/mämmi/

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=jx9zxaUB6ZE
youtube.com/watch?v=nATCn5Y7_y4
youtube.com/watch?v=3qUDKzE5q_0
youtube.com/watch?v=RKJur8wpfYM
youtube.com/watch?v=572VhrmihwA
youtube.com/watch?v=BxQB1zsBxOE
youtube.com/watch?v=HrzhnIvTM4I
youtube.com/watch?v=j5DrWboRsUw
twitter.com/SFWRedditVideos

oispa poju yde ;_;

oispa loli

anime

oispa bottivapaa mämmi

oispa apsio

Oispa Suur-Suomi.

Hyi hitto mikä krapulapaska, meinasi pönttö mennä tukkoon ja melkein yrjösin ton hajun takia.

en mä oo botti

Ootteko muistaneet olla oma suihkunne, pukeutua hienoihin lihaksiin ja nostella painavia vaatteita

Tämä se on kyllä lahja joka jatkaa antamista.

Vesikin meni karkuun

rautatieasema on tori pekka

ajattelin huomenna käydä ostamassa hiusten leikkuu vekottimen ja vetää siilin. onnistuukohan ilman apustusta yksinään ajaa siiliks?

Jännä, laittoi todella miettimään

>kelan kirje
modernia runoutta

Tuo haisee varmaan aika vitun pahalta t. väänsin kerran tollasen identtisen kasan metsään

mmmjuh

Onnistuu jos omistat kädessä pidettävän peilin sen vessan peilin lisäks että näät taakse

Olisinpa tukkijätkä. Oispa tukinuittoa.
Kaikki tarinat mitä kuullut Kemijoen uitosta kuulostaa niin hauskalta. Tasapainottelua tukkien päällä yms.

Hyi sil on tommoset pimpero karvat

...

tuuhea puska...

youtube.com/watch?v=jx9zxaUB6ZE

ompas sulla puhdas pönttö

Tekisitkö töitä kokopäivän ja nukkuisit kokoyön?

...

No mut joo kyllähän tota köyrisi

...

Olisipa oma ahma.

honey badger =/= wolverine

ihan hirveetä paskaa

>kaikkoaa normaalia ihmiskarvoitusta
melko juutalaista

I wanna take you for a ride!

...

Pitääkö tässä tietää jotain?

>On joku ahma tai mikä lie
>normaali ihmiskarvoitus
valitseppa yks also

Anime=jutkuilun jutkuilu

pitäis

antaispa nyymi kyydin

onpas ärsyttävä ilme.. mikä vittu mua vaivaa?

Olen /mämmi/n paras MvC2 pelaaja.

>mitä vittua?

saatana jopa anime pakottaa bugchasingia

Ootko homo?

Illan keskustelun aihe: suomalaiset suurperheet.

Ovatko muutkin sitä mieltä, että terveet naiset jotka eivät synnytä vähintään kolmea suomalaiseen rotuun kuuluvaa lasta ovat maanpettureita. Omasta mielestäni jokaisen naisen tulisi synnyttää ainakin viisi lasta.

miksei animeissa ole enään semmosia mukavia tytyjä? semmosia joista ois äidiksi?
aina täysiä psykopaatti hulluja jotka haluaa joko tappaa tai raiskaa sut

how do I get a finnish gf?

no en todellakaan

Onhan noita vaikka kuinka.

en ole kyllä näissä uusissa meemi animeissa semmosia nähnyt

töhö töhö

...

...

Heillä on oikeus tehdä tai olla tekemättä mitä haluavat omalla kehollansa. Suomi on vapaa maa, voivat vaikka pyöräyttää paskakikkareita Somalin kanssa jos haluavat. Ei siinä valtiolla ole nokan koputtamista, koska vapaus.
Huono keskustelunaihe, koska ei tästä kukaan järkipäinen voi olla eri mieltä ilman paholaisen asianajajaksi alkamista.

Anime on niin täynnä niitä että se on muuttunut tylsäksi ja nyt on luojan kiitos menossa parhaiden tyttöjen renessanssi.

Todellisuus taas on viimeiset 6000 vuotta ollut täynnä kieroilevia ja kultaa kaivavia psykopaatteja jotka on viimeisen 100 vuoden aikana päästetty vapaaksi patriarkaalisesta yhteiskunnasta ja lopputulokset näkee hyvin kahdestä kahdesta maailmansodasta ja vääjäämättömästä maailmanlopusta.

Tää on aika pullantuoksuinen

sotilaita, nörttejä ja mitä lie neroja, ei nämä ole naisellisia piirteitä

Very fucking illegal

Keskustelunaihe: Anime on krapulapaskaa perseestä.
Ei saa vastata.

...

...

Ai rouva "pilluni muuttaa siemennesteen kahvimaidoksi"?

vastaan

Menit ansaani, typerys.

kukalie sen delffiinin postitti tänne pari päivää sitten, kiitos paljon

Mumrik, my ancestor :)

tiedän että pystyn tappamaan

*kitarariffi*

>sen delffiinin

...

Keskustelunaihe: Arvi Lindin elämä ja ura.
Hieno mies, jonka eläköitymisen jälkeen yle muuttunut mädäksi ripuliksi.

...

youtube.com/watch?v=nATCn5Y7_y4
Mustasiipi Ankka

se on vapaa-aikana naisellinen. yksi ainoista animetytyistä joka sai mut ajatteleen että haluaisin naimisiin

mutta tässä sitten tämmönen kotiäitityylinen

Aika sopimatonta puhetta.

näyttää vaa paremmalt animena *häpeää*

Latasin just tunti sitten sopivasti koko sarjan ja alan katsomaan. En muista juuri mitään enää koko sarjasta.

...

Muistan vaan että kakkos kauden se groundhog homma oli tosi ärsyttävä

kotiäidillä ei ole arjella ja vapaa-ajalla eroa, jo se että käy töissä et on joku ura ohjus, tai puolustaa maata tj niin on perseestä, korkeintaan hoitsuna saa olla sotilaita hoivaamassa
tää on paras tyty jonka olen tähän mennessä nähnyt
youtube.com/watch?v=3qUDKzE5q_0

...

Suolakurkut loppui

>kakkos kauden

näyttää niin vitusti paremmalta anime versiona... outoo

nyt olen menettänyt sen

*UNTZ UNTZ UNTZ UNTZ*

eikös siitä ollut ainakin pari kautta ja sit yhessä kohtaa oli se groundhog day tyylinen paska

no kato sitten vaikka Tsurezure Children

Seuraavaksi varmaan väität että on olemassa Tsukihime anime?

Loistava vastaus, nyymi. Tuura-yhtymän toimitusjohtajan paikka on teidän jos vastaatte vielä yhteen kysymykseen.

Mikähän mahtaisi olla viimeisin kappale jonka kuuntelit youtubesta?

>Tsurezure Children
google kuva haku toi heti jotain seksibätäng juttuja, ei kiinnosta

youtube.com/watch?v=RKJur8wpfYM

mitäköhän mun tulevaisuuden poju yde tekee tällä hetkellä? :O

Tarkistin wikipediasta niin kyllähän siitä kaks kautta on.

Led Zeppelin Hot Dog

viime yöltä
youtube.com/watch?v=572VhrmihwA

youtube.com/watch?v=BxQB1zsBxOE

youtube.com/watch?v=HrzhnIvTM4I

>ryyppäämässä yliopistokavereiden kanssa
>iltaan mennessä aika kovassa kännissä, ei enää voimatasot pysy hallinnassa.
>joku muija rupee kyselemään kantojani asioista, päädymme keskustelemaan maahanmuutosta jotakin kautta.
>sisäinen Sup Forumsakki paljastuu, käytännössä selitän täyttä etnonationalisti settiä, ja olen täysin avoin siitä että olen rasisti, ja en näe siinä mitään väärää (sikäli kun rasismi mielletään silleen, että minulle suomalaisia ovat vain kantaväestömme jäsenet, ja suosin suomalaisia ihmisiä mieluummin kuin ei-suomalaisia).
>muija selittää jotain ihme paskaa siitä ettei suomalaisuutta ole olemassa koska saatiin itsenäisyys vasta 100 vuotta sitten.
>totean vaan ettei meidän esivanhempamme tupsahtaneet esiin tyhjästä 100 vuotta sitten, ja että sanalla suomalainen viitataan juurikin tähän etniseen väestöön joka tätä maalänttiä on asuttanut iät ja ajat, ja ettei se että sallimme vieraiden kansojen jäsenten massamuuton maahamme palvele etujamme mitenkään.
>totean että jos nykykehitys jatkaa kulkuaan, on pakko mennä politiikkaan ja ajaa sitä että suomen kantaväestö pysyy aina ehdottomana enemmistönä kotimaassamme, koska en hyväksy mitään tulevaisuutta jossa kansaani ei ole olemassa.
>koko paska päättyy siihen että muija käytännössä vaan toistaa mulle että "pls älä ole rasisti" ja "pls älä mene politiikkaan" koska se tulisi satuttamaan pakolaisia yms.
>kuittaan vaan ettei mua kiinnosta, ja että hän käytännössä vaati multa sitä etten pyrkisi ajamaan oman kansani etua jotta muille ei tulisi paha mieli.

>baarista lähdettyämme kyseinen muija käytännössä roikkuu kiinni mussa, nauraa kaikelle mitä sanon, yrittää tanssia mun kanssa kadulla, ja on muutenkin vitun outo ja lähentelevä.

Mitä vittua???

>Mitä vittua???
Nainen. Etkö ole ennen sellaista tavannut?

Aikamoinen tuotanto. Hyvät miksaukset. 5/5

youtube.com/watch?v=j5DrWboRsUw

ihan hyvä facebook postaus, ehkä normit siellä somessa osaa kertoa