Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

ranker.com/list/top-10-anti-gay-activists-caught-being-gay/joanne?utm_expid=16418821-373.gKfdE1vcQxOaXhnkuJYQ4A.0&utm_referrer=https://www.google.se/
twitter.com/SFWRedditVideos

mysi upplaga

skitupplaga

Godnattpuss åt tråd1.

gonatt user, sov sött

organisk kemi är ren och skär jävla häxkonst

detta

dö i sömnen

Jag var ute på promenad tidigare idag. Fantiserade om en kväll ute med kill kompis som slutade med att vi höll varandra i hand på vägen hem. Vill träffa nån som jag kan göra det med. Vill bli kär i någon.

Blev deppig av tanken.. är så ensam.

Varför är coca cola så onyttigt och dåligt för kroppen
Jag älskar oironiskt smaken så himla mycket
Jag vill vill vill kunna dricka hur mycket cola jag vill

Mamma menade väl inte det där om att jag är ett värdelöst misstag, eller hur?

du kommer att dö ensam

du på bilden

>dkn när helt nyöppnad cola som man dricker lite för mycket av lite för fort så att det river och man blir tårögd

Äckligt. Så sött att jag får rysningar..

Angelägen och angelägen. Har bara brevat två brev. Och visst har man träffat på bögar som varit ena riktiga psykfall, obehagligt patetiska sådana. Men det gäller i stort sett samtliga i NMR också. Och de patetiska ursäkter till människor jag träffat som varit bögar har blivit skrämda så fort någon tittat på dem med ond blick, och de har haft vett att veta hut när man sagt till dem på skarpen. Detta gäller inte NMR, eller "bögarna" i tråden.

Sammanträffande?

Din mamma är en elak mobbare, lyssna inte på henne user, vi älskar dig!

Nej, förmodligen var hon bara frustrerad och ångrar att hon sade så. Ja, såvida du inte är nån sorts mentalsjuk fjolla som rollspelar på internet hela dagarna förstås.

sluta breva äckliga penislösa kvinnor, breva söt pojkar istället!

ett puss-mindbreak!
f1h1 :3

Jobbade på Coca-Cola ett tag och man fick dricka vilken läsk de än hade (Cola/Fanta/Sprite/Burn/Minute maid/Powerade osv.), hur mycket man än ville.

Man tröttnade väldigt fort.

Häng dig Sebbe.

Jag är oironiskt läskberoende och jag tröttnar aldrig.

>nyöppnad cola
Känns oironiskt bättre än det mesta

Håller med om att det är för sött. Jag gör så att jag inte äter något godis eller sött i övrigt, för då känner man inte riktigt den sötsliskiga smaken :3

Det kan jag tänka mig gäller för nästan alla arbetsplatser där de har sån policy... Förutom om det är alkoholhaltiga drycker då

>dkn tjugo i ett på natten
>steker baconkorv, friterar pomme och knäckte en ny burk med bostongurka
Snart ska det svullas!

inget fel med sö fli favä

gjorde den spurdon favä

Jag kan inte dricka vanligt vatten längre, utan kolsyra så är det fan helt odrickbart

Det är inte första gången du kommer med den teorin. Den är fortfarande fullkomligt orealistisk. Att bögarna här käftar emot har att göra med att de känner sig trygga bakom datorskärmen och vet att de inte kommer att ställas till svars för sitt agerande. De ser det därför som att det är fritt fram att bete sig precis hur som helst och verkligen bajsa sönder tråden för alla andra.

De ser inte så pussvänliga ut. Du får ta en för laget...

KÅKKAMANNEN

*tar yeskudden och gömmer mitt ansikte bakom den*

Sluta breva överhuvudtaget, ditt äckliga missfoster!

det är inget fel på flickor, men de måste vara penisbärare

Hade du sett alla gamla gubbar sitta på sina truckar, ena handen på ratten och andra med ett hårt grepp kring en Cola-burk bli fetare och fetare för varje dag så hade du nog också tröttnat.

Vi hade alkoholhaltiga drycker ett tag. Spendrups. Fast det funkade inte så bra där...

Bokstavligen första gången jag nämner något sådant. Sluta tro att det finns 5 personer som brevar i tråden.

Kan alltid dricka lightläsk.

Du kan inte vara allvarlig? Finns inget bättre än vatten,dricker liter varje dag. Har alltid burk vatten på datorbordet.

>Finns inget bättre än vatten
öl

Detta.
Flickor med penisar kommer alltid vara bättre. Vaginor är äckliga.

>Bokstavligen första gången jag nämner något sådant.
hehe mm

t. Conny

Måste ni verkligen bögspamma sönder tråden?

Jo, jag skaffade en sodastream for typ ett år sedan för att jag kunde få bubblor i blandsaft och sen dess kan jag fan inte dricka vanligt kranvatten

>t.

ingen tvingar dig att läsa, slutar bög spammet kommer det vara väldigt få brev. *pussar user på penis*

Då kan man lika gärna dricka vatten med en brustablett i.

>burk
Vad gör han?

Tro't den som vill. Bögar som bögar, galgen förtjänar de allihop. Säkert du med.

Blandsaft har väl lika mycket socker som en vanlig läskdryck.

nej det kommer att återgå till det gamla, vilket var mer aktivt

Nä sockerfri mann1

Min rumpa känns lite väl snoppfri ikväll, hjälp snälla user :3

Ingen tvingar dig att bajsa sönder tråden för alla andra, men du gör det i alla fall. Hoppas du dör.

>antyder
LOL

Antagligen något du aldrig såg, TPB

>plugg imorgon tidigt
>brevar fortfarande i sverigetråden

Hur kan user vara besatt till denna grad av bögerier och bajs när han inte vill ha med något av dem att göra?

Grabbar, det känns inte bra att vara 26 år och fortfarande inte veta vad man vill göra med livet. Inte upplevt nått som unga människor gör när dom listar ut vem dom är, inte rest, inte jobbat, inte pluggat.

Mår inte bra.

kör antidepp favä

Samma här men inte hela världen att vara lite trött

Bögcancerspammen dödar tråden. Ingen vill breva något som den vet kommer hamna mitt i bögspammen.

Varför kan inte bögarna böga i /lgbt/ istället?

sluta breva oanständigheter.

Målet är att sänka tråd1.

Finns inget vi kan göra åt det förutom att prata med moderatorerna, men ingen gör det.

Har du pratat om det med någon som kan hjälpa dig? Här är det nämligen ett uttjatat ämne.
Bögtimmen i en minut till. Varför kan inte nybögar lurpassa?

Det är väldigt få brev just för att bögspammen kväver tråden.

jaja, tiden tog slut nu ändå. men för skivan så är pussar inte oanständiga

>Qaisar Mahmood, a Pakistani sociologist, who almost accidentally was positioned as the head of the Swedish National Heritage Board. He has entered onto a personal crusade to deconstruct Swedishness, identity and our cultural heritage, just because he himself, as an outsider and foreigner, feel out of place in Nordic society.
wtf

Jamen dåså! Låter ju som en jättebra idé med en sodastreamer eller vad-det-nu-heter i sådana fall. Var den dyr? Vill själv trappa ner på läsken, men vill också ha något annat att dricka förutom vatten och mjölk.

Hoppas jag dör i sömnen inatt.
Godnatt Sup Forums, ses imorgon.

Bögtimmen var ett privilegium som bögarna fick i utbyte mot att de höll sig i skinnet och betedde sig som folk resten av dygnet. Tycker du att bögarna håller sig i skinnet och beter sig som folk resten av dygnet?

Breva Lavren.

Har försökt. Men tar alltid emot, låter inte ens psykologer komma nära nog att hjälpa mig. Min dumma hjärna låter mig helt enkelt inte öppna upp.

Är du bögbrevare så hoppas jag också att du gör det.

Typ 900 kr, en patron räcker väl typ 1-3 veckor och kostar 20 kr att byta, så efter nåt år så betalar den sig själv om man tänker utlägg för vanlig läsk

Vanliga heterosexuella människor går inte runt och tänker på bögar. Även om de är superhomofober så är den vanligaste reaktionen att undvika bögar. "Bögar äcklar mig men så länge de lämnar mig ifred så bryr jag mig inte"

Någon vanliga homofob är inte besatt av bögar till den graden att han inte kan tänka eller prata om något annat... Homofober som gör sitt livsändamål till anti-gay-aktivism är en annan sort helt och hållet, historiskt så har nästan alla senare avslöjats som homosexuella själva. Som Ted Naggard etc. Länkar en längre lista

ranker.com/list/top-10-anti-gay-activists-caught-being-gay/joanne?utm_expid=16418821-373.gKfdE1vcQxOaXhnkuJYQ4A.0&utm_referrer=https://www.google.se/

Du spammar lika jävla illa själv och förstärker effekten genom att
>det blir fler brev om bögsaker när du svarar på varje brev
>du blir betad om och om igen och matar därmed de som bara brevar för avtryckningsfaktorn

Skärp dig.

Hälften av anledningen till att jag bögbrevar är för att det avtrycker vissa så himla mycket favä.

Det är knappast någon nyhet att bögbrevarna väljer att bögbreva just här för att förstöra för oss andra.

ge mig tips på kul saker att göra med vänner såhär om vintern. kul sällskapsspel? vad hittar man på egentligen?

Satan. Är det funlight-saft du använder det till? Kollade nyss på deras hemsida och de verkar ha goda smaker som apelsin osv. Blir jävligt sugen på att testa nu.

du förstör också för mig

Sluta försvara bögspammarna.

Det gör jag inte, och för att inte bli personen i min första punkt lämnar jag ämnet.

Ja, brukar använda funlight, de har många olika smaker

Tror du på det själv eller? Du uppmuntrar och ger ditt stöd till bögbrevarna.

Nej, det klarar du bra själv.
>sista

Många av oss brevar som vanligt, på samma sätt vi alltid har gjort på kanalen. Om det förstör för dig så ligger problemet hos dig. Det är 18+ på den här sidan just eftersom vuxna människor brevar ej-barnvänliga saker här. Gillar du det inte finns alltid familjeliv eller fragbite.

Ska sova nu. Men min penis blev hård OwO.
Finns det nån som vill hjälpa mig?

Försvinn härifrån, du är inte välkommen här.

Notera hur bögbrevandet drog igång igen efter att du gett ditt ovillkorliga stöd till dem.

Folk gillar bögbrevarna betydligt mer än dom gillar dig, psykofall.

pussar ALLA på snoppen för ni kan dra åt helvete jävla judiska parasiter

Du är den enda som dampar i varenda tråd.
Jag begriper inte hur du orkar vara här och bli så jävla förbannad på en daglig basis. Bättre för ditt psyke att låta bli att besöka tråden när den bara gör dig arg.

är du samma user som brukar få frispel på libbe så fort han är i tråden?

Ingen bryr sig om vad du tycker, bög. Er cancerspam har dödat tråden.

Han är psykiskt sjuk.

varför är du kvar i tråden 60% om dagen om den är så död

mm, det är bara en och samma brevare varje gång. Så är det säkert.

stoppa pressarna

du har sagt att du är fler än en person förut dampe dampe dampus

Önskar jag hade nån av bögbrevarna och mysa med inatt. Kanske kan sova gott ändå, ska försöka drömma om er
*puss och kram*

Eftersom du tror att alla som tröttnat på bögspammen är en och samma person så är det klart att denna person, som bara finns i din fantasi, säger sig vara fler än en person.

Tack user, ska börja kolla efter sodastreamers nu.