/mämmi/

Vanhat klassikot-painos

oispa poju yde ;_;

neekerit vittuun suomesta

oispa loli

Mika Häkkinen.

Kiisut

mites, kuseeko kissat sinne missä raapivat?
ois ilmainen sohva

oispa söps nyymi jonka kanssa söpöillä

ei kuse?

Mene kattomaan paikan päällä ja jos haisee kuselta niin älä ota

eivät

Pimppi haisee

Pedofiiliset ajatukset ovat rikos. Viisi vuotta eristysselliä.

ihmisten edistys on myytti, ja tieteen ulkopuolella edistys on ennemmin syklinen kuin jatkuva. tiedon kasvu tieteessä on kumulatiivistä, mutta ihmisen elämä ei ole kumulatiivinen. mikä saadaan yhdessä sukupolvessa voidaan menettää seuraavassa. tieto on tieteessä aina hyvää, mutta politiikassa ja etiikassa se voi olla joko hyvää tai pahaa. tiede kasvattaa ihmisten voimaa, jolla voi tehdä hyvää, tai sitten tuhota kaikki vielä pahemmin. emme tule ikinä pääsemään ihmisen luonteen yli,

how do I get a finnish gf?

laita kelalle hakemus menemään niin ne vastaa 14-365 päivän päästä

Tilasin uuden mikron ja nyt sieltä tulee sellainen 13 kilon paketti kahen kilsan päässä olevaan postiin. Meinasin kuolla siihen matkaan jo kun kannoin paljon kevyempää laatikkoa sieltä kävellen

painu vittuun

make a negro leather couch of your enemies and present it to her on leap day.

tytynyymi

Osta semmoinen kestokassi prismasta. Tosin ei 13 kiloa pitäisi olla nuorelle miehelle mikään ongelma..

En ole mikään vitun tytynyymi

tuohon raapimiskohtaan mustaa jesaria päälle niin sohva on pelastettu

tytykäsinyymi

oo mun tyttöystävä pliis

Tytynyymi?

anna pillua huora

>Cities are no more artificial than the hives of bees. The Internet is as natural as a spider's web. As Margulis and Sagan have written, we are ourselves technological devices, invented by ancient bacterial communities as means of genetic survival: 'We are a part of an intricate network that comes from the original bacterial takeover of the Earth. Our powers and intelligence do not belong specifically to us but to all life.'
tosi fiksusti sanottu

>2018
>ei polta röökiä

Haistakaa nyt jo. Kaikilla ei välttämättä ole yhtä paljon voimaa eikä siinä oo mitään väärää. Nykymaailmassa ei muutenkaan tarvitte välttämättä olla kauhean vahva

>kauhean vahva
Tajuathan että sun voimatasosi on kolmevuotiaan tasolla?
Kyllä tuon verran tarvit voimaa.

Hahaa neiti

en suostu uskomaan että oot mies ja oot vielä muakin heikompi
oon kirjaimellisesti pelkkää luuta ja silti tommonen menee vielä ongelmitta

Katon Yuru campia ja syön daimia

Oon buuri johannesbuurista

Ja ymmärrä sä että sellanen neliskanttinen laatikko on tosi vittumainen kantaa jo pelkän muodon takia. Sitten vielä se paino ja matka siihen. Helppo leikkiä jotain kovista täällä mutta et säkään sen kantamisesta nauttis

hyvää päivää

Oli hyvät kotipizza setit :)

Kyberkiusaaminen on rikos. Kymmenen vuotta eristysselliä.

t. Judge Fobba

Päivää, mussa ei virtaa neekeriveren tippaakaan

ei mua luulin oikeesti että se oli tytynyymi

ja voi vittu aloin nyt saamaan näitä jossa pitää painaa viis miljoonaa kuvaa

Tuommoinen menee kaksin käsin koukussa kantaen pari kilsaa ilman taukoja jokaiselta normaalilta mieheltä. Sitten olkapään päällä tasapainotellen jokaiselta naiselta ja yli 5-vuotiaalta lapselta.
Yritä nyt tajuta että olet järkyttävän heikko "mies".

pistät takin pulkaksi ja vedät hihasta perässä

oon salimake ja riippuen laatikon koosta niin noi voi olla melko rasittavia. aluks ei tunnu missään mutta sitten loppumatkoilla alkaa oikeasti väsyä kyynärtaive.

Kymmenen vuotta eristysselliä.

Menkääs uusmiehet nukkumaan. Kyllä saa vähän naljailla näin jätkien kesken

Sana "uusmies" on tason C vihapuhetta. Viisi vuotta eristysselliä.

Ota kiinni, homo.

Rasittava anglismi.

Eivähän 13kg mikään painava ole, mutta kuitenkin vittumainen roudata pitkin kylänraitteja. Asutko kotona, vai auttoiko isi hakemaan, kantamaan ja kokoamaan Ikean pöydät?

*teleporttaa taaksesi*
heh... liian helppoa... väärinajattelija..

Aikamoinen projisointi tuli sieltä.
Jos sun on nyt pakko tietää niin asun itsemurhayksiössä jo kohta kymmenettä vuotta.

Sana "homo" on tason B vihapuhetta. Tuomio on elinkautinen eristyssellissä.

Kyberkiusaamista. 5 vuotta eristyssellissä.

Keksi suomenkielinen vastine niin alan käyttämään sitä.

Aika paskaloordimaista sanoa että "homo" on vihapuhetta. Onko homous herra poliisin mielestä jotenkin väärin? Voi ei

Käyttäytymisenne vain kärjistää tuomotanne.

saispa elää megacityssä

>tuomotanne
Kuka vitun Tuomo

Älä käytä Sup Forums meemuja.

En ole käynyt Sup Forumsissa moneen vuoteen. Uusmies(nu-male) on vaan erittäin hyvä termi nykyajan pehmeille miehille.

>Tajuathan että sun voimatasosi on kolmevuotiaan tasolla?
eii välttämättä

Tuomo on hieno mies.

Tiesitkö muuten että epäselvästi ja nopeasti sanottuna "Tuomo" ja "vituhomo" kuulostaa hieman samalta.
Päättelen tästä että Tuomo on homo.

...

No se Tuomolle sallittakoon.

*kuolee*

Mullapas on teleportinestovärmeet!

Joku svenssoni on alkanut vääntämään oikein urakalla näitä kuvia liittyen suomeen ja norjaan

Pedofiilisen materiaalin hallussapito sekä teleportinestolaitteden käyttö on vakava rikos. Tuomionne on elinkautinen eristyssellissä.

Ette voi piiloutua lain kädeltä.

Piiloutua en mutta pakoilla joo.

Virkavallan vastustaminen korottaa muitten rikoksiesi kanssa elinkautisesi kuolemantuomioon.

Oispa Dredd 2.

Sitä motivoivampaa.

mä luulen että se on se mämmissä vähän aikaa sitten piirrellyt tyyppi. Tyyli on ainakin melko samanlainen

Nää vaikuttaa tosi terveiltä ton ikäisiksi.

Miksi et ole mennyt jo nukkumaan?

Koska haluun nussia tota kissaa.

muistan kun pikkupoikana luin judge dreddi lehtiä
hämähäkkijakso oli ebin

Laki ei nuku. Internetin syvimpiä syövereitä pitää valvoa 24/7 vihapuheen varalta.

oispa tommonen kiisu

Tulin lenkiltä just enkä tuu varmaan saamaan unta vielä pariin tuntiin

Koska panen pomoasi

Yhtäkkiä mun tekee mieli murskata nyymin kivekset...

seksikkäin

Tää on mämmin viimeinen postaus ikinä

Kiellettyä!

huomenta

yötä

ehtoota

Sallittua!

mitäs nyymejä oisputtaa näin yöllä? :3

Tekispä kiisu mulle näin.

meitsi näyttää tält

melankolia on helvetillinen huume

ite tältä

Nukuttaa sinut ja varastaa toisen munuaisesi?

Miten saan tuon reCAPTCHAn korjattua? Kun meneen Google-tiliin se alka bugittamaan ihan vitusti.

Täällä toimii ihan hyvin

Jotenkin tuntuu et naisilla on helvetin suppea miesmaku joka määräytyy vain sosiaalisen statuksen mukaan; top 20% johon pääsy vaatii hyvän ulkonäön, rikkauden, lahjakkuuden tai jotain muuta vastaavaa

Miehet taas pitävät millon millasistakin naisista. Ei vanha ja läski siiderivalas tietenkään saa niin paljon huomiota kuin nuori ja kaunis, mutta näiden ero huomionsaannissa miehiltä on silti helvetisti pienempi kuin top 20% ja bot 20% miehillä

Hijirinin hellä paizuri!

Eikä toimi.