/mämmi/

Porvoo -painos.

Other urls found in this thread:

hs.fi/nyt/art-2000005537367.html
hs.fi/kotimaa/art-2000005475104.html
twitter.com/NSFWRedditVideo

Oispa kajljaa.

anime

Pieru

Mihin meinasit jenkeissä päästä töihin ilman toisen asteen koulutusta?
Aattelit purilaisia pyöritellä koko ikäs?

oispa loli

Oispa _______

alustavasti. käy sitten kansalaisuuden jälkeen jenkkiamiksen stipendillä

pprruut prööt pierustaapa palojon prrröööt

Lähen asioimaan valtion alkoholimonopolissa ja ruokakaupassa.

Juuh ihan vitun paska utopistinen suunnitelma. Mikset vaan käy korkeakoulut ja mene sen jälkeen sinne töihin?
Oletko joku tyhmä

oispa sahtii

ei pääsee ilman vuosien anelemista jos ei ole lapsuudesta tuttuja joilta sais sen TYÖ paikan sinne.

oispa ruoka valmista
mulla on nälkä

Teini-ikäisiä tyttöjä on kyllä kiva tuijotella aina kaupungissa käydessä

Suomessa on suuria teollisuuden yrityksiä, joilla on paljon toimipisteitä jenkeissä. Menet kesätöihin semmoiseen jolla on ja sitä kautta jenkkeihin.

oispa pojuyde ;_;

Kjeh keh,,,,,,;-) lääh lääh..

päässeekö siellä maasta pois jos on hyvä työssään ja tekevällä puolella.
toimistoherrat toki pomppii maasta toiseen kun isot herrat hoputtaa suomalaisilla laiskempien maiden toimistoja.

lorttoja

Turhaa kai sitä on duunareita alkaa kiikuttamaan suomesta jenkkeihin. Harvemmin duunareilla on se englannin kielitaito tarpeeksi hyvä muutenkaan

vasta painos

itse tehty sahti on paljon parempaa, kun se paska "sahti" jota saa kaupoista

Vähän harmillista, että sitä teollista kamaa myydään Alkossa lähinnä Hämeen seudulla ja kylmässä pidettävä tuoretuote kun on niin Alkoa ei kiinnosta toimittaa sitä muihin sen liikkeisiin.
Pitäis kokeilla tehdä sitä itse joku päivä kun maltaitakin siihen olisi, vain katajat pitäisi hakea metsästä.

>t. ripuli

eiks persveli ollu porvoosta?

höpö höpö

ite en ole koskaan uskaltanu edes katsoa päinkään, varmaan söisivät elävältä

Ei kun ne ei-ihan-vielä-lorttoutuneet viaton katse silmissään palloilevat tiukat pikkupyllyt ovat niitä parhaita. Lortot on saastaa

Windows näköjään listannu yleisimpiä emu ja rom sivustoja "vaarallisiksi" sivustoiksi.
eipä siinä, 4 lisäklikkausta per linkki

Miten voisin ostaa ton Sup Forums passin kun tätä sivua ei voi enää käyttää? Luottokorttia en voittos antaa tietoja.

Vaasan Energia hakee toimitusjohtajaa, ketään nyymiä vaasasta? Kyllä tohon on pätevä jos osaa paskapostata

vanhoja pelejä, sarjoja ja elokuvia joutais kohdella kuin klassista musiikkia.
iät ajat poissa levityksestä ollut viihde katoaa kun sitä ei saa pitää missään nettiarkistossa ilman muhkeita korvausvaatimuksia.

mitä ootte syöny tänään? ite heräsin tossa joskus 9-10 aikaan ja oon syöyn jukurtin ja yhden ruisleivän

pääsenkö karkuun neukkukuutioita jos muutan länteen?

Ketä vittua kiinnostaa. Kannattaisiko hommata kavereita?

VASTATKAA
Vituttaa kun pitää puhelinpostata

ei oo mulla oo kavereita

puoli pannua kahvia, pkt kanaa ja kalkkunaviipaleita, leipää päällysteillä.

Tiedätkö missä olet?

Aamupalana puuroa ja raejuusto, sitten lounaaksi riisi + kana, ja nyt välipalana söin muutaman ruisleivän.
Yhden lämpimän aterian vielä syön mutta on vähän auki mitä

muuta kaupungista pois niin ei ole neukkukuution kokoisia rakennuksia

Siránkozik a kisded árva,
Amott sir öntudatlanul;
Ha nő szegény, az életkönyvből
Nehéz első betűt tanul!
Ölében rázza egy cselédlyány,
Duzzogva fel s alá megyen:
„Sirj no, igazán sirj!” kiált rá,
S megveri, hogy oka legyen.

Kertészkedem mélán, nyugodtan,
A fák sebeit kötözöm;
Halotti ének csap fülembe...
Eh, nékem ahhoz mi közöm!
Nem volt rokon, jó ismerős sem;
Kit érdekel a más sebe?
Elég egy szívnek a magáé,
Elég, csak azt köthesse be.

Közönyös a világ... az élet
Egy összezsúfolt táncterem,
Sürög-forog, jő-megy a népség
Be és ki, szűnes-szüntelen.
És a jövőket, távozókat
Ki győzné mind köszönteni!
Nagy részvétel, ha némelyikünk
Az ismerőst... megismeri.

Li :D

whopper ateria + 10 nugettia + pirtelö

Asuin pienenä 5000 asukkaan kunnassa, kyllä sieltäkin ne kuutiot löytyi.

isoluu?

Antakaa mulle 4kaani passi. Tää postaaminen on mahdotonta.

juu

Tein riisipalloja ruuaksi ja laitoin sisään mummon lihapullia, majoneesia ja mausteita.
Oli ihan hyviä.

>stk oikea lapa ihan jumissa ja kipu säteilee koko käteen

hs.fi/nyt/art-2000005537367.html

>syitä ei tunneta

Oisko noi neekerit saatanan mädättäjämedipaskiaiset

...

Eks se joku perustellu pisa tulosten laskua ”teknologialla” tjs

Menee jo vähän epätoivoseks

kebab raneilla, kalakeittoa, kolmioleivän ja sibs

Ei muuten vittu varmasti perustellu

En suostu uskomaan, kyllä mädättäjät yleensä jotain parempaa keksii

>Oisko noi neekerit saatanan mädättäjämedipaskiaiset
Ei ole. Miten neekerit liittyy siihen ettei suomalaiset miehet ei osaa? Oiskohan yksinhuoltaäidit parempi selitys

kurin puute sen on

Ei kiinnosta. NAISET TARVITSEVAT LISÄÄ ALOITUSPAIKKOJA YLIOPISTOIHIN JA ILMAN NAISJOHTAJIA OLEMME TUHOON TUOMITTUJA

hs.fi/kotimaa/art-2000005475104.html

soija ja homokaasu

Miks postaamimen on mahdotonta? Kattelin tota passia mut en viittis antaa mun luottokortin tietoja. Paskaa.

No oot ainakin tän saman viestin pystyny postaan jo moneen otteeseen.

Tästä maksaminen olisi kuin tekisi sitä ilmaiseksi.

Antakaa tötöyde!

Koska ne neekerit lasketaan suomalaisiksi miehiksi, eihän ne muuten tietenkään

Ei kyllä hirveesti hoksottimia tarvi syyn löytämiseen kun kaikki osaaminen alkoi laskemaan sillä sekunnilla kun niitä alettiin ottamaan läjäpäin tänne mutta silti jotkut vammaset vatipäät inttää ja keksii jotain aivan täysin kehitysvammaista paskaa niiku se teknologia esim

Miksi sitten Viron pisatulokset ovat nousukiidossa vaikka ne ovat digitalisaatiossa Suomenkin edellä?

se eka turkinpippuri maistuu aina paremmalle, kun ne mitkä sä syöt sen ekan jälkeen

Jep, postasin luurilta. Mut kone ei vaan toimi. Mitä vaan teen niin nii käptsä väärin.
Ei se hinta haittaa mun hirolle mun visan tiedot haittaa.

>>>/homma/

vittu mitkä psykoosit jos luulet että muutaman prosentin vähemmistö pystyy romuttamaan koko yhteiskunnan

käytä recaptcha v2

Oot joko helkkarin tyhmä tai provo, en ole vielä päättänyt kumpi

>saatana neekerit möyh räyh!

En minä syö turkinpippureita

Ei romutakaan mutta sen verran vaikuttaa että osaamisen lasku näkyy tilastoissa ja syitä puidaan tietenkin jostain ihan muualta kuin asian ytimestä

Vitun hieno argumentti taas mämmin intellektuellilta

Eikä maistu

Mikset siis osta turkin pippureita yksittäispakattuna!
t.Fazerin markkinamies

kannattaa hakeutua päivystykseen

No nyt meni jauhot suuhun

>öy öyhö neekereiden takia mä en osaa mitään!!!1

Miltä maistuu jamalin molo? Onko niiden spermakin mustaa? Oon aina miettiny...

Kumpikohan osapuoli tässä väittelyssä esittää tyhmää?

Paras argumentti tähän mennessä

>syitä puidaan tietenkin jostain ihan muualta kuin asian ytimestä

Se että sinä luulet jonkin asian olevan selittävä tekijä ei tee siitä selittävää tekijää. Näköjään olet jo itse ennakkoon päättänyt syypään kyseiseen ilmiöön.
Taidat olla elävä todiste kognitiivisten kykyjen laskusta suomalaisväestössä.

t. moraalisesti ja älyllisesti ylivertainen sentristi stoalainen jota ei poliittiset kysymykset kiinnosta

Toisena vaihtoehtona/osasyynä neukkulan poistuminen kirittämästä, sillonhan me sukellettiin pää edellä suoraa läntisen rappiokulttuurin ytimeen ilman turvaköysiä

Oispa tämmönen sexoni.

Sen tiedän että neekerit eivät menesty näissä asioissa siinä missä lantasuomalaiset. Kun neekerin määrä kasvaa potenssiin 10, voidaan tehdä johtopäätös että heillä on osuutta tähän tilastolliseen laskuun, eikä syy ole täten täysi mysteeri niin kuin mädättäjämedia väittää siihen asti kun syyttää teknologiaa tai muuta yhtä järkevää

pruuuuuut prööt
pierustus
hyhh lemustaa

miks tol on housut päällä pöntöllä

Juu Suomen alle 10% ulkomaalaisväestö pystyykin romauttamaan kaikkien osaamisen, jopa sinun.

Miten helvetissä armeijan p-kokeen tulosten lasku yhdeksänkymmentäluvun loppupuolelta asti ja Pisa-kokeiden tulosten lasku kaksituhattaluvun puolestavälistä asti voi olla molemmat neekereiden syytä?
Pisa-tulokset voisi vielä ymmärtää jos on käynyt paskasti ja kaikki koulut jotka arvonnassa on valittu sattuisivat olemaan alueilla joilta tummempihipiäistä mukulaa on enemmän, mutta armeijan käy kuitenkin vuosittain severan suuri määrä porukkaa ettei Suomen prosentuaalisesti pienen Afrikkalaislähtöisen vähemmistön pitäisi siihen vaikuttaa noin dramaattisesti.

Tossa artikkelissa mainittiin että 2000-luvulle tultaessa alkoi lasku. Koska selvästi tiedät mistä tämä lasku johtuu, sinä varmaan perustat sen faktoihin. Pystyisitkö linkkaamaan lähteesi liittyen kouluikäisten ei-kantasuomalaisten määrästä ja koulumenestyksestä tältä ajalta?

*huolestuu nyymistä*

Armeijan P-kokeiden laskun nyt voi perustella asenteiden muutoksilla ja kiinnostuksella maanpuolustusta vastaan.
Pisapisteet laittaisin itse nykyajan pullamössö elektroniikka-addiktoitujen ja keskittymishäiriöisten jonnejen piikkiin.

t. asian tuntija

öyh röyh vittuku ne vaikuttaa!!1223 mijäki oisim saanu parenmat tulokset !!1324

En jaksa, ihan sama

Tuntuu turhalta väitellä mädättäjien kanssa koska ei kuitenkaan elä täällä 300 vuoden päästä kun asiat konkretisoituu siihen pisteeseen että ollaan sormi huulilla. Vähän käy sääliksi kyllä lapsenlapsia, parempi kai olla lisääntymättä

Se että sinä luulet tietäväsi asian X ei vielä tee asiasta faktaa. Väittämille kaivataan usein perusteluita. Täysin virheelliset väittämät yleensä vähentävät henkilön uskottavuutta, joten moiseen ei kannata myöskään sortua, edes retorisesti.

>parempi kai olla lisääntymättä
Tätä suosittelen.

et nyt taida ihan käsittää miten tilastot toimii

>kiinnostuksella maanpuolustusta vastaan
tätä en tuu ikinä ymmärtämään
mitä paremmin maa kohtelee sua niin sitä vähemmän sua kiinnostaa puolustaa sitä
mikä vittu ihmisiä vaivaa