/norgetråden/

JKDF-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/14976932
youtube.com/watch?v=AtPA6nIBs5g
youtube.com/watch?v=gGAKgoclJ6A
twitter.com/SFWRedditGifs

Först för norska flickor

Halla gutta. Jv 2018?

/selvmord2018/ er programmet nå

Om du skal lage en Norgetråd så gjor det ordentlig da

germanske jenter

>dfn ingen ukrainsk sotpaijv

Hvem /Sophie Elise/ her?

har navnet på han som bor i blokka som jeg mistenker er kommunalborger, men det er jo seff et sånn musling navn som alle har.

Heng deg, navnehomo.

Hvem er negeranon her?

Tåttpatrull, när?

Ser ingen problemer her.

aproposungdomstid

hvem andre syntes det var dritt når alle begynte å dra på byen istedenfor hjemmefester

Synes vi skal holde oss for gode til å legge ut bilder av denne barnemorderen...

...

Fy fan hu begynner å ligne på MJ jo

>Bare 1 link til forrige tråd
trodde vi ble enige om dette^
>mangler /norgetråden/ i bildet

Hoyre eller venstre?

savner hjemmefester noe så jævlig, byen suger så pikk iforhold

Må jo dra på byen så man kan stå og kjede seg på nattklubben og drikke utvanna drinker.

venstre for alltid

Hǿyre fåvæ

har aldri vært på fest
men men

faen har skjedd med hun ulrikke? i forste sesong av skam tenkte faen hun var digg! hvis hun bare slanket seg bittebittelitt og fikset tannkjottet så er hun 10/10 drommedame.

men så kom denne feminismen da... nå ser hun ut som en slapp mjolsekk

>han ble invitert til hjemmefester

Höyre, så utvilsomt.

>alle skulle på byen for "få seg noe"
>det ble aldri noe på deg

^denne

eller jeg fikk meg av og til med jenter jeg kjente fra för

>faen har skjedd med hun ulrikke?
norske gener.

ikke jeg heller

du fikk iallefall noe...

strawpoll.me/14976932

Viktig poll
>Viktig poll
Viktig poll
>Viktig poll

Er dette i det hele tatt et sporsmål. Under 18 såklart

Haha, den eneste det ble noe på i gjengen vår var han kjekke. Resten av oss dro hjem på nach, hörte på musikk og drakk til 8 om mårran.
Dette var för jeg skjönte at man faktisk kan dra på pub og hygge seg i stedet for jævla nattklubb full av negere.

Varför är Norska människor så bra på att sjunga?

>jævla nattklubb full av negere.
Se for deg en nattklubb med bare hvite... det ville kanskje ikke vært så verst?

Kanskje det bare er dere som er dårlige

Det finnes faktisk ingen norske artister som kan synge.

>dra på pub og hygge seg
Jeg vet ikke hvordan det er hvor du er, men her spiller de DUNKDUNKDUNK musikk uansett om du drar på pub eller bar eller klubb, og det er helt umulig å snakke med noen

jau

Jeg sier hei - HEI
Det var fint å treffe deg
Skal vi rusle samme vei
Og ha det hyggelig sammen

Hvem er Roy Khan og Jorn Lande.

for selvmord

Har
du
hort
om
gronntekst
?

Det gjör de her og. Men hvis man sitter på uteplassene går det an å prate normalt

Ville vært bedre i alle fall. Men nattklubber er jo negermagneter, så de vil dukke opp etter hvert uansett.
Akkurat nå, Trondheim. Her finnes det i hvert fall masse plasser hvor man kan drikke og hygge seg uten å bli overdövet av dunk dunk musikk.
Setter jo veldig pris på livemusikk også da, så en god trubadur er heller ikke noe jeg sier nei takk til.
Har jo bodd andre plasser også, men var aldri noe problem å finne en plass som ikke var DUNKDUNK.

Nei, hva er det for noe?

du må bruke sånne megmeg-piler

Men den teksten er jo gul!

Det jeg savner er en plass hvor det virkelig er dǿdt og man kan ta seg en whiskey i fred og snakke med normal inne-stemme, men selv på sånne plasser er det alltid
>han fyren som alltid avbryter og snakker hele tiden og overdǿver deg med sin 120dB stemme

jeg dro innom et sånt sted en gang fordi en sklotte ditcha meg. ble sjekket opp av en ekkel homsepakkis...

>ble sjekket opp av en ekkel homsepakkis
Var han ikke noe bra?

beskriv slåsskampen så skal jeg bedomme

venstre, men jeg skammer meg uansett.

Er det mange ikke-hvite der?

Gutta, hva gjör man når man er redd for seg selv? Jeg er en ganske stor og sterk fyr (191cm, 108kg) og jeg er redd at jeg en dag kommer til å miste kontrollen og skade noen. Jeg er alltid sint og aggressiv når jeg er ute blant folk, og det skremmer meg litt at det ville tatt 3-4 menn å stoppe meg hvis jeg flipper. Jeg har sluttet med alkohol fordi jeg er redd at jeg skal slå ihjel noen på byn.

Noen få, men de holder seg for det meste i skinnet når de er i mindretall.
Kan uansett ikke sammenlignes med å dra på nattklubb der det alltid er 50%++ negere/pakkiser.

Liker ikke romvesner fåvæ

lol, pyse

Da kan jeg kanskje skjonne roastingen av hvite jenter, hvis de velger å dra på nattklubb hvor det er en slik prosent ikke-hvite.

Selv kjenner jeg ingen som drar på nattklubb, alle mine venner er /hjemmefest/..

hva slags nattklubber drar du på der de slipper inn pakkiser og negre? På Solli er det jo avissak annenhverdag siden dorvaktene gir faen og nekter alle som er morke i huden inn

Bare chill og elsk livet bror.

bare slutt, hele tråden vet du er en spinkel mannling

Har ikke vært på klubb i Trondheim på årevis, fordi det var som å være i negerland. Husker ikke hva det het, lå ved Downtown mener jeg. Er uansett nesten aldri på byen lengre, men når jeg er det blir det en eller annen pub.

>vær nattklubb
>slipp inn pakkiser og negere
>gå konk
rens og repeter!

youtube.com/watch?v=AtPA6nIBs5g
dette er en JÆVLA bra kanal, bare sier det

Drar norske jenter på klubb fordi det er mange ikke-hvite der, eller er det mange ikke-hvite der fordi det er norske jenter der?

Den siste

Den forsta, vita tjejerna alskar svart kuk inte vit mikrokuk

HUN ER SÅ SOT ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Norske jenter er drittautister som tar flere meter negerkuk om dagen.

for germanske jenter

...

der var det mange framtidig sortnede drittautister

germanske jenter

får vell sove litt jeg da

gutta er jævlig redd nå, tenk om jeg faktisk bor vegg til vegg med en kommunalbolig. å fyfaen

Boligen din falt akkurat i verdi, for å si det sånn...

Hvilken satans font brukes det her? Finner det ikke ut via sider på nettet.

En venn av meg eier en del utleieboliger og han leide ut en til kommunen en gang. Det flytta inn en neger der. Det tok bare 2 månder för det hadde skjedd en voldtekt der og de raste inn og ut med negere til alle dögnets tider.
Lykke til!

hvem /tronespillet/ her?

Hva slags snusk er det du skal finne på nå?

Sier det om jeg får fonten.

eg lige han jon targaryen eg

Men dette er ikke utleieboliger, dette er boliger du kun kan kjope det er ulovlig og leie ut. Men er så jævlig mange varsellamper for at dette er kjopt av kommunen nå nylig.

>ungt par bodde der for nå plutselig borte
>sikkert fått jævlig god pris av kommunen
>Flytta inn en syrer/pakkis i 30 årene
>virker ikke som han kan norsk
>går med joggebukse of hettegenser
>ikke faen at han har kjopt den leiligheten alene

Faen faen må finne på noe lurt, må finne ut fort som faen om det er kommunalt men hvordan

Ring politiet og si at en jævla neger har flytta inn i blokka di.

Noen som har forslag til noe storslagen stemningsmusikk? Eller musikk som forteller en "historie"?

Elsker musikk som akkompagnerer dramatiske filmer og serier så mye, det er kanskje det beste jeg vet.

Hvis jeg blir voksen, skal jeg bruke en god årslonn på musikkanlegg. Forelopig må jeg hore det meste av verkene i hodet

Kvaliteten har tapt seg veldig de siste sesongene...

The Planets av Holst. Ikke filmmusikk, men inspirasjonen til veldig mye filmmusikk.

Hjemmefest i ungdomstiden... ?
LAN mener dere vel?

Har dere ikke et styre i blokka/komplekset?

brev sterk

fy faen jeg blir helt kvalm av tanken

>drar på LAN hos kompisen jeg mamma
>skal du ikke ha med datamaskinen?
>nei, jeg får låne der
>drar egentlig og drikker dårlig hjemmebrent blandet ut med fanta exotic

Kommunen har vel lov til å "leie" ut, likevel? Kommunen har vel kjopt og kan disponere den til sine ikke betalingsdyktige.

Der er jeg uenig. Det er ikke kvaliteten, men heller historiens innsnevring på grunn av hendelsene som har skjedd. Skulle gjerne sittet fast i den tidlige GoT-verdenen, for hendelsene gjor meg sint og deprimert. Men, det er vel kanskje bedre det, enn at det blir hotell caesar, eller the walking dead, som bare fortsetter og fortsetter..
Hva tenker du? Kanskje prove å ikke breve så mange avsloringer av hensyn til andre

youtube.com/watch?v=gGAKgoclJ6A

...

Jo men hva skal de gjore? Nekte kommunen å kjope?

Skrev det med at det ikke var lov å leie ut som enda en storre mistanke til at denne pakkisen ikke har kjopt leiligheten selv men fått den av kommunen