/norgetråden/

Påminnelseutgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Vp3BbtQH24Q
youtu.be/oN4w8e432_o
tv2.no/nyheter/9632016/
youtube.com/watch?v=9YxDNu8Ibro
twitter.com/SFWRedditGifs

For plastikkpupper!

For naturlige pupper å begrave fjeset i

For Sigrid.

For sjakk, ikke "shakk"

puppis er ikke lov på Sup Forums

for triste spill

Dode alle?

fyfaen er det noe som må privatiserers fort som faen er det NRK.

Nivået der er lavere en folkehoyskole 3d og animasjon linja som skal lage morsom megmeg film

Hjelp meg /noreg/

er dette tråden man skal breve i?

sot.
skriv "bedre nå som jeg fant deg!"

>babe
>d?;)
du er uhjelpelig

For guds skyld, ikke bruk utropstegn om du skal skriver det der

Brever når jeg får svar
>i mellomtiden se bilde

>>
>U know! Little cute yellow ones

betyr det at jeg blir forvist nå?

Slurker i meg dagens forste kopp med kaffe

Gi meg noe koselig å se på.

Bra Youtube/NRK dokumentar eller noe sånt.

Dette er den rettmessige tråden. Takk!

Brian, er en nazifaen

Jeg horer på trist musikk og tenker på å ta livet mitt.

dette, han suger esel

gjor det venn

Dokumentar om en jente som er NAUT
youtube.com/watch?v=Vp3BbtQH24Q

Tor ikke. Kan noen dytte meg?

Onetisen min på tinder svarte! Nå er det bare 2-3 meldinger igjen för hun finner ut at jeg er norges kjedeligste person !

Ikke gjor det min venn

Hah, du kan tro, den tittelen er nok min, din taper

bare hvis det blir dobbel selvmord

prover bare game så bra jeg kan

hfbs?

Vi er ikke venner jeg hater deg, men jeg hater meg selv mer og jeg vil do.

Jeg har berre sosiale ferdigheter enn deg, normiss. Jeg er den ekte kron-taperen

ååårrrhhh eg e'kje nårmiss..

Hvor mange venner har dere på Damp?
Jeg? 50.

1

Kan vi ikke heller breve damp-vennelista vår?

Eg og katten legge oss (bare så det e sagt)

Natta bloggen!

Sot katt.

Blir kneboy i morgen, det gleder jeg meg til. Noen andre som skal gjore noe goy eller nylig har gjort noe goy?

skal drikke kakao og ta livet med ro foran pcen med tven som bakgrunnsstoy

horer noen rare lyder

Jeg hater virkelig å være i live.

jeg også fåvæ

JEG ELSKER LIVET!

tror du brevet i feil tråd

være emo, er ikke det bare for 13 åringer som royker bak et skur på ungdomskolen?

vakke kul nok for dem fåvæ

haha ho, på skolen min var de emoene de storste taperne.

youtu.be/oN4w8e432_o

ÆÆÆÆAAAAAAAAAAAAAAAAA
VRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLVRRRRROOOÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLL

Hvem her /varvelkommeninestenallegjengenemenvarfordumtilåklareådelta/?

*flyr agåle*

Fy faen gutta
Trening er magisk
Var depressiv og umotivert i heile dag
Etter 1 sett med knebǿy var livet herlig igjen.
Det kjennast ut som alt er mogleg.

Hvis det hadde blitt krig, hadde jeg enten dodd eller funnet meningen med å leve. Så skulle onske det ble krig.

Se

God jul, alle sammen

Det er er så sant. Gleda meg til å endelig komme meg tilbake på treningssenteret etter en liten sykeperiode, men måtte ta en vakt på jobb. Må jobbe etter forelesning i morra også, så da blir det nok ikke löfting för lördag. Foles ganske godt å være opptatt med jobb og skole hele dagen da, föler at jeg er et produktivt medlem av samfunnet, og digg å gå å legge seg etter en dag som har gått i ett.

Hva studerer du og hva jobber du som?

6 millioner joder drept i gasskamre? Sorry, jeg er ikke så naiv at jeg kjǿper den fortellingen.

Ingenior, matbutikk

t. Menyanon

Alle 6 millionene ble jo heller ikke drept i gasskammere, og det har jo aldri vært påstått heller.

Hva slags ingenior
liker du å mekke
hva slags jobb får man etter å ha studert det

Klart er det greit å sove 16 timer per dag.

mekker hjemmebrent gutta

Byggingeniör
Ja, men er ikke så erfaren, gikk SSP, skulle önske jeg gikk noe med mekkefag. Har en bil jeg pröver å lære på, men gjör ikke mer enn å bytte olje/filter, bremseskiver -klosser -kalipre uten hjelp av kompiser som kan det per nå.
Håper å finne en jobb hvor jeg ikke sitter bak en pult hele dagen, liker meg ute. Kanskje jeg skulle pröve å få jobb på platform, de trenger sikkert byggingeniörer av og til. Kan også fo jobb i store vei- og bygningsprosjekter og sånt.

hvorfor kan man ikke få et rigtigt job med en historieuddannelse? det er ikke retfærdigt, jeg vil så gerne læse historie

Du kan, men du må være Phd eller så er du ikke ekspert nok slik at du er verdifull.

"Dette er et bilde av Ingrid" sier nyhetsmannen helt uironisk, uten å fordra en mine. Når var det verden ble syk, og sannheten bare kastet ut vinduet? Blir fysisk kvalm hver gang jeg blir minnet på at transer finnes, föles som om noen klasker meg i ansiktet med en full bleie. Nå er det faen meg nok.

tv2.no/nyheter/9632016/

Du er en jævla idiot

hov hov snak ordentligt

>Hun ble kjonnsbestemt til gutt
>kjonnsbestemt

ikke måbb danskeanonsen

enig. hyll seier

Hyll seier.

youtube.com/watch?v=9YxDNu8Ibro

Du kan bli lektor da. Tror det er veldig grei jobb.

Perfekt kvinner finnes ikk-

vil ikke arbejde i uddannelse, vil have et RIGTIGT job

Haha, tenk om norgetråden spleiset på et hus i en liten bygd ett eller annet sted. Så kunne noen naut flytte inn, og resten bruke det i ferier.

Hei

Du vil sitte bak et skrivebord og få betalt for å drive med hobbyen din?

påminnelse på at pendelen alltid svinger like langt tilbake som den ble dyttet fram

Hvis du ikke anser skolevesenet som ""RIGTIGT"" jobb så forstår jeg ikke hvorfor du anså historie som ""RIGTIGT"" studie.

bo i ett hus hvor naut har oppholdt seg

vil egentlig ikke det

det gor jeg heller ikke, det er det der er problemet, at uddanne sig til at uddanne andre så de kan uddanne folk er et beskæftigelsesprojekt, ikke et rigtigt job.

kunne godt tænke mig at man kunne bruge historie til at få et rigtigt job.

>arbejde

Historiekunnskap har jo en verdi også hos folk som ikke går videre med historie. Almenndannelse er jo en stor del av utdanning. Vet egentlig ikke helt da hva du mener med "rigtigt".

i danmark er en lektor en der arbejder på universitet, det troede jeg også det var i norge.

folkeskole og gymnasie lærer er rigtige jobs, men der vil jeg heller ikke arbejde for jeg hader born og er ikke særligt pædagogisk anlagt.

...

Folk i sene tenårene er jo på ingen måte barn. Men hvis du ikke har noe til overs for formidling er nok ikke det det rette nei.

Ambassadejobber er jo veldig kult, tror endel folk med historiebakgrunn får dem, men da må man være veldig flink og ekstremt dreven tror jeg.

Is this comic about how schizophrenics see the world?

...

vittu saatana :DDDDDD

Misunnelig, jeg må vente helt til i morgen jeg

Snakk svensk når du brever i norgetråden finske guling, vi vet at du kan hvis du prover hardt nok.

dette fåvæ

>hvorfor kan man ikke få et rigtigt job med en historieuddannelse?
kapitalisme