/norgetråden/

Kjoleskapsutgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

norskrp.no
foxnews.com/us/2017/06/27/new-orleans-police-arrest-2-suspects-in-brutal-beating-tourists-in-french-quarter.html
nrk.no/buskerud/domt-for-gruppevoldtekt-i-kongsberg-1.13458263
youtube.com/watch?v=Ho6LbJINLIs
tv2.no/a/7807786/
twitter.com/SFWRedditVideos

Först för Sverige

Dette er hvordan det foles å være meg.

>sojamelk
Ja, men for faen da.

Kast ut innvandrerne deres, så kan vi slå oss sammen og lage Det stornorske riket.

Dere kan få litt ekstra oljepenger.

For mangfold!

For helvete på jord

bazed

>soyamelk
>lettprodukter
>sukker
bare knull opp hormonene mine

>take suicide
Aldri brev i tråden min igjen

fikk 1000kr av pappsen :)

for ikke å glemme:
>margarin og planteoljer

Registrer dere gutta
norskrp.no
Er til gta v. Har det jævlig artig der. Er tilogmed noen sote frokner som jobber som ambulanse og hun kalte meg soten her om dagen

BÆBU BÆBU MATPRODUKTPOLETIET ER HER

Nå synes jeg dere var slemme mot kjoleskapet mitt. Ser ikke noen av dere breve deres.

Kan gi dama pisken for noen av produktvalgene der og hilse fra dere.

brev kjoleskapet ditt og dens innhold, så skal kokke annonsen bedomme innholdet

hva om du bare holder kjeft?
det er vel ditt normisskjoleskap tenker jeg

Nei, det eneste jeg har i kaldeskapet mitt er gronnsaker og Urge.

La heller moren din få være i fred og vær takknemlig for det du får

dama di vil at du skal bli impotent og dö för du er 40

.. fordi hun kjoper lettromme til tacoen?
Bor ikke hjemme :/

herregud dama di hores ut som en hore fåvæ

pröver mammaen din å gjöre deg om til en felle?

Du kan ikke breve normisskapet ditt og forvente at folk ikke kommenterer hvor normiss du er..

gutta skal mekke taco, men hva er de hellige ingrediensene?

for meg er det:

lok
okologisk kjottdeig
tomat
guacamole
chili
litt agurk
salat

taco krydderet skal være hjemmelaget, ikke slik pose skvip

Hva har dere i kjoleskapet? Whey-80 og IPA?
Kan ikke du heller hakke på han over meg som kjoper okologisk kjottdeig?
.. fordi hun kjoper plantemargarin i stedet for meierismor?

fyfan kjoper ikke meierismor. er du i det hele tatt norsk? sutter heller sæden til en plante gjor du isteden for deilig smor. heng deg fåvæ

>jeg forkalker årene til det norske folk
Og du kaller meg unorsk?

>han tror at mettet fett er farlig
hvor mange nivåer av normiss er du egentlig på?

>fornekter legevitenskap
Du tenker vel at Rothschild eier sentralbankene også?

Jag gör det bästa jag kan Norrbroder

Detter er hvordan det föles å være meg akkurat nå.

dette begynner å bli pinlig, kanskje du skal stikke tilbake til r/Norge?

åkej

foxnews.com/us/2017/06/27/new-orleans-police-arrest-2-suspects-in-brutal-beating-tourists-in-french-quarter.html
>Joshua Simmons, 18, was arrested early Tuesday morning and charged with second-degree robbery, which carries a maximum sentence of 40 years in prison, police said.
Hvor lang samfunnsstraff tilsvarer det i Norge?

ca en time

>Tre unge menn er domt til henholdsvis fire år og ni måneder, fem år og seks år i fengsel for å ha gruppevoldtatt en kvinne i Kongsberg i fjor sommer.
>De tre tiltalte, som er asylsokere som bodde i Kongsberg, er nå domt for grov voldtekt av kvinnen som var på vei hjem fra jazzfestivalen i Kongsberg natt til 7. juli i fjor. Kvinnen har forklart at hun ble trukket inn i en bolig og voldtatt.
nrk.no/buskerud/domt-for-gruppevoldtekt-i-kongsberg-1.13458263

Dæven, visste ikke at man kunne stappe så mye depresjon inn i et kjoleskap

Trenger ikke en gang trykke på lenken for å forstå at dette dreier seg om negere

Hvorfor sender vi dem ikke tilbake til bombistan? Sånn seriost? Hvorfor tolereres dette?

Hvordan vet du at jeg har depresjon?

>mye gronne saker, bra
>ikke hjemmelaget syltetoy (spyr)
>forkastelige ketsjup, senneps og dressing flasker, fyfan at du kan spise slikt skvip
>har ikke spriten i fryseren

2/10 jævlig deprimerende bortsett fra gronne saker skuffen

>in some states car theft is automaticly considered second degree robbery

40 år i buret for å stjele en sliten toyota

Meningen man skal ha vodka i kjoleskapet?

EUs far, Richard Kalergi, skrev i 1925 at
>The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.

Vedtatt og bestemt.

Det står at maks er 40 år. Med god oppförsel får han nok ikke mer enn 5 år.

Noe annet enn FrP det går an å stemme?

>According to his autobiography, at the beginning of 1924 his friend Baron Louis de Rothschild introduced him to Max Warburg who offered to finance his movement for the next 3 years by giving him 60,000 gold marks.
fy ... faen...

han var en god gutt, han gjorde ikke no galt, vi trenger mer penger til dem programmene

hvis du tar væske i fryseren så blir det til is er dere dumme i hodet?

nei

>FrP
>blablabla integrering
Det er ingen partier som vil kaste ut, bare et fåtall som vil begrense asylinnvandring

...

sprit over en vis % fryser ikke ditt naut

Alternativet er jo å ha den i hverken kjoleskapet eller fryser, men stående ute i romtemperatur. Slik som med Whisky. Men nå brukes vel Vodka kun til blanding så kanskje det ikke har noe å si.

the jew fear the lysglimt

blande... vodka..?

Her er maten min. Sjokkisen er ikke min, den er Jurgitaens.

Jo, om det blir kaldt nok. Kalinkaen min fryser om jeg legger den bakerst i fryseren rett ved kjolingen. Trenger bare sånn -25 for å fryse kalinka tror jeg, har ikke gjort matten da for å si det sånn.

youtube.com/watch?v=Ho6LbJINLIs

dette, hvorfor odelegge god vodka?

Isåfall burde den jo stå i romtemperatur. Du smaker mindre når ting er avkjolt.

Hvem er det mulig å få lovlig kastet ut?
Kan vi tilby noe, lokke eller lure resten til å dra på eget initiativ? Eller strupe en trygd for å i praksis tvinge dem ut?
Hvorfor er de ikke i en trygg del av eget land, i stedet for her?

Vil ha et sentrumsparti som er for assimilering over integrering og et absolutt minimum av arbeidsinnvandring og asylsokere. Og strengere straffer for folk som ikke har norsk pass

Mine taco ingredienser er kjöttdeig (uten vann og salt), lök, tomat, agurk, paprika, mais, guacamole, chili, hvitlök, revet ost, ananas, sterk tacosaus, jalapenos, hjemmelaget tacokrydder og hjemmelaget römmedressing.
Og selvfölgelig et godt glass med melk når man spiser.

Folk som ikke liker vodka slenger den i fryseren för de blander den med noe.

>blandet alt i samme skål
Motbydelig.

jeg kommer nok til å stemme på han hvis han står til neste valg

Gidder jo ikke å ha alt i sin egen skål når jeg skal ha alt i tacoen uansett, i tillegg må jeg jo rydde opp selv etterpå.

Nå fikk jeg veldig lyst til å lage taco men jeg spiser jo alltid alene så det er ikke noe vits å lage ordentlig middag...

>spiser alene
>ikke vits lage ordentlig middag

??? hvor er logikken?

>Vil ha et sentrumsparti som er for assimilering over integrering og et absolutt minimum av arbeidsinnvandring og asylsokere. Og strengere straffer for folk som ikke har norsk pass
Assimilering, med mindre de er adoptert i ung alder og oppdratt av etniske norske kommer de ikke til å assimileres men vil alltid på naturlig vis sǿke mot sine egne. Strenge straffer i Norge er uansett en vits i forhold til hva de får i hjemlandet, det er et (betalt) ferieopphold for de fleste. Et sentrumsparti måtte ha gått full nazi med forskjellsbehandlingen av alle som ikke er etniske hvite, og det er også helt urealistisk. Det beste vi kan håpe på er å komme oss så langt mot hǿyre at velferdsordningene forsvinner og ingen vil komme hit i utgangspunktet

>lager en tacomiddag
>er nok til minst to voksne og to barn
>spiser enten taco tre måltider på rad eller lar det bli gammelt

Dette er hvordan det foles å være MÆG

ikke glem alt flyktninger faktisk er en ressurs

Du trenger jo ikke å lage så mye, når jeg lager taco så lager jeg nok til 2-3 porsjoner, hvis jeg ikke spiser opp så tar jeg bare resten til kvelden mens jeg ser på film eller noe.

tidlig 2015:
>Stor andel av syriske flyktninger har hoyere utdannelse
>Derfor er folk fra Syria som oss
>Med hoy utdannelse og ressurssterk bakgrunn, vil mange av syrerne kunne bidra i Norge fra dag én.
Senere i 2015:
>Eksperter: Syrere kan bli vanskelig å få i jobb
>Ny undersokelse: Syrere har svært lav utdannelse
jadda...

heng mediene

Lurer på hvor mange av disse ""ekspertene"" som faktisk tror på det de selv sier angående dette og liknende temaer.

Du kan ikke tro på sånne liberale fittetryner, de tror jo at barneskole er hoy utdannelse.

tv2.no/a/7807786/

fyfan er det mulig

Sammenlignet med f.eks Somaliere og Eritreere er Syrere ganske godt utdannet. Kanskje det er det de mener.

faen ikke sånn de solgte det til det norske folk. og selvfolgelig spiser normissene det opp

>Det er snart like mange Somaliere i Norge som Svensker.................................

Noen holdepunkter:
* umyndige flyktninger må bo hos en fosterfamilie eller bli adoptert
* ikke-norske fengslede får brod og vann på glattcelle (lovlig variant) og ikke dagpenger, eller fengslet i hjemland
* nekte utlendinger å bo i strok med mer enn sin relative andel på landsbasis (2% joder i Norge -> ikke noe nabolag med mer enn 2% joder)
* kontantstotte avvikles, eventuelt at mor må tilbringe alle dagene på åpen barnehage
* midlertidig asyl, man kan få toårs kontrakter på asyl. Er krigen over etter to år blir man sendt hjem. Gjenta.
* ikke fritak fra nynorsk, ikke språkpoeng for fag som er nært knyttet til deres morsmål på vgs
* stotte på opp til 3G for hvert familiemedlem som forlater landet. (Denne må regnes ut, en somalier koster mye i lopet av sin livstid og det er billigere å betale en stor del av denne summen for at vedkommende skal dra)
* arbeidsledige må gjore kommunalt arbeid (rydde plast på stranda)
* norsk er tvunget talespråk i offentlig rom og et minimum av statlige dokumenter skal oversettes til ugabugga

Vet ikke om jeg liker den pengepolitiske hoyrevridningen, da. NAV o.l. kan godt tjene det norske folk, men ikke Tanishwa og hennes 12 forbryterbarn

Meninger?

HVORDAN FAEN har det kommet så mange Somaliere hit??? Pakkiser har jo vært her siden 70 tallet så kan skjonne at det er mange av dem, men somaliere begynte da vel ikke å kommer hit for sent 90 tall???!??!?!?
Og under 50% av dem er i jobb..

meget gode punkter annonsen, bravo

hva faen er vitsen med å ha ketchup og sennep i kjǿleskapet? det skal jo ikke være kaldt, jeg bare spǿr.

holdbarhet. er så normiss at jeg tror på det som står på flaska

Jo flere vi hindrer i å komme inn i landet jo færre blir vi nǿdt å sende ut. Synes ikke det er noen god lǿsning å vente til de voldtar noen og så sende de ut, da er skaden alt gjort. Jeg mener vi burde ha et mye stǿrre fokus på hjemsendelse enn integrering. F.eks. lære de engelsk i stedet for norsk, for norsk får de ikke bruk for i hjemlandet. Den tenkingen bǿr gjennomsyre hele innvandringspolitikken. "Hva skjer når de kommer hjem igjen" burde stå ǿverst på agendaen, ikke "hvordan kan de leve med oss nå"

Sabla godt poeng. Rent demografiteknisk er det jo dobbelt problematisk for et land med krig at befolkningen drar. Landet blir rasert og det er ingen til å bygge det opp. Det riktige er jo å sende dem tilbake, men bedre skikket for å fikse eget land.

*horer på tungmetall hoyt for å ikke sovne*

hva er målet til jodene?

forst utrydde europas nasjonalfolelse og stolthet gjennom rasemiksing og generell kvalm.

også skal de selv holde seg homogene sånn som de alltid har gjort, og da får de en verdensbefolkning de kan kontrollere enda lettere å behandle som dyr noe de ser på alle ikke joder som? også blir de da "guds utvalgte" blant en haug av kveg?

Riktig

Det blir bare spekulasjoner egentlig. Men fakta er at de står bak det meste vi misliker med dagens politikk, og at de ser ut til å hate oss

noe sånt ca

innafor å ta en kjapp runk?

man blir ikke det mest forhatte folkeslaget i alle land igjennom historien (i tillegg til sigoynere) uten at man har drevet med mye fanteri

er passion of the christ verdt å se?

Ja, jeg syns det iaf. Den var helt ok.

om du er glad i fiksjon

Ja, schindlers liste er favorittfilmen min.

Dod tråd