/mämmi/

anime on paskaa -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
express.co.uk/news/science/915396/spacex-launch-time-falcon-heavy-delay-elon-musk
youtube.com/watch?v=UtMqNoBuvpE
twitter.com/SFWRedditImages

>jonne painos

anime

Turhaa paskaahan se on, mutta ei siitä suuttua jaksa kun se on jo ohi

> sika hottis
Isot tissit, mutta lihavan geenit ja perunanaama

Oispa tämmönen

anime on parasta

Silmät liian pienet ja lähellä toisiaan.

Kai voin tehdä poikkeuksen ja postaa nyt kun AP pyytää.

Eipä ollut. Lukee ihan painoksen nimessäkin

Lihavakin se on kuin mikä

Muistinkin juuri mistä minun piti tänne postata. Asiahan on niin etten minä ole vuosiin katsonut animea oikeastaan yhtään paria jotain elokuvaa lukuunottamatta. Eilen kuitenkin aloin kattomaan jotakin tämän kauden isekai tuotosta joka oli aika hyvän oloinen ja siinä oli söpöjä tyttöjä. Ei mulla muuta ollutkaan, kiitos. Joku death march sen nimi taisi olla.

Korkeavyötäröiset farkut on läskien feministiakkojen keino piilottaa paskamahansa.
Älkää koskaan alkako millekään korkealantioisia farkkuja käyttävien naisten kanssa.

unohdit että AP on aina homo

Hyvä että varoitit. Muutenhan olisin saman tien ollut jonkun salavalaan päällä.

>AP
Oisko aika mennä sinne ylifoorumin puolelle

k... pidä mut postattuna

Joo mutta näin miehenä voin sanoa että korkea vyötäröiset farkut itseni päällä on kyllä erittäin mukavat.

kiitti nyymi onkin aina ollut ongelmaa näitten naisten karsimisessa kun niitä vain on niin paljon

Tahtoisin lolin aika kovasti jtp

how do I get a finnish gf?

Miehille se suvaitaan, koska keskivartalolihavuus on suuri ongelma.

Selvä pyy kapu!

isekai on ihan järkyttävää paskaa

Näkyy nännit. Anteeksi mutta joudun ilmiantamaan viestisi.

on sitä hyvääkin isekaita

On kyllä vastenmielinen naama. Näyttää vammaiselta.

Juu no en mä kuitenkaan oo mikään lihava. Ihan normaalimittainen oikeastaan ja ne vaan on huomattavasti mukavammat eikä tarvitse miettiä että näkyykö rekkis ja silleen

*teleporttaa taaksesi*
Pääsi osuu maahan ennenkuin raportti lähtee.

puolihaalarit on kuningasvaate.
harmi että se pitää syrjinnän vuoksi pitää paidan/takin alla

Ehkä 2

Tarkoitan muuten korkeavyötäröisillä farkuilla niitä oikeasti korkeavyötäröisiä farkkuja. Ei miehille semmosia tehdä

Juu on se kumma kun pilkkihaalareista ei tullut muotia Jyväskylän ulkopuolella.

Mitenkä korkeista nyt puhutaan?

Nämä on työ_ukko keskuudessa kuninkaan vaate. Kun näkee sen +50 vuotiaan maunon 30 vuotta vanhat puolihaalarit päällä niin tietää kuka on tehtaan kuningas. Muut sitten vetelee tylsillä housuilla ja takilla, mutta mauno ei vaihda uuteen.

Laita guugleen naisten korkeavyötäröinen farkku niin näet. Navan kohdalle

Konosuba
Log Horizon (eka kausi)
Overlord
No Game No Life
Re:Zero

siinä tais olla

SHOUTLAUGHINGS !!!!!

Oispa kestävät työvaatteet.

jaa no juu kyllä noita ihrakasojen päällä usein näkee eikä se miellytä kyllä silmää. Itelläkään ei kyllä kauheen kauaksi navasta jää.

Puolikas piste overlordista, mutta ei se 6-7/10 parempi ole. Muut enemmän tai vähemmän paskaa tai kauheaa keskivertoa.

Yritin tuossa pari kuukautta sitten taas koittaa pitää animesta ja aloitin Overlordin.
Aivan täyttä paskaahan se tietysti oli. Kyllä nyt tässä vaiheessa voidaan objektiivisesti todeta että anime on mielihäiriö.

QUEBEC TORONTO :DD SYRUP :DDD MOOSE LEAF :DDD EH? :DD

mä sulle lolit näytän!

Elä katso paskoja sarjoja

Konosuba on kaikkien aikojen paras komedia-anime.

Viina! Suomi perkele vitun mieslapsi kikkeli :DDD

Ei ole niitä hyviä. Tai no One punch manistä tykkäsin ja dragon ballista junnuna

ISO loli

t. päätin aloittaa animen katsomisen jostain vitun overlordista

Katso vaikka Ping Pong, Devilman Crybaby, Jin-Roh, Neon genesis evangelion tai vaikka Kaiji eläkä tuollaista kauheaa geneeristä paskaa.

Olispa kaksio. Tai edes suurempi yksiö. On kovin ahdasta.

Tänään sitten ajoissa nukkumaan. Eikös niin?

Niinkuin sanoin yritin tykätä animesta "taas" joka implikoi että olen yrittänyt aiemminkin. Pingpong = paskaa, kaiji = aivan täyttä paskaa, neon genesis evangelion = tylsä.
Kaikki anime on paskaa

>Devilman Crybaby
no nyt kuulostaa korkeakulttuurilta

huutista animehomoille

11 minuuttia yli "ajoissa nukkumaan".

Tuskinpa

Katso LoGH

Jos tykkäsit One Punch Manistä, Mob Psycho 100 on samalta tekijältä ja saman tyylinen.

Olet tietämätön, mutta siinäpä olet.

hej på er

Siis tiedättekö...
Mies tulee kotiin, käynnistää tietokoneen, ohjaa selaimen mämmiin.
Tuttu toimenpide, toistettu satoja kertoja aikaisemmin.
Mutta tällä kertaa jokin on eri lailla.
On hieman vaikea kuvailla... ehkä toiseuden tuntu?
Asiat jotka tapasivat olla hauskoja tai vihaistuttavia, nyt ei herätä minkäänlaisia tunteita.
Tunne kenties hieman sama kuin aikuinen toimistotyöläinen, vierailee lapsuuden leikkipaikalla.
Kaikki on pieni, saavuttamattoman korkealta näyttävä tanko on nyt hädintuskin kehoa puoleen väliin.
Kaikki näyttää nyt niin pieneltä, yhdeltä monista muista, merkityksettömältä.
Tervetuloa todellisen miehen maailmaan.

Ai sulla on vain adhd ja paska maku, noh mikäs siinä.

joo, huomenna vedän sitten pitkän päivän töissä reippaasti!

Kai katsotte, kun SpaceX tekee historiaa
youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c

Mut tietteks hei kuin hyvä pokemon on nykyään? ei garbodorinkaan ideassa sinänsä mitään vikaa ole

>Shigeo Kageyama is an average middle school boy
Juuh ei kiitos. Ei kiinnosta pedopaska

Joko ne lensi?

En tiedä. Jonnena sitä tuli katsottua tatti pystyssä ja sitten ADHD riehuttua loppupäivä.

pitkävedosta 4/5 oikein

jos pittsburgh voittaa vähintään kahdella niin tulee 264 euroa

kato hokuto no ken

Talo voittaa aina.

En ole oikein tykännyt Emeraldin jälkeisistä peleistä. Ehkä se on sarjauupumista.

Ei vielä

ai en mä animesta puhunut, kun mä nyt oletin ihan defaulttina et jos pokemonista puhutaan ni puhutaa niist peleist

siirsivät 22:45:een, jos en ihan erehdy
express.co.uk/news/science/915396/spacex-launch-time-falcon-heavy-delay-elon-musk
SpaceX also confirmed the new time, saying: “Continue to monitor the upper level wind shear. New T-0 is 3:45 p.m. EST, 20:45 UTC.”
UTC on käytännössä GMT

Tiedätkö kun katsoin Pokemonia nuorena niin fantasioin että rakettiryhmä olisi tappanut Mistyn ja sitten minä jotenkin pelastaisin hänet ja herättäisin henkiin...

raketi on lentävä
youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c
youtube.com/watch?v=wbSwFU6tY1c

>token neekerinainen juontajana

Itse taas oletin puhuttavan animesta kun se tuntui olevan aiheena. Peleistä olen pelannut gen1-4. Kolmosessa mentiin jo aika syville vesille ja siitä eteenpäin en niistä kummittelevista leivänpaahtimista ole ottanut vitunkaan selkoa.

Ei lennä
youtube.com/watch?v=UtMqNoBuvpE

Voi vittu Jaakko

joko niitä 3d-pokemoneja pystyy pelaamaan emulaattorilla

ruby oli viimeinen mitä mä pelasin joskus nuorempana ja nyt joku aika sitten ostin pokemon x
ihan samanlainen pelihän se on, joskin paikoin hieman helpommaksi tehty

Pappa...

NONIIN POJAT :D

Kisse tuijottaa. Häiritsee.

kohta lähtee!

mikä?

alle 5 minuuttia!

miksei avaruusasemia huolleta ja kasata ampumalla romut ohjuksilla perille?
20 miljoonaa kpl, vitun tarkkoja, helposti hallittavia ja uudestaan käytettävä runko jos lyöt laskuvarjon mukaan
ja wanhatkin suunniteltu kantamaan jopa 10 tonnia nii esim MIRin kuskais painon puolesta 13 ohjuksella

raketti aanukseen!

2 min

Toivottavasti koko paska tulee alas ja Elon Musk jää alle.
Vitun milleniaalien voimaannuttaja

Mun kisse taas tulee aina rötvimään naaman päälle kun oon nukkumassa.

vituttais jos posahtais toi

Kuva unohtui.

näkee Elonin kärsimyksen kun katsoo faneille avoimia puheita ja kokouksia ja ne tollot lässyttää mitä sattuu redditpaskaa kun annetaan kysyä Muskilta asioita

jännitys tiivistyy, romahtaako NASAn budjetti vai kosahtaako yksityinen raketti

ainoo asia mikä tänään lentää on mun lasti

Sehän lentää!