/mämmi/

kalastus tasot -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ffTF9ZOjAxU
yle.fi/uutiset/3-10038097
is.fi/presidentinvaalit2018/art-2000005494848.html
youtube.com/watch?v=oRIAuUCFHbs
twitter.com/SFWRedditGifs

Jännä juttu, en ole koskaan pelannu runescapea

My fishing lvl is 51

why did i meet so many finns on runescape?

i found out one was syrian though and told him to fuck off after knowing him for like a month, not a real finn, didnt care

how do I get a finnish gf?

ite pelasin jonnena vuonna 2004 levelille 66

nice

God bless

En itekkään, enkä koskaan ole nähnyt mitä hyvää siinä on. Pentuna ärsytti kun kaverit pelas sitä kun itseä ei kiinnostanut yhtään.

mieleni teekepi mielui kebabua

Kävin siistimässä nistien kokoontumispaikkoja laittammalla "alueella on tallentava kameravalvonta" kylttejä lähelle. Eivät enää viitti siellä olla

Suositut ja kovat jätkät pelas kiekko.tk:ta ja läskit ujot vässykät pelas runescapea.
Itsehän pelasin wowia

Ite olin baarissa

Fuck the Grand Exchange.

kuka /kiekko.tk chad/ täällä?

eli olit tosi läski tosi ujo vässykkä

Miltä tuntuu olla kohta keski-ikäinen?

Pelasin myös kiekkoa toisten kavereiden painostuksesta. Tosin tykkäsin siitäkin, wowi kyllä oli ykköspelini.

Minä

quittasin runen kun toi tuli ja sit taas osrs:n

Jahas vai että kiekkojonneja täällä. Noh onneksi ei sentään CS ali-ihmisiä.

todelliset aristokraatit pelas enemy territorya

Grand exchange can be fun if you treat it like a stock market and try to find ways to profit.

Minkä takia noita kalastustasoja ja puunhakkaustasoja edes kyseltiin? Ei sillä tiedolla mitään tehnyt. Silti itsekin tätä kyselyä harrastin.

Tuntuu että tämä oli ennen kiekkoa ja wowia? Pelasin sitäkin aivan helvetisti

Voisko joku postaa sen tyä-uko pastan missä se jannu riehuu animesta ja /mämmi/n lolipostaajista

Oon kipee mut kiisu on sängyssä mun kanssa niin ei haittaa.

Eipä oikeastaa miltään

Oisinpa nyymin kiisu.

Ei kiinnosta kissas

Kiisuillaanko yhdessä?

why did i reply in finnish

i quit rs when that shit came the first time and then osrs when the same thing happened

mulle ei epäironisesti myyty ku kuulemma """"hoipertelin""""" onneksi lidl oli 100m pääs

aika samoihin aikohin wowin kanssa

But you can do that without grand exchange and with far better profit margins

Jos nyt tuplien kunniaksi. :3c

mä pelasin cs ja tibia ja sit wowia kun se tuli

And with much more effort

Miu :3 Mau :3

Lisätäkseni tähän, olin kymmenvuotiaana superautistinen voittojen ja hintojen suhteen runescapessa. Runescape oli minulle enemmänkin "kuka kerää eniten kultaa" kuin muuta. Myöhemmin vein jutkuilutaitoni WoWiin ja pelasin AH:ta. Joskus sain trade chatissä syytöksiä markkinan manipuloinnista ja monopolisoimisesta. Menin sittemmin kauppikseen ja oon nyt analyytikko.

Ite olin kymmenvuotias vuonna 92, taidanpa mennä hirttämään itteni

Pörr :3
youtube.com/watch?v=ffTF9ZOjAxU

haha pappa sattuuko alaselkään?

Oon supermarsu

homo

>pelaa WoWia privaservulla
>jutkuile markkinoilla
>kilpaileva jutku tulee markkinoille
>johda markkinat niin alas, että bisnes ei kannata kilpailijalle
>peruuta hintojen alasajo heti kun olet ostanut kilpailijan tappiolla myymät kamat veke
>nosta hinnat takaisin +50% katteisiin

Miuuur >:3c

Moro privaservujonne.

ei vittu meikä kalastaa tälläkin hetkellä

nälättää

Hyvä elämä sulla.

fish lvl?

Tähän paskaläjään on mahdotonta postata jos ei omista passia. Mitä olisi tehtävissä? (meni 14 kertaa ennen kuin sain tän postin läpi eli joku 15min)

...

kjeh kjeh mun on vaa tarttenu clikata sitä koko aamun ja viime illan ajan

Osta passi, vitun rotta

do finnbois really like gayseks or is it just one eesti proxy

joo mut kun käptsä menee oikein, tulee se "oikein"-merkki mut kun painaa "post" niin tulle toi viesti. voisin epäironisesti ostaa passin, mut pelkään antaa hirolle mun luottokorttitiedot

tässäkin meni 10min ennen kuin meni lävitte
moi hagasaki

...

Ite en antais hirolle lanttiakaan

jokaisella maalla on rappioituneensa, katson sinua korea.

yle.fi/uutiset/3-10038097
>Häiriköivä hirvilauma piirittää porotilaa ja syö porojen heinäpaalin parissa päivässä
HIRVET VITTUUN SUOMESTA

Nice

mun free to play ukkelilla on 70 cooking

Kärsiikö hirvet melaniinin ylituotannon aiheuttamista lieve-ilmiöistä.

korjaus 72 cooking and 70 fishing

ai oot homo vai :D

Miksi nykyään ajetaan häviävän pienten vähemmistöjen etua enemmistön kustannuksella? Miksi vähemmistöjen puolestapuhujat eivät katso rasismin tai seksismin olevan ongelma, joka koskettaa kaikkia ihmisiä? On yhtä syrjivää vähätellä henkilön argumenttia, koska se tulee valkoisen heteromiehen suusta kuin oliai sivuuttaa mustan homoseksuaalisen muslimin argumentti.

Yritä edes :DDDDD

vittu mun elämä on perseestä

täähän se ois

Lolithan on ihan laillisia baka.

Onko tämä se NSA?

>dkn ingen finsk flickvän
varför ens leva?

hankikkaa ehk laiffi ::DDD

vittu tätä poliisivaltiota

Viekää tämä kuumakalle pois täältä!

Näin ulkona cybergootin. Luulin, että ne ovat jo kuolleet sukupuuttoon.

is.fi/presidentinvaalit2018/art-2000005494848.html
is kommenttien älyköt taas vauhdissa

>MUTKU MUTKU MEIJÄN ISÄMMAAN TURUVALLISUUS
>EMMÄ TEE MITÄÄ LAETONTA MIKÄ ON ONKELMA

EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

based haavisto

Se olin mä

Tasan vuosi ja risat alkoholitta. Kehtaisikohan sitä huomenna nykäistä kännit? On kyllä vieläkin aikamoiset krapulakammot, eikä kiinnostaisi lyödä suunnitelmia lukkoon koska alkoholin vaikutuksen alaisena ei mitään hauskaakaan voi tehdä.

Hmnn.

Muistakaa sitten äänestää Huhtasaarta, muuten ootte sinipillerin valinnut aisuri.

youtube.com/watch?v=oRIAuUCFHbs
malli suoritus. älkää "tehkö" mitään mixejä kun ette osaa

25 päivää alkoholitta ja tekisi mieli vetää kännit. Paskapostaaminenkaan ei oikein kiinnosta selvinpäin.

Äänestin niinistöä kun ei tommoiset hihhulit iske

On kyllä niin jutkutus 101
>Aiheuta terroriuhka rahtaamalla räjähdysaltista sakkia maahasi
>Hups semmonen terrori-isku sieltä
>Miten olis tämmönen täysin överi urkintalaki jossa poliisi saa rikkoa yksityisyytes jos siltä tuntuu?
>Toimii ihan vitun hyvin mm. ranskassa
>Älä tee itse ongelmalle mitään konkreettista vaikka pahimmat riskihenkilöt on ollut tiedossa jo vuosia
>Pähkäile miten saisit lisää lukutaidottomia lammaspaimenia palkkoja polkemaan ja yhteiskunnallista eripuraa aiheuttamaan ilman että sinua lynkataan
Semmoista hevonpaskaa ja sirkusta koko touhu että alkaa ihan tosissaan harmittaa

Joo nyt ei avaudu Sup Forums meemu mulle, mitä kyseinen kuva kuvaa?

Onko turvallista maksaa kortilla et sais passin? Tyhjenttäkö shiro tilin? Esim. tän postauksen postaamisessa meni 20 minuuttia ja oon valmis ostaa passin kuhan voisin vaan postaa normaalisti.

Huomenta :3

hand over the Janni Hussi right now

Hintendon tulinen uutuus on vissiin 80 euron pahvilaatikko jonka kanssa voi askarrella switchillä

Some average bitch, you can keep her hupikek

is this considered average in funland?

pitäis käydä kaupassa muttei yhtään jaksais ja sit pitäis syödäkin muttei yhtään jaksais

Niitä näkee aika paljon Circuksen hardstyle-tapahtumissa.
t. Normo

eiks sitä voi maksaa pay palill

Juuh, koko tiedustelulakia ei edes tarvittais jos oltaisiin käännytetty kyseiset "haasteelliset", "riskiryhmään kuuluvat" henkilöt kylmästi pois rajoilta. Nyt niitä käytetään keppihevosina muiden kansalaisten kyykyttämiseksi.
>ULI ULI MUTKU MUN MORAALI JA KÄRSIVÄT LAPSET :((((
juuh eli ei

pretty basic
pretty but basic

En jaksa uskoa että meidän poliitikot edes olisivat oikeasti noin fiksuja, katsoo niitä tyhjiä korkeakoulutettuja katseita niin välillä tuntuu siltä että 75% eduskunnasta voitaisiin vaan vaihtaa ihan keneenkä tahansa puolueen äänestäjään ja lopputulos olisi sama. Nolla puheenvuoroa pidetään 4 vuoden kauden aikana ja silti sut valitaan uudelle kerta olit siellä viimeksikin.