Sverigetråden - Robotupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=zrfJZvGrjco
youtube.com/watch?v=7yeTSlyAzg8
youtube.com/watch?v=S2h2mGBsgZc
youtube.com/watch?v=6VuuTeZq2uM
youtube.com/watch?v=m_-Qtz70_z4
twitter.com/NSFWRedditImage

LÄGGDAGS user

...

Slå det här, pysen

jag på bilden

>N I G G E R M A D R A S S E R

>SDs talesperson i migrations är bokstavligen en judinna

B A R A

> dkn kommer aldrig uppleva slaviskans storhet och mjukhet

TÖNT

Sebastian är ett fint namn.

*pussar din snopp*

Vår grabb

*judisk

STORA

D1a!

d1a

KHAZAR

SLAVISKA

>cevin, visste du att hade det inte varit för judiska sabotörer så hade man talat tyska i Spanien idag

KROCKKUDDAR

Ja bra, lita pa din polares foraldrar. De ar sakert inte kopta av franska underrattelsetjansten.

>SEBBE FÖR FAN DU KAN JU INTE BARA BÖRJA SKRIKA SIEG HEIL I MICCEN MAMMA ÄR PRECIS UTANFÖR TÄNK OM HON HÖR

vem är Sebbe?

jävla psykfall

>*raskrigarsebbe börjar göra höga sirenljud när han dyker med stukan*

>raskrigarsebbes byxor när han inser att det inte var en stuka, utan en japansk "baka" han satte sig i

Raskrigarsebbe är en trådarketyp som Jonte, han är ganska jontig själv men drugt stormig vilket stör hans polare.

ett forcerat dampjagjag

nej nu ska jag nog sova. har far ni en sista rymdhjalte fran mig for kvallen.

>raskrigarsebbes tjackballe när han inser att det inte var en stuka, utan en stug han satte sig i
>som just släppts från ett flygplan

>visste du att dom använde sirener och att det inte var planet själv som gjorde ljudet? shit tänk hur livrädda judarna och ryssarna måste ha varit av det här ljudet. VJUUUUUUUU osså får dom en hjärtattack på direkten

lugn nu sebastian, bara för att du heter sebastian betyder det inte att du är raskrigarsebbe

>dkn du aldrig kommer skrinna förbi ÖB medan han under vilda hurrarop hejar fram dig och klappar händerna

ok dampanon

*tar på mig en blöja*
*bajsar*
*tar av den*
Nej men titta, där är ju tråden

skulle raskrigarsebbe ta bort kebab eller är han en sådan stormis som gormar om "vit sharia" och hur muslimerna har rätt och hur de är allierade mot juden?

Påminnelse

sebbe läser bara Sup Forums, har inga faktiska åsikter

Påminnelse

På allvar, hur får man en rysk tjej i tonårsåldern att bli ens fv? Frågar åt min brorsa.

youtube.com/watch?v=zrfJZvGrjco

Magnifikt OC familj

d-det känns riktigt bra
du var minsann duktig på detta :3

>snssd försöker få in ett nytt mém på årsbilden

>sebbe jag vet att du gillar dom tyska planen men du måste erkänna att den japanska zeron var ett mästerverk och kanske det bästa planet någonsin tillverkat, det var en sann flygande samuraj av sin tid och med sin pilots samurajanda och hans tro på den japanska krigarvägen bushido tog den död på tusentals amerikanska hellcats

>oavsätt
>meningsuppbyggnaden

>möh slavpaj
trodde psykfallet skulle gå och lägga sig

ingen aning, jag ar blott en liten kot som tycker om pannkakor och partiella differentialekvationer. det gar nog inte hem hos ryskor. de vill ha manliga man, harda varden osv.

f1 sö favä

>alla jag inte gillar är snsd

*går till stallet*
*trampar i något*
*vad var det*
Kan tråden vara vänlig och kolla?

Ja.

stapediusbrevning är inte ens från i år

>breva den fotoaffärade versioen

>84758806
>84758895
>detta tragiska sambögande

Erbjud en enkelbiljett ut ur Ryssland.

nja, ak till ryssland, lar dig spraket och tjana storkovan ist.

Ridtjejer är vider som tänder på hästbajs och hästkuk

apbeteende

Infinite Jest är f1 mysig

denna är bättre
youtube.com/watch?v=7yeTSlyAzg8

Då hör de ju hemma i tråden.

det ar val skont med folk som vagar apa sig lite i var i ovrigt 'a'ngsligt korrekta samtid?

Det är inte utan anledning som ryskorna tar varje chans att fly Ryssland. Man skulle behöva vara en särskilt efterbliven idiot för att frivilligt flytta dit.

fan vad du är krinsch

fast hon är amerikan
originalet dessutom:
youtube.com/watch?v=S2h2mGBsgZc

möblerna och tapeterna skriker dålig smak

du vet kanske inte om det, men du bevisar liksom min poang. allt for manga far lara sig att pinsamt maste = obehagligt.

eller sa ar det kanske helt enkelt en myt pahittad av svenska soctanter.

>vår övrigt ängsligt korrekta samtid
REN krinsch

*skriker inombords*

som sagt. inlard angslighet. det ar sa har den ser ut.

Sverige är inte vitt

Är inte det minsta ängslig. Noterar bara hur pretentiös och ren krinsch du är

så så lille vän
*håller om dig*

Ja, svenska soctanter för ju som bekant en mycket effektiv subversionskampanj mot Ryssland, där man har övertygat stora delar av den ryska befolkningen att Ryssland är ett skitland utan framtidsutsikter som man bör lämna för västvärlden om man får möjlighet.

åh nej nej nej nej

Vad ar det som ar pretentiost med att tycka att det ar skoj med folk som vagar apa sig lite?

Kan du bli en större hanrej?

Nej, daremot ar de faktiskt skapligt framgangsrika att sprida nid-bilden av postorder-fruar inom Sverige.

Din töntiga, pretentiösa formulering

>köpte kaffe
>insåg sen att jag kunde snott ett paket från jobb
Fitta också

>Man skulle behöva vara en särskilt efterbliven idiot för att frivilligt flytta dit.

är det konstigt att vara khhv vid arton års ålder?

Det ar lite samma grej att bli avtryckt av tontigt som att bli avtryckt av apigt.

>gnälla över samtiden
>inte rida
Mes!

va? nu forstar jag inte. vad har rida med saken att gora?

Inte om det är töntigt för att det är pretentiöst.

sluta konsumera

Breva negerdunk av kvalitet.

youtube.com/watch?v=6VuuTeZq2uM

Du lever i en fantasivärld.

Okej, verkar som att jag har att gora med en riktig tont-mastare har nuda. Bast att inte rubba hans cirklar for mkt.

det är okej, kaffe är inte fruktansvärt dyrt och så mycket dricker du väl inte

>negerdunk
>av kvalitet
Välj en

vad är det här för bögjävel i tjeckien då? en av de sämsta nya personligheterna jag sett

...

ja alla som inte gar med pa svensk massmedies beskrivning av varlden lever i fantasivarld. 7 miljarder kontra 10 miljoner. later ju rimligt.

Vad är det för fel på proxyhanrejen och vad gör han här igen? Jag trodde att vi var av med honom.

*omvänder dig psykiatriskt*
Vad är det första du vill köpa?
youtube.com/watch?v=m_-Qtz70_z4

>oironiskt vilja ha en ridtjej
värsta sortens sv ho

mm, det är svensk media som spridit "nidbilden" att ryskor flyr Ryssland vid första bästa tillfälle. Hur jävla knullad är du i huvudet?

...