/norgetråden/

Rullende utgave

Forrige tråd:

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=a3ir9HC9vYg
youtube.com/watch?v=Dsp_8Lm1eSk&index=27&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbAVMPi7gwX7rjOw
youtube.com/watch?v=BUt_7TQCWtU
youtube.com/watch?v=o_0c0-5RFXg
youtube.com/watch?v=WY2r28M1TrY
fpp.co.uk/books/Hitler/2002/HW_Millennium.pdf
youtube.com/watch?v=IuAPVphOX4c
twitter.com/SFWRedditImages

80 tallet

youtube.com/watch?v=a3ir9HC9vYg

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

ÅÅÅÅÅ

sami ædnan

Spor igjen jeg...

Har ikke kolesterol så mye og si? Har bmi på 20 og finnes ikke feit PR dags dato

For litauske sotnosjver å kysse og sånt med

Kolesterol er bokstavelig talt byggesteinene til hormoner. Folk som sier at det er usunt vet ikke hva de snakker om.

om du bryr deg om hjertet ditt, ja...

vil trene i morgen, men har jo faen meg ingen treningsprogram.

Har faktisk merket at jeg har blitt litt grovere og mer mandig, er dette kolesterolet eller er jeg bare åndssvak

Gjor knbeoy til du får en livsforandrende spirituell opplevelse

Gjetter på at du er åndssvak, men jeg er ikke noen ekspert på det emnet

eg e norge

Vil lofte imorgen men jeg har ondt i skuldrene. Vet ikke hvorfor.
Kanskje jeg bare skulle svomme istedet.

Bra brev.

Strekk hele overkroppen. Strekk spesielt biceps og skuldre. Fiks grepet på kneboy og / eller benkpress.

...

>Strekk hele overkroppen. Strekk spesielt biceps og skuldre.
Hvordan?

Bare gjor noe.. ærlig talt, hvordan kan du ikke vite hvordan du skal strekke på deg? Bare strekk litt..

>confirmation bias

visste ikke at BGY var fra vestlandet?

Tror du jeg siterte meg selv eller? Det er fra en bok av Richard Kalergi fra 20-tallet. Han mottok den förste Charlemagne-prisen, som tildeles de som har bidratt til forening av Europa.

Siden ny tråd:
>The man of the future will be of mixed race. Today's races and classes will gradually disappear owing to the vanishing of space, time, and prejudice. The Eurasian-Negroid race of the future, similar in its appearance to the Ancient Egyptians, will replace the diversity of peoples with a diversity of individuals.

Det er en fyllefavoritt blant meg og gutå. Du er ikke han som digger "Mmm Mmm Mmm Mmm" også?

basert

Du får lav test bare av å tenke over slikt anonsen. Slutt med det.

Er Georg /vårkar?

PS blir ikke hun somalieren der hyllet av NRK og norsk media for å våre så åpen og flink? Hun skriver jo på tvitrer at folk som ikke ser farge ikke er den «allierte» og typisk svarte liv betyr noe dritt propaganda

Kolesterol er ikke farlig, men det kan være en indikator for fett. Nå er ikke alt fett farlig, så derfor er ikke hoyt kolesterol nodvendigvis noe dårlig.

Invester i Camber Energy Inc (CEI) hvis du vil tjene litt nå.

youtube.com/watch?v=Dsp_8Lm1eSk&index=27&list=RDGMEMQ1dJ7wXfLlqCjwV0xfSNbAVMPi7gwX7rjOw

Nei det er jeg ikke.

Når var det vikingtokt sa du?

>we are nations
Hmmm...
>A nation is a stable community of people, formed on the basis of a common language, territory, economic life, ethnicity and/or psychological make-up manifested in a common culture

Hei bestemor. Du trenger ikke inkludere det som er etter &-tegnet i lenken. Det er bare irriterende.

>han har ikke 4kanal X
Hei bestefar

ok, da skal jeg huske på det til neste gang

Partall så tar jeg meg en runk
Oddetall så legger jeg meg klokken 8
0-5 så tar jeg meg en sjokolade fǿrst

Kos deg, anbefaler insektstråden på /d/

Der fikset jeg Regionreformen, gutta.

Gå og legg deg, Barneanon

Er på mobil nå. Prövde X en gang men avinstallerte pga en grunn jeg ikke husker. Hva er fordelene? Liker ikke tanken på at en tredjepart kan logge alle brevene mine fåvæ.

>livsforandrende spirituell opplevelse

eksplosjoner i Stockholm.

Tabba deg ut allereie på tredje linje.

fugg :D

Homser i norgetråden.

Jeg heterofil og jomfru.

Jeg bæsjer naken

for germanske jenter

Har du vært autistisk opptatt av denne fyren siden 2013?

/lytter/ til
youtube.com/watch?v=BUt_7TQCWtU

hva faen jeg elsker norsk-amerikanere nå

heng deg

Tenker å pensle kyllinglårene med honning og rulle dem i mel for jeg steker dem i ovnen.

Tanker?

youtube.com/watch?v=o_0c0-5RFXg

>Han kjennar faktisk ikkje igjen shrek er livet grǿnnteksten
Ny.

Aldri prǿvd det selv fåvæ. Jeg mener at du burde prǿve i hvert fall

queen er faen meg dritt
og det er du og

Hvorfor spiller de bare de samme jævla sangene på radioen og ikke mindre kjente men like gode sanger som denne?
Og som denne youtube.com/watch?v=WY2r28M1TrY

kjenner jeg blir mektig irritert fåvæ

hvordan får jeg mere energi gutta? er så trott hele tiden, selv om jeg får nok sovn

Tenker at soyasaus, sweet & sour og honning er en god marinade .

Trening, kosthold og sitt mindre

...

Normisser liker å hǿre det de har hǿrt fǿr.

Dronning er et av historiens beste band.

Soyasaus gjǿr deg ikke til soyagutt.

>Dronning er et av historiens beste band.
Dronning er et band som spiller broadway musikaler med en el-gitar i bakgrunnen.

Noen erfaring med melblanding? Det er vel kanskje bare for frityrkoking?

jaja men fy faen det må være en grense. I går spilte de uironisk "hotel California" 3 ganger mens jeg var på jobb. Blir helt matt

Ja på en måte. Du kan marinere det med blandingen jeg nevnte (gjerne over natta) og så pannere det i egg og mel og steke det. Gjör det mer crispy.

>horer på radio
>klager
wææ hvorfor brenner jeg meg når jeg putter hånda på stekeplata?

Anbefaler deg å skaffe deg en internettradio sånn du kan hǿre på utenlandske kanaler. De bruker å være litt mer variert.

Litterært hva er gale med det?

BE OM UNNSKYLDNING

Var det oyeblikket hun fikk hore at nakenbildene hennes var blitt offentlige?

Dette er det de som delte bildene av henne som er skyld i

b-blir jeg anmeldt n-nå?

>Once again, it was a Saturday. At six a.m. that day, Hitler departed from Berlin by plane. At the Munich operations post of General Fedor von Bock he was briefed on the operation so far. Wildly cheering crowds had greeted the German ‘invaders’; Austrian troops and the veterans of the World War were lining the highways, saluting and proudly displaying the long-forgotten medals on their breasts. He crossed the frontier near Braunau at about four o’clock and drove on, standing erect in the front of his open Mercedes, saluting or waving as his driver Erich Kempka changed down through the gears to avoid running down the hysterical crowds pressing into their path. It was dusk by the time they reached Linz, packed with a million clamouring Austrians. From the city hall’s balcony he spoke to the crowds: ‘If Providence once sent me out from this fine city, and called upon me to lead the Reich, then surely it must have had some mission in mind for me. And that can only have been one mission – to return my beloved native country to the German Reich!’

>We need not follow Hitler’s triumphal progress the next day onward to Vienna. Cardinal Theodor Innitzer, Archbishop of that city, had telephoned him seeking permission to ring all the church bells in Austria to welcome him, and he asked for swastika banners to decorate the steeples as Hitler drove into the capital. At two p.m. he took the salute at a great military parade at the Maria-Theresa monument. Wehrmacht troops marched past together with Austrian regiments, garlanded alike with flowers and flags. A thousand bombers and fighters of the two air forces – led by one German and one Austrian officer – thundered over the capital’s rooftops. Baron von Weizsäcker, who had arrived with Ribbentrop, wrote that day: ‘Which of us does not recall that oft-repeated question of earlier years: What did our World War sacrifices avail us?’

Nora er en dritt-autist som tar flere meter negerkuk om dagen.

denne gangen er det vel på tide at aksemaktene vinner? alle gode ting er jo tre

>Here was the answer. The whole city was wild with frenetic acclaim. They were seeing the rebirth of German greatness, of a nation defeated despite bloody self-sacrifice, dismembered in armistice, humiliated, crippled by international debt and yet once again arising in the heart of Europe – a nation united by one of their humblest children, a leader promising them an era of greatness and prosperity.

>As darkness fell upon Vienna, now a mere provincial capital, Hitler fastened himself into the seat of his Junkers plane – sitting left of the aisle. They flew toward the sunset, the craggy Alpine skyline tinged with ever-changing hues of scarlet and gold. General Keitel was looking out over Bohemia and Moravia, to his right. With tears in his eyes, Hitler called his attention to Austria, on his side of the plane. ‘All that is now German again!’

Har du hǿrt om ytringsansvar?

saus?

Hitler's War av David Irving. Meget bra. Noytral. Kan anbefales.

fpp.co.uk/books/Hitler/2002/HW_Millennium.pdf

...

Er du dust eller? Det jeg reagerte på var at det virker som det er skrevet av zyddanon og er fra 2013.

Pasta med smor, parmaskinke og grovbrod

Må gå ned i vekt, har for hoy fettprosent..

>H-haha, e-erru helt d-dust eller..? ;_;

Hadde byttet ut smöret med olivenolje, hvertfall når det er pasta og.

...

Hva sier den om Hitler og Dunkirk?

Men smor er så godt.

Er pasta dårlig for fettprosenten?

...

Hva skjer her?

Ja, er det da, men olivenolje er også godt. Steker bare med det. Pasta er sunt

blir pils til middag idag da

Du må være ganske dum ja

Takk anonsen

youtube.com/watch?v=IuAPVphOX4c
Er dette kreftene til autisme?

Hvem er best i Norgetråden på å kokkelere? Ser mye snakk om matlaging men det breves sjeldent fulle middagstallerkener

det er meg, hva vil du ha til middag?

garantert meg

stekte apekatter med rompa i været, takk

Alle er bare prat. Folk tor ikke å poste kjoleskapet sitt, engang.