...
Sverigetråden - Vintersolupplagan
Other urls found in this thread:
youtube.com
vimeo.com
twitter.com
jag på bilden
jag på bilden
lol tjockis
Vi Greker skapade er Svenskar
Snart feburari
Hur får man en sån här fv?
Fy fan, jag önskar att jag vägde så mycket.
jag på bilden
can i come to sweden ;3
>bara 11 månader kvar till 2019
snälla, stanna tiden
Kill yourself fucking arab scum.
only if you are a cute conservative grill
D1a
diagnos: fucked for life
arab brother ! selam
...
>Kill yourself fucking arab scum.
INGEN sa något
ALLA visste vad de hade gjort
Vet inte säkert vad de var för flikar, så ja. Kanske var något viktigt men kommer inte ihåg.
Skulle seriöst vara rätt biffig om jag kom upp till den nivån haha
...
>araben ser maltablatten som sin broder
kan inte hitta på detta lmao
Inser inte stormbabbarna vilket jävla blattebeteende det är att klottra ner andras egendom?
babbar dras till varandra
Kampen fortsätter...
Om du inte kommer ihåg det så var det inte viktigt.
Brukar själv känna en känsla av frihet och lättnad när eldröven kraschar och inte kan återställa flikarna.
>nördfrontare vandaliserar precis som kaosblattarna
ironin...
Varför är vartenda person jag pratar med ett känslomässigt psykvrak? Vad är det med dagens svenskar egentligen? Finns det ingen i det här landet som har sitt skit utrett?
Jag vill inte prata om dina djälva känslor.
När börjar raskriget?
>hålla på med småklotter på privata fasader
>inte smälla upp ett enormt klotter på ett vattentorn eller något
bls translate :--------DD
nice, lär testa det när jag har lärt mig grunderna.
hihi
Nej jag tror allt jag ska att sova snart, efter den här veckan förtjänar jag det nog. Då kan jag dessutom vara utvilad och fräsch till morgondagen och hitta på roliga saker.
riktiga män kan prata om känslor
Men kanske behöver de flikarna
...
FARFAR
fy för sliddjur
tackar dataspel varje dag för att de gjorde mig till bara en beta istället för en fullt feministisk nu-hane mes
våld är bra
>Gojerna gör jobbet jag betalt dem för
vad gör ens män som inte spelar datorspel om dagarna?
Du klarar dig utan dem.
>våld är bra
Oironiskt detta
Nej. Riktiga män behöver inte det.
Hur behöver man hundra flikar, hur kommer man ens upp i hundra flikar? Det är för mig ett ett främmande och bisarrt fenomen.
user är du blond?
man behöver inte så mycket grunder egentligen, allting är skitsnett jämfört med vanliga d8
kristalljungfrun är t.ex ett absurt monster som kan bära hela laget här istället för en sojaflicka som blir uppäten av en lvl 8 lycan och bara får sätta ut ögonglobspinnar hela matchen
jobbar, gymmar, dricker bärs med boysen, lagar mat, tindrar, knullar, kollar på tv, scrollar igenom facebook
jag läser böcker, går på bio och hänger här
Då antar jag att "kollar på TV" tar upp den största delen
Håret är rent av brunt nu på vintern.
Men det var kritvitt som barn så jag är säker.
Man är lat och stänger inte flikar efter sig.
Städade nyligen upp alla mina flikar, då hade jag över 600st.
kvääää vill ha tillbaka dem
Man klickar på saker som man ska se senare
räknas mörkblont?
bara ledsna pandan tar upp cirka 50st av mina flikar just nu
vet att det är svårt att fatta för pixeltorsken men vissa har produktiva intressen som musikproduktion, grafisk design, animation, måleri, kreativt skrivande
hmph
Fast studier visar att de som får ta ut sin aggression via tv-spel är snällare IVL, medan psykopaterna som inte slog ner gamla tanter i GTA går runt och våldtar kvinnor idag.
Ja
Mobbas inte... det har varit mycket.
>Man klickar på saker som man ska se senare
Sådant bokmärker man.
Varierar, hur så?
det är över grabbisar
Samma här, fast lägg till tennis någon gång då och då. Även bowling om man lyckas övertala någon gammal skolkamrat.
T U R K I E T
kvinnor hatar snälla män
lol kommer definitivt testa.
>Sådant bokmärker man.
Det är sådan man ska se senare senare.
Måste vara relativt sällsynt
Det beror nog på att tv-spel är en klassfråga och inte på något välgörande med att skapa associationer till våld vilket tv-spel gör.
>Det beror nog på att tv-spel är en klassfråga
Vet du vad user, jag tror inte det där stämmer om vi inte inkluderar mycket fattiga människor. De flesta i landet kan spela och många gör det oavsett samhällsskikt.
Hade oironiskt levt exakt likadant som jag gör nu om jag var miljardär
Det är inte enbat tv-spel, det handlar om det mesta där man kan ta ut sina aggressioner, som kampsport, vanliga sporter, tv-spel osv. Är man dock en beta-hane som aldrig vågat säga ifrån, aldrig vunnit, aldrig tävlat osv. så kommer man förmodligen att som vuxen man ge sig på tjejer/kvinnor för att visa på vilken bad boy man är.
detta, brukade sitta och lira CS med stureplansbrats
Japanska kvinnor gillar snälla män
Notch...
Kan man se detta reportaget?
...
>dkn ens existens utgörs bara av konsumtion
känner mig som en total undermänniska när jag hör att någon har kreativa intressen
Ja. Mötesplats samhällssäkerhet: Troll och alternativa fakta
Grodan förekommer ca 10 min in.
Tror dock du hade skaffat dig ett finare hem. Gud vet att det första jag skulle göra om jag blev rik vore att bygga mig ett lyxigt hem och ge föräldrarna pengar att göra likadant.
Tror det med, hade jag haft ett större boende och kanske rest? Jo visst men jag hade ju fortfarande gillat vad jag gillar, visst kanske fler skärmar och en mer lyxig plats att spela och titta vid men likväl samma. Fast man hade nog haft ett biljardbord, det måste väl alla mansgrottor ha?
Esdeath finns inte
Okej, jag hade köpt en stuga på landet. Hatar att bo i lägenhet bland alla nbögar
...
Jo det finns många Japanskor
>Notch...
Tja han jobbade ju inte innan heller så nog lever han likadant.
Är väl inget att må dåligt över user? Tycker du inte det är kul eller givande behöver du ju inte spendera fritiden med det. Att ha ett intresse bara för att impa på någon är väl lite sådär och du är fantastisk precis som du är.
Usch för mycket fönster. Det ska vara timmer vid en sjö
Vandalism är moraliskt rätt. Jämför med vad en enda svartskalle kostar per år.
Men ingen Esdeath
Män mår bra av att skapa saker eller göra nytta. Testa börja tälja eller vad som helst.
>dkn tjejen på fnöske har inte svarat på fem timmar
DET ÄR ÖVER FÖR MIG
Ingen bryr sig.
>grafisk design, animation
låter som att du är pixeltorsken
Ska man verkligen bara prova hobbies som låter totalt ointressanta vid första intryck?
Häng dig nbög
Jo, känner en som ser ut som Esdeath
Nä, pröva kampsport istället
GUDARS JÄVLA SKYMNING VAD JAG ÄR FEEEEEEEEEEEEEEEEEET
Det beror på vad det kostar i tid och pengar.
Tack. "Alternativa fakta" alltså, Sverige börjar bli ett riktigt kusligt ställe.