/mämmi/

Yöllinen propaganda -painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=I1G8cgC-_-s
youtube.com/watch?time_continue=25&v=I1G8cgC-_-s
vocaroo.com/i/s0J5fltkG92m
youtube.com/watch?v=OKcyuU3pMus
twitter.com/NSFWRedditImage

moskeijat vittuun suomesta
youtube.com/watch?v=I1G8cgC-_-s

oispa loli

hirviö pimeydessä...

Katson Taikaritareita humalassa suomeksi tekstitettyinä.

KOrjaan, englanniksi tekstitetyinnä.

Oispa tuuheat viikset

Mullapas on tuuhea karvoitus, mutta en kerro missä.

Tällaiset olisi nii hyvät viikset.

Jutskujen temppuja, samanlainen tappaja toi on

Miks peeniksen näyttämisestä tv:ssä ei sanota mitään, mutta jos vaagina näytetään niin syntyy hirvee haloo?

Miljoonia kiloja kananpaskaa

kuole pois

Portaali Kensokyröön avautuu kello 6:00

ei vittu en ehdi SAATANA

huomenta! :3

*jutkuttaa nyymiä*

youtube.com/watch?time_continue=25&v=I1G8cgC-_-s

HOMMAHOPOHOMOT RÄJÄYTETTY VITTU ULOS!

give me some high-quality finnish memes

...

huomenta
kalja on käynyt nyt kuusi päivää ja sitä on jäljellä vähän alle 13l

vocaroo.com/i/s0J5fltkG92m

not high quality enough

silti en ymmärrä tätä
t. eri jenkki

humalaista ja paskaa kuuluu

its a girl (male)

no toi oli selvä.

...

yhtä selvä kun sun proxy

Ihan oikeasti asun jenkeissä. Oon kaynyt suomessa 6 kertaa.

proxy/vpn siihen asti kun näytät aikaleimallisen passin

paska kuva

hyväksytty todiste

miksi osaat suomea?

äidin kautta
meen nukkuun täälä, hyvää loput päivää nyymit

*antaa nyymille slerbaa*
Mitäs tästä pidät?

käyn kaupassa ostamassa muutaman perunan ainakin

Vittu tuo iivo ei osaa hiihtää luistelua

Herätys luuserit! Aamu on jo melkein ohitse ja täällä vaan nukutaan perse homeessa.

Oon kuule kattonut jo aamu kahdeksasta asti olympialaisia
älä sie huutele siellä

En kuolllut.
Nukahtamiseen meni toista tuntia. Paska ja vitutus pyöri päässä.
Nukuin paskasti. Herätessä selkä oli kipeä.
Verenapaine korkeammalla kuin normaalisti.
Vituttaa.

ei ole mitään syytä herätä
olympialaiset ovat dopingkisat ja paskaa muutenkin
oi että jos saisi nukkua pois

Laitoin kirouksen vitun homo. Rukoile etten manaa täksi yöksikin

...

*nyrkittää nyymiä*

kassa otti mun kortin ja kysy että otetaanko lähimaksulla niin sanoin ettei se toimi (sitä ennen hylätty 4 kertaa putkeen eri kaupoissa) mutta sitten se toimi. pahasti nolasin itteni

elämä on epäonnistumien ja nolojen tilanteiden summa

Suomi johtaa purilaiskansaa jääkiekossa. Aikamoinen jymypaukku, jos ne tämän vielä voittaa

>olympiakiekko
eeeh, kinostaa kuin kuivuva maali
saako NHL ja KHL-pelaajat edes pelata?

KHL saa. Ja tämä on naisten kiekkoa

ootte perseestä

juuh

Hei mämmi, antakaa neuvoja.
Mä haluan mun taloyhtiön itsännöitsijän pään lautasella, mitä mä voin tehdä?
Mun mielestä tuo vätys on ihan hyödytön eikä osaa hoitaa yksinkertaisiakaan asioita mitenkään. Aiheuttaa omilla kämmeillään kaikille vaan lisää päänvaivaa ja syö kaikkien aikaa. Millä vitulla tommosesta vässykästä pääsee eroon?

Muuta pois.

Se tarvii tietyin väliajoin vetää kerran sillä tunnusluvulla niin sit se alkaa taas toimiin. En musista miten se meni, mut lähimaksulla voi kait maksaa sen 6 kertaa putkeen ja sit tarvii laittaa se pinni.

Käy työntämässä lautanen sen pään alle kun se nukkuu.

Hallituksella on valta erottaa isännöitsijä, eli valitat sinne ja seuraavassa kokouksessa ehdotat itteäs hallitukseen

tiedän ton, mutta olin siis joutunut antamaan sen pinin 4 kertaa putkeen. hylätty, annan pin. sit seuraavalla kauppareissulla taas hylätty, jne. 4 kerran jälkeen luovutin ja aloin maksamaan ilman lähimaksua

ei vittu, miks mä en ajatellut tota?
täähän se ois, okt on seuraava pakostikkin, mä en jaksa näitä vitun talo vitun "YHTIÖITÄ", mummojen kyttäämistä, naapureiden sekoilujen kuuntelua ja ennen aikojaan heräämistä sen takia kun jonkun saatanan elämämkolum arkipäivään kuuluu riidan aloittaminen kotonaan kello 5:40

aija,a nielem kiintosa
onko se kortti vanha ja kauheen rispaantunut tai jotain?

>seuraavassa kokouksessa ehdotat itteäs hallitukseen
no en vitus :D
nää vanhukset luulee jo nytkin et ne voi tulla mun oven taakse koputtlemaan jos niillä on jotain taloyhtiön asioita mielessä, ei mua kiinnosta olla näiden kommunistien kanssa tekemisissä yhtään sen enempää kuin on pakko

Tee jotain. Kerro muille asukkaille kasvotusten mikä häviäjä se on, jne.

kyl tää ihan hyväkuntoselta näyttää. nyt toimi taas kaupassa toi lähimaksu, eli tiedä mitä tapahtu noilla 4 kerralla. ehkä se heittää noppaa siitä että hyväksytäänkö vai ei, ja kävi huono tuuri

Kerrostalo on paras, ja nistit ja alkkikset

Eri, mutta jos nistit, alkkikset yms ihmisroska ja niiden perseily ottaa hermoille niin ehkä kannattais harkita jotain muuta asumismuotoo ku kertsi. Enemmän oikeesti vituttaa kyttääjämummot ja wannabehienosto jotka jatkuvasti nillittämäs kuinka yllättäen kaupungin paskimmis vuokrakämpis ei kaikki käyttäydy ku kirkos

Mummojen kanssa kyllä tulee toimeen, ne korkeintaan kattoo pahasti mutta on hiljaa öisin. Ja juuh, oon muuttamassa omakotitaloon heti kun on tarpeeks varaa rakentaa sellanen, pykään semmosen unelma-neet-talon jossa hikkyillä kuolemaan asti

Se joka postaa lolii nii se vittu postaa lolii mitä vittua.

Juuh eli haluat isännöitsijästä eroon, mutta et ole valmis tekemään mitään sen eteen.

jtp kertsit pitäs luokitella paremmin, vanhukset, päihdevammaset, mamut, opiskelijat ja muuten vaan pienen budjetin ihmiset kaikki eri taloihin niin olis kaikilla kivempaa

jep, ooks yllättynyt?
mä tulin tänne valittamaan, etkä sä mahda sille mitään
luuleks sä et mä en jumalauta tajua et realistisesti MINÄ en voi saada isännöitsijää menettämään työpaikkaansa jos mä en oo sen toimintaan tyytyväinen? mua ei vittuakaan kiinnostaa alkaa mitään showta tästä vetää vaan muutan mielummin pois

Tää imee kuorutetta.

Muihin uutisiin, vitun hyvää jaloviinaa

>realistisesti MINÄ en voi saada isännöitsijää menettämään työpaikkaansa
Kyllä voit. Et välttämättä onnistu, mutta sillä ei ole väliä kun ei kiinnosta edes yrittää.

Onpas täällä soijaista tänään.

Ai vittu saiki jakso 4 ulkona

Onko sulla lukihäiriö vai etkö sä lukenut mun viestiä loppuun?

Jos se on oikeasti paska isännöitsijä niin ei ole iso homma, koska muutkin asukkaat ovat puolellasi.
Saahan sitä itkeä ja parkua, mutta jos ei jaksa mitään tehdä niin parempi muuttaa häntä koipien välissä pois. Näin ne hommat näköjään hoidetaan vuonna 2018

Ei ole ja luin kyllä loppuun. Miksi kysyt?

youtube.com/watch?v=OKcyuU3pMus

>parempi muuttaa häntä koipien välissä pois. Näin ne hommat näköjään hoidetaan vuonna 2018
mikä ongelma sulla on sen kanssa jos joku haluaa muuttaa paskasta taloyhtiöstä pois? onko se niin soijapoju juttuja hypätä uppoavasta laivasta pois mistä ei edes välitä, kuin että alkaisi omistamaan koko vitun elämäänsä asian korjaamiselle?

Koska lässytät

Miks toi aina sanoo poi?

Etkä sä mahda asialle mitään.

käytättekö vammaisten vessoja?

Ei mulla ole mitään ongelmaa. Tee mitä haluat, mutta tulit tänne kysymään neuvoja että mitä tuolle isännöitsijälle vois tehdä ja nyt räyhäät vastaajille.
>Mä haluan mun taloyhtiön itsännöitsijän pään lautasella, mitä mä voin tehdä?
>Millä vitulla tommosesta vässykästä pääsee eroon?

>some aiheuttaa masennusta lapsissa t. brittilääkäri
>erityisesti instagram ja snapchat, ja erityisesti tytöissä
>yksikin nuori viilteli, mutta kun saatiin se pois somesta niin parani heti

Lässyn lässyn, pää kiinni mieslapsi.

mitäköhän kuvalaudat aiheuttaa

Hello what's up my finnish friends?

Tuu laittaa se kiinni.

Realistisen, mutta kyynisen maailmankuvan, koska maailma on tosiasiassa perseestä

Joo, no toi oli tavallaan semmonen kompleksikysymys mihin mulla vähän niinkun oli jo valmis vastaus, mikä tulikin jo ekana siihen eli tää et anteeks nyt jos siitä aiheutu teille jotain kauheeta päänvaivaa

*rys* mm kahavi ompi vahvuo

Esteettisesti epämiellyttäviä ruumiinosia.

huomenta :3

turskaa ja öljyä kiitos

Oot aika ihme uhriutuva hyypiö

Come visit me and I will serve you cod, and give you some oil for your car.

>nää vanhukset luulee jo nytkin et ne voi tulla mun oven taakse koputtlemaan jos niillä on jotain taloyhtiön asioita mielessä, ei mua kiinnosta olla näiden kommunistien kanssa tekemisissä yhtään sen enempää kuin on pakko


No kannattaisi olla ja yrittää antaa sen verran fiksu kuva itsestään että jättävät sinut enimmäkseen rauhaan.

>haluaa rakentaa talon
>haluaa olla neet
>talon rakentaminen vaatii palkkaorjuuden
>talonrakennuksen jälkeen olet palkkaorja seuraavat 70v koska eläkeikä nousee 122:n kikyaktiivimallien ja globalismin seurauksena
>joudut raajarikkona kieltäytymään 2h tiskarityöstä toisella paikkakunnalla ja lääkärin lausunto ei mene läpi järjestelmähäiriön vuoksi
>saat seurauksena 600pv karenssin kaikkiin yhteiskunnan tukiin ja omaisuudenluovutusmääräyksen maahanmuuttajille
>katsot kun talosi täyttyy tummaihoisista kunniavieraista ja olet menettänyt kaiken
>aktiivimalli määrää sinut suljetulle aktiivialueelle kaivamaan kuoppaa raita-asussa muiden aktivoitavien kanssa

huhhuh mitkä kokoomusfantasiat tuli täältä näin aamutuimaan :D

>vanhukset tulevat minun ovelleni puhumaan ja kyselemään taloyhtiön asioita
>kannattaisi antaa itsestään fiksumpi kuva, että jättäisivät rauhaan
Siis, mä olen sitä mieltä et mun tarvis alkaa just enemmän riehumaan ja rällästämään niin ne jättäis mut rauhaan.

sekava postaus