>Vrienden en family denken dat Trump een verschrikkelijke dictator is die zijn dochter verkracht en WO3 wilt starten.
>Meeste anons denken er hetzelvde over.
Hoe stoppen we dit?
>Vrienden en family denken dat Trump een verschrikkelijke dictator is die zijn dochter verkracht en WO3 wilt starten.
>Meeste anons denken er hetzelvde over.
Hoe stoppen we dit?
Other urls found in this thread:
nl.wikipedia.org
youtube.com
twitter.com
Dumpf is een racist.
Ik ben blij dat hij aan het verliezen is.
en jij bent een tyfus flikker
Dutch is worst language
literally creole tier
Als je op pol zit ben je een shill. Leuk geprobeert JIDF.
64% white
Ik had ook niet minder verwacht van Drumpf supporters dan mensen uitschelden zonder argument.
Sup Forums is an English only board, go to if you want to speak kraut.
ge bent niet eens een echt land
Most prosperous regions in the US were founded by the dutch
DRUMPF IS A PEDO AND A CRYPTOJEW
BUT ALLEGEDLY HE IS FOR AN ISOLATIONIST VIEW
NATURALLY ISRAEL COULD CHANGE THE SITUATION
What? Is that really a rule?
60% white
gadver brabants? Jij bent of Gij zijt. Niet die taalmixende bullshit
hahaha een trump supporter kneusje ik kan niet eens op hem stemmen maar als ik argumenten moet geven waarom ik het zou doen indien ik in de us leefde zal ik dat maar doen
hij is tegen globalisme
tegen anti amerikanisme
go die of a hartdisease
sorry man ik weet niet zoveel van de Belgische taal
praat eens normaal Nederlands man
wat is er mis met globalisme?
zonder memes te gebruiken a.u.b.
Kun je uitleggen wat je precies bedoelt met 'tegen anti amerikanisme'
dat het mup da do didda? You know it's true dutchfags
Veel kanker T*rken boos omdat ze niet naar America mogen om zichzelf op te blazen
That's great, man. Why don't you start learning a second language? Most Dutch know 3 or 4.
Oh shit wtf #Notallterrorists.
Das right!
want dit is wel een argument wil je zeggen?
het voor laten gaan van buitenlandse interesses zoals die van china of mexico en mensen van het linkse spectrum in de verenigde staten die een hekel aan hun eigen land hebben trump is voor een america first beleid en dat is wat dat land nodig heeft
Sint Maarten Sint Maarten the cows have tails the girls wear skirts, there comes Sint Maarten.
ZELDZAAM
E
L
D
Z
A
A
M
sjongejonge kun je dat zelf niet?
Is alles België als dat? Wel triest als het is .
heb je nou echt niet door dat iedereen meteen doorheeft dat je een shill bent omdat je "Drumpf" gebruikt? ben je echt zo KANKER dom?
When Geert becomes king emperor of greater Holland they will be fined for sedition and if they persist hanged.
>dutch pol
Never do this again
Just ask a generic question with a bait image if you want to have a Dutch thread
Like a Belgian flag with why does this country exist
Or simply an image of wilders
je moet niet zoveel john oliver kijken krijg je zere ogen van
Je kunt toch gewoon opzoeken wat Hillary allemaal flikt en wat voor mongool Trump is of niet? Wat zit je hier nou moeilijk te doen.
Ze kunnen er allebei geen flikker van, maar dat is de schuld van het kanker systeem. Dus wat maak je je druk? Zorg gewoon dat je mee doet aan het spel en zorg dat je zakken vol zitten met geld. Doe je ding en laat ze lekker kanker krijgen.
Kom hier alleen voor de meme's.
wow je hoeft niet boos te worden hoor
ik denk dat de meeste mensen hier wel begrijpen dat Drumpf niet geschikt is als president
>Like a Belgian flag with why does this country exist
It doesn't exist
>sint maarten is niet zeldzaam
Dus waar je op doelt is isolationisme. Leuk woord, moet je onthouden, als je dat gebruikt in politieke discussies met je familie win je geheid.
nl.wikipedia.org
Maar in alle serieuzigheid, het enige land ter wereld die zo'n beleid voert is letterlijk Noord-Korea. Het is anno 2016 killing voor een economie, in het bijzonder een economie zoals die van de V.S. om zich volledig op de interne markt te focussen.
Veel mensen hopen dat er dan banen terugkeren die zijn uitgesourced naar lagelonenlanden, maar in de realiteit zullen die banen simpelweg niet bestaan. In de electronicasector bijvoorbeeld zullen Europese, maar in het bijzonder Aziatische bedrijven producten leveren voor prijzen die Amerikaanse bedrijven nooit zullen halen. En hoewel de V.S. een grote interne afzetmarkt heeft, waar ze belasting over kunnen heffen om dit te compenseren, kunnen Amerikaanse bedrijven nauwelijks meer concurreren. Dit zal de doodsteek zijn voor in het bijzonder de nu al noodlijdende auto-industrie.
Maar ergens heb ik het gevoel dat ik je te serieus neem op dit moment.
tuurlijk wel
...
Hetgeen wat ik het meeste haat aan globalisme is het feit dat wij onze cultuur moeten "afgeven". Om zo de "nieuwe burgers" een goed gevoel te geven.
Neem nu heel die zwarte pieten kwestie. Sinterklaas en zwarte piet zijn fucking cool maar plots begonnen wat zwarten te janken en uiteindelijk kwamen we op een punt dat een zwart wijf uit new york in de naam van de VN de nederlandse cultuur ging inspecteren.
Ik ga ook niet naar Sudan om dan te janken over vrouwen besnijdenis ofzo, laat ze maar lekker doen. Laat mij alleen dan ook met rust, als ik snoep van een neger wil krijgen dan laat me.
Om maar een voorbeeld te geven
hou je bek lol
Wat maakt dat nu uit, wij kunnen toch niet stemmen.
Wat er ook gebeurt, wij moeten ondergaan wat we moeten ondergaan.
Kankerbelg, bemoei je niet met Nederlandse cultuur.
Omdat jullie een bende flikkers zijn die die negers een kans gaven om hier van een punt te maken is dat geziek ook naar hier gekomen.
Bende cucks
Wat is de gemiddelde Nederlander zijn mening over het annexeren van Vlaaderen? Is het een "powerfantasie" of een legitiem plichtsgevoel voor het herenigen van het Nederlandstalige volk?
>Zwijg en luister slaaf
How do I steal a tall, pretty amazon from your country to be my wife?
Weet je hoe het ongeveer ging met Oost- en West-Duitsland?
Het westen betaalt nog steeds om het oosten op hetzelfde economische niveau te krijgen.
België blijft wat mij betreft maar gewoon België. Wij zouden decennia bezig zijn om alleen al de infrastructuur zo goed te krijgen dat je er met een normale personenauto kan rijden.
Dus mensen het is een oproep om trump te gaan verdedigen op nederlands sprekende gebieden of the gaan shillen voor hem.
Ze zijn te based en ik kan er niet meer tegen hoe slaafs de mensen zijn hier.
alleen Sup Forums larpers, niemand hier geeft een fuck om jullie. Veel haten jullie zelfs omdat elke keer als het over de EU gaat hebben ze het over "Brussel"
As far as I know not a single tall Dutch women will want be with a manlet American (manlet being anything below 6'2")
Rule #1
Listen to her bitch about herself for three hours
Rule #2
DON'T pay for the date, seriously, you'll insult her
Rule #3
Tolerate open farting and burping
And most importantly, this is very important:
DON'T assume you're in a relationship, even if you've been dating for a year. That's too much commitment for the average Dutch woman.
I've stopped dating Dutch women a few years ago, never regretted it.
>NIGG in zn ID
Haha, domme homo
Niet echt te vergelijken, oost- en West-Duitsland hadden een ander economisch model.
>De gemiddelde nederlander
Letterlijk niemand geeft een kanker om Vlaanderen hier, oetz. Niet eens een miem.
Geen autist zijn. Maak vrienden en kenissen en wanneer een gesprek over de US verkiezingen gaat (wat ooit wel eens gebeurt), leg je kalm uit waarom Shillary Cunton eerder een kogel door het hoofd dan de POTUS-titel verdient.
Belangrijk hierbij is dat mensen naar je willen luisteren en je mening respecteren, vandaar dat geen autist zijn belangrijk is.
Babbel je met "vule sossen", dan moet je het voorzichting en langzaam aan doen. Niet onmiddelijk full "TRUMP 2016 MAGA" gaan, maar traag hun vertrouwen in Shillary ondermijnen. Later overgaan op het idee dat de persoon die echt voor de kleine man opkomt, Trump is. Ook vermelden hoe Hillary gefinancieerd wordt door Wall Street en een echte bourgeois is (top kek heb ik onlangs aan een VUB sos gezegd). Een echte Trump supporter zal je waarschijnlijk nooit van hen maken, maar ze zullen er tenminste neutraal tegenover staan.
Hoe krijgen jullie het überhaupt voor elkaar, zulke vervallen steden en wegen zonder dertig jaar communistisch te zijn geweest?
nederlandse infrastructuur is wel stukken beter dan de vlaamse. Buiten dat zouden zowel Vlaanderen als Nederland er veel profijt uit halen om terug samen te gaan
I wish you cunts would just speak German.
ga schijten stuk koloniaal gespuis
>probeer weg onderhoud te regelen via federale staat
>Walen werken niet mee
Zodoende alles eigenlijk wat er mis is met België
Walen
>vervallen steden
wat bedoelde hij hier mee?
Opnieuw. Dit is een oproep om te gaan shilling op nederlands sprekende websites.
Te wijnig mensen die de kloten weten van wat er aan de hand is.
Crony capitalism. Of nu de sossen of de liberalen (of alles ertussenin) aan de macht zijn, ze besteden allemaal infrastructureel werk uit aan hun beste vriendjes, met contracten zonder incentives om deftig werk te leveren. Integendeel, hoe meer er kapot gaat, hoe meer ze worden ingehuurd om dingen te herstellen.
youtube.com
Ach, du Scheiße.
Dit.
Well, nevermind then
ik heb juist het gevoel dat er genoeg mensen zijn de het beseffen maar de passiviteit die ons eigen is maakt ons kapot.
Belgien gehört zum Deutschen Reich
Have to admit, dutch women are fucking horny. They really like to please their man
The USA also belongs to the Reich
Haha, das stimmt, herr Ami.
jammer genoeg maakt hun accent het onmogelijk om er ook maar 5 minuten mee te praten zonder een aneurisme op te lopen
natürlich
Daarom moet we meer Dutch-threads maken.
We lopen in de schaduw van America.
S P L I T S E N
P
L
I
T
S
E
N
hahahaha Belgium, Dutch?
ahahahah
>2 grootste havens in Europa
>geen profijt
Kies 1
t. Vlaming in Ommen
Dit
De overmacht die we zouden hebben over Duitsland en vrienden dankzij eigendom van zowel Rotterdam en Antwerpen is groots
all the fucking dutch do here is shill against Trump and spread shitty pro hillary memes.
Disgusting language of course.
een echte spheler gelijk gij hebt geen 5 minuten nodig om een vrouw in bed te krijge
Dit. 8-baans snelweg tussen de havens, 6 treinsporen, één gigantisch haven- en industriegebied van maken.
Hebben we tenminste nog iets aan Zeeland...
Vond ik vroeger ook, nu krijgt het me hard in vijf seconden. Wat er veranderd is weet ik niet. Ik schaam me.
Zolang de Nederlanders de snelweg aanleggen en onderhouden, zou het kunnen werken.
Herinnering om trouw te zweren aan je rechtmatige koning
Haha, ja.. "shpeler"
Heil woeste willy!
geen schaamte, hun accent klinkt ook fucking geil
>filename
moet rohypnol pepe zijn
> shpeler
Limburg represent hier
> waar de maas raast, de maas...
Vriendelijke herinnering: West-Vlaanderen, Best-Vlaanderen.
Die frieten bakker heeft wel gelijk.
what are you monkeys talking about
>Iets anders dan Antwerpen
>geen parking
weinig zo comfy al dit, sorry jongens try harder
Je stopt het niet. De meeste mensen geloven klakkeloos wat hun verteld wordt, of het nu de gewone media of de sociale zijn. Feiten zijn daarbij niet erg relevant, en dat geldt dubbel voor vrouwen. Politieke discussies met hen zijn schier onmogelijk.
Zou je moeten heroverwegen, pic related.