/mämmi/

Infernopainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=MUYJg8EV4Dg
kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/XYRFcVQ2
econtalk.org/archives/2018/02/bryan_caplan_on_1.html
soundcloud.com/user-519115521/cochran-on-education
twitter.com/Warcraft/status/962642383492988930
youtube.com/watch?v=Yn0qjJ8Wv_g
youtube.com/watch?v=c7OPxuojIuE
lihatiedotus.fi/liha-tilastoissa/lihantuotanto-suomessa.html
twitter.com/SFWRedditVideos

eka

oispa loli

Ekans

Tuosta vr:stä vielä sen verran että jos sen kannattavat osat yksityistetään, niin jämä VR tarvitsee verorahoja pyörittääkseen muun suomen liikennettä. Eli valtio maksaa siitä että joku ulkolainen yhtiö voi rahastaa ja kiertää veroja hsl-alueella. Tämä kaikki mikäli kaikki menee berner-sipilän linjan mukaan!

...

Ai Trumpetti painos

Heeey guys look at these vines, they are LIT af senpai. youtube.com/watch?v=MUYJg8EV4Dg
Suomi vines dope af sheeit

ei kiinnosta, ole hiljaa

Itsellähän ei ole mitään VR:n pilkkomista tai yksityistämistä vastaan mutta tuntien sekoomuksen ja kepun tiedän että siitä tulee paskaa tyyliin Caruna.
kauppalehti.fi/uutiset/uutinen/XYRFcVQ2

>look at these vines

Idon't think so

>ei kiinnosta
Huomattu, ilman vastustusta saa siirtää Suomen kansallisomaisuuden puoli-ilmaiseksi veroja kiertäville globalisteille.

Minkä takia kaikki neekereitä

Mistähän saisi henkilön olemaan alastonmalli piirustus harrastusta varten?

toi infernopizza on muuten ihan saatanan pahaa

mäkin mietin just samaa
mitä vittua

neekerit neekeröi joo o nii i

>vines

Maksa 20e/h verottomana + työmatkakulut niin suostun.

Katsokaa sitä!!!!!!

They dope deez vines b killa vines. I'z gonz move to finlayund too yo, and iz gon b just az lit as in dem vines ma niggi

Minun mielestäni jokaiseen AP:hen kuuluu kuvia suomalaisista tytyistä.

tahtoisin vain kissun :(

what do finns sound like when they speak english?

Juuh kiisukamerus olis kiva

econtalk.org/archives/2018/02/bryan_caplan_on_1.html

Jännä podcasti. Puhutaan siitä onko koulutuksesta mitään hyötyä.

kannabista kasvaa tossa vasemmalla, vinkattu

ei vittu, meil samit

Mitä sellasella tekis? Eikö kissojen omistaminen ole muutenkin naisten puuhaa?

nyt on kyllä semmonen olo että vois epäironisesti tappaa ittensä kuolettavasti

Kritiikkiä Caplania vastaan:
soundcloud.com/user-519115521/cochran-on-education

jaahassoo

Naisten ja hinttien juu. Ehkä se on hintti.

koirat on*

kissat on tuhoeläinten torjuntaan käytettäviä tuhoeläimiä.
lemmikkikäyttö pitäisi kieltää.

Minne piilotatte pökäleenne?

piilotin ennen paskapoteroon mutta äiti löysi sen

Jätevesiverkostoon

naapurin liiterin ovelle.
silotan ne silleen kivasti että ne jäätyy kerroksina ja keväällä on semmonen tampattu ruskeakastike.

>eiku mutku yhy

ainakaan kissat ei tapa omistajiaan, lapsiaan jne.

koirat pitäis tappaa ja niin myös niiden omistajat jotka jättää koiranpaskaa keskelle kävelytietä
sieltä tulee todennäköisesti se sama argumentti koulutuksesta taas, jos se on niin vitun helppoa niin miksei sitä tehdä ja miksi sitä vitun paskaa löytyy kaikkialta

toimivat naisilla ennakkoaborttina koska levittävät keskenmenoja aihettavia loisia.

Mees nyt siitä puppeli-einari-annastiina noukkimaan kissanpaskaa pönttöön

Itse paskatutan koirani metsään. Jos vartavasten haluat sinne mennä paskaan tarpomaan, niin oma on asiasi.

eli näitä

ite käyn öisin viljelemäs paskat kävelyteille

metsään on ok koska sinne paskoo kaikki muutkin eläimet mutta vittu KÄVELYTIELLE TAI 200 METRIN SÄTEELLÄ KÄVELYTIESTÄ ei ole ok missään vitun tapauksessa

>rataliikenne yksityistetään
>yhtäkkiä puolet yhteyksistä katoaa koska kannattamattomia

Jos ne mun koiran paskat haittaa sua niin paljon, niin saat täten lupani kerätä pois. Ole hyvä

Oletteko huomanneet, että koirahomot tuppaavat olemaan kauhean aggressiivia ja irrationaalisia, jotka näkevät kaiken mustavalkoisena? Siinä missä kissahomot yleensä ovat ok koirien kanssa tai jopa pitävät niistä, koirahomot aina räyhäävät kissojen olevan paskoja eläimiä koska x ja y.

Mitäs asutte böndellä :^)

>päätöksen perusteluna että Venäjällä käytetään samaa rataleveyttä
>asiasta valittavia syytetään ryssäboteiksi

>rautaliikenne yksityistetään
>liput kallistuu >50% koska yksityistäjä katsoi hinnat liian mataliksi ja luonnollisesta monopolista voi veloittaa mitä lystää

*taputtaa itseään selkään*

>monopolin kallistuminen vähentää käyttöä
>tukitoimena yksityisautoilun kustannuksia nostetaan verotuksella

Vittu että voi puhelujen lopettaminen olla aina niin vaivaannuttava tapahtuma tämmöselle puoliburgerille.

>j-joo ei mulla muuta... m-morjes

Ei ne sen kannattavampia ole vaikka valtio ne omistaisi, niiden julkinen tukeminen vain loppuu.

olen. en ymmärrä tätä. kummatkin ovat mukavia lemmikeitä, vaikka kissoista pidän enemmän.

Muistuttaa hieman kamelinvarvasta...

Kissahomot puhallettu naistenvessaan

oon pierulta haiseva ylipainoinen nyymi joka syö sipsiä

oispa

>kun silloin tällöin ulkoota kuuluu pamaus jonka alkuperälle et heti keksi selitystä ja alat fantasioimaan viimein alkaneesta ydinsodasta, asteroidin törmäyksestä ja Yellowstonen purkautumisesta

jota usea ihminen pitää järkevänä toimena. heseläiset rahottaa böndejä muissakin asioissa. jos näin ei tehtäisi, niin esimerkiksi suomalaisen ruoan hinta nousisi reilusti, ja sen sijaan syötäis jotain saksalaista antibioottilihaa.

Lisäksi VR korvaa verotuet takaisin maksamalla osinkoa valtion kassaan. Nämä yksityiset maksaisi osingot jonnekin Cayman-saarille tai Jerseyn saarelle pöytälaatikkofirmaan.

Kissat on godtier lemmikkejä.
Oispa kissa.

en ymmärrä teitä masokisteja

toi kissako sen ampu

Stop making memes from Russian cats.

Itse ajattelin hommaa kiisun. Pentu ois kiva mut se pitäs kouluttaa käymään pissillä ja kakilla.

Ruotsalaisessa naudanlihassa on vähemmän antibioottijäämiä kuin suomalaisessa ja ne taisivat poistaa kansalliset maataloustuet jo 70-luvun puolella. Ei se bulkkiliha ole niin elintärkeää, että sitä pitäisi rahallisesti tukea.

>koerat ompi miehem lemmikki.... miehem paras ystävä!!!!!!! oon miehinen mies mulla on KOIRA...

Olipa hassunhauska postaus

ois kyllä siistiä jos maailma lakkais olemasta vaan sillee *maailma lakkaa olemasta*

twitter.com/Warcraft/status/962642383492988930
KOHTA!

youtube.com/watch?v=Yn0qjJ8Wv_g

Mä kävin nyt äske siel salilla ja vedin niitä vitun painoja turpaan.
HAAHAA OLEN VOIMAMIES

kaupungeissa joutaas olla soppajonojen sijaan valtion ruokalat joissa työttömät ja laiskat sais joka päivä SUOMA LAISTA LIH HAA ja SUOMA LAISTA PE RU NAA ja SUOMA LAISTA MAI TOA ja NEE KE RI KAH VI A KUU MA NA lautaselle ja kuppiin

lol apua

kissat
>faktoja
>tilastoja
>analyyseja

koirat
>ÖYHN MÖYHN TIELLE PITTÄÄ PASKOA

HERÄÄ!!!

Vitut vaan kaikki soppajonot ja kelamaksut vittuun ja työttömät TÖIHIN. PERKELEEN LOISET

luulitko että pimeys on liittolaisesi?

3-1

Olet melko iso kaveri

e

...

onko nyymi tehnyt tänään jotain hyödyllistä?

Miettikää miten paljon Suomen talous elpyisi jos Helsinki poltettaisiin maan tasalle ja rakennettaisiin uudelleen.

sinulle

pyörin meikkiosastolla pitkään mutten löytänyt peitepuikkoja mistään enkä viitsinyt kysyäkään keneltäkään

tämä.

söin aamupalaksi pitsaa ja luin yhden(1) työsähköpostin

t. porttivaksi

Seisoin viime perjantaina 10 minuuttia kassajonossa kun edessäni arvottiin oliko joku meikkipuikko tarjouksessa vai ei.

Oon syönyt ja runkannut eli tehnyt jotain hengissä pysymisen eteen ja vielä estänyt eturauhasongelmia. Kieltämättä kova saavutus

Mikäs homopetteri se sinäki luulet olevas häh

ootko joku normo kun et käytä itsepalvelu kassaa?

youtube.com/watch?v=c7OPxuojIuE

>ilmeeni kun lidlin kassa punnitsee terttutomaattini normaalitomaatteina ja valitan asiasta saadakseni kymmenen senttiäni takaisin ja jono seisoo sen takia vartin

valtaosa maataloustuista tulee EU:n kautta, eli kyllä ne ruotsalaiset maanviljelijät niitäkin saa. ruotsalaisen naudanlihan antibioottijäämien määrä ei myöskään kerro ollenkaan siitä, kuinka halpaa ruotsalainen liha on. pikasesti katoin googlesta tietoja ja löysin esim tällasta

>Swedish beef consumption remains strong, having increased by 3% in 2011. With little change reported in domestic production at 138,000 tonnes, Swedish self sufficiency in beef reached an all time low of 56% last year. This figure seems set to fall further in 2012.
toisaalta suomessa naudanlihan kotimaisuus aste on 79.6%
lihatiedotus.fi/liha-tilastoissa/lihantuotanto-suomessa.html

eli siis ruotsalaiset joutuvat tuomaan selkeästi enemmän lihaa kuin me.

periaatteessa jokaisessa teollisuusmaassa maaseudun nettovaikutus talouteen on negatiivinen, minkä takia niiden tukeminen valtion kassalla on tarpeellista, ellei haluta että jokanen muuttaa kaupunkiin.

ne on aina kiinni