/norgetråden/

Kjoleskapsutgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

norskrp.no
foxnews.com/us/2017/06/27/new-orleans-police-arrest-2-suspects-in-brutal-beating-tourists-in-french-quarter.html
nrk.no/buskerud/domt-for-gruppevoldtekt-i-kongsberg-1.13458263
youtube.com/watch?v=Ho6LbJINLIs
tv2.no/a/7807786/
twitter.com/SFWRedditVideos

Först för Sverige

Dette er hvordan det foles å være meg.

>sojamelk
Ja, men for faen da.

Kast ut innvandrerne deres, så kan vi slå oss sammen og lage Det stornorske riket.

Dere kan få litt ekstra oljepenger.

For mangfold!

For helvete på jord

bazed

>soyamelk
>lettprodukter
>sukker
bare knull opp hormonene mine

>take suicide
Aldri brev i tråden min igjen

fikk 1000kr av pappsen :)

for ikke å glemme:
>margarin og planteoljer

Registrer dere gutta
norskrp.no
Er til gta v. Har det jævlig artig der. Er tilogmed noen sote frokner som jobber som ambulanse og hun kalte meg soten her om dagen

BÆBU BÆBU MATPRODUKTPOLETIET ER HER

Nå synes jeg dere var slemme mot kjoleskapet mitt. Ser ikke noen av dere breve deres.

Kan gi dama pisken for noen av produktvalgene der og hilse fra dere.

brev kjoleskapet ditt og dens innhold, så skal kokke annonsen bedomme innholdet

hva om du bare holder kjeft?
det er vel ditt normisskjoleskap tenker jeg

Nei, det eneste jeg har i kaldeskapet mitt er gronnsaker og Urge.

La heller moren din få være i fred og vær takknemlig for det du får

dama di vil at du skal bli impotent og dö för du er 40

.. fordi hun kjoper lettromme til tacoen?
Bor ikke hjemme :/

herregud dama di hores ut som en hore fåvæ

pröver mammaen din å gjöre deg om til en felle?

Du kan ikke breve normisskapet ditt og forvente at folk ikke kommenterer hvor normiss du er..

gutta skal mekke taco, men hva er de hellige ingrediensene?

for meg er det:

lok
okologisk kjottdeig
tomat
guacamole
chili
litt agurk
salat

taco krydderet skal være hjemmelaget, ikke slik pose skvip

Hva har dere i kjoleskapet? Whey-80 og IPA?