/polska/

edycja chłopcojówek

Other urls found in this thread:

pl.wikipedia.org/wiki/Bitwy_nad_Isonzo
smiech.net/
youtube.com/watch?v=PPEf2ugpLok
youtube.com/watch?v=7zn6duEhK4U
quizmve.bandcamp.com/album/deep-dive-deep-web
olx.pl/oferta/lekcje-spiewu-warszawa-rock-jazz-pop-angielski-japonski-CID751-IDqIlG3.html
twitter.com/NSFWRedditImage

hehe jestem studentem i nie moge zamknac mordy na temat studiow hehe egzaminy zaliczenia stypendia punkty ksero hehe takie codzienne zycie studenta :)

Najlepsi studenci na kierunkach zamawianych otrzymują stypendia w wysokości 1000 zł miesięcznie.

hehe jestem pedałem i nie moge zamknac mordy na temat pedalstwa hehe ruchanie kutasy sperma zakolanówki hehe takie codzienne zycie pedała :)

hehe jestem debilem i nie moge zamknac mordy jak ludzie chca sobie o czyms porozmawiac bo moje zycie to gowno bez jakiejkolwiek wartosci hehe takie codzienne zycie debila :)

owo

opinie o włoskich?
pl.wikipedia.org/wiki/Bitwy_nad_Isonzo

ale piecze dupa st*denta

hehe jestem studentem i nie moge zamknac mordy na temat studiow hehe egzaminy zaliczenia stypendia punkty ksero hehe takie codzienne zycie studenta :)

wygląda na to, że program kierunków zamawianych trwał do roku 2013

OwO

>W sensie w jaki sposób są umówieni z uczelnią itd. Dorabiają sobie w ten sposób czy jak? Czy to prostu taka zwykła działalność gospodarcza założona przez studentów a uczelnia im poszła na rękę i udostępniła miejsce?
Chuj wie. Gdy mieszkałem swego czasu w akademiku to w regulaminie był zapis zabraniający wykorzystywania budynku akademika jako siedziby do prowadzenia działalności gospodarczej przez studentów. Może nie każdy akademik ma taki zapis lub jest to jakiś specjalny układ z uczelnią.

hehe jestem kurwa debilem który nic nie umie ale dostałem się na filologię angielską bo miałem 90% z matury rozszerzonej i teraz się musze chwalić jakie te studia są ciężkie hehe :)

>smiech.net/
Ech kiedyś to kurwa było nie to co teraz