru hon mår faktiskt inge bra

don't cry cutie

>dkn jag vet hur man löser talet
>i Excel
Sannolikheten att han INGEN smittas är ca 24,4%. Alltså är sannolikheten att MINST EN smittas ca 75,5%.

>la slaygurrll Zara Larsson
Gå och lägg dig!