/norgetråden/

Glemte helter-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=bch6Jm9VB9A
youtu.be/xUvdstUYTVg?list=LL4qjimb-Ko9nSxQwn_118Zg&t=4
resett.no/2018/02/05/listhaugs-statssekretaer-onsker-fri-innvandring/
twitter.com/NSFWRedditImage

Forst for Sigrid!

for anime

Klinte med storesoster i noen timer jeg da

bra jobba, fin tråd

Sjakket

drittautist som tar flere meter negerkuk om dagen

Blodskam er faktisk ikke greit.

Takker

Hun er bare som en storesoster, hun er ikke faktisk sosteren

Og selvfolgelig, de tallene der er nydelige

Ytterligere sjakket
Var det marklǿftet som gjorde utslaget?

Jeg skal lage meg mat nå, har ikke spist på alt for lenge, men jeg lurer på om det ikke var en ungarsk sotnosjv som skubbet henne inn i favnen min.

Skulle onske at vi fikk et skikkelig politisk parti som hadde sendt ut alle negere og sandnegere. Helt uavhengig av om de er statsborgere eller ikke.

Jeg skal også spise. Har trent i kveld, som vanlig gikk en av tre ǿvelser til helvete, men de to andre gikk ganske bra.

Hvordan ser du for deg at ting kommer til å være mellom deg og henne i morgen?

Uff da, det der er den storste tragedien i sporten, foruten om Savickas' skader. Det går etterhvert, du har forståelse for loftet tror jeg.

Er ikke sikker, for min del vil alt være greit, men hun gav uttrykk for at det vi gjorde var litt galt

Hvorfor er de ballene på stanga så store, er det bare fordi han skal se sterkere ut eller er det en annen grunn til det? Genuint sporsmål.

super bolle
må jo se på super bolla
kass meg griseskinnet gutta, det er super bolle tid

jippi, der tok patrotene en ta-ned, nå ligger de bare 3 poeng under!!1

Jeg har vel en viss forståelse for lǿftet, det går bare så fort opp.

Det er fordi de bruker sikringer under, som de også må stote borti for å få loftet godkjent. Også er det jo selvfolgelig for show, strongman er ikke konkurranser, det er show.

Nei, det er bare slik det er, det er jo sånn med markloftet for min del. Det bare går ikke, men da må man prove hardere

Ja, det er vel noen lǿft som går fortere opp enn andre, men i det minste gikk benken ganske bra i kveld.

youtube.com/watch?v=bch6Jm9VB9A

ja nå smeller det faktisk.

youtu.be/xUvdstUYTVg?list=LL4qjimb-Ko9nSxQwn_118Zg&t=4

Det er bra da. Jeg gleder meg til å benke nå. Det var så goy på stevnet, for det gikk så bra. Foles godt å se at armene begynner å vokse litt også

Ja, benk har vel på alle måter vært "dritt-lǿftet" mitt, men de siste gangene har teknikken blitt bedre, og jeg har kjent at jeg har hatt mer inne. Jeg kan faktisk ikke huske sist gang jeg ikke greide en repetisjon, bortsett fra den gangen jeg prǿvde 90 kg rett fǿr jul.

jaja...

Du skulle blitt med på å konkurrere etterhvert. For min del så gleder jeg meg mer til å komme tilbake til gymmen og begynne å forbedre loftene, selvfolgelig ta revansj på 200kg boy etterhvert og lofte igjen på neste stevne. Veldig goy

Ja, jeg tror det hadde vært ganske morsomt, men jeg tror jeg må komme meg over tusen burgerpund sammenlagt fǿr jeg er klar for det.

Joa, ser den. Hvordan kunne jeg laste ned en video fra instagram forresten?

bǿlle er ikke så tǿff etter at han ble antasta

Hǿyreklikk, "vis kilde/view source", ctrl+f "mp4", merk og åpne, last ned.

Krig byttet ut med gratis alt når?

Se der ja, tusen takk

Bare hyggelig. Var det noe fra lǿrdagen?

Ja, 192,5kg kneboy, hun lastet opp video, men glemte å sende den til meg på facebook-melding. Du kan se den på youtube-kanalen min om du vil, vet ikke om du vet hva kanalen min heter da

SǾT!

Nei da, jeg fant originalen.

Det der så jo enkelt og greit ut, bare synd det ser så lite ut når det er jernplater, i motsetning til gummi eller ekstremene i .

Okay. Ja, det er synd, men det har jo ingenting å si for oss som lofter og er klar over at storre ikke betyr tyngre.

Uansett, ja, det var rimelig enkelt. Jeg provde jo 200 etter det loftet og det foltes ikke egentlig så ille ut det heller. Det var ikke mye om å gjore, for å si det sånn. Helt sikker på at 197,5kg hadde gått helt fint.

Noen ganger er det ikke mye om å gjǿre, nei.

Jeg må finne ut av hvorfor marklǿftet står på stedet hvil. Har faktisk ingen progresjon fra fǿr jul. Kanskje det er noe så enkelt som at det lǿftet på en måte var trent av gårdsarbeid allerede, og at de andre lǿftene tar det igjen, men jeg tror ikke helt på det.

Det kan være tilfellet, men jeg tviler også på det. Det er meget mulig du opplever en degenerasjon av teknikken. Det skjer alle og må alltid rettes på.

Jeg gjor kneboy med en viss bredde på stillingen, den kryper bredere og bredere i lopet av noen måneder, så får jeg vondt og må sette den inn igjen. Legger ikke egentlig merke til det for det allerede er skjedd. Om det ikke er noe slikt er det enten restitusjon eller at du ikke prover hardt nok.

Denne gangen gikk knebǿyen til helvete delvis fordi det rett og slett var for tungt, delvis fordi jeg ikke hadde 100% motivasjon, delvis fordi jeg har snudd dǿgnet mange ganger i lǿpet av helga. Teknikken tror jeg var helt kurant, men jeg legger merke til at jeg noen ganger faller litt fremover med tung vekt. Jeg fullfǿrer lǿftene, men bruker så mye energi på det at jeg ikke greier hele settet.

Marklǿftet er en annen historie. Kanskje det er fordi jeg har det på slutten og kjǿrer meg til veggs i knebǿy og press fǿrst.

Fant forresten umiddelgrammen din, stemmer det at jeg har filmet en video der du tar 175 for 2?

Jeg er så JÆVLIG sulten gutta. Livet på diett suger virkelig

Hvorfor gå ned i vekt når du kan forvandle fett til muskler gjennom knebǿy?

Det er meget mulig at du har ja, du var tilstede så det var enten du eller den ene venninna mi i gymmen som filmet.

Angående det å falle forover under tung boy, det jeg tenker for å motvirke dét er rett og slett mage. Om jeg kjenner at jeg faller forover vet jeg at jeg ikke presser hardt nok med magen, så blir jeg mer bevisst på det, fikser det og redder repetisjonen. Kan kanskje hjelpe deg også.

Men fy faen, nå skal jeg sove. Kommer til å droppe forelesningene i morgen også må jeg snu dognet skikkelig tilbake, har fått alt for lite sovn nå. Jver har alltid en pris antar jeg.

Kutt karbo der det går og spis jævlig mye prijeotiyener

Ja, en helvetes dǿgnrytme er en av flere ting en jv koster. Sov godt, og takk for tipset.

Gymmer er fulle av normisser som kommer til å le av meg fordi jeg er feit

>Kutt karbo der det går og spis jævlig mye prijeotiyener
Er det jeg gjor, men er fremdeles sulten.

Gutta, hvordan foles det å ha en farsfigur i livet deres?

Burde jeg se 2001: en romodyssé?

I gymmen er det ingen som ler av deg bare fordi du er feit. Det er når du gjǿr idiotiske ting at folk ler av deg. Gymbrǿdre er generelt hjelpsomme og trivelige folk, og sannsynligvis kommer du til å bli mǿtt med noe et sted mellom likegyldighet og respekt.

Husk også at ǿkt muskelmasse resulterer i ǿkt forbrenning, selv når du hviler. Noen ekstra kilo med muskler, så begynner snǿballen å rulle.

Det er en bra film, passer ikke helt for alle da den kan være litt treg, men hvis du kommer deg gjennom de forste 45 minuttene så kommer du til å kose deg.

overvurdert
nei

Faren min dode når jeg var 13, så jeg vet ikke...

Da hadde du i det minste en far i de viktigste årene.

Joa, men hvis jeg gjor noe feil (som kommer til å skje fordi jeg er feit og ikke har trent på 8 år) så er det enten latter eller en eller annen Tor Tordenkuk som skal "hjelpe" meg. Vil heller gå ned i vekt forst, så har jeg i alle fall litt selvtillit i ryggsekken.

>dfn jeg ble voldtatt av min soster da jeg var 13 år.

Hǿr her, Anonsen. Du unngår feil på tre måter:
1. Lær deg ǿvelsene. Se youtube-videoer som forklarer teknikken grundig.
2. Start lett. Begynn bare med stanga (20 kg) i knebǿy og pressene, og 40 kg i marklǿft, og så legger du gradvis på litt og litt vekt hver gang. Plutselig tar du 100 kg i knebǿy for fem repetisjoner uten at det kjennes tungt.
3. Er du usikker, kan du spǿrre noen som ser ut som de vet hva de gjǿr (mens de hviler mellom sine sett) om de kan hjelpe deg med teknikken, se etter at alt er som det skal. I 95% av tilfellene kommer den du spǿr til å være hyggelig og hjelpsom, og ǿnske at du får til det du skal gjǿre.

Knapt. Ikke det at han ikke var glad i meg eller noe, men han ante bare ikke hvordan man oppdrar en sonn. Vi gjorde aldri noen far/sonn-greier, vi snakket aldri om guttegreier som f.eks. barbering (som jeg lærte meg på egenhånd til tross for at jeg fikk skjeggvekst lenge for han ble syk), han stilte aldri noen krav eller oppfordret meg til å gjore noe med livet, osv. Han må nok ta sin del av ansvaret for at jeg ble som jeg ble.

...

alle er lik...

Det eneste stedet hvor alle er lik er på kirkegården.

hvis jeg noen gang blir en far så skal jeg faen meg vise at jeg kan bli en bedre far enn det jeg har

Samme her. Jeg har lyst på både sonner og dotre, og de skal faen meg få den beste farsfiguren noensinne.

Pappa tror jeg er homo fordi jeg aldri snakker eller har med meg jenter hjem i helgene. Han tror ikke på at jeg er for sjenert til å snakke med jenter.

kanskje hvis det smeller...?

Foreldrene mine sitter i fengsel for uaktsomt drap av lillesosteren min.

S-seriost?

Ja, hun ble sittende igjen i bilen på sommeren mens foreldrene mine var innom et kjopesenter, hun ble erklært dod på sykhuset senere.

kan jeg få en big mac fåvæ

En amerikansk jv.
Ja, det skulle jeg hatt.

En sånn her?

Hvorfor skaffe en amerikansk jv når det finnes like svære dundrer her?

Hvordan får jeg en asiatisk jv(hankjonn)?

NÅ MÅ DERE VÅKNE, GUTTA!!! DET ER MORGEN!!1

En farsfigurs nærvær eller fravær har ingenting å si for en gutts oppvekst og utvikling. "Nurture" som det heter på engelsk, finnes ikke.

t. familielet

men jeg ser da ikke sånn ut

fitte neger

Drar en tur ut til Tranöy fyr, jeg

...

Det må da være lov

får vell stå opp jeg da

eg må te skolen i dag

Når skal egentlig legeresultatene mine komme i posten

Da var en ny uke igang! Livet er flott!

veldig kaldt ute i dag, kanskje jeg bare skal holde meg inne.

skulle önske vi kan vre tilbake tida
til de gamle gode dagene
da mamma sang for oss men nå er vi stresset ut

*prump*

*prutter littegran*

...

IKKE LA DEN DOOOO VRÆÆÆÆÆÆÆLLLLLL

Oi da, nå må vi få noe på gang her, /Norgetråden/ på side 9 er flaut

finns det et mer hanreiansikt?

Dette

Da har jeg tatt mårrarunket gutta, hva skal jeg lage til frokkost? Tenker blir noe kjottdeigbasert, men dumme meg måtte brune opp alt sammen for å få plass tild et i fryseren, så ingen deiiiilige hjemmelagde borgere eller noe annet digg.

Kanskje jeg bare skal stikke på butikken og kjope hamburgerbrod? Jeg har noen hæmborgere et sted inni frysern.

"Bare pul kona mi"

Han ser litt ut som en sånn surrikatt eller hva man nå enn kaller de liksom.


Sveinung er en kar jeg ikke helt har skjont meg på ennda, han er vel ganske liberal, er han vel? Iallefall for å være på stortinget? Hvor langt går han, og hvor prinsippfast er han?

vet ikke hva jeg skal gjore, så jeg bare skrudde på datamaskinen

resett.no/2018/02/05/listhaugs-statssekretaer-onsker-fri-innvandring/

– Mitt personlige syn er at en friest mulig innvandring i verden bor være et politisk mål.

>resett.no/2018/02/05/listhaugs-statssekretaer-onsker-fri-innvandring/
Joda, men har han skjont at fri innvandring krever en stat som ikke gir en eneste krone til innvandrere?

helt sikkert ikke. er tross alt norge vi snakker om her