/mämmi/

Keisari Nikolai II- painos

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Latvian_Riflemen
youtube.com/watch?v=5jI0SKCf5OA
i.4cdn.org/wsg/1516318697523.webm
twitter.com/NSFWRedditGif

ew

Hm.
en.wikipedia.org/wiki/Latvian_Riflemen

anime

pruut prut prut

HALOJATA HALLOO

Lyön luurin korvaan.

ekaa kertaa näen tällasen 330 ml pepsi muovipullon. omituisen näkönen

Et ole nähnyt vielä mitään.

Miltähän tuntus elää jos omaan kotimaahan joka ei ole edes sota tilassa; takaisin passittaminen olisi sivistyneen maailman näkökulmasta ihmisoikeusrikokseen verrattava julmuus?

Tuo taitaa olla saman kokoinen kuin ne piened ed tölkit.
Vai oliko ne vielä pienempiä?

Mitkä pienet ED tölkit? Ainakin Red Bullit on 250ml ja en Suomessa ole pienempiä mielestäni nähnyt

MITEN VOIT EES IMPLIKOIDA TOMMOSTA MÄ EN PYSTY HENGITTÄÄ HEILLÄKIN ON OIKEUS HYVÄÄN JA TURVALLISEEN ELÄMÄÄN

ESAHI
SUUPAA DORAI

japanilaiset tulee jo tosta känniin :D

Nyt pitää mennä

Postatkaa kauniita miehiä

*postaa oman kuvansa*

Miltähän tuntus elää, jos sä olisit syntynyt osaksi niin paskaa maata ja kulttuuria et sun mieles muotoutuu sen seurauksena olettamaan noita lähtökohtia jollain tavalla niin epäreiluksi et sun tarvii lähteä toiseelle puolelle maapalloa vaatimaan et sut pelastettaisiin?

Myönnän sen, että larppaan transua animekuvafoorumilla, joka on vielä englanniksi ja postaan suomeksi siellä.

tää oli joku et kehon osat suhteessa siihen miten paljon niissä on tunto aisti hermoja tai jotain

en tarkottanut tota. en kattonut koko kuvaa ja oletin vaan että kyseessä olis hyvännäkönen mies eikä mikään transu. en mä oo mikään transu mä oon vaan komea mies mun äitikin sano niin

Tuollaiset. Olivatkin huikeat 150 ml.
Ei ole ollut kaupoissa enää varmaan 8 vuoteen.

Jaa nii noi on noita "shotteja" juu juu

...

wew lad

viidenkympin tennisveto oli menossa huolella vituiksi mutta vinosilmä keskeytti ja saan panoksen takaisin

Miesten vai naisten sarja?

MÄ OON KOMEA MIES MUN ÄITI SANO NIIN USKO NYT

Eri kaunis aamu tänään vai kuinka?

...

lopeta vanhojen aku ankkojen lukeminen

>Vasemmisto vastustaa poliisin nettisalakuunteluoikeuksien lisäämistä

kek
uli uli uli! :D
Toivottavasti menee läpi.

vastaa rehellisesti, oletko täysi-ikäinen?

niin vastustan minäkin

t. ei vasuri

Niin vastustan minäkin, mutta en sen takia että ko. laki profiloi rikastuttajia.

>oppositio "vastustaa" hallituksen ideoita julkisesti
>kerää irtopisteitä
>ei tee asialle mitään
voi ylläripylläri

Kohta meno on aika kgb

>vaah paha vasemmisto
ei vittu, ootko porvari? Jos et, saat olla aika tyhmä eli ameriikan tyhmä jos vasemmisto aiheuttaa peppukipua. Liberaalit on asia erikseen ja niitä löytyy enemmän oikealta tässä maassa.

näyttö meni paskaks ja konekkin meni ehkä kun kaadoin kaljan sen päälle
vois ehkä oikeasti itsetuhoutua
t: äitiltä lainatun läppärin kanssa sängyssä makaaja mies

Tekisi mieli harrastaa haureutta tuollaisen neitokaisen myötävaikutuksella.

Jos ette vielä äänestäny, niin muistakaa:

Vasemmistoliitto, SDP, RKP ja Vihreät äänestivät
5,5% ginilonkeroita VASTAAN.

Siis vittu VASTAAN.

Ovat aivan pihalla Suomen kansan tarpeista.

Sellaiset vassari-itkupotkuraivarit siellä.
Alkakaahan jo nyt painua vaikka vittuun minun /mämmi/stäni.
Ei ole teidän paikka tämä.

Ei nykyvasemmisto oo kunnon äijäsosialidmia nähnytkään. Inistään kaikesta neitien ongelmista esim. mamutuksesta ja transujen oikeuksista, mutta ei oikeesti sitten puolleta sitä oikeeta sosialismia joka tänkin maan rakensi. Eli Folkhemmet-tyylistä sosiaalidemokratiaa joka toimii vain kun kansa on yhtenäinen.

vastustaa salakuuntelua ai olet vassari.
Nyt vittu nyymi

iha vitu ebin ku menin takas ammatti kouluun ja pääsin nuoriso puolelle ja pystyn kiusaamaan näitä nörtti lapsia eikä ne maha mitää mulle ku oon 26 :D

Ei ole hyllyssä Ankkoja, mutta on minulla Leinon runokirjoja.

töhötys

Tänäänhän on kaljantai

Huomenta :3

Mut joo vois men pelaan civ v

...

>liikenne- ja viestintäministeriö harkitsee nopeusrajoitettujen autojen luokittelemista traktoreiksi ensi vuoden alusta
Ai helvetti, jos tuo toteutuu niin kortti kannattais viimeinkin hankkia. Traktorikortin saa noin satasella vs kolme tonnia B-kortista, kustannukset alkais viimeinkin lähestyä hyötyä. Ei ole mainittu onko rajoitus 40 vai 60km/h, mut sillä pääsis molemmissa tapauksissa kätevästi kauppaan ja kuljettais isompia kamoja

Linkatkaa se uutisartikkeli, kyrvänsyylät

Ostin liian vähän binii

Jos asia suututtaa vasemmistoa niin kyllä siinä täytyy olla jotain oikein.

#MFGA

Joku kuitenkin valittaa lähteestä riippumatta ettei ole mieluinen uutissaitti, parempi jättää mainitsematta ja antaa hessujen valita googlesta oman maun mukaan

Paska lähde on parempi kuin yhden lauseen poimiminen paskasta lähteestä

Ei tolla kyrvänsyylällä ole mitään lähdettä

luin näitä ylen faktantarkistuksia ja täällä on esim

>Väite 4: Turvapaikanhakijat tulee pysäyttää rajalle.
>väärin koska kansainväliset sopimukset
eihän tässä väitteessä ole kyse asian laillisuudesta. täähän olis ihan sama kun olis väite "murha on väärin", mutta asuttais jossain paskalävessä jossa murha on laillista, niin faktantarkastaja sanoisi "se on laillista niin se on ihan oikein".

samoin täällä on sitten jotain "no tää on teknisesti väärin kun ei se ihan noin mene" väitteissä joissa jokainen kyllä tajuaa mitä haettiin takaa, esim tässä että joudut vankilaan jos kieltäydyt asepalveluksesta.

faktantarkistajat on ihan homoja

youtube.com/watch?v=5jI0SKCf5OA

>Väite 4: Kun ryhdyttiin siirtymään parlamentaariseen järjestelmään asteittain, hallituksen keski-ikä oli yksi vuosi. (Ylen Oulun tentti)

>Vastaus: Vanhasen väite osuu lähelle totuutta. Osaltaan vastaus riippuu siitä, koska siirtymisen parlamentarismiin katsotaan alkaneen. Prosessin alku voidaan ajoittaa suunnilleen siihen, kun Kekkonen luopui vallasta loppuvuodesta 1981. Kun lasketaan kaikkien 1970-luvulla istuneiden hallitusten keskiarvo, saadaan tulokseksi 463 päivää, siis vajaat 100 päivää enemmän kuin yhden vuoden.

>Arvio: Väärin
vittu tuokin pyöristyy vuoteen.

Rötvämpyyri

Kello yli puolenpäivän. Saa vissiin jo aloittaa kittaamisen?

Mitähän vittua nyt taas. Mikään kansainvälinen sopimus ei vaadi, että turvapaikkahakemukset pitäisi käsitellä maan rajojen sisäpuolella.

Mä rakastan turvapaikan hakijoita

Äänestän Huhtasaarta lälläläälöä

>YLE
taitaa olla tärkeintä että verorahafirman poliittiseen suuntaukseen sopivat edustajat näyttää hyvältä ja muiden puheita väännetään huonommiksi.

muuta niiden kanssa Syyriaan.

Mitäs luet jotain YLEä. Ei ole poliittista sitoutumaattomuutta nähnykkään.

kuin pilvet ne liikkuu vaan minä en

Vittu ku väsyttää ja pitäs selvii iltaan.

Ainoat joilla on mitään syytä vastustaa poliisin suorittamaa nettiurkintaa on nistit ja terroristit.

Joten alkakaapa nyt selittää mikä vittu teitä muka liipastuttaa tossa aloitteessa /mämmi/.

Ja rotat töihin. Teidän ei tarvitse vastata.

Mee nyt vittuun syötties kanssa.

kivasti pääset maksamaan torrenteista ja latauksista kun poliisin on "pakko" jakaa tietoja pyytäville.

>Uliuliuliuli
Painu sinä.

Voi ei.
Rikollista toimintaa rangaistaan niinkuin sitä pitääkin?

esim. tämän
i.4cdn.org/wsg/1516318697523.webm
huumoripläjäyksen katsominen nakkaamatta kovoa äkkiä uuniin johtaisi poliisitutkintaan

Miksi, koska tossa on tekijänoikeus musaa?

*urkkii laittomuuksesi esille*
Heh...ei mitään...henkilökohtaista

Ohhoh.... =)

hain aamulla kolme litraa kokista ja join ne jo

nyt pitää hakea lisää

Mitä jos ei tee laittomuuksia?

sitten Fobba postaa lankaan lapoa 5s ennenku poliisi tulee ovesta läpi.

tein taas mutakakun kun se eka oli hyvä

Ahdistus kasvaa.

kyllä ne viranomaset käyttää valtaansa vastuullisesti pitää pysäyttää ne pahat terroristit

Onko sinulla jotain piiloteltavaa nyymi?

Vihjailetko että terrorismi tulisi sallia ja normalisoida?

joo en halua että nettipoliisit näkee peniskuvat joita lähettelen naisille

Vaikka tämän jonnen kirjoitukset on selvää syöttiä, niin tuommoisia ihmisiä on oikeasti olemassa, jotka ajattelee noin. Tuo argumentti että "ei ole mitään piiloteltavaa, niin paskokaa vaan yksityisyyteni päälle", on kyllä niin lammaspaskaa kuin voi olla.

Seksuaalinen ahdistelu on rikos. Tuomiosi on kymmenen vuotta eristyssellissä.

t. Judge Fobba

sen aamuisen käteen ripuloimisen jälkeen on haissu paska nokassa koko ajan

ei oo ahdistlua jos ne niitä pyytää

t.rotta

sananvapaus on ihan turha kun ei mulla oo muutenkaan mitään sanottavaa

Mutta jos ne muuttaakin mielensä?

joo ei ne kyllä usein vastaa takasin enää

tässä pitää tietää että poliisin vakoilua tapahtuu jo.
lainmuutos mahdollistaa sen käyttämisen todisteena ilman lupien kyselyä tai tilanteen sitomista mihinkään todistettuun haittaan.

Tein ekaa kertaa Tinderin ja oon saanut aivan törkeän hyvännäköisiä naisia matcheiksi. Tarkoittaako tämä etten olekaan niin ruma kuin olen luullut?

>tilanteen sitomista mihinkään todistettuun haittaan.
Eli mielivaltaisesti voidaan heittää jengiä linnaan esimerkiksi vääristä mielipiteistä?
>en tykkää Suomen maahanmuuttopolitiikasta
LINNAA!
>en tykkää tiedustelulaista
LINNAA!
>en tykkää median, varsinkin YLEn, yksipuolisesta näkökulmasta
LINNAA!
jne.

Ne on botteja.